Tykkäätkö pussailla

Anonyymi

Niin tykkäättekös pussailla naisen kanssa ja olettekos ekoilla treffeillä pussailleet treffi kumppania?

75

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se kivaa jos kemiat kohtaa, muiskis muiskis.

• Anonyymi

Onpa tullu pussailtua jopa niin, ettei oo käyty vielä yksilläkään treffeillä. Ne ekat treffit on ollu sitte myöhemmin.

• Anonyymi

Joo. Jos nainen ei pidä suutelemisesta, ei jatkoa seuraa.

• Anonyymi

Tietysti pussaillaan. Joka päivä pussaillaan paljon rakas ja pidetään toisiamme muutenkin hyvänä. Läheisyyttä ja hellyyttä tarjoillaan toisillemme yllin kyllin. Kunhan vaan yhteen päädytään.

• Anonyymi

Juu. Päivät on kivoja, kun muistaa aloittaa ja lopettaa päivän suukottelulla. Kotiin on kiva tulla, kun saa suukon ja vapaatkin sujuu mukavasti, kun muistaa välillä päivän mittaan halata ja suukotella.

J*

• Anonyymi

Oletko joku seksihurjastelija niin kyllä haluu muutakin kuin seksiä ja pussailla kyllä ennemmin syö samassa pöydän ääressä jutellen kuin pussailla senkin seksihullu

• Anonyymi

Eikö mitään muuta ole mielessä kuin seksi

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Plus kaikkea pientä muutakin ohimennen/askareiden lomassa koskettelua, hipailua jne jne..

• Anonyymi

Ei tollaista kovin kauaa jaksaisi aikuinen ihminen eikö tosiaan ole muuta mielessä kyllä suhteelta haluaa muutakin yhdessä tekemistä eikö tosiaan ole muuta tekemistä kyllä ero tulis äkkiä ja etsis normaalin kumppanin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Plus kaikkea pientä muutakin ohimennen/askareiden lomassa koskettelua, hipailua jne jne..

Just näin. 😄👍

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku seksihurjastelija niin kyllä haluu muutakin kuin seksiä ja pussailla kyllä ennemmin syö samassa pöydän ääressä jutellen kuin pussailla senkin seksihullu

En ollenkaan hurjastelija. Nautiskelija kylläkin.

J*

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tollaista kovin kauaa jaksaisi aikuinen ihminen eikö tosiaan ole muuta mielessä kyllä suhteelta haluaa muutakin yhdessä tekemistä eikö tosiaan ole muuta tekemistä kyllä ero tulis äkkiä ja etsis normaalin kumppanin

Sehän on normaalia huomata ja huomioida kumppani, kun hän siinä samoissa neliöissä pyörii. Miten voi olla edes huomaamatta tai käymättä välillä rutistamassa ihan liki?

Ois karseeta, jos ei sais toista yhtään koskettaa, vaikka hän siinä päivän hyörii. En pystys olee menemättä välillä koskettamaan edes jotenkin. Olen silleen fyysinen tyyppi, että tykkään kosketella. Mun tapa näyttää mun välittävän ja näyttää tunteitani.

Tykkään sanoinkin kertoa tunteistani. Miks pitää jotain niin hienoa sisällään?

J*

• Nyt sä tyrkytät omia ajatuksiasi mulle ikään kuin ne olis mun. 😄

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Sehän on normaalia huomata ja huomioida kumppani, kun hän siinä samoissa neliöissä pyörii. Miten voi olla edes huomaamatta tai käymättä välillä rutistamassa ihan liki?

Ois karseeta, jos ei sais toista yhtään koskettaa, vaikka hän siinä päivän hyörii. En pystys olee menemättä välillä koskettamaan edes jotenkin. Olen silleen fyysinen tyyppi, että tykkään kosketella. Mun tapa näyttää mun välittävän ja näyttää tunteitani.

J*

No miksi toisessa aloituksessa olit erimieltä ja sanoit minua seksiriippuvaiseksi ja kummiskin itse olet samanlainen eli en nyt oikein ymmärrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi toisessa aloituksessa olit erimieltä ja sanoit minua seksiriippuvaiseksi ja kummiskin itse olet samanlainen eli en nyt oikein ymmärrä

No sähän jankutit vaan seksistä. Voihan toista silitellä, paijailla, halia, pusutella ilman et se johtaa seksiin.

Ja nyt meen takas puskiin.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sähän jankutit vaan seksistä. Voihan toista silitellä, paijailla, halia, pusutella ilman et se johtaa seksiin.

Ja nyt meen takas puskiin.

J*

No eikö tuo ole sama asia

• Anonyymi

No pussailu

• Anonyymi

Se on normaalia, että on mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah tuo on ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pussailu

Pussailu sama, kun kikkelin kimpussa oleminen? No ei ole. Ei kaiken hellyyden tarvi liittyä sukuelimiin, yhtään.

Voi ihan vaan vaatteet päälläkin kujerrella. Se on vähintäänkin yhtä oleellista, kun seksi. Ne voi toki yhdistää, muttei tartte.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on normaalia, että on mielessä

Niin minustakin on normaalin naisen juttua mutta vastaus oli että olen seksiriippuvainen niin luulis että naisilla on kikkeli mielessä ja miehillä pimppi mut se onkin että olen seksihullu ja pipi pää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minustakin on normaalin naisen juttua mutta vastaus oli että olen seksiriippuvainen niin luulis että naisilla on kikkeli mielessä ja miehillä pimppi mut se onkin että olen seksihullu ja pipi pää

Muista nyt sitten, ettei kaikki ole heteroita (kun yleistät).Yhtälailla lgbt tykkää nuhjata toisissaan.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt sitten, ettei kaikki ole heteroita (kun yleistät).Yhtälailla lgbt tykkää nuhjata toisissaan.

J*

Mikä lgpt nyt ei mennyt jakeluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lgpt nyt ei mennyt jakeluun

Entäs HLBT?

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pussailu sama, kun kikkelin kimpussa oleminen? No ei ole. Ei kaiken hellyyden tarvi liittyä sukuelimiin, yhtään.

Voi ihan vaan vaatteet päälläkin kujerrella. Se on vähintäänkin yhtä oleellista, kun seksi. Ne voi toki yhdistää, muttei tartte.

J*

Ehkä ei mutta siihen pussailu äkkiä johtaa eli kun nainen pussaa niin kiihottuu ja voihan olla että suunnittelet että pussaan naista ja halaan häntä mutta hänen reitensä näyttää ihanalta ja pussaakin polvea reittä ja oho ja sinne ja havahtuu granssista että pussasikin miljoona suukkoa sinne ja sitten onkin itse täpinöissä tai nainen pussaa ja kikkeli vaan herää eloon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei mutta siihen pussailu äkkiä johtaa eli kun nainen pussaa niin kiihottuu ja voihan olla että suunnittelet että pussaan naista ja halaan häntä mutta hänen reitensä näyttää ihanalta ja pussaakin polvea reittä ja oho ja sinne ja havahtuu granssista että pussasikin miljoona suukkoa sinne ja sitten onkin itse täpinöissä tai nainen pussaa ja kikkeli vaan herää eloon

Hmm, nojoo voi johtaa. Mut vaikkei johtaiskaan tuntuu se silti hyvälle kyhnätä toisessa kiinni edes ohimennen. Tai vaikka pitää käsiä ympärillä ja loikoilla sylityksin.

Mut nyt hyvät yöt. Aiheeseen liittyen tuutulaulu. 😉

https://youtu.be/JYZMT8otKdI

Jos ymmärrät miten enkkua?

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs HLBT?

J*

Ei sano mitään veikkaan hemoglobiinia eli veriarvoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sano mitään veikkaan hemoglobiinia eli veriarvoa

Homot lesbot biseksuaalit transseksuaalit

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm, nojoo voi johtaa. Mut vaikkei johtaiskaan tuntuu se silti hyvälle kyhnätä toisessa kiinni edes ohimennen. Tai vaikka pitää käsiä ympärillä ja loikoilla sylityksin.

Mut nyt hyvät yöt. Aiheeseen liittyen tuutulaulu. 😉

https://youtu.be/JYZMT8otKdI

Jos ymmärrät miten enkkua?

J*

Monesti on hyvä nimenomaan ettei johda. Jää kuitenkin kipinä päälle.

• Anonyymi

Just noin. Kyllä joka päivä pitää ehdottomasti saada vähintään yksi pusu ja mielummin enemmän. Myös halaaminen on tärkeetä ja silittely. Vähän kerran päivässä pitää myös kertoa, että toinen on rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhee ajatus, ettei toista vois pussailla ja halailla ja silitellä ilman, että sen pitää aina johtaa seksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just noin. Kyllä joka päivä pitää ehdottomasti saada vähintään yksi pusu ja mielummin enemmän. Myös halaaminen on tärkeetä ja silittely. Vähän kerran päivässä pitää myös kertoa, että toinen on rakas.

Kyllä. Rakkautta ja tunteiden osoittamista ei kannata pihistellä, sitä yhteistä aikaa ja elämää ei ikuisesti ole. Antaa sen rakkauden näkyä ja tuntua, jos sitä kerran on. :)

J*

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Monesti on hyvä nimenomaan ettei johda. Jää kuitenkin kipinä päälle.

Joo ja se kipinä kyllä kytee siellä aina siihen seuraavaakin kertaan. Jäähän ne hyvät fiilikset muistiin ja niihin on ana mukava palata. Ne kaikki läheisyyden osoitukset ja välittämisen tunteet kertaantuu ja voimistaa suhdetta. Vaikuttaa valtavasti molempien hyvään oloon ja haluun olla yhdessä.

Ei semmoista ihmistä lopulta kauheesti kaipaa, joka on aina etäinen eikä päästä lähelleen. Tai aina torjuu ja työntää pois. Nousee muuri välille.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja se kipinä kyllä kytee siellä aina siihen seuraavaakin kertaan. Jäähän ne hyvät fiilikset muistiin ja niihin on ana mukava palata. Ne kaikki läheisyyden osoitukset ja välittämisen tunteet kertaantuu ja voimistaa suhdetta. Vaikuttaa valtavasti molempien hyvään oloon ja haluun olla yhdessä.

Ei semmoista ihmistä lopulta kauheesti kaipaa, joka on aina etäinen eikä päästä lähelleen. Tai aina torjuu ja työntää pois. Nousee muuri välille.

J*

Musta tuntuu suorastaan kurjalta, jos olet toisen läheisyyttä vailla ja aina hän torjuu sut. Käännyttää pois tai on ynseä, kun halaat. Mulle ainakin tulee välillä ihan omassakin elämässä juuri tuosta syystä epämukava olo ja tunne, ettei toinen ehkä rakastakkaan mua ihan niin vilpittömästi tai ehdottomasti.

Vaikka ymmärrän, että toisen luonteenlaatu on erilainen. Ja mikä mulle on euforista ja rakkauden huipentuma, ei toiselle ole niin tärkeää ja nokonuukaa. Ei edes vaikka tietäisi sen mulle olevan. Siksi mä kannustan ihmisiä, että älkää torjuko sitä rakastettuanne, vaikka ette olisi niitä ihmisiä joille se halailu ei ookkaan niin tärkeää. Joskus on ihan hyvä ottaa se rakaskin huomioon ja uhrautua halamaan, jotta rakkaalla on hyvä olla. Se on sitä toisen huomioimista ja omasta mukavasta venymistä.

Se kannattaa mielummin, kun ajautua erilleen koska et osaa näyttää tunteitasi tai ottaa huomioon toisen tunteita. Ei voi aina olla itsekäs, kun en mä vaan nyt tykkää.

Se ajaa ihmiset erilleen, jos ei koskaan voi joustaa sen ihmisen vuoksi, jota väittää rakastavansa.

