Mikäs sitten paras käytetty vaunu hintaan

Samuel

About 4000€!
Nyt kun selkis että Matkaajat kosteita,1-aks. huonoja perässä tulijoita!
Ihan vaan Perusvaunu ilman hilavitkuttima,
4 henk,ja mahdollisimman kuiva ja kesäkäyttöön,
talvet sisätiloissa.Vuosimallilla ei väliä.
Vai onko niin että neljällä tonnilla saa vain
P**kaa?

16

4958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksalainen

ne on ainakin kuivempia kuin nämä kotimaiset.Ei niissä ole näitä sivulistojakaan mistä ruuvinreijistä lorisee vesi sisään.

• Iso ii

Tuohon sun kysymykseen vois sanoa, että maku asia, ja makuasioista ei voi muuta kuin kiistellä. Katso ja etsi rauhassa. Jos ostat liikkeestä niin kysy kosteusmittausta ja kysy että mitäs jos ostamassasi vaunussa onkin kosteeta tai jotakin muuta häikkää. Niin, että saiskohan jonkinmoista takuuta ostokselle. Jos on reilu myyjä niin tulee varmasti vastaan. Monet yksityiset teetättävät kosteusmittauksen kun alkavat myydä vaunuansa. Itselläni on ollut matkaajan 7000:nen uudesta -89 mallista ja olin erittäin tyytyväinen. Nyt minulla on matkaajan 9004 -90 ja olen erittäin tyytyväinen. Puheet huonoista vetoominaisuuksista ihmetyttää. Monelle ehkä toi vaunun oikein kuormaaminen on vähän vaikeeta. Jos aisapaino jätetään liian pieneksi niin se huonontaa veto-ominaisuuksia ja kyllähän vetoautoilla on eroja. Kosteusvaurioita löytyy kaikista vaunumerkeistä joten kun löydät mieleisesi niin katso ja osta. Hyviä vaunuilun hetkiä sinulle.

• Cabby 532

Parasta vaunua ei varmasti ole tehtykkään mutta kyllä saksalainen on ihan hyvä vaunu mutta sitten toinen vaihtoehto on ruotsalainen jossa myös pysyy vesi ulkona ja on talvella lämpimämpi.Ovat kyllä vähän raskaanpia kuin kotimaiset.Mutta myös vahvempia Minulla on ollut 1 saksalainen joka oli ihan kesävaunu mutta aivan hyvä ja toimiva sitten 3 ruotsalaista josta viimeinen 84 mallinen jonka ostin uutena eikä ole tarkoitustakaan vaihtaa, koska vaunu on kaikin puolin kunnossa eikä ole kostea muuta kuin sen mitä joka vaunu on ulkona seisoessaan. Ei muuta kuin valitsemaan ,omaa tarvetta vastaava vaunu ja maantielle ei karavaanarien "JARRUKSI"

• jöördis

Neljällä tonnilla tarjonta liikkeissä on vähän nihkeämpää kuin yksityisillä. Liikkeestä tosin turvallisempaa ostaa.
      80-luvun loppupuolen Saksalaisia vaunuja tuolla hintaa on jo ihan kivasti tarjolla, sen ajan Soliferit olisi muuten hyviä, mutta usein jo aika pehmeitä.

• Voppari

sopiva vaunu löytyy vaikka netticaravan´ista?
      Näytti siellä olevan -89 mallinen TEC 500.
      Asiallinen sakemanni,varmaan jo kasettivessallinen,kuten tuon ikäisissä sakuissa yleensä on.Suht kevyt vedettävä ja näppäran kokoinen.Hinta aikas kohdillaan,mutta jos lyöt riihikuivaa pöytään,luulisin,että satku-pari putoo?Tai ota silläkin rahalla tarvikkeita.WC-nesteitä,kaasupulloo,sähkökaapelia tms.Zemppiä hakuun!!

• vaihtoon

mulla on vaunu jonka arvo on noin 15000e ja meinaan sen vaihtaa,ja väliin annan noin 6000e ,täytyy ihan suoraan sanoa että en ikinä ostais vaunua jonka hinta on noin 4000e,sillä hinalla saa vanhan huonon vaunun..

• onkin

Sun murheesi ja kun on peukalo keskellä kämmentä eikä pysty tekemään mitään muuta kuin tankkaamaan auton ja kärryn laittamaan koukkuun. NIIN SILLOIN ON PARAS LAITTAA RAHAA PALAMAAN

• huh euroaikaa
        onkin kirjoitti:

Sun murheesi ja kun on peukalo keskellä kämmentä eikä pysty tekemään mitään muuta kuin tankkaamaan auton ja kärryn laittamaan koukkuun. NIIN SILLOIN ON PARAS LAITTAA RAHAA PALAMAAN

onhan kyllä 4000e.paljon rahaa.miettikääs nyt.

• vaihtoon
        onkin kirjoitti:

Ei se siitä ple kiinni että peukalo olis keskellä kämmentä,mulle riittä että päivät teen töitä,vapaa-aikana haluan nauttia,siitä vapaa-ajasta,mu ei kiinosta mitään märkää romua vaunua kunnostaa..
        Rahalla saa ja hevosella pääsee,Sen sanoo jo vanha sanonta..
        Ja jos vaunuilusta puhutaan,luulenpa että sinä taidat olla aika poikanen niissä touhuissa minuun verrattuna,tarkoitan kokemusta vaunuilusta,ja vaunuista yleensäkin..

• Vaihtoon
        huh euroaikaa kirjoitti:

onhan kyllä 4000e.paljon rahaa.miettikääs nyt.

Olet ihan oikeassa,mutta kun nykyään vanhojen vaunujen hinnat on taivaissa,ei sillä neljällä tonilla nykyään saa oikeen hyvää vaunua,yksikään vanha vaunu ei ole hintansa arvoinen..

• MB240D
        vaihtoon kirjoitti:

Ei se siitä ple kiinni että peukalo olis keskellä kämmentä,mulle riittä että päivät teen töitä,vapaa-aikana haluan nauttia,siitä vapaa-ajasta,mu ei kiinosta mitään märkää romua vaunua kunnostaa..
        Ja jos vaunuilusta puhutaan,luulenpa että sinä taidat olla aika poikanen niissä touhuissa minuun verrattuna,tarkoitan kokemusta vaunuilusta,ja vaunuista yleensäkin..

Kyllä 4000 tuhannella aika hyväkuntoisen jo saa kun vähän kiertää ja kyllä sitä moni itsekin mielellään laittaa jos on taito hyppysissä Mutta riippuu vaatimuksista mitä haluaa.Itse olen 25 vuotta vaunuillut kesät talvet ja on ollut 2 käytettyä 2 uutta vaunua ja kyllä käytetyt tomivat ihan hyvin. Ja luulen tietäväni varsikin talvivaunuilusta kaiken mahdollisen koska talvella ne mahdolliset vaikeudet ovat Olimme noin 15 vuotta joka viikonvaihde vaunussa ja siihen kyllä mahtuu monellaista tapahtumaa nyt on vähän saidasteltu niin on vähä vähentynyt vaunuilu mutta henkessä ollaan.

• Samuel
        vaihtoon kirjoitti:

Siksi teitä konkareilta kyselenkin..

• Voppari
        Samuel kirjoitti:

Siksi teitä konkareilta kyselenkin..

se on alettava,jostain!Kävitkö zekkaamassa TECin netticaravan sivulta,mistä jo aiemmin mainitsin?
        Olis vaan yks "konkarin" vinkki.

• onkin
        vaihtoon kirjoitti:

Taas toinen juttu olen työn puolesta asunut vaunuissa 1976 vuodesta asti. En tiedä kumpi meistä on poikanen ja olen usempia vaunuja korjaillut sivuhommina.Kyllä vaunuista kokemuksia on käytöstä ja korjauksista. Nytkin on kolme vaunua Eikä ole märkiä mikään niistä.Töitä minäkin teen Ympäri vuoden ja vielä matkatöissä.

• muuta

Paras vaunu on se joka on hyvin pidetty ja silmä lepää,eikä vaadi kaikkea rahojasi.Neljäl tonnil saa hyvän kun tietää jotain ,eikä usko esim.Matkaaja on kostea.Olen nähny 78v.matkaajan jossa ei ollut kosteutta ollenkaa oli hyvin pidetty .Taas parivuotias soliferi ,josta meni jalka läpi.85v.Hobby joka hais kosteelle ja oli myös.Älä usko vaan tutki vaunukohtaisesti.Neljäl tonnil saa jo kaksi kafi.Vaunun laitto ei ole vaikeeta kun vaan on huolellinen,eli kosteestakin saa kun näkee vaivaa...

• teidentukko.com

Ei muutakuin rohkeasti katsastamaan tarjontaa ko hintaluokassa. Liikkeiden vaunuja helpompi käydä katselemassa ja hintaluokan vaunut alkavat olla yksilöitä -eli joukossa varmasti hienoja ja hiukka väsyneempiä... ja kun se oikean mallinen löytyy niin kokeilemaan ;)

http://www.netticaravan.fi/hakuri/result.php?vehicle=cara&vehicle[]=av&keyword=&year1=0&year2=0&usedornew=0&autotyyppi=&omamassa1=&omamassa2=&kokmassa1=&kokmassa2=&vp1=&vp2=&price1=&price2=4500&area=0&age=&lajittelu=price&startat=1&showhits=10

jotain max ko. hintaluokkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe