Pyörän renkaan paikkaus

Anonyymi

Polkupyörän kumin paikkasin viimeks 10 vuotta sitten ja tietty se "liima" on kuivunu, ostin tänään uuden paikkarasian ja paikkasin renkaan, niin kauanko kyseinen "liima" säilyy avattuna? Rasia merkiltään weldtite

18

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja myydäänkö sitä liimaa mitä lie nyt onkaan niin yksittäin missään?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pakko tulla kommentoimaan ja silti olla vastaamatta mitään. Hienosti.. Mä nyt en tiedä mitä ainetta toi massa on niin en varmaan pikaliimaa oo hakemassa niinku ton linkin kautta sekin löyty... Enemmän olisit auttanu sillä et kerrot millä nimellä hakee kyseistä tuotetta mut tuskin tiedät..

• Anonyymi

Säilyykö toi kuin avattuna sit?

• Anonyymi

https://www.prisma.fi/fi/prisma/jupiter-paikkarasia-11-paikkaa Säilyvyydestä en tiedä mutta liimatuubin hinnalla saat monta paikkarasiaa jossa on kumiliima.

• Anonyymi

Niin saa juu

• Anonyymi

Jos joku osais vastata kauanko avattu massa säilyy edes suunnilleen. Täytyykö täs ny alkaa naapurienkin renkaita paikkaileen heti vai säilyykö tyyliin ees puoltavuotta?

• Anonyymi

Ei voi tarkkaa aikaa sanoa mutta ehkä puoli vuotta on hyvä veikkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tarkkaa aikaa sanoa mutta ehkä puoli vuotta on hyvä veikkaus.

Kiitos tästä 👍

• Anonyymi

Hyvä kun osaat paikata

• Anonyymi

Takarenkaasta on keskeltä kulutuspinta jo slicksinä, mutta nyt siihen sen keskelle on alkanut tulla violetin värisiä kohtia ympäri rengasta. Olenkohan ajanut maaliläikän yli vai alkaako kulutuspinnan alta paljastua jotain erivärisiä sisempiä kerroksia, pitäisikö olla huolissaan?

• Anonyymi

Pitää olla huolissaan, renkaasta näkyy kulutuspinnan alla oleva kerros. Ei niiden viimeisten kilometrien ajamisella säästä niin paljon, että kohonnut puhkeamisriski kannattaa ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla huolissaan, renkaasta näkyy kulutuspinnan alla oleva kerros. Ei niiden viimeisten kilometrien ajamisella säästä niin paljon, että kohonnut puhkeamisriski kannattaa ottaa.

Mikä nyt olisi hyvä pistosuojattu 20-tuumainen rengas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nyt olisi hyvä pistosuojattu 20-tuumainen rengas?

Taittopyörääni olen asentanut Schwalben renkaat.

• Anonyymi

Purukumilla me paikkaamme sen!

• Anonyymi

VINKKI!: Kun olet avannut paikkarasian liimatuubin, niin laita käytön jälkeen liimatuubin päähän vähän ERIKEEPPERI liimaa ja anna kuivua, seuraavalla kerralla tökkäät taas uuden reiän, toimii ainakin 8kk liiman avauksen jälkeen. Ja kerralla kannattaa paikata vaikka kolme sisäkumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe