Kaipaako kukaan muu kesää ja terasseja

Talven synkin hetki on takanapäin ja lähestymme päivä päivältä kesää. Ennenkuin huomaammekaan, luonto puhkeaa kukkaan ja terassit avautuvat.

Kaipaan niin kesää, terasseja ja vähäpukeisia naisia. Aion nauttia kesästä täysin siemauksin, miten muut?

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kaipaa. Kesää, auringon paistetta, lämpöä ja keväistä luontoa. Terasseja, kiitos ei.

• Anonyymi

Kesää kaipaan. Kyllä se pian jo onkin - sitten on jo juhannus ja alkaa tehdä loppuaan...

• Anonyymi

Ranta ja vähäpukeiset nuoret miehet. 😊

• Anonyymi

Kesää kaipaa, terassit yhdentekeviä. Niitä en harrasta.

• Kesää kyllä kaipaan, linnunlaulua ja suvituulia. Terasseja en kaipaa. Oma terassi takapihalla riittää, riippumatto ja löllöttely siinä.

• Anonyymi

Omaa terassia kaipaan koska rakensin sellaisen viime kesänä uusiksi. Tein siis remppaa, baareissa en käy muutenkaan. Kesämökin saunan terassikin on huikea paikka, suojaisa lahden poukama jonne ei tuule ja meri on tyyni niin on hienoa juoda bissee ja saunoa siellä

• Anonyymi

Ihanaa, mökki meren rannalla. Nyt oon vähän kade.

• Anonyymi

Kevättä ja kesää kaipaan enemmän kuin mitään muuta. Aion katsella ihan alastomia tipusia omalla pihalla. Sitten kun harmaasiepot tulevat toukokuun alussa niin maailma alkaa taas olla hetken mallillaan. Pönttöjä on tietysti tullut tehtyä ja kehiteltyä joten kaikki olisi valmista.

• Anonyymi

Kirjosiepot tulee toukokuun alussa ja alkavat valtaamaan pönttöjä sini ja talitiaisilta. Harmaasiepot myöhemmin ja pesivät muualle mutta ei pönttöihin.

• Jassååta!

• Kesää kyllä kaipaan, terasseja en niinkään.

Kiva ostaa pullo (tai pari) viiniä ja mennä rannalle istuskelemaan ja katselemaan vaikka rantalentistä. Ja uimaan tietysti myös.
      Usko tai älä, myös rannalla on vähäpukeisia naisia.

• Anonyymi

Kesää kylää, terasseja en. Tai no tuota omaa terassia kyllä. Siinä on ihan istuskella ja nauttia kesästä. Juottoloiden terasseja en kaipaa, kun en niillä koskaan aikaani vietä.

• Anonyymi

No en vielä. Kyllä tämä talvikin on ihan kivaa aikaa.

Mutta aina pyörän ohi kulkiessa välähtää, että kiva ois päästä ajamaan, mutta aikanaan. Ensi kesänänä ajan uudet kilometriennätykset takuulla, menee 10 tkm takuulla rikki. 😁👌

• Mä olen tänäkin talvena aina fillarilla kaupungilla käynyt.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Mä olen tänäkin talvena aina fillarilla kaupungilla käynyt.

No mä en tarkoita tässä polkupyörää, vaan moottoripyörää. 😄

Harva varmaan ajaa 10 tkm polkupyörällä kesässä. 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, eipä kai. Vaikka on kai sellasiakin hulluja.

Ymmärrän kyllä jollet aja prätkällä aja talvella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö Kawa zr7 on iskussa? Toivottavasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö Kawa zr7 on iskussa? Toivottavasti!

Kyllä vain. Toimii kuin Sveitsin kello. 😀👌

Vaihdan öljyt, suodattimen ja teen vaan keväthuollot. Eturenkaan laakerit vaihdan, kun jäi vaihtamatta viime keväänä. Ja usb-larin vois asentaa paremmin. Sitten jos jostain löytäis tupla h4 valot tuon jumalattoman potan tilalle, mutta se on jo hifistelyä, mitä en taida nyt jaksaa tehdä. 😁

Pottaäänentoiston vois uusia. Mikki ei toimi. 🤔

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Jaa-a, eipä kai. Vaikka on kai sellasiakin hulluja.

