Suominaisen hoivavietti muuttui...

Anonyymi

...murhanhimoksi. Feminismi ja vihervasemmistolaisuusko naiset näin pahoin pilasi?:

https://yle.fi/uutiset/3-11798097?origin=rss

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c749c6f2-3035-4b01-98ce-bb88b1d5fa9d

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-kaivokselan-lapsenmurhasta-syytetty-aiti-kertoi-teostaan-halusin-vain-etta-se-tapahtuu-nopeasti/8066480#gs.tva5fu

Kohta joku sanoo, "on ennenkin lapsia surmattu", no on mutta silloin äidit on tehneet sen inhimillisestä hädästä, ajatelleet että päästävät pois kurjuudesta kun on ollut niin huonot elinolot. Tämän päivän murhamammat tekee tekosiaan ihan omien valintojensa seurauksina.

Ei taida sellaista naisellista hoivaviettiä ja huolenpito-ominaisuutta olla enää kuin aasialaisilla naisilla, tai ehkä myös joillain itä-euroopan naisilla voi myös olla kun ei ole niin länsimaisen feminismin mädättämiä maita.

-harmiseikirj-

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooo . tommosii noi suomalaiset ämmät on. Jussi kun tulee Pääministeriksi nii vaihetaan suomilutkat aasialaisiin nöyriin tyttöhin. Eiks nii veli?

• Toi kaivokselen akkakin on joku mamu. Mamut vittuu!,! Ja suomalaiset ämmät.

• Persumiäs kirjoitti:

Toi kaivokselen akkakin on joku mamu. Mamut vittuu!,! Ja suomalaiset ämmät.

Varmaa ton tappaja äitin on Suomeen tuonu joku viher vassarihomo.

• Anonyymi

Hoh joopajoo lumiukoilla riittää töitä kun auraavat teitä.
      Näin sää ennustajaeukko uhkailee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1958
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1880
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1255
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      771
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      720
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Kokeilit sitten kepillä jäätä

Monen vuoden jälkeen mies. Etkö uskaltanut enempää? ☺️
      Ikävä
      74
      696
    Aihe