Joku kysyy tuollaista!
No kannattaako vaikka ensin alkaa rohkeasti juttelemaan sellaiselle ihmiselle naamatusten jonka haluaa kaveriksi.
En nyt ala omaa elämääni purkamaan, mutta sellaisen vitun turha kiehnääminen ei ole fiksua. Eikä säälittävät netti koukut ole mitään koska ihminen kokee toisen eritapaa livessä kuin netissä. Joskus vuosia sitten yritin vielä sähköpostijuttua mutta ei se toiminut ja livessä on myös omat jutut niinkuin yksipuolinen kommunikointi. Annetaan lupa olla yhteydessä mutta ei itse tehdä avausta ekaan yhteyteen.
Mistä uusia kavereita?
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Hei
Uusien ystävien saaminen on vaikeaa, on tuttuja, on puolituttuja mutta läheisen ystävän saaminen on vaikeaa, ehkä se oli sitä lapsena mutta tuntuu olevan vielä vaikeampaa aikuisena. Olen juuri pohtinut vuosikausien takaa tutustumaani ystävää ni jolla on vaikea hyväksyä minua sellaisena kuin olen - minun pitäisi muuttua samanlaiseksi kuin hän kyetäkseni nauttimaan elämästä.
Tuttavia löytyy samassa elämäntilanteessa olevien ihmisten joukosta, harrastuksissa yleensä ystävät käyvät yhdessä eikä sieltä lopulta ystävysty kenenkään kanssa. Tuttavien kanssa suhde voi jalostua ystävyydeksi, hyvällä onnella, En osaisi kuitenkaan olla ystävä nettituttavan kanssa, ei se ole enää samanlaista kuin lapsena ensimmäinen luokkakaveri: "Hei olen Maarit, ootko mun kaa?" Ystävyyttä kesti jnkin aikaa kunnes kilttinä koitin saada Sarinkin kaveriksi ja lopulta kävi niin että olinkin kolmas Maaritin ja Sarin jättäessä minut ulkopuolelle.
Ajatusten vaihtoa voi olla netin kautta ja puhelimitse jos netin kautta löytyisi keskustelupalstalta mukava ihminen jonka kanssa iloja ja suruja voisi jakaa mutta ..Parasta kuitenkin olisi hyväksyä ihminen sellaisena kuin hän on, ei tuputtaa omia näkemyksiään tai arvostella toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768