Minusta olis vaikeeta edes torjua toista jos hän lähestyy minua tullakseen halaaman. Otan avosylin vastaan ja halaan, vaikka olis miten riideltykkin aiemmin. Tietysti, jos rakkautta ei enää ole annettavaksi....eikä myötätuntoa.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu suorastaan kurjalta, jos olet toisen läheisyyttä vailla ja aina hän torjuu sut. Käännyttää pois tai on ynseä, kun halaat. Mulle ainakin tulee välillä ihan omassakin elämässä juuri tuosta syystä epämukava olo ja tunne, ettei toinen ehkä rakastakkaan mua ihan niin vilpittömästi tai ehdottomasti.

Vaikka ymmärrän, että toisen luonteenlaatu on erilainen. Ja mikä mulle on euforista ja rakkauden huipentuma, ei toiselle ole niin tärkeää ja nokonuukaa. Ei edes vaikka tietäisi sen mulle olevan. Siksi mä kannustan ihmisiä, että älkää torjuko sitä rakastettuanne, vaikka ette olisi niitä ihmisiä joille se halailu ei ookkaan niin tärkeää. Joskus on ihan hyvä ottaa se rakaskin huomioon ja uhrautua halamaan, jotta rakkaalla on hyvä olla. Se on sitä toisen huomioimista ja omasta mukavasta venymistä.

Se kannattaa mielummin, kun ajautua erilleen koska et osaa näyttää tunteitasi tai ottaa huomioon toisen tunteita. Ei voi aina olla itsekäs, kun en mä vaan nyt tykkää.

Se ajaa ihmiset erilleen, jos ei koskaan voi joustaa sen ihmisen vuoksi, jota väittää rakastavansa.

Minusta olis vaikeeta edes torjua toista jos hän lähestyy minua tullakseen halaaman. Otan avosylin vastaan ja halaan, vaikka olis miten riideltykkin aiemmin. Tietysti, jos rakkautta ei enää ole annettavaksi....eikä myötätuntoa.

J*

Sama mulla. Kaikki pusut ja halit torjuvan kanssa ei kohta kiinnosta sekstailukaan. Samoin myös sellasen kanssa, joka olettaa kaiken läheisyyden tarkottavan seksiä. Ei sekään kivaa ole, jos ei voi antaa pusua ja mennä halaamaan jollei varmasti halua myös seksiä.

On ihan henkilökohtasta kokemusta miten käy, kun nämä ajatukset ei natsaa yhteen. Itse oon sellanen pusuttelija ja halaaja ja tykkään olla lähellä. Exä taas tulkitsi kaiken aina seksiin liittyväksi. Kun sen ei tehnyt mieli, niin ei voinut myöskään halata, pussata tai mennä ees lähelle. Mulla taas ei valtaosassa pusuista ja haleista käy seksi mielessäkään. Mies koki kaikki mun pusu/hali lähestymisyritykset ahdistaviksi ja mä taas en saanut läheisyyttä, niin ei lopulta kiinnostanut enää hinkuttaminenkaan. Se tappo lopulta seksielämän ja koko suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

J*

Niin siis, jos ollaan aina erillään paitsi kun oikein ruvetaan seksiin, niin silloinhan seksistä tulee helposti vain suoritus.

• Anonyymi kirjoitti:

J*

En tiedä johtuuko lapsuudesta jollei oikein tuota halailua siedä. Siis jollei ole lapsena saanut haleja ja pusuja, niin ehkei niitä kaipaa tai ehkei edes tykkää sellaisesta aikuisena.

Meillä ei kyllä kotona ollut mitään halailua, mutta kyllä olen silti aina tykännyt. Etenkin nyt täällä suomenruotsissa asuessani siihen enemmänkin tottunut kun täällä ihan kaveritkin halaa.
        Paitsi nyt tietty tähän aikaan kun on tää poikkeustila. (Menis jo pian ohi.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mulla. Kaikki pusut ja halit torjuvan kanssa ei kohta kiinnosta sekstailukaan. Samoin myös sellasen kanssa, joka olettaa kaiken läheisyyden tarkottavan seksiä. Ei sekään kivaa ole, jos ei voi antaa pusua ja mennä halaamaan jollei varmasti halua myös seksiä.

On ihan henkilökohtasta kokemusta miten käy, kun nämä ajatukset ei natsaa yhteen. Itse oon sellanen pusuttelija ja halaaja ja tykkään olla lähellä. Exä taas tulkitsi kaiken aina seksiin liittyväksi. Kun sen ei tehnyt mieli, niin ei voinut myöskään halata, pussata tai mennä ees lähelle. Mulla taas ei valtaosassa pusuista ja haleista käy seksi mielessäkään. Mies koki kaikki mun pusu/hali lähestymisyritykset ahdistaviksi ja mä taas en saanut läheisyyttä, niin ei lopulta kiinnostanut enää hinkuttaminenkaan. Se tappo lopulta seksielämän ja koko suhteen.

Joo, voisi olla mun kynästä tuo mitä kirjoitit. Samis. :)
        Ajattelen ja koen samoin, kunsinäkin Ja valitettavasti omissakin suhteissa tuohonon törmätty, mihin sinä exäsi kanssa.

Itseasiassa nykyisessäkin suhteessa se kumppanin etäisyys ja läheisyyden välttely on joskus asia, joka saa mut hetkittäin epäröimään kestänkö tätä loppu elämäni. Sellainen omiin oloihinsa eristäytyminen ja karttelu ei tunnu kivalle.

Mut pakko myöntää, että olis kiva, kun puolisokin tykkäis tuollasesta mistä sä ja mä.

J*

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

En tiedä johtuuko lapsuudesta jollei oikein tuota halailua siedä. Siis jollei ole lapsena saanut haleja ja pusuja, niin ehkei niitä kaipaa tai ehkei edes tykkää sellaisesta aikuisena.

Meillä ei kyllä kotona ollut mitään halailua, mutta kyllä olen silti aina tykännyt. Etenkin nyt täällä suomenruotsissa asuessani siihen enemmänkin tottunut kun täällä ihan kaveritkin halaa.

Luulen et pitkälti johtuu. Ei ole oppinut näyttämään tunteita niin.

