Kunnantalo kiinni

Anonyymi

Positiivista kunnantalon sulkemisessa on se, että tällainenkin päätös on saatu tehtyä. Vaikkakin sillä onkin vaikutusta ihmisten toimiin.
Kolarin kunnallispolitiikka on nurkkakuntalaista ja metsäläistä negatiivisessa mielessä.
Politiikka, varsinkin kunnallispolitiikka, on yhteisten asioiden hoitamista yhteisön eduksi.
Rajaseudulla tuntuu olevan ihan oma käsitys oikeuksista ja velvollisuuksista. Vastustus liikkumisrajoituksia kohtaan on kova ja usein perusteeton. Perusteena on jokin ikimuistoinen oikeus (?) kulkea rajan yli.
Kyllä tällaisia asioita pitäisi osata katsoa hieman laajemmasta vinkkelistä. Kuinka muualla Suomessa ja maailmassa asuvien elämäää on rajoitettu? Mistä johtuu, että Suomen koronatilanne on hyvä?
Kunnanhallituksen jäsen vastusti Luoteis-Lappi-lehdessä voimakkaasti matkustusrajoituksia.
Suurin ongelma näyttää olevan se, että joutuu toimimaan toisin kuin tavallisesti. Yhteiskunnan parhaaksi tehty toimenpide aiheuttaa raivoa. Jutun pääasia näyttää olevan, että on veronmaksaja. Siitä siis seuraa, että minua rajoitukset eivät koske. Lakitekstin siteeraaminen osittain on myös huonoa journalismia. Esim. maasta poistumisen oikeus ei todellakaan ole noin yksioikoista.

8

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

heitäppä höpisemästä jos ei ymmärrä mitä lukkee niin kannattee lopettaa lukeminen

• Anonyymi

Rajoitteet ja suositukset on osa kunnallisiakin, esim käytä maskia työpaikalla jne. Kolarissa on oma maskinkäyttö mallikin. totta!

• Anonyymi

Eihän ne poliitikot siellä kunnantalolla ole.

• Anonyymi

Pääministeri vastaa hallituksen toimista.

• Anonyymi

Pitäskö ensin LUKEA mitä ohjeita on annettu rajatyön tekijöitten liikkumiseen. jos on jotakin sanottu ja päätetty niin niilä menhään ei niitä rajoilla omin päin muuteta
      kuka kulkee töihin ja kuka ei

• Anonyymi

Tässä sen näkee kun ihminen ei näe omaa napaa kauemmas.

• Anonyymi

Niinpä.Toisila on omat säännöt.Ei poka tarvi mistään välittää ko on vassu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.Toisila on omat säännöt.Ei poka tarvi mistään välittää ko on vassu.

Kommunistin ajattelutapa: mulle kaikki sulle loput.
        Näin menee myös Kolarissa kaikilla kommareilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      599
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe