Minua on kohdistettu pitkään jatkunutta työpaikķakiusaamista. Otin asian esille ja sain potkut. Miten ilmaisen asian töitä hakiessa?
Uuden työ hakeminen
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Millä perusteella sinulle oikein ne potkut annettiin? Ei potkuja voi antaa sen takia että työntekijä on kertonut työpaikkakiusaamisesta. Mikäli näin on tapahtunut ja se on ollut syy potkuihin, niin vie asia eteenpäin.
Uutta työpaikkaa hakiessasi ei sinun tarvitse edes asiasta mainita. - Anonyymi
En tiedä, mut sanon vaan että mikäli A-W:llä on suunnitelmia lennättää mua paskakasaan aherruksen jälkeen, niin paska tahrii muitakin. Usko. Mua uskoo tietty taho ja siitä se pyörä alkaa pyörimään. Voi olla irtisanoutumisia..
- Anonyymi
Harvemmin ihmiset irtisanoutuvat siksi että joku toinen saa kenkää väärin perustein. Se on erittäin harvinaista. Monet eivät viikon päästä edes muista sinua. Olit millainen urho tai seppä tahansa. He jatkavat pakertamistansa vain ilman sinua. That¨s it. Kukaan ei kyyneltä vuodata. Uutta työtä etsiessäsi vain osaamisesi ja hyvä maineesi merkitsee. Älä ihmeessä kerro uutta työpaikkaa hakiessasi että sinua on kiusattu vanhassa työpaikassa. Sen kun teet niin duunia et saa. Uudessa työpaikassa aloitat puhtaalta muruttomalta pöydältä. Älä levittele vanhan duunipaikan juttuja uudessa duunissasi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195