Pyörän renkaan paikkaus

Anonyymi

Polkupyörän kumin paikkasin viimeks 10 vuotta sitten ja tietty se "liima" on kuivunu, ostin tänään uuden paikkarasian ja paikkasin renkaan, niin kauanko kyseinen "liima" säilyy avattuna? Rasia merkiltään weldtite

18

1893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja myydäänkö sitä liimaa mitä lie nyt onkaan niin yksittäin missään?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pakko tulla kommentoimaan ja silti olla vastaamatta mitään. Hienosti.. Mä nyt en tiedä mitä ainetta toi massa on niin en varmaan pikaliimaa oo hakemassa niinku ton linkin kautta sekin löyty... Enemmän olisit auttanu sillä et kerrot millä nimellä hakee kyseistä tuotetta mut tuskin tiedät..

• Anonyymi

Säilyykö toi kuin avattuna sit?

• Anonyymi

https://www.prisma.fi/fi/prisma/jupiter-paikkarasia-11-paikkaa Säilyvyydestä en tiedä mutta liimatuubin hinnalla saat monta paikkarasiaa jossa on kumiliima.

• Anonyymi

Niin saa juu

• Anonyymi

Jos joku osais vastata kauanko avattu massa säilyy edes suunnilleen. Täytyykö täs ny alkaa naapurienkin renkaita paikkaileen heti vai säilyykö tyyliin ees puoltavuotta?

• Anonyymi

Ei voi tarkkaa aikaa sanoa mutta ehkä puoli vuotta on hyvä veikkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tarkkaa aikaa sanoa mutta ehkä puoli vuotta on hyvä veikkaus.

Kiitos tästä 👍

• Anonyymi

Hyvä kun osaat paikata

• Anonyymi

Takarenkaasta on keskeltä kulutuspinta jo slicksinä, mutta nyt siihen sen keskelle on alkanut tulla violetin värisiä kohtia ympäri rengasta. Olenkohan ajanut maaliläikän yli vai alkaako kulutuspinnan alta paljastua jotain erivärisiä sisempiä kerroksia, pitäisikö olla huolissaan?

• Anonyymi

Pitää olla huolissaan, renkaasta näkyy kulutuspinnan alla oleva kerros. Ei niiden viimeisten kilometrien ajamisella säästä niin paljon, että kohonnut puhkeamisriski kannattaa ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla huolissaan, renkaasta näkyy kulutuspinnan alla oleva kerros. Ei niiden viimeisten kilometrien ajamisella säästä niin paljon, että kohonnut puhkeamisriski kannattaa ottaa.

Mikä nyt olisi hyvä pistosuojattu 20-tuumainen rengas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nyt olisi hyvä pistosuojattu 20-tuumainen rengas?

Taittopyörääni olen asentanut Schwalben renkaat.

• Anonyymi

Purukumilla me paikkaamme sen!

• Anonyymi

VINKKI!: Kun olet avannut paikkarasian liimatuubin, niin laita käytön jälkeen liimatuubin päähän vähän ERIKEEPPERI liimaa ja anna kuivua, seuraavalla kerralla tökkäät taas uuden reiän, toimii ainakin 8kk liiman avauksen jälkeen. Ja kerralla kannattaa paikata vaikka kolme sisäkumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe