Jotenkin haluais töihin moderniin akkuteollisuuteen. Keihtais sanoa kaikille, missä on töissä..
Onko tämä Freeport Cobalt .. akkuteollisuutta?
https://www.kokkola-lehti.fi/mainos/610229
Akkuteollisuus - onko Suomessa työpaikkoja?
23
1922
Vastaukset
- Anonyymi
Työntekijänä kierrä kaukaa, jos korkeempi koulutus niin ehkä?
- Anonyymi
Eikä noihin uutisiin aina kannata uskoa. Vaihtuvuus kuulema korkea
- Anonyymi
Hae ennemmin umicorelle jos akkujen kanssa pitää värkätä. Free portilla kuulema palkitaan hyvästä työstä laskiaispulla kun umilla rahalla!
- Anonyymi
Ei tuonne free p lafkaan kukaan hae jos ei muuta ole ja nuo uutiset 😆 kaikki tietää tuon työnantajan ainaki kokkolassa!
- Anonyymi
Sana teollisuus kertonee liukuhihna työstä joka ei paljon naurata.
Mahdollisesti 3-vuorotyötä jolloin minimoi oman elämisen nyt ja tässä ajassa.
Tilipäivänä jaetaan almuja ja paikallisesta lehdestä voi lukea mistä voi hakea ruokakassin. - Anonyymi
Ja kuinka hienosti tietyt tyypit edennyt ja urallaan. Totuus on toinen ikävä kyllä. Jos pitää lehdessä vielä maininostaa! Totuus on toinen ikävä kyllä
- Anonyymi
Eikä kannata hakee tuonne kemi osastolle työntekijänä kesäksi on aika vittu käyttis!
- Anonyymi
Ei ole!
- Anonyymi
Tuolla tulevaisuus on aniharvojen saavutettavissa
- Anonyymi
Hehhee moderni akkuteollisuus firma 😃😂😂on kaukana tästä firmasta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
No elä tuonne hae jos mainetta haet 😂😂😂
- Anonyymi
Tuolla töissä olevat eivät kehtaa sanoa missä ovat töissä
- Anonyymi
Kantsii katsoa taloustiedot. https://www.finder.fi/Teollisuuskemikaalit/Freeport Cobalt Oy/Kokkola/yhteystiedot/3309964
- Anonyymi
Tuolta kemikaaliosastolta lähtenyt kolme vuoromestaria niin ei kannata ihmeitä odottaa
- Anonyymi
Työntekijät lähtis tuolta jos olisi paikkoja muualla
- Anonyymi
Siirrellä vakkareita oman mielensä haluisesti vuorosta toiseen perustelematta?
- Anonyymi
Kuulin ton kun olin kesähommissa. Aika outoo ku sivusta kuuntelin.
- Anonyymi
Palkat alueen huonoimat
- Anonyymi
Eikö työnantajaa hävetä?
- Anonyymi
Kokkolan palstalla firman kommentointi lopetettu ja poistettuja viestejä paljon
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984