Suljin puhelimen kun alkoi tulla viestiä ja puheluita töistä vaikka olen lomalla.
Työkaveri tiesi kertoa että pomo on todella vihainen ja minua odottaa puhuttelu.
Voinko saada potkut?
Soiteltu töistä enkä vastannut
4
836
Vastaukset
- Anonyymi
Kaveria täytyy auttaa. Vastaan mielelläni mieltäsi askarruttavaan kysymykseen. Ilman muuta potkujen saaminen on mahdollista jos sellaista toivot. Toimi siis seuraavan ohjeen mukaisesti. Menet reippaasti töihin loman jälkeen ja sanot pomollesi: "Voinko saada potkut?" Luulisin että potkujen saaminen onnistuu. Kaikki ovat tyytyväisiä. Pomo on tyytyväinen ja etenkin sinä olet tyytyväinen. Sellainen win-win ratkaisu.
- Anonyymi
Höhö, tosiaan kyllä pomo varmaan antaa potkut jos niitä oikein nätisti pyytää. :D
No niin vitsit sikseen. Ei, et saa potkuja jos et vastaa puhelimeen lomallasi. Toki hyviin tapoihin kuuluu että jos joku on yritellyt tavoitella, niin soittaa takaisin ja kyselee että mitä asia koski. Oli sitten lomalla tai ei.
Toki jos pomo pommittelee jatkuvasti puhelinta lomalla, niin paska pomohan se on. Kannattaa katsella uutta työpaikkaa jos toi on normaalia toimintaa pomolta. - Anonyymi
Et tietenkään. MInä teen niin, että jos teen lomalla töitä esim. vastaan puheluihin tms. laitan ne muistiin ja pidän myöhemmin vapaana. Tietenkin riippuu alasta, voiko näin tehdä.
Loma on lomaa ja silloin viisas työnantaja ei häiritse työntekijää - pomosi pitäisi näin ollen saada potkut, ei sinun! - Anonyymi
Et voi saada potkuja, etkä edes varoitusta, koska: lomalla olet ollut lomalla. Loman työnantajasi maksaa sinulle siksi, että sinä elpyisit työn aiheuttamista rasituksista, ja voisit elää lomalla ihan omaa hyvää elämääsi, elätpä sen miten tahansa- kunhan lomaltasi paluu töihin tapahtuu sovitusti.
Mikä loma on sellainen, joka edellyttää että olet tavoitettavissa? Työnantajasi rikkoo räikeästi loman tarkoitusta, jos edellyttää että hoidat työasioita lomalla.
Minulla on kiva pomo. Olen lomalla kun työkohteelleni se sopii, 4 viikkoa kesällä. Ilmoitan pomolle kun jään lomalle, ja kun olen palannut lomalta töihin. Noiden kahden etapin välillä minulla ei ole velvollisuuksia työnantajan suuntaan. Ja tuosta asiasta näköjään pitääkin kiittää pomoa. Hän maksaakin lomani, etten jää loman jälkeen tyhjän päälle ennen kuukauden tilin kertymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078