Ja persoona, kaikki ei ole niin läheisyyttä kaipaavia.

Meillä äiti oli sellanen, ettei perustanut halailusta tms. Isä taas on kuten mä. Tykkää halata ja näyttää tunteitaan. Sohvalla laittaa pään toisen syliin ja nukahtaa siihin.

Mä luulen, et isältä opittua ja luonteessakin kulkevaa.

Siellä on tapana halata? :)

Taidanki muuttaa sinne! :D

J*

• Anonyymi kirjoitti:

Luulen et pitkälti johtuu. Ei ole oppinut näyttämään tunteita niin.

Ja persoona, kaikki ei ole niin läheisyyttä kaipaavia.

Meillä äiti oli sellanen, ettei perustanut halailusta tms. Isä taas on kuten mä. Tykkää halata ja näyttää tunteitaan. Sohvalla laittaa pään toisen syliin ja nukahtaa siihin.

Mä luulen, et isältä opittua ja luonteessakin kulkevaa.

Siellä on tapana halata? :)

Taidanki muuttaa sinne! :D

J*

“Taidanki muuttaa sinne! :D”

Välkommen!
              (Väntar på dig)

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

J*

"Sehän on normaalia huomata ja huomioida kumppani, kun hän siinä samoissa neliöissä pyörii Miten voi olla edes huomaamatta tai käymättä välillä rutistamassa ihan liki?"

Aivan. Silti yhtä normaalia on olla rutistamatta ihan liki, vaikka samoissa neliöissä pyöritäänkin. Jokaisessa parisuhteessa joudutaan tasapainottelemaan enemmän tai vähemmän läheisyyden ja erillisyyden kanssa. Vaikka toisesta on hurjan ihanaa hiplata ja muutoin huomioida kumppania jatkuvasti, niin kumppanista ei välttämättä ollenkaan, niin usein ainakaan.

Omasta mielestäni parisuhteessa pitää säilyttää tietynasteinen etäisyys ja salaperäisyys kokoajan. Tämä siksi, että seksielämä toimi siten paremmin. Jatkuva toisen läheisyys, hipelöinti ja huomiointi voi tuntua ahdistavaltakin. Eikä se ainakaan sytytä seksiin.

PS. hieno nikki tuo SheHe - wau :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhee ajatus, ettei toista vois pussailla ja halailla ja silitellä ilman, että sen pitää aina johtaa seksiin.

Jotkut ihmiset kiihottuvat kovasti pussailusta, halailusta, silittelystä, hyvistä sanoistakin ja muusta. JA siksi he alkavat haluta seksiä, jos tuota tekevät. Ja siksi he eivät halua pussailua, halailua jne kaikenaikaa, koska eivät halua kiihottua "turhaan". Sellainen tekee vain epämiellyttävän olon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sehän on normaalia huomata ja huomioida kumppani, kun hän siinä samoissa neliöissä pyörii Miten voi olla edes huomaamatta tai käymättä välillä rutistamassa ihan liki?"

Aivan. Silti yhtä normaalia on olla rutistamatta ihan liki, vaikka samoissa neliöissä pyöritäänkin. Jokaisessa parisuhteessa joudutaan tasapainottelemaan enemmän tai vähemmän läheisyyden ja erillisyyden kanssa. Vaikka toisesta on hurjan ihanaa hiplata ja muutoin huomioida kumppania jatkuvasti, niin kumppanista ei välttämättä ollenkaan, niin usein ainakaan.

Omasta mielestäni parisuhteessa pitää säilyttää tietynasteinen etäisyys ja salaperäisyys kokoajan. Tämä siksi, että seksielämä toimi siten paremmin. Jatkuva toisen läheisyys, hipelöinti ja huomiointi voi tuntua ahdistavaltakin. Eikä se ainakaan sytytä seksiin.

Joo. Kyllä tässä tasapainoillaankin. :D

No mun seksiin syttyminen päinvastoin vaan herkityy, mitä tiiviimmäksi tunnen sen läheisyyden ja tuosta arjessa halailusta yms. tulee juuri se läheisyys.

Erilläänkin oleminen on tarpeen. En minäkään 24/7 halua iholla olla. Mutta ne on niin pieniä hetkiä sipaista ohimennen, ettei ne mua ainakaan yhtään rasita. Eri juttu, jos ollaan jatkuvasti kun iilimadot yhdessä, ettei vessaankaan pääse ilmantoista.

Ei mitään ääripäitä.

J*

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

“Taidanki muuttaa sinne! :D”

Välkommen!
              (Väntar på dig)

Täytyy ensin hahmottaa mihin. :D

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pronominit.. ;}

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J*

Läheisyydenkin pitäisi olla vastavuoroista. Eli kun tiedät, että teidän tarpeenne ovat erilaiset, himmaile läheisyyden osoitusten suhteen. Jotenkin kirjoituksistasi huokuu hyväksynnän haku ja omien rajojen puute. Et ikäänkuin luota toisen rakkauteen, ellet ole kokoajan huomioimassa ja kaipaat "todistusta". Pettymys on suuri kun toinen torjuu. Sitä enemmän haluat osoittaa huomiota ja antaa läheisyyttä, kun toinen torjuu. Kierre on valmis.

Riitelyn suhteen ei ole myöskään kätevää, jos ottaa toisen avosylin aina vastaan tilanteessa kuin tilanteessa. Se on rajattomuutta eikä ole hyvä juttu ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Kyllä tässä tasapainoillaankin. :D

No mun seksiin syttyminen päinvastoin vaan herkityy, mitä tiiviimmäksi tunnen sen läheisyyden ja tuosta arjessa halailusta yms. tulee juuri se läheisyys.

Erilläänkin oleminen on tarpeen. En minäkään 24/7 halua iholla olla. Mutta ne on niin pieniä hetkiä sipaista ohimennen, ettei ne mua ainakaan yhtään rasita. Eri juttu, jos ollaan jatkuvasti kun iilimadot yhdessä, ettei vessaankaan pääse ilmantoista.

Ei mitään ääripäitä.

J*

Se arjen läheisyys, yms. on ikään kuin pitkä esileikki. Kertoo, että olet haluttu puolin ja toisin.

Jos toinen otetaan kuin hyllyltä, nyt nään sut kun haluan panna sua, se ainakin tappaa tehokkaasti mun vietit ja halut. Sit taas ei nähäkkään ennen, kun sattuu toisesta taas hyvälle tuntumaan. Monissa miehissä (voi olla naisissakin) on tuota "vikaa", puoliso huomataan vasta kun panettaa.

Yök. Ja vejä kätees vaan.

J*

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Suurelta osalta persoonallisuuden piirre miten "sietää" halailua. Osittain myös opittu tapa, etenkin suomenruotsalaisten, venäläistaustaisten ja muiden kummallisuuksien keskuudessa :).

Kuitenkin on hyvä pitää mielessä, että usein ihminen persoonallisuus jakautuu halailun suhteen eri ihmisten kesken... Esim. itse halailen tiettyjä ystäviä/sukulaisia. Aikuisia lapsiani/miesystävää erikoistilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisyydenkin pitäisi olla vastavuoroista. Eli kun tiedät, että teidän tarpeenne ovat erilaiset, himmaile läheisyyden osoitusten suhteen. Jotenkin kirjoituksistasi huokuu hyväksynnän haku ja omien rajojen puute. Et ikäänkuin luota toisen rakkauteen, ellet ole kokoajan huomioimassa ja kaipaat "todistusta". Pettymys on suuri kun toinen torjuu. Sitä enemmän haluat osoittaa huomiota ja antaa läheisyyttä, kun toinen torjuu. Kierre on valmis.

Riitelyn suhteen ei ole myöskään kätevää, jos ottaa toisen avosylin aina vastaan tilanteessa kuin tilanteessa. Se on rajattomuutta eikä ole hyvä juttu ollenkaan.

Tottakai pitäisi olla. Niinhän mä olen tehnytkin, himmaillut. Mut sit hän tulkitsee, että en välitä hänestä. Menee vielä etäämmälle. Musta tuntuu, et mä olen se voima joka liikuttaa tai pysäyttää kaiken.

Kumma juttu.

En mä hyväksyntää kaipaa, vaan läheisyyttä. Mä olen jo hyväksytty. Läheisyyden ja kosketuksen puute mua vaivaa. Saan sitä vain, jos itse haen sen.

Tykkäisin, ettei sitä pitäis hakea, vaan et sen vois saada toisenkin aloitteesta.

J*

• Anonyymi

Va?? :)

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, voisi olla mun kynästä tuo mitä kirjoitit. Samis. :)
        Ajattelen ja koen samoin, kunsinäkin Ja valitettavasti omissakin suhteissa tuohonon törmätty, mihin sinä exäsi kanssa.

Itseasiassa nykyisessäkin suhteessa se kumppanin etäisyys ja läheisyyden välttely on joskus asia, joka saa mut hetkittäin epäröimään kestänkö tätä loppu elämäni. Sellainen omiin oloihinsa eristäytyminen ja karttelu ei tunnu kivalle.

Mut pakko myöntää, että olis kiva, kun puolisokin tykkäis tuollasesta mistä sä ja mä.

J*

"kun puolisokin tykkäis tuollasesta mistä sä ja mä."

Puoliso voi toisaalla miettiä kunpa et tykkäisi niin halaamisesta ja muusta läheisyydestä. Kotona miettii "iik, älä nyt taas vaan halaa. Kunpa tajuaisi, antaisi olla rauhassa.

Arvelen, että mitä herkempi ihminen sitä mieluummin valitsee halaamattomuuden kuin halaamisen. Fyysinen kontakti harhauttaa ja keskeyttää ajatukset, vie keskittymiskykyä ja energiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Riitelyn suhteen ei ole myöskään kätevää, jos ottaa toisen avosylin aina vastaan tilanteessa kuin tilanteessa. Se on rajattomuutta eikä ole hyvä juttu ollenkaan."

-No mun kanssa riitely harvoin on kovin dramaattista. Ja anteeksi antaminen, inhimillisyys kuuluu mun paheisiini, jollei mua ole lyöty tai kidutettu tms. yhtä vakavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoliso voi toisaalla miettiä kunpa et tykkäisi niin halaamisesta ja muusta läheisyydestä. Kotona miettii "iik, älä nyt taas vaan halaa. Kunpa tajuaisi, antaisi olla rauhassa.

Arvelen, että mitä herkempi ihminen sitä mieluummin valitsee halaamattomuuden kuin halaamisen. Fyysinen kontakti harhauttaa ja keskeyttää ajatukset, vie keskittymiskykyä ja energiaa.

Voi olla, että ajatteleekin niin. Kyllä mä silti halaan pari kertaa päivässä, halusi tai ei. :D

Jos ei saa sanotuksi, joutuu kestämään. ;)

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta nyt jotenkin tuntuu, että sä tulkitset mut iholla roikkujaksi ja takiaiseksi, vaikkei siitä ja sellaista ole ollenkaan kyse.

Jos kumppaniaan ei kertakaan päivässä halaa tai suutele, kuten mun kumppani ei tee ellen minä tee aloitetta. Niin onko se nyt sitten liikaa vaadittu, että kerran päivässä halaa tai suutelee edes nopeatempoisesti, jos ei pidemmän kaavan mukaan kiinnosta?

En tosiaan puhu mistään liimautumisesta toiseen tunneiksi, päiviksi. Ihan ohimennevistä kosketuksista, haleista ja suukoista. Minuutti päivässä haliin ei saa olla liikaa.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta nyt jotenkin tuntuu, että sä tulkitset mut iholla roikkujaksi ja takiaiseksi, vaikkei siitä ja sellaista ole ollenkaan kyse.

Jos kumppaniaan ei kertakaan päivässä halaa tai suutele, kuten mun kumppani ei tee ellen minä tee aloitetta. Niin onko se nyt sitten liikaa vaadittu, että kerran päivässä halaa tai suutelee edes nopeatempoisesti, jos ei pidemmän kaavan mukaan kiinnosta?

