rakastunut mies?

prinsessa pli

Mistä tietää että mies on HULLUNA naiseen,korviaan myöten rakastunut?Miten mies vietii eleillään,ilmeillään?Auttakaa!

8

2665

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisa

Minuun ei ole koskaan kukaan ollut niin kiihkeästi rakastunut.

Kaipa ne änkyttävät ja punastelevat ja kävelevät päin seiniä. Puhuvat sekavia ja keksivät tikusta asiaa, että pääsisivät lähelle.

• Kyo-kun

riittää jo tuohon, mutta aika hyvä silti. :D

• Mies

on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.

• minä
        Mies kirjoitti:

on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.

taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...

• Mies
        minä kirjoitti:

taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...

että olet nainen.Tuo sana katkera on helppo naisten löytää,eikä tarvitse erikoista kyvykkyyttä.Miehille sana on tuntematon käsite.100 prosenttia naisista sitä käyttää ja 95 prosenttia voi puhtaalla omallatunnolla sitä soveltaa itseensä.

• hunderi

silmistä näkee totuuden, se kuinka mies sua kattoo silmiin siis. siitä mä ainakin oon huomannu löydettyäni sen oikean RAKKAUDEN useiden kokeilujen jälkeen.

• prinsessa pli

Kyllä tuntuu,kun häntä katson silmiin,että siellä lukee:LOVE=)Silmät tuikkii,hymyilee,kutsuu luo.Voiko se kaikki olla minun mielikuvitustani?

• Ainakin itse olen jatkuvasti hyväntuulinen, hymyilen ja nauran paljon. Eli siis mieliala on paljon positiivisempi, avoimempi ja elämänmyönteisempi kuin yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      77
      859
    2. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      826
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      63
      826
    4. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      655
    5. Miten nainen käyttäytyy kun näkee sinut?

🤣
      Ikävä
      46
      642
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      636
    7. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      511
    8. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      502
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      492
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      58
      478
    Aihe