Tosiaan olin tammikuussa eksäni kanssa baarissa karaokee laulamassa ja sitten siellä oli samaan aikaan jonku nuoren naisen 18v synttärit ja mun eksää kysyi 40v mies jatkoille vaikka kumpikaan ei tuntenut toisiaan ja mun eksä oli siellä 2 yötä alkuun ja ilmoitti olevansa vielä kolmannen yön siellä ja sitten mun ex ilmoitti viestillä että haluaa erota ja että tää 40v mies oli " auttanut " eksääni tajuamaan tilanteen vaikka en tiennyt että meillä oli joku tilanne päällä.. ja nyt ollaan riidoissa ja eksäni laittoi välit poikki mutta silti kaipaan ja rakastan sitä. Mun ex sanoo ettei hän ole tehnyt mitään väärää ja yrittää siirtää kaikki ongelmat mun syyksi. Minulla on ollut itsetuhoisia ajatuksia ja on vielä jonkin verran ja olen suunnitellut monesti mutta en ole yrittänyt. Olen käynyt puhumassa auttajien kanssa mutta tuntuu että se ei auta. Jotenkin toivon kaikesta huolimatta että saisin mun eksäni takas vaikka se ei kuullosta hyvältä. Ja pari viikkoa sitten sain kuulla että mun ex oli pettänyt mua 2 kertaa suhteen aikana ja todennäköisesti enemmän.. kaikki on vaan niin mustaa
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741640- 161107
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301060Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132855Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189796- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 55507
- 69500
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32488- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 40417
- 33413
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28412- 16399
- 82398
- 37396