En tosiaan puhu mistään liimautumisesta toiseen tunneiksi, päiviksi. Ihan ohimennevistä kosketuksista, haleista ja suukoista. Minuutti päivässä haliin ei saa olla liikaa.

J*

Siis meillähän ei halata tai suukotella edes kertakaan, vaikka viikkoon, jos en minä tee aloitetta. Mitäspä luulet, alkaako tuntua pahalle viikon jälkeen? :C

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai pitäisi olla. Niinhän mä olen tehnytkin, himmaillut. Mut sit hän tulkitsee, että en välitä hänestä. Menee vielä etäämmälle. Musta tuntuu, et mä olen se voima joka liikuttaa tai pysäyttää kaiken.

Kumma juttu.

En mä hyväksyntää kaipaa, vaan läheisyyttä. Mä olen jo hyväksytty. Läheisyyden ja kosketuksen puute mua vaivaa. Saan sitä vain, jos itse haen sen.

Tykkäisin, ettei sitä pitäis hakea, vaan et sen vois saada toisenkin aloitteesta.

J*

No onpa hankalaa teillä. Niin tai näin, menee aina pieleen :D. Mutta sellaistahan se elämä välillä on. Jos on jatkuvaa kuukaudesta ja vuodesta toiseen, niin varmasti rasittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpa hankalaa teillä. Niin tai näin, menee aina pieleen :D. Mutta sellaistahan se elämä välillä on. Jos on jatkuvaa kuukaudesta ja vuodesta toiseen, niin varmasti rasittavaa.

On se hankalaa meillä. En olis uskonut 10 vuotta sitten, että näinkin voi olla. Joutuu juoksemaan miehen perässä saadakseen halauksia. :D

Jos vaan lopettas itsekin halailut ja kaiken koskettelun, testaisi kuinka kauan toinen jaksaa olla loitolla. Luulen, että saattas tulla aika pian ero. :D

Nojoo, joskus tuntuu että mä olen vaan tottumuksesta puoliso. Rumasti sanottu, mutta joskus nyt vaan tuntuu sille. Joku muu vois kiinnostaa mua enemmän. :)

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J*

Ei ole liikaa vaadittu/toivottu.
        Ehdota, että otatte lähtö ja/tai tulo halaamisen/suutelot käyttöön?

• Anonyymi kirjoitti:

"Arvelen, että mitä herkempi ihminen sitä mieluummin valitsee halaamattomuuden kuin halaamisen."

En tosiaankaan lähtis tota allekirjoittamaan.

Halaamisesta ja hellyydestä pitävätkö eivät ole herkkiä??
        Sitten taas on kyseessä herkkä ihminen, jos läheisyys kelpaa kun panettaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hankalaa meillä. En olis uskonut 10 vuotta sitten, että näinkin voi olla. Joutuu juoksemaan miehen perässä saadakseen halauksia. :D

Jos vaan lopettas itsekin halailut ja kaiken koskettelun, testaisi kuinka kauan toinen jaksaa olla loitolla. Luulen, että saattas tulla aika pian ero. :D

Nojoo, joskus tuntuu että mä olen vaan tottumuksesta puoliso. Rumasti sanottu, mutta joskus nyt vaan tuntuu sille. Joku muu vois kiinnostaa mua enemmän. :)

J*

Tarkoitan tottumuksesta puolisolla sitä, että mielenhäiriössä kiinnostan hetkittäin, mutta enimmäkseen olen vaan puoliso, kun on puolisoksi sattunut ottamaan. :D

Sellaista mielenkiintoa mitä yleensä puolisoita kohtaan on, ei ole enää vuosiin ollut kuin hetkittäin. Mielenoikkuina kuten sanoin, jokin hetki herkistää ja saa tunteilemaan. Enimmäkseen taidan olla kämppis. Ihan mahdollista, ettei lasten kasvettua olla enää pariskunta, vaikka se kurjalle tuntuu sanoakin. Mutta ei näin kuollutta olis, jos tunteet olis voimakkaita ja liikuttavia. Vaikka sekin on normaalia, että ihmiset vaan uupuu perherumbaan ja työelämään, eikä jaksa kun möllöttää himassa kumppanin kanssa.

Mut jotenkin kaikki se flegmaattisuus on vaan ihan vastakohta sille, mitä se oli ennen. :)

Kun ei saa mies sanotuksi, mikä olis paremmin ja miten. Joutuu vaan katteleen tajuaako itse koskaan avata suutaan, vaiko vaan jatkaa möllöttämistään mun kanssa näin. :)

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu/toivottu.
        Ehdota, että otatte lähtö ja/tai tulo halaamisen/suutelot käyttöön?

Olenki ehdottanut. Et aamulla olis mukavaa lähtö suukko ja hali ja kotiin tullessa sama. Nukkumaan käydessä kans. Mut ne tahtoo jäädä. Jos sattuu olee hyvä päivä muistaa tai viittii halata, jopa peitellä peitolla ja pusun antaa. Tänään sain pusun, kun olin vielä sängyssä hänen lähtiessä töihin. Se tuntu mukavalta. :)

Tuttavat sanoo, että olen liian pitkämielinen. Pitöis kuulemma nostaa mekkala. Pitäiskö sitten? Eihän toista saa ahdistella. Eikä vaatia tekemään mitään vastentahtoa. :)

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se just exäni kanssa meni. Hän vetäytyi, mä en uskaltanut enää halata, läheisyys loppui ja lopulta myös seksi loppui. Olimme kämppikset, jotka töistä tultuaan vetäytyivät omiin hommiinsa ja nukkuivat sängyn eri laidoilla, omien peittojensa, selät toisiaan kohti.

