Piirsin uuden korona-aiheisen pilapiirroksen

Anonyymi

Siinä:

https://aijaa.com/UEreIo

Tein jokin aika sitten toisenkin samoja teemoja käsittelevän piirustuksen, mutta ylläpito poisti sen ketjun. Tossa se kuitenkin on, mikäli joku haluaa sitä vielä katsoa:

https://aijaa.com/54dQ4S

No jos tämä poistuu, niin täytyy huomenna yrittää uudelleen. Ylläpidollekin tiedoksi, että kyllä tämä aihe sivuaa myös tämän palstan normaalejakin teemoja ja sisältää sisäpiirihuumoria, joten ei tätä tarvitse ihan samantien poistaa.

8

68

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lidlin lenkkarit 😂😂

xLiner

• On kyllä nähty vaivaa.. 👍

• Kirsikkana kakun päällä tai pisteenä i:n päällä 👌😁

Bickyä tuskin kiinnostaa kulkea jotain Prismaa ympäriinsä muutaman jauhelihapaketin tai röökiaskin takia, ja ilmeisesti korona (tai Octavian ylläpito) on tainnut kurittaa Liljalaakson perheenkin taloutta sen verran että Timppakin on uskaltanut laajentaa reviiriään ja käydä katsomassa naapurikaupan tarjoukset 😊😊😊

• Aivan loistava 😂 Hauskana yksityiskohtana Bicky Jr. on näköjään katsonut perheen telkkarista jotain kisakoostetta Daytonasta, missä hänen OIKEA faijansa on joko ajanut kilpaa ja pyörittänyt tiimin operatiivista toimintaa 😊😊😊 Ja Pääskyvuoren Jerekin on selkeästi kuunnellut tosimies-iskäänsä eikä anna koronan haitata tyttöjuttuja. Huomaa kyllä että pojat arvostavat OIKEITA faijojaan eikä mitään soijaiskää ja tämän lätinöitä.

Vaikka toi vanhempi onkin kuvana ikäänkuin suppeampi, niin se on ainakin mun silmissä täynnä puhdasta neroutta 👌 Pitää vain olla tarpeeksi turkulainen että tajuaa kaiken, tai sitten vain oma silmä poimii hauskoja yksityiskohtia 😅 Heitän ihan ehdotuksen, että Bickyn ostoskorissa voisi olla vaikkapa jauhelihaa, raejuustoa, tupakkaa, kaljaa yms. reenisafkaa. Tai kohtaaminen voisi tapahtua myös kaupan parkkipaikalla, jossa näkyy taustalla Timpan farmari-Octavia ja Bickyn keuliva Silverado 😊😊😊

Jokuhan silloin tammikuussa ehdotti, että pilapiirtäjä tekisi kuvan siitä mun vähän intensiivisestä tripistä, missä Q-Shamaani toimi kartanlukijanani Dirt Rallyssa. Annan kuvalle varovaista vihreää valoa, mutta luotan pilapiirtäjän käytöstapoihin ja piirtämistaitoihin, ettei pärstääni nyt ihan kopioida ja liitetä mihinkään poliittiseen juttuun tai suoriin päihdeviittauksiin 😅 Muuten annan taiteilijalle vapaudet päättää esim. dialogista tai että onko kuva vaikkapa olohuoneeni nurkkauksesta vai "ralliauton" onboard-kamerasta, joka kuvaa kuskeja pätkän aikana.

• Anonyymi

Pilapiirtäjä = peris

• Sä näet taas periksiä kaikkialla ja yliarvioit muuten reippaasti mun piirtämistaidon. Peruskoulun päättötodistuksessa oli tasan yksi 6 ja se oli kuvis 😂

Eli mä en todellakaan ole pilapiirtäjä, mutta hän on selvästikin ottanut vaikutteita noihin kuviin mun tuntemista henkilöistä, ja varmaan itsekin muodostanut oman käsityksensä esim. Bickystä ja Timpasta sen perusteella mitä he ovat palstalle kirjoittaneet kukin omilla profiileillaan ja omalta koneeltaan tai puhelimeltaan.

• Anonyymi
    • Kiellän ylläpitoa poistamasta tätä ketjua.

Olet kyllä melkoinen monilahjakkuus, täytyy sanoa :)
      Kiva että jaat sen myös muille.

YP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      35
      3775
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1704
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1369
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      174
      1072
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      935
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      836
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      781
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      760
    Aihe