Tämmöistärakkautta

Anonyymi

On se vieläkin niin avuttoman söpö. Neljäkymmentävuotta oltu yhdessä. Aikoi lähteä hiihtämään. No eihän siitä mitään tullut ennenkuin kävin laittamassa monot hänelle kiinni uuden teknologian siteisiin.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kaikki ei vaan ole tekniikan ihmelapsia, miesten suunnittelema tekniikkakin tosin joskus aika älyvapaata.

      • Anonyymi

        Ai niinkö. Mitkä esim?


    • Anonyymi

      Joo, oma henkilökohtainen avustaja on kyllä kätevä, moni ei ymmärräkkään kuinka suuri vaiva selvitä kaikista kommervenkeistä itsekseen. Siinä seksietu jää kakkoseksi.

      • Anonyymi

        Kaikille parisuhde ei ole yhtä kuin seksietu. Pinnallisesti sanottu


    • Anonyymi

      Meillä vastaavasti mies on pitkän kaavan ajattelija, hyvä ja riittävä omana itsenään.
      Onneksi miehelläni on minut. Minä teen asiat nopeasti ja hyvin alta pois sitä mukaa kun niitä eteen tulee. Minä olen valmis kun mies vieressä vasta ajattelee, miten homma pitäisi tehdä.
      Sama se on liikunnan suhteen. Minä lähden aamuisin lenkille kelillä kuin kelillä.
      Mies jää miettimään lähtisikö mukaan. Kun tulen takaisin tunnin päästä, mies miettii yhä menisikö vai ei, tarvitaanko paksumpi vai ohuempi takki, onko liukasta, pitäisikö laittaa nastat kenkiin. Jos jäisin odottamaan, en kävisi koskaan ulkona.
      Eikä käy miehenikään.

      Hyvin on mennyt kohta 50 vuotta yhdessä. Ei tarttee riidellä mistään.
      Kumpikin käyttää omia vahvuuksiaan päivittäin :). Minä toteutan, mies ajattelee toteuttavansa.

    • Anonyymi

      Provo, heh, heh

    • Anonyymi

      On se vieläkin niin avuttoman söpö. Neljäkymmentävuotta oltu yhdessä. Aikoi ruveta tekee ruokaa . No eihän siitä mitään tullut ennenkuin kävin laittamassa induktiohellan hänelle päälle uusi teknologia oli hänelle outoa, no perunat hän jotenki osas keittää , mutta sitten halus tehdä ruskeaa kastiketta, kysymättä multa mitään, ruisjauhoja käytti, en ole ennen syönyt perunan kanssa ruispuuroa.

    • Anonyymi

      Niin kaikki tavallaan avioliitossa! Kake Ranteliini kirjoitti 40v. Yhdessä ja on selvitty puhumalla !
      Ja se et tänäpäivänä öyhötetään kaikesta pitää olla seksiä seksinpäälle !!!. On menty ei kestetä vastoinkäymisiä!!!. Kake kiteytti hyvin suhteet kertakäyttöisiä!!!!. Tänäpäivänä !!. Sit nämä naimaohjelmat tempparit ynnä muut antaa väärää kuvaa !!!!. Eli eletään perseestä!!.se on muka se juttu suhteessa🙄!!!.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe