se on tuo kakkaralli joka vuotinen(ympäri vuoden)vastuuttomat koiran omistajat tornion kivirannalla(yli tornion tien itäpuoli)ne ei ole sivistyneitä eikä ruudin keksijöitä nämä koiran omistajat ja nämä rakit.paskoo ja kusee joka paikka täynnä vuodesta toiseen.
t:paskaan kyllästynyt
koiran ulosteet
6
54
Vastaukset
- Anonyymi
koiran omistajille pitäis viedä ne jätökset ruoka pöydälle
- Anonyymi
Täällä Törniön keskustassa sama saasta. Koiran hankkiminen luvanvaraiseksi ja siihen mehevät verot päälle rodun ja sen päästöjen mukaan. Isommat rodut ja niiden tuottamat CO2-päästöt erillisluvan varaisiksi.
Rajavartijat voisivat laajentaa repertuaariaan ja ottaa rankkurin tehtävät osakseen. Tähän tärkeään ja vastuulliseen tehtävään otettaisiin tueksi ilmiantolinja johon raportoitaisiin väärinkäytöksistä epäillyt omistajat. Nämä sitten vietäisiin kuulusteluihin kauppakeskuksen parkkihalliin rakennettavaan kuulustelukeskukseen vastaamaan syytöksiin.
Syytteen saavat omistajat pakkosuorittamaan yhdyskuntapalvelua. Tämä suoritettaisiin katujen siistimisenä koirien saastoista, ihmisten kauppaostosten pakkaamisena ja palmupuun lehtien levittämisenä hallituskadulle jalankulkijoiden viihtyvyyden varmistamiseksi.
Olen myös ehdolla kuntavaaleissa. Äänestäkää.
- Tietäjä - Anonyymi
Teidän on vain kestettävä ne paskat, ette voi mitään.
- Anonyymi
No eikä tartte kestää. Ainut ongelma tässä on se että joutuu ottamaan extra annoksen mielenterveys lääkkeitä aina kun näkee koiranpaskaa hangella, kuka maksaa kalliit lääkkeet? Koiran omistajatko?
- Anonyymi
Meidän taloyhtiössä on paljon lapsiperheitä, ja myös koiran pitäjiä.
Ei kait siinä muuten mitään, mutta kun nämä koiran pitäjät eivät kato mihin niitä koiriaan kusettavat ja paskottavat!
Kusetetaan ja paskotetaan koiriaan talon piha-alueille, siis sinne missä pienet lapsetkin leikkivät!
Ei lapset huomaa pimeällä että lumihanki on täynnä keltaista ja ruskeaa lunta!
On se sitten niin saatanan mukavaa kun lapsi sää näistä ulosteista tauteja ja loisia ja vaatteet ja koko pirtti haisee koiran paskalle!
Jos ette jaksa kusettaa elukoitanne muualle kuin talon piha-alueille niin älkää hankkiko niitä!- Anonyymi
Viekää lapset muualle leikkimään, pihat ei ole mitään leikkipaikkoja. Meidän muffehan paskoo mihin haluaa. Mitä hankitte lapsia kun ette voi huolehtia niistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339