Laskeskelin juuri, että olen jo toista vuotta erakoitunut. Poikkeuksena lähikaupasta haetut savukkeet, koska tupakkaa ei saa etämyyntinä.
Onko eloni muuttunut mihinkään suuntaan? Ei ole ja moni ystäväni puoliso mukaan luettuna on jo menneen talven lumia.
>Simiti<
Uusi normi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on yksinäisten elämä. En ole tavannut ihmisiä tänä vuonna enkä juuri tavannut viime vuonnakaan. Kyllä tämäkin vuosi menee aika yksikseen mutta onneksi on harrastuksia joten ei haittaa olla yksin. Tulis vaan kevät äkkiä että sais veneen veteen ja pääsis verkkoja laskemaan mereen. Aion kalastaa niin paljon kun mahdollista eli lähes joka päiv ja myyn sitten kalat kun niitä tulee.
- Anonyymi
Mä verkot vetehen lasken laulelen ja Ahti suo antejaan...
>Simiti<
- Anonyymi
Ikäväähän on jos et ole tavannut viime vuonnakaan ketään ihmistä.
- Anonyymi
Normi kuin hormi, tai siis joo vihreät pikku-ukot hyppimässä jonkun naisen mahasta jos on ollut mars-missiolla.
Mutta itse joo odotan kuvia uudelta möngertäjältä marsista, voisin käyttää jossain peli-ideassa: marsin taistelevsat mönkijät esim. Ootko sää semmoinen hikikomori?
- Anonyymi
En ole erakoitunut, vaikka uusi normi ollut kovin käytössä vuoden. Kukin tyylillään.
- Anonyymi
Etkö sinä saa naista ollenkaan. Kyllä sitten tulee aika pitkäksi ja masentuu varmaan.
- Anonyymi
Kummallista tosiaan kotiin voi tilata tinderityttöjä mutta ei tupakkaa ja huumeita voi tilata mutta ei tupakkaa
- Anonyymi
Eipä se muutu yksinäisen elämä korona pandemian jälkeen, kuten moni paljon ystäviä omaava kokee halauksen puutetta korona aikana ja he toteavat, että sitten kun korona pandemia on ohi, niin sitten on halausten aika.
Eipä tule kukaan halaamaan yksinäistä korona pandemian jälkeen.
Eivät nämä paljon ystäviä omaavat ja sitten halaamaan pääsevät tiedä, että on yksinäisiä, joita ei kukaan halaa.
Juu, suurin osa päivästä menee kotona netissä ja tietokoneella pelatessa.
Tänään oli kova urakka, 3 tuntia katolla lunta kolasin ja nyt sitten kolottaa jalkoja ja selkää.
No kaupassa olen 1-2 kertaa viikossa käynyt ruokaa ostamassa.
Kassaneidon kanssa olen kuulumiset vaihtanut, mutta ei siitäkään meinaa mitään tulla, kun maski suun edessä vaimentaa tehokkaasti ääntä ja puhe on epäselvää puuroa maskin takia ja lisäksi se kassan pleksilevy vaimentaa myöskin ääntä, että tuskallista on maskin kanssa yrittää puhua, alkaa vaan hengästyttämään, kun sellaista FFP3 maskia käytän. - Anonyymi
Onneksi seurustelen ja ei tarvii olla yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317254Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1032355
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321580Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4001415Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414