Herkyysteoriasi ei pidä paikkansa. Itse olen hyvin herkkä ihminen ja se miehen vetäytyminen satutti aivan valtavasti. Se jätti minuun suuren kipeän kolon, jonka korjaaminen kesti kauan. Useampaan vuoteen en voinut edes ajatella päästäväni ketään lähelle siinä mielessä. Hänkinhän olisi voinut torjua minut ja rikkoa vielä lisää. Seuraavassa parisuhdeyrityksessäni olis hyvin arka kaikelle kosketukselle. Pelkkä ajatus siitä, että toinen olisi torjunu, oli aivan liikaa. Tuo minut torjunut exäni taas ei ole läheskään yhtä herkkä ihminen kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se just exäni kanssa meni. Hän vetäytyi, mä en uskaltanut enää halata, läheisyys loppui ja lopulta myös seksi loppui. Olimme kämppikset, jotka töistä tultuaan vetäytyivät omiin hommiinsa ja nukkuivat sängyn eri laidoilla, omien peittojensa, selät toisiaan kohti.

Herkyysteoriasi ei pidä paikkansa. Itse olen hyvin herkkä ihminen ja se miehen vetäytyminen satutti aivan valtavasti. Se jätti minuun suuren kipeän kolon, jonka korjaaminen kesti kauan. Useampaan vuoteen en voinut edes ajatella päästäväni ketään lähelle siinä mielessä. Hänkinhän olisi voinut torjua minut ja rikkoa vielä lisää. Seuraavassa parisuhdeyrityksessäni olis hyvin arka kaikelle kosketukselle. Pelkkä ajatus siitä, että toinen olisi torjunu, oli aivan liikaa. Tuo minut torjunut exäni taas ei ole läheskään yhtä herkkä ihminen kuin minä.

Kuuostaa taas pelottavan tutulle. Pelottavan siitä tekee se, että jokin sisimmässä sanoo, ettei noin voi ikuisesti jatkua. Meilläkään.

En halua antaa periksi, mulla on tunteita. Mutta jokin päässä sanoo, etten kykene loppu elämääni tähänkään tilaan, että saan kun saan mitä saan, kun sattuu toista huvittamaan huomioida ja huomata.

Tai että olen jatkuvassa halipulassa ja ihastun toisiin siksi, että saan heiltä enemmän huomiota. :)

Onneksi sentään ihastun harvoin ja harvoihin, ettei se ole kovin herkkää mulla. Mut siitä se tulee, tiedän että se tulee tyhjiöstä.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuostaa taas pelottavan tutulle. Pelottavan siitä tekee se, että jokin sisimmässä sanoo, ettei noin voi ikuisesti jatkua. Meilläkään.

En halua antaa periksi, mulla on tunteita. Mutta jokin päässä sanoo, etten kykene loppu elämääni tähänkään tilaan, että saan kun saan mitä saan, kun sattuu toista huvittamaan huomioida ja huomata.

Tai että olen jatkuvassa halipulassa ja ihastun toisiin siksi, että saan heiltä enemmän huomiota. :)

Onneksi sentään ihastun harvoin ja harvoihin, ettei se ole kovin herkkää mulla. Mut siitä se tulee, tiedän että se tulee tyhjiöstä.

J*

Itellä vaan on sellainen olo, että en ihan pian halua mitään vakavaa suhdetta edes yrittää. Jos tästä suhteesta loppu tulee, jossa nyt elän.

En kans jaksa alkaa repimään itseeni rikki jonkun oikuttelijan kanssa. :D

Tänään näin ja huomenna noin. Ja luultavasti tulen kiukkuiseksi ja äkäiseksi halipulassani, enkä päästä ketään edes lähelleni. Käsken painua helvettiin, kun joku koittaa lähelle tullakin.

Mut taas toisaalta, jos retkahdan pelkään että taas johonkin joka ei kykene näyttämään tunteitaan eikä puhumaan niistä avoimesti. Johonkin oikkuperseeseen tietysti.

J*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on liian lyhyt, eikä sitä kannata tuhlata siihen uskomukseen, että joku muuttuisi. Sinä et voi muuttaa ketään, kaikki on kiinni omasta halusta ja motivaatiosta muuttaa omaa käytöstään. Turha elää sellaisessa suhteessa, mistä ei saa sitä mitä oikeasti haluaa, rakkautta, lämpöä, läheisyyttä, ymmärrystä, tukea, lohdutusta puolin ja toisin. Koska se sama aika ja energiaa, minkä laitat nyt murehtimiseen tuohon mieheen, joka ei tee sitä mikä tekee sinut onnelliseksi ja minkä sinä ansaitset (me kaikki ansaitsemme), on kaikki pois siitä ajasta jolloin sinä voisit tavata sen miehen, joka oikeasti on valmis antamaan sen minkä haluat. Eikä se ole liikaa vaadittu, haloo! Jos mies oikeasti arvostaa naistaan ja on rakastunut, hän ainakin yrittää tehdä kaikkensa, jotta sinä olisit onnellinen ja tyytyväinen suhteessa. Niin nainenkin, joka oikeasti on rakastunut mieheen, no valmis antamaan ja panostamaan suhteeseen, jotta mies olisi onnellinen. Siitähän rakkaudessa on kyse!

Ja sitä paitsi itse mielummin elän yksin ja siinä uskomuksessa, että jonain päivänä löydän miehen, joka on valmis antamaan ja rakastamaan, niin paljon kuin minä häntä kohtaan. Sinkkuna ainakin minulla on rauha sisälläni, kun menen kotiin, ei tarvitse miettiä "Mitä helvettiä tuokin mies tekee tuossa"

• Anonyymi kirjoitti:

Elämä on liian lyhyt, eikä sitä kannata tuhlata siihen uskomukseen, että joku muuttuisi. Sinä et voi muuttaa ketään, kaikki on kiinni omasta halusta ja motivaatiosta muuttaa omaa käytöstään. Turha elää sellaisessa suhteessa, mistä ei saa sitä mitä oikeasti haluaa, rakkautta, lämpöä, läheisyyttä, ymmärrystä, tukea, lohdutusta puolin ja toisin. Koska se sama aika ja energiaa, minkä laitat nyt murehtimiseen tuohon mieheen, joka ei tee sitä mikä tekee sinut onnelliseksi ja minkä sinä ansaitset (me kaikki ansaitsemme), on kaikki pois siitä ajasta jolloin sinä voisit tavata sen miehen, joka oikeasti on valmis antamaan sen minkä haluat. Eikä se ole liikaa vaadittu, haloo! Jos mies oikeasti arvostaa naistaan ja on rakastunut, hän ainakin yrittää tehdä kaikkensa, jotta sinä olisit onnellinen ja tyytyväinen suhteessa. Niin nainenkin, joka oikeasti on rakastunut mieheen, no valmis antamaan ja panostamaan suhteeseen, jotta mies olisi onnellinen. Siitähän rakkaudessa on kyse!

Ja sitä paitsi itse mielummin elän yksin ja siinä uskomuksessa, että jonain päivänä löydän miehen, joka on valmis antamaan ja rakastamaan, niin paljon kuin minä häntä kohtaan. Sinkkuna ainakin minulla on rauha sisälläni, kun menen kotiin, ei tarvitse miettiä "Mitä helvettiä tuokin mies tekee tuossa"

Onhan se parempi olla sinkkuna silloin, kun kohtaa sen ihanan itselle sopivan ihmisen.

Kamalaa ois jos sen kohtais, mut ongelmana olis se himassa oleva tunteeton otus.

• Anonyymi

Joo olen pussaillut ja pannut. Treffeille just mennään että pääsee pussailemaan.

• Anonyymi

Jos en pääse pussailee niin ei tule toisia treffejä.

• Anonyymi

En pussaile naisen kanssa koska olen nainen enkä tunne vetoa naisiin.
      En pussaile sen puolee miestenkään kanssa, en tykkää ollenkaan!
      Jos suoraan sanon inhottaa. Yksikään seurustelukumppani ei siitä ole probleemaa tehnyt etten halua pussata.

• Mä kyllä pitäisin ongelmana jollei puoliso haluis pussata.

• Kuka nyt ei tykkäis pussailla ja suudella?

En mä ainakaan sellaista naista haluis joka siitä ei tykkää.

• Anonyymi

On niitä jotka ei tykkää. Miehissäkin aika paljon. Jos pussaataan tai halaillaan oletetaan, että ollaa seksiin valmistautumassa. Vaikka vaan halaaminen ja pussaaminen olisi mukavaa. :)

Sitten niitä miehiä on, jotka ei oma-aloitteisesti juuri halaa tai pussaa koskaan. Mulla on sellainen, joka ei kauheesti välitä sellaisesta läheisyydestä tai ei ainakaan vaikuta kovin innostuneelta. Vaikuttaa rasittuvan, kun menee halaamaan tai pussaamaan, mutta olen silti itsekkäästi välillä mennyt vaan. Muuten en saisi halia tai pusua varmaan ikinä, jos en itse mene ja hae.

Tekee joskus surulliseksi, että on niin erilainen asenne tuonkaltaiseen läheisyyteen. Mutta minkäs teet, ei auta kun sopeutua ettei toinen ole samanlainen nyhjääjä.

J*

• Anonyymi kirjoitti:

On niitä jotka ei tykkää. Miehissäkin aika paljon. Jos pussaataan tai halaillaan oletetaan, että ollaa seksiin valmistautumassa. Vaikka vaan halaaminen ja pussaaminen olisi mukavaa. :)

Sitten niitä miehiä on, jotka ei oma-aloitteisesti juuri halaa tai pussaa koskaan. Mulla on sellainen, joka ei kauheesti välitä sellaisesta läheisyydestä tai ei ainakaan vaikuta kovin innostuneelta. Vaikuttaa rasittuvan, kun menee halaamaan tai pussaamaan, mutta olen silti itsekkäästi välillä mennyt vaan. Muuten en saisi halia tai pusua varmaan ikinä, jos en itse mene ja hae.

Tekee joskus surulliseksi, että on niin erilainen asenne tuonkaltaiseen läheisyyteen. Mutta minkäs teet, ei auta kun sopeutua ettei toinen ole samanlainen nyhjääjä.

J*

Tuolla alkukeskustelussa jotkut jo kommentoikin, et jos tykkää pussailla on seksihurjastelija.
        Kyllähän hellyyttä, läheisyyttä ja pusuja pitää olla ilman seksiäkin.

Vaikka kyllähän sitä seksiäkin sit pitää olla, muttei joka halaus nyt seksiä tai seksihalukkuutta tarkoita.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Tuolla alkukeskustelussa jotkut jo kommentoikin, et jos tykkää pussailla on seksihurjastelija.
        Kyllähän hellyyttä, läheisyyttä ja pusuja pitää olla ilman seksiäkin.

Vaikka kyllähän sitä seksiäkin sit pitää olla, muttei joka halaus nyt seksiä tai seksihalukkuutta tarkoita.

Niin, joillekin siitä tulee varmaan mieleen vaan seksi. Aina kaikki koskettelu tuo seksin mieleen, vaikka seksiä ei tarvi miettiä yhtään. Tykkää vaan toisesta niin, että haluaa olla lähellä ja kiinni, nenä kiinni poskessa, niskassa tai hiuksissa, likistää itseään vasten ja hukku silmiin tai suloisiin suukkoihin. :)

Se toinen on vaan niin tärkeä, että lähellä on hyvä olla ja sitä läheisyyttä kaipaa. Se tulee ihan itsekseen. Osuu kohdikkain vaikka keittiön ovella ja muiskis ohimennen, kevyt taputus tai kosketus, katse silmiin. Rakkautta, rakkautta, rakkautta. :)

Tokihan seksi on sitten tärkeä ja hyvä jännite mikä syntyy kahden toisistaan viehtyneen välille, se on ihan yhtä luonnollista ja tapahtuu kuin itsestään. Jostain syystä silti osalle ihmisistä on hankalaa erottaa kosketukset, halaus, suutelu seksistä irralleen. Ihan vaan tykkäämiseksi ja hyvänä pitämiseksi. Vaikka se on monelle hirmu tärkeää, liima suhteessa.

J*

• Anonyymi

Naiset pussailee väkivaltaisia jännämiehiä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe