Nahkahousut naisilla on

Anonyymi

Suuri turn off. Miksi pistätte nahkahousut jalkaan vaikka ne ei näytä hyvältä.

43

2203

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän liittyy ihan perseen kokoon ja malliin, sopiiko vai ei.

    • Anonyymi

      Ne on mukavat, näyttää mun omasta mielestä hyvältä. Siinäpä se.

      • Anonyymi

        No ei ne kyllä mukavat jalassa ole. Hiostavatkin. Eikä niitä pitäisi käyttää jos on päivääkään yli 25.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne kyllä mukavat jalassa ole. Hiostavatkin. Eikä niitä pitäisi käyttää jos on päivääkään yli 25.

        Jaa? Mun on kyllä mukavat. Olen monta päivää yli 25, enkä kalpene vertailussa nahkapöksyissä. Muutoin kyllä.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa huomiota nahkahousujen kanssa. Minä en lähtis baarista naisen mukaan jos sillä on nahkaa.

      • No mummohuiviin ja leninkiinkö sitä pitäisi pukeutua? Sitten kelpaa?

        Ei kaikkia huvita pukeutua, kuin vanhus vaikka olisi jo vanhakin.


      • Anonyymi

        Hahah, veikkaan vahvasti ettei sul olis oikeen varaa valita :D


      • Anonyymi

        Minä en taas lähde muiden kuin niiden mukaan.


    • Anonyymi

      Naiset nahkahousuissa ovat huolissaan pieruistaan, ettei ne karkaa omille teilleen. 😜👌
      Omistuishaluisia pieruttelijoita kaikki tyynni. 😬

      • Pieruhousut, mutta kestää hyvin pyllistelyä. En järkytä enää aijaa kuvalla uudestaan. 😂


      • Anonyymi

        NAM, kauniin nahkahousuisen naisen pieru, nam, nam....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NAM, kauniin nahkahousuisen naisen pieru, nam, nam....

        NAM, kun nainen riisuu nahkahousut peiton alla, nam, nam,,,,,


    • Käytin nuorempana nahkahousuja ja takkeja. Pitkävartisten ttaktorinpohja saappaiden kanssa. Oli ne ihan jees.

      https://ct-res.cloudinary.com/images/f_auto,q_auto:good,w_400/images/dbe703b5de820462f612c381e0721d00/remonte-saeaenkestaevaet-nahkasaappaat-438069.jpg

    • Nahkahousut talvella on aika kalseat ja kesällä lämpimällä säällä hiostaa. Ja nahkatakki voi olla aika painava. Ei tartte ite käyttää, että voi tietää, tarttee vaan lukee jonkun rokkarin muistelmat, esim. Rob Halford(Judas Priestin laulaja) tai KK Downing (Priestin kitaristi 1970-2011).

    • Ite en suosi nahkaa muuta kuin kengissä ja laukuissa (laukuissa muutakin materiaalia, joskus kengissäkin).

    • Anonyymi

      Onhan tuokin mielipide; ja jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa.

      Itse mä pidän nahka vaatteista ja mulla on housut, hame, takki ja liivit... lampaan nahkaiset. Käytän niitä ihan tarpeen mukaan. Syksyllä, kylmällä viimaisena päivänä, nahkahousut ulkona olivat erittäin hyvä ratkaisu, kun niistä tuuli ei mene lävitse, usein riitti sukkshousut alle. Alkutalvesta taas naisten kerrasto tai legginssit.
      Mä näes pukedun säiden mukaan, en ole masokisti joka jäätippa nenänpäässä värjöttelee säässä kuin säässä... näyttääkseen naiselliselta. Ei tartte!

      Ei kyllä ketään ole koskaan moittinut mun nahkavaatteitani, jotka on teetetty ihan mulle mittatilaus työnä. Ajohaalarit on valittu ihan systerin mittojen mukaan, ne ovat hänen vanhat, joita käytän pyöräilessä. Roikkuen jonkun tarakalla, mulla ei ole enää omaa pyörää... ja tuskin tulen edes uutta hankkimaan.

    • Anonyymi

      Miksi naisen pitäisi näyttää sinun silmään hyvältä?

      Luuletko sinä höpsö että kaikki muut miettivät ennen kotoa poistumistaan, että kunpa joku random huohottaja pitäisi mua tänään hyvännäköisenä?

    • Anonyymi

      Lattapeppuinen nainen nahkahousuissa on kauheinta, mitä sillä saralla voi kuvitella. Eräs iäkäs iskelmälaulaja harrasti sitä aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Ja niitä nahkahousuja tai muitakaan käytetään SINUN silmääsi miellyttääkseen?
      Onko egosi todellakin noin pöhöttynyt että kuvittlet että naiset pukeutuvat miehiä (sinua) miellyttääkseen? Näyttelyesineiksi? Kyllä suuria itsestäsi luulet!

      Siitä on vuosia kun minulla oli nahkahousut, ja todella hyvän näköiset olikin, minun silmääni ja se oli pääasia. Mukavat päällä.
      En tiedä kuinka paljon Suomessa vielä niitä käytetään mutta täällä maailmalla kyllä ohimennyt trendi. Eipä juuri näe kenelläkään.

      • Jotakin pukeutumisella halutaan aina viestiä. Ei sitä muuten käytettäisi epämukavia nahkavaatteita, farkkuja, pukuja tms. Se on sitten eri asia, että pukeutuuko miehiä vai muita naisia varten.


    • Anonyymi

      Sinunhan mielipide se siinä onkin tärkein, omg...

    • Anonyymi

      Mitäs vikaa niissä pöksyissä on, etenkin jos hyvän näköinen nainen niitä pitää sun kiusaks? Tuliko pakit nahkapöksy naikkoselta vai ootko niin iso ettet mahdu omiin? Kuulostaa jotenki katkeralta toi aloitus ;)

    • Anonyymi

      185 cm pyöreä nainen nahkahousuissa ois tosi seksyä aah.

    • Anonyymi

      Harvemmin ne ovat aitoa nahkaa.

      Mulla on kauhea kankkunen, joten olen perillä asioista.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Siis jos ihmisellä ei ole mitään kokemuksia edes tekonahkahousuista, hänen kannattaa mitä pikimmin hankkia itselleen kauhea kankkunen.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Kiiltonahka-kengät na nahkahousut. Oletteko muuten milloin viimeksi pieraissut nahkasohvalle?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nykyään kellään ei oo aitoo nahkaa vaan vinyylii ja nahka kangasta jija ei niin kestäväö k u in na h ka tai jotain pesunahkaa

      Suski lainee

    • Anonyymi

      Koska ne näyttää hyvältä. Sun ei tarvii tykätä.

    • Anonyymi

      Nahkahousut naisella... Ai että.. Jos vielä sattuu olemaan buutsileikkauksella ja vaikka ette tietoisesti halua miellytäkkään, niin silmäherkkua niillä(kin) tarjoatte. - cu-

    • Anonyymi

      No itse olisin täysin toista mieltä. Nahkahousut sopivat naiselle kuin naiselle.

    • Anonyymi

      Kun laitat nahkaa saat mihte parveilemaan ympärillösi ja ajaa pois piiskallla

      San marin

    • Anonyymi

      Haista-paska, sepä ei nahkahousun läpi nenään tunge

    • Anonyymi

      Voisiko ajatella että, saattaa olla twrveydellisetkin syyt kun käyttää nahkahousuja!
      Saitko kiinni mitä tällä voisi tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Sopii vaan roohkeile naisille

    • Minustakin nahkahousut ovat rumat niin riskeillä kuin naisillakin. En muutoinkaan ole niin hirveästi muodin perään, mutta eräs asukokonaisuus naisella kuin naisella kiinnittää aina huomioni: Vekkihame ja kumisaappaat. Ennen sitä sentään osattiin olla tyylikkäitä arjessakin.

    • Anonyymi

      Minä taas ihannoin nahkavaattrisa naisia
      Ovat tosi kiihoittavia.
      Aidon nahan tuoksu kauniin naisean pällä on jitain super kuumaa.

    • Anonyymi

      Mix nää yleistää omat henkkoht mieltymykset yleisiksi kielloiksi?
      En ymmärrä miehiä. 🤯

    • Anonyymi

      Naiset nahkahousuissa on todella seksikkään näköset

    • Anonyymi

      Nahkahousut ovat ihan jees, joskus sitä vain ajattelee kuuluvatko ne jokaisen vartalon ihanteellisiin vaatetuskertoihin, iästä riippumatta.
      Voihan sitä astella sateessakin crockseilla, jos siitä varpaat tykkää.

    • Anonyymi

      Kaksi vuotta vanhat nahkahousut ei olekkaan kovin vanhat. Nahkavaatteista ei pääse juuri muutoin kuin lihomalla eroon, jolloin apkin voisi saavuttaa tyytyväisyyspisteensä :) painoarvo sanalla voisi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe