Onko Jumala tarkoittanut joidenkin kohdalla, että he ovat ikisinkkuja?
Jumala ja parisuhde
21
84
Vastaukset
- Anonyymi
En usko mihinkään enkä minkäänlaiseen jumalaan, ja se olen minä ihan itse joka on päätöksen tehnyt elää sinkkuna hyvin suurella todennäköisyydellä lopun ikääni.
En tarvitse sen päätöksen tekoon ketään, en satuolentoja enkä ihmisiä.- Anonyymi
Onko Jumalaa edes olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jumalaa edes olemassa?
Riippuu kai varmaan myös siitä, että mitä Jumalalla tarkoitetaan...
- Anonyymi
Jumala on olemassa, uskoitpa Häneen tai et ja tämä on lohdullinen ajatus.
Siinä ei ole pahaa, jos välillä epäilee, se on vain luonnollista ja inhimillistä. - Anonyymi
Ei. Jumalalla on muuta tekemistä kuin ihmisten parisuhteiden tarkoittaminen.
- Anonyymi
Rumat on ikisinkkuja eikä jumalakaan auta rumia miehiä.
- Anonyymi
Dracula-karkki tuhoaa hampaasi.
- Anonyymi
Vanhat piiat ja tinderitytöt on syntyneet iki sinkuiksi no joku kiva ja näpsäkkä vanhapiikakin voi löytää oman miehen mutta tinderityttö ei ja tinderityttöön sopii laulu voi minkä kohtalon sai hän tai elsa kohtalon lapsi
- Anonyymi
Jos Jumala on olemassa niin sitten kuoleman jälkeen on elämää.
- Anonyymi
Miksei rumat miehet saa naista?
- Anonyymi
Vähän alan uskoa jo tuollaiseen.
- Anonyymi
Eikö rumat kelpaa naisille? Mutta kelpaako lihavat naiset miehille?
- Anonyymi
Jessen kanssa juotiin kiljua sekä naureskeltiin näille kirjoitjuksille. Hän tuumasi, että naurettavan helppoja vedätettäviä ihmispolot ovat.
Nyt olen siis todistanut Jeesuksen olemassa olon. Näin on päiväkirjassani lukenut, ja aina tulee lukemaan!
>Simiti< - Anonyymi
Dracula-karkkeihin törmäsin ja ostin, muistinkin että hyviä pieniä salmiakki-lakritsa-juttuja... ja rastafari=rasvavaari=rasvaletti-pää.
- Anonyymi
Dracula-karkit, tuhoavat hampaita, niissä on sokeria ja ammoniumkloridia eli salmiakkia, mutta hyvän makuisia, Dracula-tuhoaa hampaasi jos ahmit niitä tonneittain ja tunneittain.
- Anonyymi
Tuo Jumala ja Paholainen juttu: minä kyllä uskon Jumalaan sekä Paholaiseen, Jeesuksesta en ole aivan varma että kuka hänet tappoi oliko roomalaisten keihään pisto vai mikä?
- Anonyymi
Minä en mihinkään paholaineen usko, ei lle mitään järkeä sellaisessa. Pahuutta ja negatiivista energiaa on kylläkin olemassa, mutta ei mitään paholaista...
- Anonyymi
Noniin ohoh lipsahti jo joku uskontunnustuskin, eipä tarvitse käydä saarnaa kuuntelemassa ja ehtoollista ahmimassa taaskaan vähään aikaan..
- Anonyymi
No minä jaksan joka vuosi uskoa ja kirjoittaa Joulupukille että tuo mulle se puoliso.
Joulupukin olen sentään nähnyt ja tavannut!
Minkäänmuotoista jumalaa en, paitsi jotkut sanoo että raha on jumala joillekin. - Anonyymi
Niinkö ajattelet, että itse ei tarvitse mitään tehdä? Ja oletko sama ihminen, joka kirjoittelee rumia tekstejä ja sitten ihmettelee, että naiset ei kiinnostu?
- Anonyymi
Höpö höpö. Kiljupäissääni kirjoitan vielä rumempia juttuja kuin aloittaja. En edes kadu mitään, koska olen jo kerran kuollut.
Te Jeesustelijat ja saarnamiehen orjat teette mitä lystäätte, kuten persun kuuluukin. Mutta ei se teitä lessuja mihinkään taivaaseen vie. Olette Lars Levin häpeäpilkkuja. Kaikki häpeää teitä.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks245286Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si473702Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303429Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933211Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää413158- 682631
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242122En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542109Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261347- 1801227