Ymmärrän kyllä jollet aja prätkällä aja talvella.

On tässä vastaan tullut talvimoottoripyöräilijöitäkin, mutta ihan niin innokas motoristi en ole. 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain. Toimii kuin Sveitsin kello. 😀👌

Vaihdan öljyt, suodattimen ja teen vaan keväthuollot. Eturenkaan laakerit vaihdan, kun jäi vaihtamatta viime keväänä. Ja usb-larin vois asentaa paremmin. Sitten jos jostain löytäis tupla h4 valot tuon jumalattoman potan tilalle, mutta se on jo hifistelyä, mitä en taida nyt jaksaa tehdä. 😁

Pottaäänentoiston vois uusia. Mikki ei toimi. 🤔

Hyvä juttu että tekniikka ja moottori kestää! 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tässä vastaan tullut talvimoottoripyöräilijöitäkin, mutta ihan niin innokas motoristi en ole. 😬

Onko moottoripyörä olohuoneessa ja nukutko sen vieressä eli motskari on siellä missä sinäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu että tekniikka ja moottori kestää! 👍

No pitäähän se kestää... kun ostin pyörän, sillä oli ajettu 22,5 tkm. Mä oon ajanut siihen 15 tkm lisää. Sehän on vasta sisäänajettu.

Ens talvena vaihdatan shcokkiin öljyt ja etukönkkiin. Vaihdan takanassun ainakin. Ne on helppo budjetoida valmiiksi. Lisäksi kaveri osaa vaihtaa öljyt shockiin, joten sen voi sopia jo kesällä.

Kytkintä mietin, että sen vaihto voi olla käsillä. Taidan perehtyä, jos vaihtais itse. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva ajaa... mutta veli pyöräilee kesässä kyllä 6000 km. Hullua...

• Anonyymi

Thaimaahan on ikävä

• Anonyymi

Uh. Sinne(kään) en mene ikinä. Vastenmielinen maa. Yksi niistä monista.

• Anonyymi

Kesää kaipaan mutta en itikoita ja kaipaan päästä asuntovaunulle ja siinä edessä grillata ja olla ja kierrellä eri kaupungeissa tai vaikka vaan yhdessä paikkaakin ja istua vaunun vieressä ja siinä juopotella niin en ole sosiaalinen ja terasseilla en viihdy eli vaunu elämää kaipaan

• Anonyymi

En kaipaa mitään mihin liittyy ihmiset. Täällä on neljä ihanaa vuodenaikaa. Kieltämättä odotan kevättä. Paljastuvan maan tuoksua, solisevia puroja, lintujen laulua ja runsasta kevät muuttoa, rantakaislikossa kutevia ja vettä pärskäytteleviä haukia joista muutama päätyy uuniinkin aurajuustokuorrutukseen, pikkuhiljaa etenevää kesää käen kukuntaa, kuikan kaunista laulua tyynellä järvellä, yötöntä yötä, elokuun alkavaa syksyä sieni, marja, riista jne sadonkorjuu aikoineen, ensimmäisiä kuulaita pakkasaamuja, kuuran peittämiä makeita puolukoita ja suppilovahveroita, koiran jänisajoa ja toisen hirven haukkua, lumisateita, pimeyttä, jätkänkynttilöitä pihassa, rusakon jälkiä, kiepistä lähteviä teeriä, kovia tammikuun pakkasia ja taas on vuoden kierto käyty. Suomen luonto on maailman kaunein.

• Anonyymi

Kyllä. Olen kaivannut kesää jo 4,5 kuukautta.
      - Lämpimät, ja valoisat kesäyöt. Taustalla ei kuulu muuta kuin luonnon omat äänet. Joskus rekan aihauttama humina keskeyttää hetkeksi tuon ihanan rauhantunteen.
      - Kylmä Lonkero parvekkeella saunan jälkeen jokimaisemaa ihaillen.
      - Vilvoittava jäätelöannos jäätelökioskin pöydän ääressä.
      ym. ym.

Tähän voisi luetella pitkän listan asioista, joita olen kaivannut pitkän talven aikana. No kohta koittaa kevät, ja elämä alkaa taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4736
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      200
      2578
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1605
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1369
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1305
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      146
      1081
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe