Kun palaan 60-luvun puoliväliin, jolloin oli jo suorastaan pakko aloittaa seurustelu, suurin huoleni oli, etten vain herätä siskoissa vääriä luuloja.
Asuin ylioppilaskodissa, jossa yritettiin pakottaa seurusteluun vaatimalla, että joulujuhlaan oli tuotava tyttöystävä. Niin minä kuin moni muukin joutui hankkimaan tytön liian laihoin eväin. Toki käytäntö pakotti tottumaan, mutta koko ajan mieltä painoi, että tytön kutsuminen oli liian rohkea teko. Tyttö saattoi luulla liikoja.
Avioliittoa, joka oli minulle seuruselun ainoa päämäärä, ei kuitenkaan voinut solmia tutustumatta toiseen, mikä lopun arvaten ei useammin tuo tulosta kuin tuo. Tuntui karmealta sanoa tytölle, että emme varmaan sovi yhteen.
Palstalla vierailevat siskot valittavat ihan päinvastaisesta. Heidän mukaansa miehet ovat synynnäisiä huijareita. He vain yrittävät pehmittää tyttöä antautumaan seksiin, voidakseen sitten lisätä sulan valloituksiinsa ja heittääkseen käytetyn tytön pois.
Itse olimme vaimoni kanssa ensimmäisessä yhdynnässä vasta vihkimisen jälkeen. Vaimoni olisi ollut aikaisemminkin ja niin minäkin, kun myöhemmin sitä arvioin.
Palstanaiset ovat törmänneet kovin karuun todellisuuteen tai saaneet miehistä pöyristyttävää infoa. Vielä kun olen puolessavälissä kahdeksatta kymmentä, heidän on MAHDOTONTA USKOA, että toimin muuten kuin naista pehmitellen.
Todellisuudessa kieltäytyisin ehdottomasti. Avioliiton solmimisen jälkeen muutama tyttö pyysikin kauniisti, ja kieltäydyin niin tahdikkaasti, kuin osasin, etten pahoittaisi toisen mieltä.
Onko palstatytöillä huonot omat kokemukset vai väärä tieto.
Oman kokemuksensa tai luulonsa mukaan he ilman muuta arvelevat, että olen aivan samanlainen mies, kuin kaikki muutkin, että vain hinkuan "päästä pukille", vieläpä alaikäisten tyttöjen kanssa. Täytyy olla karmeita kokemuksia miehistä, kun tällaista luulee. Tuskinpa useimmat miehet tällaisia lurjuksia on.
Seurustelun alun mutkat
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palstalla vierailevat siskot eivät kuvittele kaikkien miesten koko ajan ja kaikkialla hyväksikäyttävän naisia. Kukaan palstalla vieraileva sisko ei ole koskaan tällaista väittänyt. Suurin osa miehistä käytäytyy valtaosin hyvin naisia kohtaan. Palstalla vierailevat siskot sensijaan näkevät erinomaisesti sinun toimintasi lävitse. He kokevat, että yrität normalisoida ja luonnollistaa oman tirkistelyntarpeesi ja manipuloida naisia kuvittelemaan heillä olisi jokin tiedostamaton tarve asettautua sinun tirkistelysi kohteeksi. Käytät tähän samoja suorastaan stereotyyppisiä metodeja, kuin juuri hyväksikäyttäjät käyttävät. Mikäli tämä ei ole tarkoituksesi, niin suosittelen miettimään uudlleen tätä lähestymistapaasi.
P.s. Haluamme linkkejä kaikkien "tieteellisten" väitteiden tueksi, kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612