Sitä on tullut vanhaksi

Anonyymi

kun huomaa että oman ikäluokan naisilla alkaa olla kiinnostavia tyttäriä.

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon nyt on huomannut jo aikoja sitten.

Mutta en käsitä miksi siitä pitäisi huomata että on tullut vanhaksi?

Se on ihan normaalia että nykyän runkkaa kavereiden tyttäriä ajatellen.

• Anonyymi

Surullinen vaihe on sitten se, kun ne äidit ei enää kiinnosta ja tyttäriltä et saa.

• Anonyymi

Siksipä ne äiditkin heilastelee nuorempia miehiä, kun ei saman ikäluokan lerppakikulit enää kiinnosta :D

Ainoa häviäjä on siis ikääntyvä, nirsoileva mies, ainoa mitä hän saa on omaa lämmintä kättä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksipä ne äiditkin heilastelee nuorempia miehiä, kun ei saman ikäluokan lerppakikulit enää kiinnosta :D

Ainoa häviäjä on siis ikääntyvä, nirsoileva mies, ainoa mitä hän saa on omaa lämmintä kättä :)

Mulla on nykyään rakastajattarena tekopillu, kun tuo oma vanhempi rouva ei enää niin usein sytytä ja nuoria naisia ei jaksa edes alkaa jahtaamaan. Ei niistä olis ku ongelmia vaan.

Näin hyvää ja helppoa rakastajatarta mulla ei olekaan koskaan ennen ollut :-)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan halua vanhaa homepillua.

• Palstakamu kirjoitti:

Ei kukaan halua vanhaa homepillua.

Ääppäppää, vanhastakin saa homeen pestyä pois. 🧽🧼🚿

• SheHe kirjoitti:

Ääppäppää, vanhastakin saa homeen pestyä pois. 🧽🧼🚿

Ehkä akkuhapolla 🤔

• Palstakamu kirjoitti:

Ehkä akkuhapolla 🤔

Näää. Vettä ja intiimisaippuaa, hellä pesu ja hyvä on. 👌

• Anonyymi

Mutta ainoa, jolta saisit on näiden naisten äidit.

• Anonyymi

Ihan sama. Naisen viimeinen käyttöpäivä on 30-vuotissyntymäpäivä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama. Naisen viimeinen käyttöpäivä on 30-vuotissyntymäpäivä.

Nää oman ikäluokan kavereiden tyttäretkin on jo kolmekymppisiä. Ei kolmekymppisellä ole parasta ennen päivä lähelläkään, viimeisestä käyttöpäivästä nyt puhumattakaan.

• Anonyymi

Ei mulla ainakaan oo yhtään tyttöö. Siksi yhtään sanon kun kohtu on mikä on.

• Anonyymi

Todella vastenmielinen viesti

• Anonyymi

Mikäs nyt???!?? Onko tullut jaettua paljaalla ja sitten on klamydia tehnyt hedelmättömäksi?

• On se kieltämättä kamala ajatella, miten nämäkin palstaätmit saattavat vaania kaunista 17v tytärtäni.

Näpit irti ainakin, perkele!

• Anonyymi

Niin me tehdään 😄

• Anonyymi

Tuskin saatte keltään jos ette juo viinaa.

t viinamies

• Anonyymi

Nykyän tekee jo mieli kavereiden lapsenlapsia

• Anonyymi

Mitäs naiset tykkäätte siitä että ennemmin tai myöhemmin ätmit yrittävät pokata tyttärenne? Vain ajan kysymys....

• Anonyymi

Ei näämmä saanut vastata.

• Anonyymi

Jos mulla olis tytär, siitä tulis varmaankin poliisiasia. Ätmi olisi kuitenkin joku hullu stalkkeri.

• Anonyymi

Se on yksi merkki. Toinen on se kun oman ikäluokan naiset alkavat muuttua järkeviksi ja realisteiksi. He jopa alkavat ruokkia lintuja talvella ja seurata niitä. Hyvä että edes jossain vaiheessa oppivat tavoille...

• Anonyymi

Ihan sama koska ovat jo ryppyisiä ja rumia. Syökööt vaikka itse ne linnunruoat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama koska ovat jo ryppyisiä ja rumia. Syökööt vaikka itse ne linnunruoat.

Niinhän se on mutta vanhenemisen merkki kuitenkin. Itse kun on ollut aina vanha niin on jotenkin mukava että lopulta muutkin muuttuvat vanhoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on mutta vanhenemisen merkki kuitenkin. Itse kun on ollut aina vanha niin on jotenkin mukava että lopulta muutkin muuttuvat vanhoiksi.

Mutta onneksi on niitä nuorempia naissukupolvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onneksi on niitä nuorempia naissukupolvia.

Ei niiden riekkumista ja päätöntä tunteilua jaksa kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niiden riekkumista ja päätöntä tunteilua jaksa kukaan.

Sittenhän ne on samanlaisia kuin iäkkäämmäät naiset, paitsi että naama ei ole ruttuinen eikä rinnat ja peppu roiku.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7314
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2366
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1590
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      402
      1425
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe