Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sillä lailla

Anonyymi

Siellä Kittilässä ei ole vieläkään saatu sutkeja kaltereiden taakse.

7

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olin näkevinän TV uutislähetyksessä, että siellä se tämä Kittilän kansanedustaja kyky elvisteli eturivin taavina jossakin oikeudessa, ilmeisesti oli jonakin kuunteluoppilaana ja ihan näytti olevan vapaallajalalla.

    • Anonyymi

      Oli se niin väärin siirtää jutun käsittely Ouluun, kun Roissa olisi ropsittu
      asiasta pienet sakot, - ymmärtämättömyydestä johtyneista muotovirheistä.

    • Anonyymi

      Katsellessa tämän rikollisluonteisen mafiosoporukan mellastusta takavuosina Kittilän luottamustehtävissä ei voi kuin hämmästellä Suomen oikeusjärjestelmän heikkoa päätöksenteko kykyä. Luonnollisesti on tärkeää että asiat tutkitaan. Kuitenkin päivän selvissä tapauksissa pitää pystyä myös päättämään. Sutkutusta sutkutuksen perään ja loppua ei näy.

      Tilanne on kohtuuton rehellisen Kittiläläisen veronmaksajan kannalta. Kukkulan kuningatar on ilmeisesti saanut sen verran siipeensä että on ymmärtänyt vetäytyä takavasemmalle. Vai onko?

      Veronmaksajat varmasti tiedostaa että vaalit on ihan tuota pikaa!!!

      • Anonyymi

        onhan epärehellisiä kuntapäättäjiä ja minua on ihmetyttänyt kuinka siellä syytettyjen joukossa on yksi vanha tuomarimies joka teki pitkän uran valtiohallinnossa ja eläkepäivillään nyt sitten on muiden mukana ollut syytettynä rikoksista ym. Olin henk. koht. pitänyt tätä ihmistä lain ja oikeuden miehenä ja hämmästykseni oli suuri ja vieläkin olen ihmetellyt kuinka on tämä varatuomari- juristi erehtynyt sutkien ja rikollisten joukkoon ja nyt sitten syytteessä muiden mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan epärehellisiä kuntapäättäjiä ja minua on ihmetyttänyt kuinka siellä syytettyjen joukossa on yksi vanha tuomarimies joka teki pitkän uran valtiohallinnossa ja eläkepäivillään nyt sitten on muiden mukana ollut syytettynä rikoksista ym. Olin henk. koht. pitänyt tätä ihmistä lain ja oikeuden miehenä ja hämmästykseni oli suuri ja vieläkin olen ihmetellyt kuinka on tämä varatuomari- juristi erehtynyt sutkien ja rikollisten joukkoon ja nyt sitten syytteessä muiden mukana

        Touhukas kaveri tämä lakimies ja kuntapäättäjä on sikanaan ollutkin. Kävikö Kittilässä vain niin että eksyi väärään lasketteluporukkaan. Eikä pääsyt sutkisakista enää irti. Mafioosot ovat mafioosoja Kittilässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touhukas kaveri tämä lakimies ja kuntapäättäjä on sikanaan ollutkin. Kävikö Kittilässä vain niin että eksyi väärään lasketteluporukkaan. Eikä pääsyt sutkisakista enää irti. Mafioosot ovat mafioosoja Kittilässäkin.

        Hmm. Kun on lukenut lakikirjan, voi palata hieman enemmän asioden juurille.
        Nikan kirjoittama Kittilää kehittämässä kertoo myös uskomattomia tarinoita kunnan ja Sirkan historiasta. Em henkilö löytyy myös Nikan kirjasta ja tapahtumia kuvataan aika värikkäästi.


    • Anonyymi

      Muistutukseksi! Lukekaa Kittilän laki -kirja. On täyttä totta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe