Joku kysyy tuollaista!
No kannattaako vaikka ensin alkaa rohkeasti juttelemaan sellaiselle ihmiselle naamatusten jonka haluaa kaveriksi.
En nyt ala omaa elämääni purkamaan, mutta sellaisen vitun turha kiehnääminen ei ole fiksua. Eikä säälittävät netti koukut ole mitään koska ihminen kokee toisen eritapaa livessä kuin netissä. Joskus vuosia sitten yritin vielä sähköpostijuttua mutta ei se toiminut ja livessä on myös omat jutut niinkuin yksipuolinen kommunikointi. Annetaan lupa olla yhteydessä mutta ei itse tehdä avausta ekaan yhteyteen.
Mistä uusia kavereita?
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Hei
Uusien ystävien saaminen on vaikeaa, on tuttuja, on puolituttuja mutta läheisen ystävän saaminen on vaikeaa, ehkä se oli sitä lapsena mutta tuntuu olevan vielä vaikeampaa aikuisena. Olen juuri pohtinut vuosikausien takaa tutustumaani ystävää ni jolla on vaikea hyväksyä minua sellaisena kuin olen - minun pitäisi muuttua samanlaiseksi kuin hän kyetäkseni nauttimaan elämästä.
Tuttavia löytyy samassa elämäntilanteessa olevien ihmisten joukosta, harrastuksissa yleensä ystävät käyvät yhdessä eikä sieltä lopulta ystävysty kenenkään kanssa. Tuttavien kanssa suhde voi jalostua ystävyydeksi, hyvällä onnella, En osaisi kuitenkaan olla ystävä nettituttavan kanssa, ei se ole enää samanlaista kuin lapsena ensimmäinen luokkakaveri: "Hei olen Maarit, ootko mun kaa?" Ystävyyttä kesti jnkin aikaa kunnes kilttinä koitin saada Sarinkin kaveriksi ja lopulta kävi niin että olinkin kolmas Maaritin ja Sarin jättäessä minut ulkopuolelle.
Ajatusten vaihtoa voi olla netin kautta ja puhelimitse jos netin kautta löytyisi keskustelupalstalta mukava ihminen jonka kanssa iloja ja suruja voisi jakaa mutta ..Parasta kuitenkin olisi hyväksyä ihminen sellaisena kuin hän on, ei tuputtaa omia näkemyksiään tai arvostella toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446