"Tarvitaan lisää niitä viestejä, että juoksin kolme kilometriä, aikaa meni tunti, mutta oli kivaa."
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.1316054
Maalaiset harjoittelee ilman stressiä
33
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kyllähän höntsäilyliikunta on mukavaa, mutta jos haluaa kuntoa parantaa, välillä on tehtävä myös sitä kurjalta tuntuvaa työtä.
- Anonyymi
Moni aloittelija tekee pelkästään sitä kurjalta tuntuvaa työtä ja ihmettelee kun ei kunto nouse.
- Anonyymi
Ukk-instituutin ohjeet riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni aloittelija tekee pelkästään sitä kurjalta tuntuvaa työtä ja ihmettelee kun ei kunto nouse.
Taitaa monen ongelma olla ennemminkin se ettei tee yhtikäs mittään. Sammakko oikeilla jäljillä. Enemmän kevyttä liikehdintää.
- Anonyymi
Rentoa sontaa. Soiro koutsaamaan tuonne
- Anonyymi
Kovan tason tekijöitä nämä tilastojenkin mukaan :-D
- Anonyymi
Onko Mikko viijen tunnin mänijä?
- Anonyymi
Ukko on ultrajuoksija. 200km 24h kunnossa. Vauhiksi riittää maratonilla silloin 6.29/km.
- Anonyymi
Toiset uskaltaa käydä oikeissa kilpailuissa juoksemassa sijoituksia, toiset pätee mattovauhdeillaan.
- Anonyymi
Itsekin lopetin lihaskunto-ohjelman, kun annettiin liian vaikeita liikkeitä.
- Anonyymi
Maalla kerkii huiloomaan. Kilson hölkkä, aidan pieleen huiloomaan, lämmikettä taskumatista, voita ja särvintä. Kerkiää jatkoo reissullansa. Kolme kilsoo tunnissa mahollinen veto.
- Anonyymi
Toivottavasti ens kesänä on Lumperon hölkkä, Ylemmäisen ympärijuoksu, Kiimasen savulenkki ja Koirakiven kierros. Jos korona ei estä.
Ei mökämusiikkia, ei ohjattua alkuverryttelyä ohjaajan joholla, ei muovimukeja asvaltilla, ei tapahtumapaitoja eikä selfieitä maaliin tultua. Vaan rentoa rallattelua hiekkatiellä ja lopussa raastot. Maalais hölkkää parhaimmillaan. - Anonyymi
Tää on just tätä. Hitaat lopettakoot ja kaljatölkit sihahtaa auki.
- Anonyymi
Tehkää perässä.
Perästä kuuluu.- Anonyymi
Vauhtisammakon juoksukoulussa tehdään koutsin perässä. Juoksua kertyy vedoista 3km tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauhtisammakon juoksukoulussa tehdään koutsin perässä. Juoksua kertyy vedoista 3km tunnissa.
Rentoa!
- Anonyymi
Naapurisi juoksee kovempaa kuin sinä. Loiki nyt juoksukouluun.
- Anonyymi
Juho uupu ressin vuokki
- Anonyymi
Kuule maalla sanotaan ressi isolla errällä.
- Anonyymi
Tulkaa perheenä
Lähtekää mestareina.
lukkee alla mainoksessa. Piäseekö maatalossa mestariksi? - Anonyymi
Tunnin vetoharjoitus Vauhtisammakon tyyliin. 6x0.5km vedot verryttelyineen ja polviin nojailuineen.
- Anonyymi
Juu. 15min warmup, 6x3min veot 3min palautuksella, 10min cooldown. Siinä tunti ja 3km. Ja kunto nousee.
- Anonyymi
Soutu on maalla hyödyllisempää
- Anonyymi
Miesvihakontenttia somessa. Ei sua ahnehtia, eikä lyyä naista.
- Anonyymi
Vauhtisammakko rento juoksukoulu. 10km polkupitkiksiä kävellen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401