Nyt se kävi.
Se mitä en uskonut että itselle voisi käydä. Mun mies hakkasi mut.
Tulin kotiin verta valuen ja mustelmilla.
Toivoin vain että mun teini-ikäinen poika ei vain näe.
En halua että hän näkee että äitinsä on hakattu..
Ei lapsen kuulu nähdä sellaista tai miettiä sitä.
Suhde on ohi.
Siitä ei ole kahta sanaa.
En anna itseäni hakata toista kertaa. Kertakin oli liikaa. Olisin voinut kuolla. Tilanne oli niin paha..
Ja kyseinen ihminen ei edes tajua mitä on tehnyt.
kun on on lähibaarissa uhkaillut kuulemma emuita että muhun ei saa koskea..
Ilmeisesti olen hänen mielestään hänen omaisuuttaan. Ei ihminen joka häpeää toimi noin.
Luulin että tunsin ihmisen. Olin selvästi väärässä..
Nyt se sitten kävi
16
642
Vastaukset
- Anonyymi
Muista tehdä rikosilmoitus ja hae tarvittaessa lähestymiskielto. Ole rohkea. Voimia!
- Anonyymi
Kannattaa varmaan ihan tiedustella asiaa tarkemminkin ennen kuin alkaa neuvoo muita. Ensinnäkin aloittaja ei tainnu kertoa ihan koko totuutta ja omaa käytöstä joka on sitten mahdollisesti päätynyt tilanteeseen jossa mies päätyy siihe ratkaisuun että purkaa aggression väkivalta muodossa, en edes lukenu aloitusta kuin silmäillyt muutaman rivin sieltä täältä mutta oma näkemys tuosta olisi, että aloittajan on täytynyt tehdä jotain todella loukkaavaa miestään kohtaan jos kerran oli eka kerta kun sai dunkkuu. Että jos kerran aikasemmat riidat on pystytty muutoin käsittelee ilman väkivaltaa nii onkohan tämä aloittaja kenties jopa pettänyt ja mies sitte näyttänyt miltä se tuntuu. Kyllähän se pettäminen aiheuttaa aika kovaa fyysistä ja henkistä kipua sille petetylle joten tollanen aloittajan kuvailema väkivalta teko on kuitenkin aika pientä kipua siihen petetyn tuntemukseen verrattuna. Ja jos aloittaja ei kestä sitä ettei se nautinto jonkun toisen kanssa ollutkaan niin kivaa ja nautinnollista niin toivottavasti tämä kokemus edes jotai opetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan ihan tiedustella asiaa tarkemminkin ennen kuin alkaa neuvoo muita. Ensinnäkin aloittaja ei tainnu kertoa ihan koko totuutta ja omaa käytöstä joka on sitten mahdollisesti päätynyt tilanteeseen jossa mies päätyy siihe ratkaisuun että purkaa aggression väkivalta muodossa, en edes lukenu aloitusta kuin silmäillyt muutaman rivin sieltä täältä mutta oma näkemys tuosta olisi, että aloittajan on täytynyt tehdä jotain todella loukkaavaa miestään kohtaan jos kerran oli eka kerta kun sai dunkkuu. Että jos kerran aikasemmat riidat on pystytty muutoin käsittelee ilman väkivaltaa nii onkohan tämä aloittaja kenties jopa pettänyt ja mies sitte näyttänyt miltä se tuntuu. Kyllähän se pettäminen aiheuttaa aika kovaa fyysistä ja henkistä kipua sille petetylle joten tollanen aloittajan kuvailema väkivalta teko on kuitenkin aika pientä kipua siihen petetyn tuntemukseen verrattuna. Ja jos aloittaja ei kestä sitä ettei se nautinto jonkun toisen kanssa ollutkaan niin kivaa ja nautinnollista niin toivottavasti tämä kokemus edes jotai opetti
Ihan on kuule se ja sama mitä ap on tehnyt. Väkivalta on aina rikoslaissa rangaistava teko. Väkivalta ei koskaan ole uhrin "syytä" niinkuin yrität tuossa viestittää. Tutustu Suomen lakiin niin tiedät "luulon ja mututuntuman" lisäksi jotain asiaakin. Ellei ole mitään järkevää sanottavaa - kannattaa olla hiljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on kuule se ja sama mitä ap on tehnyt. Väkivalta on aina rikoslaissa rangaistava teko. Väkivalta ei koskaan ole uhrin "syytä" niinkuin yrität tuossa viestittää. Tutustu Suomen lakiin niin tiedät "luulon ja mututuntuman" lisäksi jotain asiaakin. Ellei ole mitään järkevää sanottavaa - kannattaa olla hiljaa?
Kyllä mä olen perehtynyt suomen lakiin mutta vaikka olen itsekin sitä mieltä että väkivalta on väärin ja ei ratkaise yhtää mitää ongelmia mutta omasta puolestani voin kyllä sanoa että jos minun puoliso päättää lyödä minua niin tietenkin myös minun kuuluu myös jutella hänen kanssaan kahdestaan että mikä asia häntä niin harmittaa ettei voinu esimerkiksi jutella minulle ennen kuin hän hermostuu siihen pisteeseen ettei vaan kykene hillitä tunnetta. Joka tapauksessa mikää ongelma ei ratkea sillä että ihminen juoruu koti asioista muille ihmisille oli kyseessä sitten paras kaveri tai sitten joku sisar. Mutta vielä vähemmän poliisi tai muukaan viranomainen pystyy tekemään mitään mikä oikeasti auttaa tilannetta. Luultavasti ongelmaa nähdään vain siinä kohtaa kun on poikettu lain vastaisesti. Mutta auttaako se mitenkään sitä alkuperäisen ongelmia syitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen perehtynyt suomen lakiin mutta vaikka olen itsekin sitä mieltä että väkivalta on väärin ja ei ratkaise yhtää mitää ongelmia mutta omasta puolestani voin kyllä sanoa että jos minun puoliso päättää lyödä minua niin tietenkin myös minun kuuluu myös jutella hänen kanssaan kahdestaan että mikä asia häntä niin harmittaa ettei voinu esimerkiksi jutella minulle ennen kuin hän hermostuu siihen pisteeseen ettei vaan kykene hillitä tunnetta. Joka tapauksessa mikää ongelma ei ratkea sillä että ihminen juoruu koti asioista muille ihmisille oli kyseessä sitten paras kaveri tai sitten joku sisar. Mutta vielä vähemmän poliisi tai muukaan viranomainen pystyy tekemään mitään mikä oikeasti auttaa tilannetta. Luultavasti ongelmaa nähdään vain siinä kohtaa kun on poikettu lain vastaisesti. Mutta auttaako se mitenkään sitä alkuperäisen ongelmia syitä
Jatkoa tähän oman mielipiteeni tästä kirjoitan että jos mun puoliso lyö eikä ole kokenut että juttelu voisi auttaa niin en voi syyttää siitä puolison mielenterveyttä jos hän on mun kanssa suhteessa niin jos en ole osannu millään tavalla omalle puolisolle luoda sitä turvallista tunnetta että mun kanssa voi aivan vapaasti jutella mistä tahansa asiasta vaikka olisin eri mieltä nii olisin siltikin tyytyväinen siihen että mun puoliso luotti minulle omia tunteita ja ajatuksia. Tietäen että minä en jätä enkä ajattele mitään negatiivista siitä että hän tuntee. Tunteet ovat kaikille sallittuja ja tunteita pitää jutella oman puolison kanssa jotta ei tulisi niitä tilanteita jolloin moni mieluummin lyö kuin että kehtaa kertoo mikä suhteessa mättää. Tämä on yleistä varsinkin Suomessa kun valtio jo tuomitsee ja mollaa ihmistä joka puhuu omista tunteista, ajatuksista tai mielipiteitä. Suhteessa pitäisi puhua avoimesti ja päätyy kompromissi johon kumminkin on sitten tyytyväinen. Ja tämän nimenomaan pystyy parhaiten hoitaa sen oman puolison kanssa kahdestaan kun ei poliisi tai muutkaan ole kiinnostunut kenenkään tunteista
- Anonyymi
No jos tapahtuma on aito, niin ei kai siihen kannata jäädä. Oli muuten niin sokerinen uhriutuminen, että ei voi uskoa.
- Anonyymi
Niin että kun joku on hakattu verille, se on sinusta uhriutumista?
- Anonyymi
Jos noin kävi niin päivystykseen, että saat dokumenttia rikosilmoitukseen ja sitten välit poikki.
- Anonyymi
Voihan ihminen erota suhteessa ilman että tarvitsee nöyryyttää omaa puolison. Vaikka suhde päättyy nii ei ne suhteen aikana tapahtuneet tunteet, riidat, kokemukset pitäis kuuluu muille. Eihän kukaan valita seksin laadusta tai vähyydestä mihinkään tai muitakaan rakkauden tuntemuksia niin miksi sitten pitäisi niitä riitoja muille ihmisille tuoda esille. Jos on sitä mieltä että suhteessa ei ole väkivaltaa nii tollanen säännöt kuuluu jutella jo ennen suhteen alkamista ja muutkin säännöt niin ei sitten tule mitään yllättävää kun on avoin juttelemaan oman puolison kanssa niin samalla myös oppii tuntemaan toisten ajatuksia ja tunteita niin yleensä myös ymmärtää jättää tekemättä niitä asioita jotka toista loukkaa tai ärsyttää
- Anonyymi
Kaikin puolin epäuskottava tarina. Yrittäkkee ny edes!
- Anonyymi
Ehkä sulle, tuskin muille. Onko sinun asia kyseenalaistaa ketääntai mitään tapahtumia? Ei ole joten voit mennä noihin ikävä ketjuihin huuteleen tarinoitas ja trollejas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418