Meillä se rouva seurustelee puhelimen kanssa..

Anonyymi

Tätä on kestänyt jo kauan. On tullut monen moneitusta kertaa aika pahaolo, kun sivut menee välittömästi kiinni tai vaihtuvat toiseen. Whatsupissa pari kertaa joku tuntemattoman miehen profiili auki ja hirveellä vauhilla kiinni. Oon ollut kun mitään ei olisi tapahtunut, kun tiedä jos sanon, niin se kääntyy mua vastaan loppujen lopuksi. Onhan se selvää, että mun kiinnostu on ruvennut pahasti hiipumaan, kun luottamus ei ole kohdillaan. Kuitenkaan en alennu siihen että rupeisin kyttäämään hänen puhelintaan. Vaikka välillä meinaa hymyilyttä, kun puhelinkin pitää säilyttää lasi alaspäin...

Leikkikööt leikkinsä loppuun..

19

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyt vaan suoraan.
      Turhaa semmoinen pähkäily.

    • Anonyymi

      Lanka puhelin aikaan seurustelin yhden luotettavan kanssa joka oli keskustelevinaan tyttöystävänsä kanssa mutta puhelikin rakastelijalleen. Kaikkiin lepakoihin sitä on hyväuskoisena tullut luotettuakin

    • Anonyymi

      Eikö kumpikaan teistä uskalla olla yksin? Eikö se kannattaisi vain erota kun se ero tulee kuitenkin vielä eteen? Jos rakkautta riittää niin tiedä vaikka heräisi tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Rouvan kannattaa hommata puhelimeen suojakuoret. Niin ei tarvitse säilyttää alaspäin kuin noin utelias ukko.

      • Anonyymi

        Ihan samaa mietin 😁


    • Anonyymi

      Puhelin ja kirjesalaisuus on olemassa. Älköön kukaan menkö toisten luuria tahi kirjeitä tutkimaan ilman lupia.

      • Anonyymi

        Kurjaahan se on kun lörpöttelee kaikkien kuullen eikä huomioi muita - vähiten aviosiippansa.


    • Anonyymi

      Ikävältä kuulostaa, vaimoni taas hakee mun sylistä mitä tarvii, puhelimesta kattoo lähinnä uutiset ja sään. On toki suku ja perheryhmää ja joskus viestittelee kaverien kanssa ja ompa siellä yksittäinen mieskin, ex työkaveri joka kyselee vaimolta kuulumisia, kerran kysyin kun mies jopa soitti, vaimo ei vastannut ja kysyi jälkeen olenko mustasukkainen kun naamani kai näytti happamalta. Jos epäilet salasuhdetta unohda vaimo totesi. Yhdessä oltu vuodesta 91.

    • Anonyymi

      Meillä ei leikkisi. Osoita ovea, jos ei itse ymmärrä poistua. Uskon parempia olevan tarjolla empaattiselle ihmiselle.

    • Anonyymi

      Meillä samanlainen show. Ilta toisensa jälkeen jää valvomaan odottaen minun vetäytyvän makuuhuoneeseen ja viihtyy hyvän aikaa kännykän kanssa. Aamulla herätessään, kun itse jo valvonut monta tuntia, räplää sängyssä vartista tuntiin. Vessassa käydessä aina puhelin mukana ja kerran uskalsin huomauttaa, salakuljettaa sen nykyisin sujuvasti. Vessareissut venyvät todella pitkiksi, eikä sen jäljiltä merkkejä normaalista asioinnista. Jatkuvaa säätöä äänettömän ja äänten välillä. Loma tai yhteisillä automatkoilla tarve pysähdellä tiuhaan tarpeilleen. Kauppareissulla patistaa minut muualle hakemaan unohtunutta ostosta ja salamana kännykkä kaivettu esiin. Jos tulen yllättäen paikalle sormet viuhuu tiuhaan näytöllä ja jäljelle jää päivän tai edellisen uutissivu. En nyt ole itsestäni varma, onko tämä piilevää mustasukkaisuutta, alkavaa skitsofreniaa tai sitten normaalia keski-ikäisen naisen käytöstä. Muilta osin suhde voi hyvin, mutta kännykkä ja sen käytöstä puolikaskin sana saa riidan aikaiseksi. Tuntuu kuin olisin teinin kanssa naimisissa.

      • Onhan tuo nyt ihan selvää pettämistä jo. Klassiset merkit. Kokemusta on, molemmin puolin, valitettavasti.


      • Anonyymi

        Tuollaisella käytöksellä on salaisuuksia, joita ei puolisolle haluta jakaa.


    • Anonyymi

      Onhan tuo harmittava tilanne. Eikä varmasti tunnu kivalta. Jotakin tyhjyyttä sillä koitetaan täyttää. Eli syy ei ole sinussa, vaan hänessä. Sellanen keino voisi olla, että teette yhdessä jotakin kivaa. Piristystä molemmille arkeen. Koppaset kainaloon ja sanot - rakas. Voi olla, että ymmärtää mitä on menettämässä ja havahtuu irti harhastaan. Voimia viikonloppuun ja luota itseesi. 💚

      • Anonyymi

        Tai sitten ei, jos sivusuhde on jo niin pitkällä, että on siinä koukussa.


    • Anonyymi

      Ymmärrän jotenkin jos teini tai nuori aikuinen räplää luuria, jos aikuinen nainen tekee samaa on ongelma.

    • Anonyymi

      Akka se on . Ja pysyy.

      Ketkään mua ei todellakkoon kiinnosta ja tämän " pesäeron" jokaiseen olen oikeasti halunnut tehdä 30 vuotta ainnain.

      Matkimista on tapahtunut jälkeenjääneiltä runsaasti.

      Ja pahalla sanon ihan varmasti jos mua loukataan.

      Onneksi en kuule Enkä näe anteeksi vain ketään tekopyhää.

      Tiedän seurani ja olen niissä piireissä ikionnellinen.

      Sinne eivät kuulu haistapaska akat, eikä ylisyöneet ukot.

      Poltan ja juon niin paljon kun haluan.

      Lapsetkin ovat tämän nähneet ja ovat jo alle kouluiän kateellisia mulle. Äänensävystä kuuloo jo pikkuisiltakin mitä mieltä he ovat.

      Onneksi piäsen ikäisteni seuroon piankin .

      Nauran sille mikä mua naurattoo ,ja sitä ei tarvi matkia . Olen lopen uupunut näihin kikattajatyttöihin, aina ollutkin.

      Luojan kiitos erroon piäsin omilla voimillani teeskentelemättä mitteen . Tiedän oikeat ajat ja paikat missä on turvallista ja hyvä liikkua. Enempöö en anna hyviä vihjeitä. Ja jos joku tulloo hänelle kuulumattomalla autolla vastoon niin huomoon kyllä sen.

      Itse tuskin autoa laitan ennee koskoon. Naiset eivät ossoo ajjoo autoo.

      Likat, tytöt ja mummit ehkä.

    • Anonyymi

      Älyluuri koukuttaa. Itsestään epävarmat ihmiset ajattelevat heti pettämistä. On teillä surullinen ajatusmaailma. Vaikka on mikä tahansa riippuvuus tietysti surullista. Myös läheisriippuvuus.

      • Anonyymi

        Tuosta läheisriippuvuudesta kannattais ottaa selvää mitä se oikeasti tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Niin meilläkin! Vain poikkeustapauksissa kuskaan puhelinta mukanani. Se lojuu oh:n pöydällä ja vaimoni vastaa siihen sekä lukee tekstiviestit.
      Jos asia tuntuu tarpeelliselle ja olen kotona niin vaimoni kuskaa puhelimen minulle. Tekstiviestien kanssa sama juttu.
      Joten puhelinpuuhaa riittää meilläkin vaimollani.
      Minusta tämä on oiva järjestely.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe