Me miehet halutaan rakkautta

Anonyymi

Me kunnolliset miehet halutaan rakkautta myös. Miksette naiset voi rakastaa kunnollisia miehiä?

72

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kunnollisia. 🤣 missä niitä on 🤣

• Anonyymi

Kunnollinen on sellainen mies joka ei juo viinaa eikä pane huoria.

• Anonyymi

Aivan! Sellasen ku löytäis!
        En ymmärrä koko kaljan lipitystä, on niin pahaa (kerran maistellu, yäk). Hajukin jo etoo!

• Anonyymi

Onko niin ettei kunnolliset miehet uskalla tulla esiin? Ja olette niin epävarmoja omasta charmista
      Kunnolliset miehet ovat yhtä harvassa kuin täysipäiset naiset!

• Anonyymi

Kiltti ja kunnollinen mies on harlekiini sarjoista tuttu satuhahmo. Ei sellaisia ole. Ja ne jotka tällä palstalla väittävät olevansa kunnollisia tai kilttejä miehiä eivät todellakaan ole niitä satuhahmoja - enempiä sieltä Stephen Kingin maailmasta tuttuja kauhukirjallisuuden hahmoja tai sitten sellaisia rassukoita - notre damen kellonsoittaja tulee mieleen - että myötähäpeä on korkealla...

• Anonyymi

Harkeliini sarjoissa pahat pojat lyövät ja hakkaavat kilttejä ja kunnollisia, ja sitten rohkea sankaritar lähtee jännittävän murhamiehen kanssa panee. Sellaisia ne harlekiinisarjat on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkeliini sarjoissa pahat pojat lyövät ja hakkaavat kilttejä ja kunnollisia, ja sitten rohkea sankaritar lähtee jännittävän murhamiehen kanssa panee. Sellaisia ne harlekiinisarjat on.

Et näköjään ole lukenut yhtäkään harlekiinisarjsaan kuuluvaa pokkaria.

• Anonyymi

Voisitko määritellä mitä tarkotat kunnollisella miehellä.

• Anonyymi

Mulle meinaan kyllä kunnollinen kelpais ... eli siis

- lähes alkoton (korkeintaan kerran kuussa max 2 kaljaa)
        - huumeeton
        - mieluiten röökitön
        - väkivallaton, riehumaton, huutamaton, ei mustasukkanen
        - työssäkäyvä (tai ainakin aktiivisesti töitä etsivä)
        - mielenterveys kunnossa (tai mahdolliset ongelmat aktiivisesti hoidossa)
        - kiltti ja mukava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- huumeeton
        - mieluiten röökitön
        - kiltti ja mukava

-> Käyttää erivärisiä sukkia ja on skotti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-> Käyttää erivärisiä sukkia ja on skotti.

No saa olla vaikka käyttämättä sukkia ja skottikin käy, mutta ei ole välttämättömyys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- huumeeton
        - mieluiten röökitön
        - kiltti ja mukava

Ei kukaan mies halua tuollaista naista joka vaatii että mies saa juoda vaan 2 kaljaa kuukaudessa. Mies voi sitten vaatia ettei nainen saa meikata kun 2 kertaa kuukaudessa. Naisten kriteerit on utopistisia joten ei ihme kun kunnolliset miehet ei saa rakkautta eikä parisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan mies halua tuollaista naista joka vaatii että mies saa juoda vaan 2 kaljaa kuukaudessa. Mies voi sitten vaatia ettei nainen saa meikata kun 2 kertaa kuukaudessa. Naisten kriteerit on utopistisia joten ei ihme kun kunnolliset miehet ei saa rakkautta eikä parisuhdetta.

Olipa yllättävää, että toive vähäisestä alkon käyttöstä on heti ongelma. Niinhän se tuppaa suomalaisen miehen kanssa yleensä olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa yllättävää, että toive vähäisestä alkon käyttöstä on heti ongelma. Niinhän se tuppaa suomalaisen miehen kanssa yleensä olemaan.

Näin se menee. On tosi vaikee löytää suomalaista miestä, jonka reaktio ei oo just toi ... mutku viina natkun natkun. Ihan sama kuinka kohtuulliset toiveet on, koska viina. Mikä tässä maassa on vialla? Ruotsalaisen exäni ja saksalaisen exäni kans viina ei ikinä ollu ongelma. Siitä ei koskaan tarvinu edes puhua. Suomalaiten kanssa se on aina ongelma ... se on ongelma ennenku edes tutustuu toiseen. 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se minulle ole ongelma. Olen juonut 2 kaljaa vuodessa.
        Mutta ne vaatimukset naisilla joita on paljon ettei miehet pysy perässä. Ja kuitenkin lopulta naiset ottaa sen pahimman juopon joka juo 20 kaljaa päivässä ja se oikeesti kunnollinen ei kelpaa. Naisten kriteerit tuppaavat vaihtumaan lennossa.

• Anonyymi
        Botti1975 kirjoitti:

Ei se minulle ole ongelma. Olen juonut 2 kaljaa vuodessa.
        Mutta ne vaatimukset naisilla joita on paljon ettei miehet pysy perässä. Ja kuitenkin lopulta naiset ottaa sen pahimman juopon joka juo 20 kaljaa päivässä ja se oikeesti kunnollinen ei kelpaa. Naisten kriteerit tuppaavat vaihtumaan lennossa.

Paha kommentoida yleisesti naisten kriteerejä, kun tiedän vaan omani. Tuntuu vaan siltä, että Suomessa kun sanoo edes ton max pari kaljaa kerran kuussa, niin sekin on liian vähän. Itselleni se taas on tosi paljon, kun käytän ehkä kaks kerran pariin vuoteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee. On tosi vaikee löytää suomalaista miestä, jonka reaktio ei oo just toi ... mutku viina natkun natkun. Ihan sama kuinka kohtuulliset toiveet on, koska viina. Mikä tässä maassa on vialla? Ruotsalaisen exäni ja saksalaisen exäni kans viina ei ikinä ollu ongelma. Siitä ei koskaan tarvinu edes puhua. Suomalaiten kanssa se on aina ongelma ... se on ongelma ennenku edes tutustuu toiseen. 🤔

Ja nämä juopottelijat pitävät itseään kunnollisina....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- huumeeton
        - mieluiten röökitön
        - kiltti ja mukava

Ei kelpaa tuommonen mies naisille. Naisille ei kelpaa ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nämä juopottelijat pitävät itseään kunnollisina....

Minä ainakin olen kunnollinen juopottelija. Olen aina kohtelias ja hoidan velvollisuuteni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa tuommonen mies naisille. Naisille ei kelpaa ketään.

Ei varmaan, jos sä kerta useamman naisen haluat.

Tuo oli minun "listani" ja minä olen nainen = naiselle kelpaa tuollainen mies. Sitä et pysty muuksi puhumaan. Kaikista naisista en toki tiedä varmaksi, mutta tuskin minä nyt niin erinomaisen ainutlaatuinen olen. Vaikea uskoa, että olisin ainoa maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin olen kunnollinen juopottelija. Olen aina kohtelias ja hoidan velvollisuuteni.

Ok, ei siinä mitään. Sinä kelpaat sitten varmasti jollekin naiselle, jolle juopottelusi ei ole ongelma. Kyllä sellaisia naisia löytyy. Itsekin tunnen muutaman.

• Anonyymi

Ihan tavalliset kunnolliset miehet voisivat tehdä aloitteita naisille niin ne rakkausasiat järjestyisi luonnostaan.

• Anonyymi

Naiset etsii tietynlaista miestä ja sitten kriteerit myös muuttuu hyvin äkkiä. Naiset sanoo että lyhyt mies kelpaa mutta treffeille eivät lähde lyhyen miehen kanssa. Sitten jos mies on joku bussikuski niin ei kelpaa pitää olla toimitusjohtaja.

• Anonyymi

Turha sun siitä Amandasta (tai muistakaan jukkiksista) on haaveilla. Yritä tyytyä taviksiin.

• Anonyymi

Naiset tuskin edes tunnistavat kilttiä ja kunnollista miestä koska olettavat että sen täytyy olla komea.

• Anonyymi

Ja sekö ei missään tapauksessa voi olla komea?
        Ainoastaan rumatko voidaan kategorioida kiltiksi ja kunnolliseksi?

• Anonyymi

Kuinka se kiltteys ja kunnollisuus ulkonäöstä voi riippua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla komeakin. Mutta ei välttämättä. Naiset eivät varmaan oikein ymmärrä että miehellä voi olla vain osa hyvistä ominaisuuksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka se kiltteys ja kunnollisuus ulkonäöstä voi riippua?

Ei se voikaan mutta naiset ovat yksinkertaisia olentoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se voikaan mutta naiset ovat yksinkertaisia olentoja.

Määritä sinä sitten meille mikä se kiltti ja kunnollinen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määritä sinä sitten meille mikä se kiltti ja kunnollinen on.

Outo kysymys tähän kohtaan. Miksi minun pitäisi yhtäkkiä määritellä se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo kysymys tähän kohtaan. Miksi minun pitäisi yhtäkkiä määritellä se?

Koska naiset ovat niin yksinkertaisia olentoja. Sanoit (oletan, että se olis sinä), että naiset eivät tajua miehellä voivan olla vain osa hyvistä ominaisuuksista. Miten määrittelisit ne ominaisuudet, joita kunnollisella miehellä voisi vilpittömästi ajatella olevan? Mitkä ovat ihan aitoja "kunnollisen miehen" ominaisuuksia, joita ilman miehen ei voi ajatella olevan kunnollinen? Mitkä ovat sellaista, jonka voi ajatella ihan vasn extraksi, jota ilmankin mies voi olla kunnollinen? "Naiset tuskin edes tunnistavat kilttiä ja kunnollista miestä" ... auta meitä tunnistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska naiset ovat niin yksinkertaisia olentoja. Sanoit (oletan, että se olis sinä), että naiset eivät tajua miehellä voivan olla vain osa hyvistä ominaisuuksista. Miten määrittelisit ne ominaisuudet, joita kunnollisella miehellä voisi vilpittömästi ajatella olevan? Mitkä ovat ihan aitoja "kunnollisen miehen" ominaisuuksia, joita ilman miehen ei voi ajatella olevan kunnollinen? Mitkä ovat sellaista, jonka voi ajatella ihan vasn extraksi, jota ilmankin mies voi olla kunnollinen? "Naiset tuskin edes tunnistavat kilttiä ja kunnollista miestä" ... auta meitä tunnistamaan.

Tarkoitin sitä että naiset olettavat että hyvä mies myös näyttää hyvältä. Näinhän se ei valitettavasti aina ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin sitä että naiset olettavat että hyvä mies myös näyttää hyvältä. Näinhän se ei valitettavasti aina ole.

Niin ...

Minkäänlaisella ulkonäöllä varustettu ihminen ei valitettavasti aina ole kunnollinen. En tiedä millaisia naisia sinä tunnet. Itse tunnen vain sellaisia, jotka ovat aina vähän epäluuloisia turhan hyvännäköisiä miehiä kohtaan. Taviksen ja jopa vähän tavallista rummemman miehen on helpompi tekeytyä kunnolliseksi. Siksi valtaosa noista tosielämän huijareista ja naistenkaatajista on vähemmän komeita.

Muuten ... täällä sanotaan, että miehet myös haluavat kaikki kaunottaren. Ovatko kauniit naiset aina kunnollisia naisia? Vai eikö naisen tarvitse olla kunnollinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ...

Minkäänlaisella ulkonäöllä varustettu ihminen ei valitettavasti aina ole kunnollinen. En tiedä millaisia naisia sinä tunnet. Itse tunnen vain sellaisia, jotka ovat aina vähän epäluuloisia turhan hyvännäköisiä miehiä kohtaan. Taviksen ja jopa vähän tavallista rummemman miehen on helpompi tekeytyä kunnolliseksi. Siksi valtaosa noista tosielämän huijareista ja naistenkaatajista on vähemmän komeita.

Muuten ... täällä sanotaan, että miehet myös haluavat kaikki kaunottaren. Ovatko kauniit naiset aina kunnollisia naisia? Vai eikö naisen tarvitse olla kunnollinen?

Miehet ymmärtävät että kauniit naiset ovat petollisimpia. Naiset tuntuvat ajattelevan samaa rumista ja tavallisen näköisistä miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ymmärtävät että kauniit naiset ovat petollisimpia. Naiset tuntuvat ajattelevan samaa rumista ja tavallisen näköisistä miehistä.

En tosiaan tiedä millaisia naisia tunnet. Itse tunnen vain sellaisia, jotka ovat epäluuloisia komeita miehiä kohtaan. Vaikka siis pettureita löytyy aivan kaiken näköisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis ... vastaus kysymyksiini oli, että mieskään ei sen ihmeemmin osaa tunnistaa kunnollista miestä. Kunnollista miestä (ihmistä) kun ei voi ulkoapäin tunnistaa. Näinhän se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan tiedä millaisia naisia tunnet. Itse tunnen vain sellaisia, jotka ovat epäluuloisia komeita miehiä kohtaan. Vaikka siis pettureita löytyy aivan kaiken näköisistä.

En minä "tunne" kaikkia naisia vaikkapa treffisivustoilla tai Tinderissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä "tunne" kaikkia naisia vaikkapa treffisivustoilla tai Tinderissä.

Etkä myöskään ihan reaalimaailmassa. Aika turha siis puhua mistä "naiset" tykkäävät. On turha edes puhua mistä "tindernaiset" tykkäävät. Siellä on niin paljon jo ihan vaan feikkiprofiileja ja passiivisia profiileja, joita ei ole käytetty vuosikausiin, että mahdoton sano mitä ihan oikeat ja aktiiviset naiset siellä haluavat. Sitä olisi mahdoton sanoa, vaikka heillä olisikin joku yhteinen "halu".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä myöskään ihan reaalimaailmassa. Aika turha siis puhua mistä "naiset" tykkäävät. On turha edes puhua mistä "tindernaiset" tykkäävät. Siellä on niin paljon jo ihan vaan feikkiprofiileja ja passiivisia profiileja, joita ei ole käytetty vuosikausiin, että mahdoton sano mitä ihan oikeat ja aktiiviset naiset siellä haluavat. Sitä olisi mahdoton sanoa, vaikka heillä olisikin joku yhteinen "halu".

Ainakin tiedän mistä naiset eivät tykkää eli tällaisesta kunnon miehestä. Mölyapinoiden suosiosta en voi olla varma mutta eiköhän naiset heistä kiinnostu aika hanakasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tiedän mistä naiset eivät tykkää eli tällaisesta kunnon miehestä. Mölyapinoiden suosiosta en voi olla varma mutta eiköhän naiset heistä kiinnostu aika hanakasti.

No sinun tuntemasi naiset sitten ilmeisesti noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ihmeen rumat?? "Komeus" on katsojan silmissä! Mun mielestä ihmisen sisin on tärkein, siis millanen luonne..osaako jutella..empatia..sympatia..
        Toiset tulee toimeen toisenlaisen kaa ja toiset toisenlaisten..
        Toki on olemassa pintaliitäjät jotka nyppii jokaikisen nenäkarvan pois ja kulmakarvat pitäis olla ojennuksessa....
        Tai vaatetus pitää olla viimestä huutoo..

• Anonyymi

Me halutaan seksiä. Rakkaudesta ei niin väliä koska naiset ei halua sitoutua.

• Anonyymi

Minä haluan kissan.

• Anonyymi

Aloittaja, minkä ikäinen sinä olet?

• Kukapa ei muka halua?

