Kumpi on tärkeempi...

...tissit vai naama?

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle naama.

    • Anonyymi

      Täytyy olla kauniit kasvot ja isot rinnat
      Eli molemmat

    • Anonyymi

      Varmaan tiesithän, kun niillä on käyttötarkoitus. Penskojen ruokinta.

      Naamahan on sinällään ihan turha, mutta sisältää tärkeitä toiminnallisia osia. Kuten esim. Silmät, nenän ja suun,

      • Anonyymi

        Varmaan tissit siis.


      • Väärin! Tissien (sellaset jollaseksi evoluutio on ne kehittänyt) oleellisin tarkoitus ei todellakaan ole jälkeläisten ruokinta. Muuten ihmislajin naarailla olis samanlaiset tissit ku muillakin apinoilla.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Väärin! Tissien (sellaset jollaseksi evoluutio on ne kehittänyt) oleellisin tarkoitus ei todellakaan ole jälkeläisten ruokinta. Muuten ihmislajin naarailla olis samanlaiset tissit ku muillakin apinoilla.

        Rasva rinnan ympärillä on kehittynyt rintarauhasen suojaksi. Näin olen lukenut.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Väärin! Tissien (sellaset jollaseksi evoluutio on ne kehittänyt) oleellisin tarkoitus ei todellakaan ole jälkeläisten ruokinta. Muuten ihmislajin naarailla olis samanlaiset tissit ku muillakin apinoilla.

        Väärin! Olipa erikoinen mielleyhtymä.! Kyllä ihminen eroaa ulkoisesti muutenkin apinoista, kuin rinnoiltaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasva rinnan ympärillä on kehittynyt rintarauhasen suojaksi. Näin olen lukenut.

        Miksei muiden kädellisten naarailla oli sellaisia tissejä ku Homo sapiensilla?
        Eikö he tarvitse suojaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Olipa erikoinen mielleyhtymä.! Kyllä ihminen eroaa ulkoisesti muutenkin apinoista, kuin rinnoiltaan

        Tuo on kuitenkin ulkoisesti katsottuna suurin eroavaisuus. Tietyski kävelyasennon jälkeen.


    • Anonyymi

      No riippuu mielentilasta tai vaikea sanoa muuten no jos juo kahvia pöydässä tai juttelee niin kasvot mutta jos rinnat esillä niin kyllä tissit ja voihan tisseillekkin puhua no tissit on kyllä kivoja

    • Anonyymi

      Naama on tärkeämpi.

    • Anonyymi

      Kyllä se on naama ja tosi hoikka / fitness vartalo ja tissit ja peppu

      • Oli naama on tärkein, kunkan tissit on hyvät.
        Eli tissin on sit tärkein?


      • Entä kun kolmasosa elämästä menee nukkumiseen, kolmasosa duuniin ja kolmasosa siihe et ois fitnes, niin mitä sellasella ihmisellä tekee?


    • Anonyymi

      Pitääkö aina olla joko - tai?

      • No tulihan se oikee kysymys!

        Kummasta tykkäät, tarkoittaa että vain jostain asiassa toisesta tykkäät..

        Kamoon, kyllä mä diggaan toisesta kokonaisvalaitesti. Kaiakesta, hänestä. Ehkä jostain erityisesti mutta silti kaikesta.


    • Ihan vitun typerä kysymys, mut halusinki kyylla vastaukset.

    • Anonyymi

      Naama. Tissit ykshailee. Jos ne pitäisi arvottaa, niin pienehköt olis ihanimmat. Mut peppu on hot. Nainen jolla on lantion kaaret kohdallaan ja pyöreä peppu, niin tällä miehellä pumppu ottaa rytmihäiriöitä pahimmillaan.

      • Mä oon kai outolintu, ku juttelen meiluummin naamalle ku tisseille ja perseelle.

        Mut kyllähän mä sit kattelen mielellään kauneutta.
        Mut seksissäkin se on aika toisarvoista.


      • JustJust kirjoitti:

        Mä oon kai outolintu, ku juttelen meiluummin naamalle ku tisseille ja perseelle.

        Mut kyllähän mä sit kattelen mielellään kauneutta.
        Mut seksissäkin se on aika toisarvoista.

        Aimutjoo, pakkohan tää on lisätä.

        Persujen kanssa ku juttelee, on ihan sama jutteleeko kasvokkain vai seuraako mitä pepusta tuleee.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Aimutjoo, pakkohan tää on lisätä.

        Persujen kanssa ku juttelee, on ihan sama jutteleeko kasvokkain vai seuraako mitä pepusta tuleee.

        Olen sinussa kiinni , vaikka myönnä en

        Rakkauttasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinussa kiinni , vaikka myönnä en

        Rakkauttasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen

        Tosi hieno kappale.


    • Anonyymi

      Piristävää vaihtaa välillä sivua elämässäkin muuttamalla eri paikkaan, en ole vielä pystynyt tutustumaan kaikkiin uusiin paikkoihin, kun tulee niin lähden pyöräilylenkeille, tiedänkin on paljon mielenkiintoisia uusia paikkoja jotka kyllä tiedän, ja uusia ihmisiä kaksi uutta lähiravintolaakin tutustumislistalla, armorian ampumisharjoittelupaikkakin, luola sellainen, vaikka mitä.

      Ja uusia ihmisiä, joiden olemassaolosta en ole ennen tiennytkään :)

      Kun aurinko ja kevät avaa silmänsä.

      • Ei oikeestaan tarvitse mennä edes ennalta-ajatellusti mielenkiintoiseen paikkaan. Joka paikasta löytyy hyvin mielenkiintoisia ihmisiä. Ihan kaikki ihmiset eivät ole mielenkiintoisia, mutta monet ovat.


    • Anonyymi

      Armorian ampumisharjoittelujen paikka, luola on lähellä nyt, olen aika vanha asiakas heille, pitäisi käydä katsomassa tuota paikkaa koska harrastan sellaisia, pitäisi sopia joku tapaaminen ja ase mihin kiinnostaisi tutustua sitten hyvät olosuhteet heillä.

      Sinänsä niin kun muuttaa uuteen paikkaan, on se piristävää tutkia uusia paikkoja....
      Ei pysty masennus iskemään.

      • Et vastannut kysymykseen, mut ei sen väliä. Se olikin niin tyhmä.

        Joskus faijalle sanoin kun kävin parissakin hänen kotikaupungissaan Ruotsissa, et luultavasti tiedät enemmän asuinkaupunkisi historiasta ku useimmat siellä ikänsä asuneet.
        Ite olen myös muutellut monestikin, ja olen huomannut itsessäni saman: haluan tietää paikan historian.

        Musta on hieno ohjelma toi ku tulee sunnuntaiaamuisin ykköseltä: vanhat talot huokuvat kistoriaa. Seittämältä, just ennen Avaraa luontoa.


    • Anonyymi

      Kummallakaan ei ole mitään väliä. Toisilla on rinnat poistettu syövän takia ja toisilla on puolisot kuollut. Naamalle ei voi mitään isompaa joten lapsellista sekin vinkuminen.

      Olisitte saatanan lähettiläät onnellisia, että yleensä saatte elää rauhanomaista elämää ilman suurempia murheita tai menetyksiä.

      >Simiti<

      • Olen oikeesti onnellinen, etten ole syntynyt tytöksi uskonnollisieen yhteisöön tai maahan.


    • Anonyymi

      Kassit.

      • Millaisista kasseista pidät miehellä?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Millaisista kasseista pidät miehellä?

        Terhakoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terhakoista.

        Yleensä ne naidessa ovat.


    • 1. Perse
      2. Kasvot
      3. Tissit

    • Anonyymi

      Kunnon perä :-*

    • Anonyymi

      Kumpi on tärkeämpi varvas vai sormi tai kenkä vai hansikas? Justiin joo näitä tyttösten juttujakin, itse joo huvittaa höpötellä höpöjä tuollaisia :D

    • Anonyymi

      Nykyään perse on muotia.

      • Kaikki ei oo muodin perään.


    • Anonyymi

      Sielu...

      • En ole uskonnollinen, mutta ajattelen sielun ihmisen henkisenä muotona, sielu on hyvä vastaus.


    • Anonyymi

      Hyvä arvaus-kysymys oikein kumpi kiinnostaa enemmän? Sormi vai varvas?

      • Kysymys olikin tyhmä, mut tollasta kysytään.
        Halusin kuulla mitä vastauksia tulee.


    • Anonyymi

      Kädet ja hartiat.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Olis kyllä iso plussa, jos miehellä olis kunnon tissit!!!

      • Anonyymi

        Exällä oli. En ihan ihkuna ollut, vaikka aika söpöt jos sillä silmällä katsoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Exällä oli. En ihan ihkuna ollut, vaikka aika söpöt jos sillä silmällä katsoi.

        Ei ne sit kovin hyvät ollu, jos et ihkuillu. Miehellä pitää olla hyvät tissit ja hyvä perse!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sit kovin hyvät ollu, jos et ihkuillu. Miehellä pitää olla hyvät tissit ja hyvä perse!!!

        Miten niin pitää? Ei pidä. Pääasia, että mies on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pitää? Ei pidä. Pääasia, että mies on hyvä.

        Pitää olla


    • TISSIT.

    • Anonyymi

      Naama, itselle tisseillä ei ole mitään väliä, naama kertoo itselle todella paljon ja toki tulee kiinnitettyä huomiota takapuoleen ja lantioon.

    • Anonyymi

      Naama. Sitä seuraillessa näkee mitä sen takana tapahtuu. Rumat ajatukset - vastenmielinen. Ystävällismieliset ajatukset - miellyttävä.

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe