Miten naisia saa?

Anonyymi

Niin mitenkäs niitä naisia oikein saa? Saako viinaa juomalla naisia vai saako vettä juomalla naisia paremmin? Saako naisia baarista jos menee sinne vettä juomaan vai pitääkö oikeesti juoda viinaa. Viinahan on helvetin pahan makuista muuten?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan sitä ottaa alkoholittoman drinkin, oluen tai muun juoman ja vaikka syödä jotain.

• Anonyymi

Älkää nyt viitsikö. Ei kukaan men baariin juomaan vettä jos sisäänpääsymaksukin on 15 euroa ja narikka 5 euroa niin tulee vedelle hintaa. Baarissa juodaan ainoastaan alkoholia ja jos vetta juot niin kyllä sinulle nauretaan hyvin äkkiä eikä naiset varmasti halua sinuun tutustua.

T viinamies

• Anonyymi

Mihin BAARIIN maksaa 15€ sisälle??

• Ei saa naisia ei. 2-3 naista kehui minua komeeksi silti en ssa naista?

• Anonyymi

No pari perus juttua, 1) Kartano keskellä Helsinkiä omalla järvellä.
      2) RolssRoyce Phantom x2
      3) kymmeniä miljoonia pankkitilillä
      4) kesä/talvihuvilat Barbadoksessa/lapissa

Näillä pääsee alkuun, mutta muista: jos rahat loppuu, loppuu myös rakkaus.

• Anonyymi

Jaahas, nyt on tosi vaikee kysymys, käviskö kirjasto? tai niinkuin mulle ehdotettiin että tinderi, siihen mä: mikä ihmeen tinderi, en halua nettijuttuja vaan oikeasti tavata naamatusten, no tänä aikana se on aika harvinaista, juu "naista" ;)), no aikaa tää ottaa ja luultavimmin pitää johonkin nettijuttuun tyrkätä ittensä, muuten ei enää kontaktis saa mitenkään, koita sinäkin jatkaa taistelua.

• Anonyymi

Lukaiskaapa läpi tämä ketju ja pari muuta samanlaista. Jos oikein ajatuksen kanssa luette tajuattekohan sitten miksi te ette naista saa?
      Vaikka epäilen kyllä. Siihen ei älli eikä ymmärrys riitä...

-huvittunut nainen-

• Anonyymi

Jos on rahaa niin saa rakkautta. Viinamiehillä on aina rahaa juoda ja siksi naisiakin.

• Anonyymi

satoja kertoja olen nähnyt miten naiset haluaa sen joka juo viinaa ja se raitis saa pakit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe