Niin mitenkäs niitä naisia oikein saa? Saako viinaa juomalla naisia vai saako vettä juomalla naisia paremmin? Saako naisia baarista jos menee sinne vettä juomaan vai pitääkö oikeesti juoda viinaa. Viinahan on helvetin pahan makuista muuten?
Miten naisia saa?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä ottaa alkoholittoman drinkin, oluen tai muun juoman ja vaikka syödä jotain.
- Anonyymi
Älkää nyt viitsikö. Ei kukaan men baariin juomaan vettä jos sisäänpääsymaksukin on 15 euroa ja narikka 5 euroa niin tulee vedelle hintaa. Baarissa juodaan ainoastaan alkoholia ja jos vetta juot niin kyllä sinulle nauretaan hyvin äkkiä eikä naiset varmasti halua sinuun tutustua.
T viinamies- Anonyymi
Mihin BAARIIN maksaa 15€ sisälle??
Ei saa naisia ei. 2-3 naista kehui minua komeeksi silti en ssa naista?
- Anonyymi
No pari perus juttua, 1) Kartano keskellä Helsinkiä omalla järvellä.
2) RolssRoyce Phantom x2
3) kymmeniä miljoonia pankkitilillä
4) kesä/talvihuvilat Barbadoksessa/lapissa
Näillä pääsee alkuun, mutta muista: jos rahat loppuu, loppuu myös rakkaus. - Anonyymi
Jaahas, nyt on tosi vaikee kysymys, käviskö kirjasto? tai niinkuin mulle ehdotettiin että tinderi, siihen mä: mikä ihmeen tinderi, en halua nettijuttuja vaan oikeasti tavata naamatusten, no tänä aikana se on aika harvinaista, juu "naista" ;)), no aikaa tää ottaa ja luultavimmin pitää johonkin nettijuttuun tyrkätä ittensä, muuten ei enää kontaktis saa mitenkään, koita sinäkin jatkaa taistelua.
- Anonyymi
Lukaiskaapa läpi tämä ketju ja pari muuta samanlaista. Jos oikein ajatuksen kanssa luette tajuattekohan sitten miksi te ette naista saa?
Vaikka epäilen kyllä. Siihen ei älli eikä ymmärrys riitä...
-huvittunut nainen- - Anonyymi
Jos on rahaa niin saa rakkautta. Viinamiehillä on aina rahaa juoda ja siksi naisiakin.
- Anonyymi
satoja kertoja olen nähnyt miten naiset haluaa sen joka juo viinaa ja se raitis saa pakit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161