• Anonyymi

Ei naiset halua miestä joka on kunnollinen aika kiltti ja käy töissä. Ei juo ku joskus. Naiset ei minusta kiinnostu. Täytyy olla komea tai varakas koulutettu tai sitten ulkomaalainen mies..jos ei kelpaa olen yksin.

• Anonyymi

Kymmenisä naisia olen yrittänyt. Naiset ei edes halua jutella tai kysyy 1 lauseen ja sitten ei kiinnosta enää. Naiset on helvetin vaikeita. Luulisi että sitten kiinnostuu. Ei vain ymmärrä naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenisä naisia olen yrittänyt. Naiset ei edes halua jutella tai kysyy 1 lauseen ja sitten ei kiinnosta enää. Naiset on helvetin vaikeita. Luulisi että sitten kiinnostuu. Ei vain ymmärrä naisia.

Tuntuu jo että parempi kun elää yksin kun aika turhauttavaa tämä kaikki paska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on yli 3 miljardia naista. Vielä on siis muutama mahdollisuus kokeilematta.

• Anonyymi

Vain komea laiha täydellinen mies kelpaa lihaville naisille.. helvetti tää on paskaa.minkäs teet.

• Anonyymi

Rakkaus on asia jota ei voi pakottaa. Se tulee jos tulee, ja on jos on.

Kun tätä palstaa lukee, miehet itkee "rakkauden" perään mikä heille on synonyymi sanalle seksi.
      Kuinkahan moni mies täällä ymmärtää mitä on rakkaus? Veikkaanpa että 99% näistä ei ikinä ole ollut rakastunut, saati sitten rakastanut. Sillä jotta voisi rakastaa toista pitää ensin rakastaa itseään. Niin se vain on. Ja kuinka moni miest täällä voi vilpittömästi sanoa hyväksyvänsä itsensä, puhuvansa itselleen kauniisti ja hyväksyvästi? Rakastaa itseään terveellä tavalla?

Kun tällä palstalla puhutaan rakkaudesta se tarkoittaa seksiä. Ja jos sitä seksiä ei syystä tai toisesta saada, se "rakkauskin" lentää ikkunasta pihalle.
      Mitä tulee siihen että monet naiset tuntee vetoa komeisiin ehkä "vaarallisiin" miehiin, se ei ole rakkautta vaan eroottista vetoa. Sillä ei ole oikean aidon rakkauden kanssa mitään tekemistä.
      Valta, raha ja maine houkuttelevat, voisi sanoa valtaosaa ihmisistä. Miksi näin on, siitä voisi keskustella kokonaisen romaanin verran. Rakkautta se ei ole.
      Tuntuu sille että nykyajan maailmassa rakkaus on kokenut konkurssin. Ainakin miehen ja naisen välinen rakkaus. Tilalle on tullut kilpailu ja taistelu vallasta. Kaiken pinnallisen palvonta ja tavoittelu. Ihmissuhteet ovat kertakäyttöisiä. Ja sitä seksiä työnnetään joka tuutista kyllästymiseen asti.
      Opetelkaa siis ensin rakastamaan ja hyväksymään ja huolehtimaan itsestänne. Uskaltakaa haluta itsellenne hyvää. Opetelkaa olemaan armollisisa itsellenne juuri sellaisina kuin olette. Vaikea läksy mutta sitä kautta voi oppia sitten rakastamaankin.

• Anonyymi

Koska kiltit ja kunnolliset miehet ovat tavattoman tylsiä. Miksi tyytyä kilttiin ja kunnolliseen vätykseen kun voi saada helpolla väkivaltaisen jännärikollisen tai menestyvän yritysjohtaja-alfauroksen?

Kiltillä miehellä ei tee mitään, varsinkaan näin koronaviruksen aikana. Kontaktit ovat rajoitettuja, eikä naiset tule suosimaan heikkoja nössykkä-ätmejä.

• Anonyymi

Sinä 9:28 kirjoittaja, miksi haluat jankuttaa kilteille ja kunnollisille miehille, että he eivät kelpaa? Onko ns. oma lehmä ojassa?
        Toivottavasti kunnollisilla miehillä on niin hyvä itsetunto, että he tietävät useimpien naisten haluavan juuri heidän kaltaisiaan elämänkumppaneiksi ja ystäviksi.

• Palstan K&K -miehet ovat KäyttöKelvottomia.

• Anonyymi

Yleensäkään nämä, jotka erikseen mainostavat olevansa kilttejä ja kunnollisia, eivät sitä todellisuudessa ole

• Anonyymi

Joo joo, vai rakkautta.

Älä halua rakkautta, vaan ole itse rakkaus. Siitä se lähtee.

• Anonyymi

On se nyt perkele kun normaali mies ei kelpaa. Pitää olla tililla murha ja tappo vähintään että naiset kiinnostuu. Rikosrekisteri pitää olla, muuten ei saa rakkautta.

• Anonyymi

Naisilla on vinksahtaneet aivot eikä ne halua kunnollista miestä. Aina pitää olla jännämies koska naiset haluu elää vaarallisesti.

• Anonyymi

Perkele en ymmärrä noita naisia.

• Anonyymi

Ei oikein ymmärrä naisia miksei kelpaa.. minulle kelpaisi tavallinen nainen. Mutta miksi minä en kelpaa.

• Anonyymi

Muka pitkä mies kelpaa naisille. No ei kelpaa.

Ulkonäön puolesta katselen itseäni pidempiä miehiä. Tykkään siitä, että mies on minua isompi, sillä se luo turvallisuuden tunnetta. Pelkällä ulkonäöllä ei kuitenkaan ole minulle kovin suurta merkitystä. Asenne on seksikkäämpää kuin treenatut lihakset.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä!!!! -Nainen 44v

• Anonyymi

Itse olen hyvin pitkä mies,enkä huomaa mitään että naiset kiinnostuis musta.

• Anonyymi

En ymmärrä..en saa osumia tinderissä vaikka en ole ruma.. outo paikka miksei kelpaa..

• Anonyymi

Mulla muutama kuva teksti ja kerron itsestäni. Tinder kai rikki ku ei saa osumia.

• Anonyymi

Mene allu mieleneterveys palstalle itkemään kohtaloasi ettet koskaan saa naista. Kaikki tietää jo ettet saa naista joten älä pilaa jokaista ketjua.

• Anonyymi

En ole menossa.

• Anonyymi

Terveellä ja vahvalla valkoihoisella heteromiehellä ei ole mitään mielenterveysongelmia. Hänen mielensä on stoalaisen tyyni eikä hän anna pikkuasioiden heiluttaa venettään. Mahdolliset ongelmatilanteet ratkaistaan sisällä ja ratkaistaan oman itsensä kesken.

Epämiehekkäät tiedostava vihervasemmistomiehet itkurunkkaavat Coldplayn tahtiin juoden soijalattea. Kun nyyhkytys lakkaa, saatetaan tilittää Twitteriin hieman toksisesta maksuliinisuudesta ja heteropatriarkaalista valtarakenteista sekä sun muista mielikuvitusongelmista. Sitten laitetaan Nintendo Switch takaisin päälle, jatketaan Animal Crossingin pelaamista ja kuunnellaan kuinka oma tyttöystävä voihkii makuuhuoneessa maahanmuuttajamiesten voimaannuttamana.

• Anonyymi

Joo saispa rakkautta ja kivan naisen. mutta naiset ei koskaan vastaa viesteihin ja halua tavata.

• Anonyymi

Kunnollinen mies sitoutuu suhteeseen psyykkisesti ja fyysisesti täysillä,ei ole munansa vietävissä. Hillitsee himonsa ja hallitsee kalunsa.Arvostaa naistaan ja näyttää sen koko maailmalle.💘 Hakee valkoisella hevosella joka vetää kultaisia vaunuja!

• Anonyymi

Mun prinssi saa luvan tulla mustalla ratsulla. Upea friisiläinen ilman mitään saakelin vaunuja. Muuten ei kelpaa!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe