Onko se itsestä kiinni

Anonyymi

Että löytääkö joskus jonkun?

19

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni se on tuurista kiinni.

Itse olen sen sarjan kaveri että on parempi ihan suosiolla pysyä sivussa täysin, ja tyytyä siihen että on edes leipä suussa vielä mutta ei kauaa.

• Anonyymi

En usko. En oo koskaan ettiny seuraa, vaan ainoot parisuhteet on alkanu vahingossa, ilman varsinaista halua seurusteluun. Koenkin, että sattumalla ja tuurilla on suurin osa.

• Anonyymi

No aloitekyky on hyvä kyky. Sanotaan näin.

J*

• Anonyymi

Totta kai se on itsestä kiinni suurimmalta osin.
      Miten olemme valmiita ja halukkaita ottamaan vastaan toisen ihmsen, avoimuus. Jos hiivit pitkin nurkkia tapetinvärisenä ja välttelet tulla nähdyksi ja merkillepannuksi saat sitä rauhassa tehdä.
      Jos mollaat ja aliarvioit itseäsi ja haukut ja soimaat itseäsi, asenne se että mikään ei kuitenkaan kannata eikä onnistu miksi edes yrittää. Siis surkea itsetunto.
      Jos pakenet enismmäisestä vastoinkäynnistä ja kielteisestä vastaanotosta itkemään omaan turvalliseen luolaasi saat sinne jäädä. Sillä kaikkia ihmisiä on mahdoton miellyttää! Et itsekään taatusti pidä kaikista etkä välttämättä edes tiedä mikä siinä toisessa on luotaantyöntävää.
      Omat vanhempani esim. eivät ole edes nuorina olleet maailman huippua ulkonäön suhteen. Jostain syystä kuitenkin ovat toisiinsa rakastuneet ja meitä kakaroita liudan hankkineet, rakentaneet meille kodin ja turvanneet hyvän kasvun.
      Itse en taatusti kuulu miljoonan kauneimman naisen joukkoon eivätkä sisarkuseni, veljet ja sisaret ole silmäänpistävän upeita mutta kaikki sen toisen puolikkaansa löytäneet ja pereheen perustaneet hyvällä tuloksella.
      Ja kaikki tämä koska olemme kasvaneet kodissa jossa meitä kannustettiin ja opetetttiin uskomaan itseemme. Saimme hyvän pohjan terveelle itsetunnolle ja opimme että emme ole tippaakaanhuonompia kuin yksikään muukaan ihminen maailmassa. Emme myöskään parempia.
      Että kyllä se oma suhtautuminen ja asenne valtavasti vaikuttaa.

• Anonyymi

Ja sitten on tietysti aina se vaihtoehto, että on vaan oikeasti ihmisjätettä vailla mitään mahdollisuutta paremmasta. Tämä on minun tilanteeni. Olen ruma ja muutenkin surkea ja jos maailmassa olisi mitään inhimillisyyttä, niin minut nukutettaisiin, kuten kärsiville eläimille tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten on tietysti aina se vaihtoehto, että on vaan oikeasti ihmisjätettä vailla mitään mahdollisuutta paremmasta. Tämä on minun tilanteeni. Olen ruma ja muutenkin surkea ja jos maailmassa olisi mitään inhimillisyyttä, niin minut nukutettaisiin, kuten kärsiville eläimille tehdään.

"on vaan oikeasti ihmisjätettä vailla mitään mahdollisuutta paremmasta. "

Tuollainen sairas ajattelutapa estää sinulta terveiden tai minkäänlaisten ihmissuhteiden solmimisen.

• Anonyymi

Tottakai.

Se mitä annetaan itsestä ulospäin, näkyy toisille ihmisille. Se ei ole pelkästään ulkonäköä tai poikkeavaa käytöstä, vaan usein se rento oma itsensä ja itseensä tyytyväisellä hymyllä kuorrutettuna. Se huomataan.

• Anonyymi

Sattumalta/vahingossa voi sen sopivan kohdata.
      Yleensä silloin kun sitä vähiten odottaa.

• Anonyymi

Ei mitään hätää kun mä meen tänää käymään mun frendin luona ja hänen naapurin kanssa juttelemaan niin eiköhän me jokin yhteys saada sun kanssa kun hän ei mitenkään voi olla kertomatta missä se Linda on jos vaikka hän ei tiedä missä sinä olet niin hän kyllä tietää missä Linda on ja yllätys yllätys Ninni on löytynyt piilosta ja saa punaisen kaulahuivi jottei Ninni enää eksy piiloon 😮😘😘😘😘😍💝💝❤️💘🌹

• Anonyymi

"Ja sitten on tietysti aina se vaihtoehto, että on vaan oikeasti ihmisjätettä vailla mitään mahdollisuutta paremmasta. Tämä on minun tilanteeni. Olen ruma ja muutenkin surkea ja jos maailmassa olisi mitään inhimillisyyttä, niin minut nukutettaisiin, kuten kärsiville eläimille tehdään."

MIKSI suomalaiset miehet on noin itsesäälisiä ja surkeita? Ei tietysti kaikki mutta hyvin iso osa?
      Asun itse ulkomailla ja asunut täällä pian 26 vuotta, seitsemän vuotiaana tänne muuttanut vanhempien mukana. Täällä en ikinä ole törmännyt moiseen ilmiöön.
      Onko suomalainen luonne sellainen että surkeudesta nautitaan? Onko jotenkin nautittavaa kieriskellä itsesäälissä?
      Tiedän että suomalaiset on hyvin hyvin huonon itsetunnon omaavia ja eroavat siinä paljon muun maalaisista. Onko se kasvatus vai mikä? Perinnöllinen ominaisuus?
      Olen itse kahden suomalaisen vanhemman lapsi ja niin on kolme veljeänikin ja kukaan meistä ei ikipäivänä puhuisi itsestään noin!
      Kasvuympäristökö sitten vaikuttaa ja se että kun on kasvanut avomielisessä ja ulospäinsuuntautuneessa ilmapiirissä on oppinut kunnioittamaan itseään ja toisia?
      Suomi on kyllä aina ollut sellainen pussinperä, sisäänpäin lämpiävä kyräilevä yhteisö ja vasta vähän aikaa ainakin nuoremmat on kansainväkistyneet ja saaneet vaikutteita muualta. Ei ole hyvä tuollainen.
      Olen kyllä tavannut nuoria suomalaisia opiskelijoita jotka suuntautuu ulospäin ja eteenpäin. Siinä on toivoa.

• Anonyymi

Tuo nyt edusta normaaleja suomalaisia miehiä. Vaan erittäin epätoivoisia pahoista mielenterveysongelmista kärsiviä miehiä. Kukaan ei voi auttaa, ellei mies itse tee tarpeeksi itsensä hyväksi ja hae apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt edusta normaaleja suomalaisia miehiä. Vaan erittäin epätoivoisia pahoista mielenterveysongelmista kärsiviä miehiä. Kukaan ei voi auttaa, ellei mies itse tee tarpeeksi itsensä hyväksi ja hae apua.

Tässä on se häviäjän elämänkokemuksen ydin. Kun sitä kertoo, että on kaukana geneettisestä valioyksilöstä eikä saa asioitaan onnistumaan yrityksistä huolimatta, niin aina tulee parempi väki sanomaan, että oot sairas etkä ainakaan kuulu meihin. Eihän siinä mitään, ihminen on raadollinen eläin ja tämä on ihan luonnollinen reaktio, ettei vain itse vajoaisi sinne luuserien joukkoon. Samalla se palaute ympäristöstä meikäläisen kaltaisille ei kuitenkaan muutu mikskään, luuseri olet ja mielenvikainen, koska olet meistä muista poikkeava. Sanotaan, että pitäisi vaan olla hyvä itseluottamus, vaikka sille ei olisi mitään perusteita. Vaan siihenhän se oleminen perustuukin, että esiinnyt itsevarmana vaan muusta välittämättä.

Ulkomailta on myös helppo puhua, kun monessa paikassa mitkään vähemmistöt eivät pääse lainkaan ääneen vaan "siivotaan" pois silmistä. Ja varmaan se on tottakin, että kun annetaan heikompien vaan hävitä yhteiskunnasta tavalla tai toisella, niin eihän siinä kai sitten jäljellä jää kuin ne voittajat ja hyvän itsetunnon omaavat. Että sikäli toivoisin, että täälläkin otettaisiin lusikka käteen ja annettaisiin meille toivottomille tapauksille mahdollisuus päästä kunniallisesti pois täältä paremmiston maisemia pilaamasta.

• Anonyymi

On se, suurelta osin. Myös lähipiirillä/ympäristöllä on merkitystä.

• Anonyymi

Näin se vaan on. Asiaan auttaa jos on muutkin ihmissuhteet kunnossa.

• Anonyymi

Se on itsestä kiinni juoko viinaa ja käykö baareissa tutustumassa naisiin ja etsimässä kumppania. Viinaa juomalla kumppanin löytää baarista.

t viinamies

• Anonyymi

Juurikin itsestä kiinni - ja sen toisen itsestä.

Suhteen jatkuminen on niinikään myös itsestä ja toisen itsestä kiinni.

- Sheena

• Se on siitä kiinni oletko komea ja naisten mielestä kiinnostava.

• Anonyymi

Vetovoiman salaisuus

Losier

• Anonyymi

Henkilöiden välillä voi olla suuri vetovoima ja kiinnostavuus, vaikka molemmat tai toinen ei olisikaan kaunis tai komea. On surullista, että palstalla jankutetaan koko ajan ulkonäöstä.
      Jokainen, joka on aidosti rakastanut elämässään, tietää tämän totuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5658
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3723
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      455
      2601
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      264
      1641
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1376
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1322
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1313
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1206
    Aihe