Raivostuttavat puhelinmyyjät

Anonyymi

Mikä perkhele nykyajan puhelinmyyjiä riivaa? Miksi pitää väkipakolla yrittää myydä vaikka ei ole kiinnostunut ja sen selkeästi ilmaisee? Mikä olisi hyvä vastaisku? Vastanauhoite kepulaisten petetyistä vaalilupauksista?

25

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi vastaat? Minä en vastaa koskaan tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin.

      • Anonyymi

        Kiimaiset neidot ovat yrittäneet tavoitella etkä ole vastannut puhelimeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimaiset neidot ovat yrittäneet tavoitella etkä ole vastannut puhelimeen?

        Minä laitan kaikki oudot numerot estolistalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitan kaikki oudot numerot estolistalle.

        Olet aika outo.


      • Anonyymi

        Veikkaukselta yritelty tavoitella. Pari päivää enää aikaa lunastaa miljoonapotti. Mikset vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimaiset neidot ovat yrittäneet tavoitella etkä ole vastannut puhelimeen?

        pahita olisi, jos jätkä vastaa ja höpöttäisi joutavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimaiset neidot ovat yrittäneet tavoitella etkä ole vastannut puhelimeen?

        Niin kyllä meitä eronneita miehiä paljon lähestytään, mutta voi sanoa, että kiitos mutta ei kiitos, sillä ei 100 % heterokaan jaksa kaikkia naisia tavata, varsinkin jos on ollut todella hirveä suhde takana ja vaimo haukkui aamusta iltaan, ero oli elämän paras asia ja viime kesänä oli jo uusi naistuttavuus, mutta ei siitä enempää, koska tämä ei ole nimimerkin yksityiselämän asioiden käsittely palsta, vaan KEMIJÄRVEN MYÖNTEISYYDEN PALSTA!

        Nimimerkki ryöstetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaukselta yritelty tavoitella. Pari päivää enää aikaa lunastaa miljoonapotti. Mikset vastaa?

        Ei ole, en veikkaa ollenkaan. Olen jo voittanut suurimman palkinnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, en veikkaa ollenkaan. Olen jo voittanut suurimman palkinnon

        Senkin pössi! Ei ole lottovoitto syntyä suomeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin pössi! Ei ole lottovoitto syntyä suomeen!

        Voi nenä mikä valehtelija kielteeisyyde ajakaja olteko ottamuuakin kiun "Kansalais-luouttamusta?" On EUROJACKPOT voitto syntyä Kemijärvelle! Mene kadulle jokainen vastaantulija on nin kaunis hymyhuulin tanssii voiton katuja, kun on KMIJÄRVEn KASVATTI! Täällä ihmiset ei kiusaa toisia ei työpaikoilla eikä kotonna, he ovat niin ystävällisiä ja tahtovat toisille hyvää, PALUUUMUUTTAJA tietää toisin nkuin kielteisyyden likavimärin soultajat

        ANIT_NEGA!(/17

        Nimimerekinn veivät siat muatkijat identiteetinvarkaat mutta me ei välitetä NYT JUHLITAAN!


    • Anonyymi

      Puhelinmyyjät vain tekevät työtään, kaikki ei saa työkkäristä, tai sossusta.

      • Anonyymi

        Pitäs heidän uskoa kerralla kun sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs heidän uskoa kerralla kun sanoo.

        Ensin sanot ystävällisesti ja yksiselitteisesti, että et halua ostaa mitään. Osalle myyjistä tämä riittää, ja he siirtyvät seuraavan uhrin kimppuun.

        Jos myyjä halveksii mielipidettäsi ja jatkaa tyrkyttämistä, niin kylmän rauhallisesti katkaiset puhelun. Et tarvitse siihen hänen suostumustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin sanot ystävällisesti ja yksiselitteisesti, että et halua ostaa mitään. Osalle myyjistä tämä riittää, ja he siirtyvät seuraavan uhrin kimppuun.

        Jos myyjä halveksii mielipidettäsi ja jatkaa tyrkyttämistä, niin kylmän rauhallisesti katkaiset puhelun. Et tarvitse siihen hänen suostumustaan.

        Useimmat eivät usko sitä ensimmäistä EI sanaa.


      • Anonyymi

        Esto päälle, taitaa olla parikymmentä numeroa estossa. Loppuu soittelu. Menisivät kunnon töihin eivätkä häiritsisi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esto päälle, taitaa olla parikymmentä numeroa estossa. Loppuu soittelu. Menisivät kunnon töihin eivätkä häiritsisi .

        Ei ole helppoa varmaankaan tuo puhelinmyynti työnä meinaan
        mutta leipänsä hyö nyt yrittää kuitenkin ansaita
        ja ei ole pakko vastata tuntemattomaan numeroon
        ei käy yhtään kateeksi ja mitä kaikkea solvauksia saavat kuulla
        työn iloa ja kaikille vointeja muitten murheitten keskellä


    • Anonyymi

      Paljon soittelevat, ei käy aika pitkäksi, hyvä, että soittelevat, tosin en itse, niitä harvoja yksittäistapauksia lukuunottamatta ole vastannut, vaikka olisikin nuori nainen sattumoisin soittanut. ....muuan mies sanoi, "ei huorat hurmaa, eikä linna lannista"

    • Anonyymi

      Mukavahan heijän kanssa on keskustella, itellä jää mukava mieli kun heitä raatauttaa tunnin eikä tilaa mitään. Ja nämä kaiken maailman panelikauppiaat ja putken puhistajat, heitä kans tilailen välillä ja saatan tunnin keskustelun jälkeen tuumata että pitääpi töihin kiirehtiä, ai että on mukavaa...

    • Anonyymi

      Taas soittettiin 046 -alkuisesta numerosta. Puhelu tuli Suoramarkkinointi Megasta. Puhelinimyyjä asiallinen, mutta ei usko sanaa ei! Puhelinmyyjille joutuu valitettasti olemaan itse vihainen, jotta he ymmärtävät lopettaa ja tämä ei ole hyvää käytöstä. No, aina voi lyödä luurin korvaan, mutta sekään ei kuulu hyviin tapoihin.

      *Vika ei ole itse työntekijöiden, vaan Suoramarkkinointi Mega pakottaa työntekijät näin tyhmiksi.

      • Anonyymi

        Jos kyseessä nuori naismyyjä niin kysele hänen alusvaatteista ja pyri saamaan keskustelu seksuaaliseksi. Siinä voi käydä flaksi.


    • Anonyymi

      Estot päälle niin loppuu. Robinson toimii kohtalaisesti, Kilpi sovellus tosi hyvin, maistraatin jotenkin.

      • Anonyymi

        Huh huh, muuta ei olekaan kuin estoja.


    • Anonyymi

      Ala jutteleen muista asioista. Kyllä ne tunnin jälkeen uskovat, ettei kauppaa synny.

      • Anonyymi

        Valmiiksi nauhoittaa 10 tunnin puheen hallituksen surkeasta toiminnasta ja vaalilupausten pettämisestä.


    • Anonyymi

      Nykyään pitää txt viestillä vahvistaa tilaus. Minun viestiä saavat odotella. Perään soittelevat, mutta vahvistusviestiä eivät saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe