Olisin valmis

Anonyymi

Ja hän tietää sen.
On eräs nainen kenen kanssa olisin valmis koska vaan olemaan uskoton. Kiireettömästi kerran elämässä, se olisi unelmien täyttymys.
Sitä ei koskaan tule tapahtumaan ja tietysti moraalisesti hyvä niin, mutta hänen kanssaan olisin valmis heittämään moraalin taka-alalle. Onneksi hänellä on niin vahva arvopohja, että nämä tunteet pysyvät vain haaveina.
Tunnustin hänelle tunteeni ja kerroin, että olisin valmis. Salaa odotan viestiä jossa hän kertoo haluavansa edetä, mutta tiedän ettei sitä tule.
Kiireetön yhteinen vapaapäivä tai yksi yhteinen yö, se olisi unelmien täyttymys.

28

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko hänellä edes tunteita sinua kohtaan?

      • Anonyymi

        En kai olisi sellaista kertonut, jos se olisi edes vähän epävarmaa. Tiedän ettei hän voi vaikka haluaisikin, ehkä hyvä niin muutenkin.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Heh, en. Ulkonäköseikat eivät ole este. Enkä tiedä miksi se olisi sitä yleensäkään, jos toinen on juuri sitä mikä sytyttää ja tuntuu hyvältä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, en. Ulkonäköseikat eivät ole este. Enkä tiedä miksi se olisi sitä yleensäkään, jos toinen on juuri sitä mikä sytyttää ja tuntuu hyvältä.

        Aloittaja

        Niin sun mielestä ei naisen mielestä. Oot pilun perässä ja se ei sytytä naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sun mielestä ei naisen mielestä. Oot pilun perässä ja se ei sytytä naista!

        En ole vain pillun perässä. Hän on minulle rakas ihminen. Rakkaudesta häneen yhteisestä yöstä unelmoin. Edes kerran ...

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vain pillun perässä. Hän on minulle rakas ihminen. Rakkaudesta häneen yhteisestä yöstä unelmoin. Edes kerran ...

        Aloittaja

        Haha yhteisestä yöstä, aika laimee korjaus. Tollasia sun kaltasia rääpäleitä on paljon. Toivon että et saa muutakun koronan🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha yhteisestä yöstä, aika laimee korjaus. Tollasia sun kaltasia rääpäleitä on paljon. Toivon että et saa muutakun koronan🙂

        Ei sitä tarvitse kenellekään pahaa toivoa, eikä haukkua. Eikä yhteinen yö ollut korjaus, se oli jo aloituksessa.
        Itse en toivo sinulle koronaa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vain pillun perässä. Hän on minulle rakas ihminen. Rakkaudesta häneen yhteisestä yöstä unelmoin. Edes kerran ...

        Aloittaja

        Eihän tuossa kyllä kuulosta olevan mistään muusta kyse kuin tarpeesta saada ne omat halut tyydytettyä. Ihan vaan yksi yö ja sit voi pyyhkiä listalta yli. Ei tule seuraamuksia ja akkakin pysyy kotia hoitamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa kyllä kuulosta olevan mistään muusta kyse kuin tarpeesta saada ne omat halut tyydytettyä. Ihan vaan yksi yö ja sit voi pyyhkiä listalta yli. Ei tule seuraamuksia ja akkakin pysyy kotia hoitamassa.

        Voihan sen noinkin tulkita, vaikka asia ei olekaan niin mustavalkoista.
        Tottakai olen kiinnostunut omien tarpeitteni tyydyttämisestä, mutta niin olen myös hänen. Yksi yö, se voi olla myös kaunis unelma, ei mikään halpa mielikuva.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Eikö sun pitäisi tietää et sama fiilis täällä.

      • Anonyymi

        Tiedän. Ja toivon enemmän kun mitään muuta, että saisimme tilaisuuden, oltais rohkeita. Jos olisit hän ...

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Ja toivon enemmän kun mitään muuta, että saisimme tilaisuuden, oltais rohkeita. Jos olisit hän ...

        Aloittaja

        Ollaan jo sydämissämme valittu tehdä niin. Enää se on kiinni siitä tuleeko tilaisuus. Toivon että se tulee vielä muttei ole meidän käsissä ehkä kuitenkaan täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan jo sydämissämme valittu tehdä niin. Enää se on kiinni siitä tuleeko tilaisuus. Toivon että se tulee vielä muttei ole meidän käsissä ehkä kuitenkaan täysin.

        Eihän se täysin meidän käsissä ole, mutta ainakin minä olen valmis tekemään kaiken voitavani sen eteen, että unelmista tulee totta.
        Paljon on asioita mitkä ovat sitä vastaan, mutta pikkuhiljaa jos molemmat teemme asioita siihen suuntaan, niin tilaisuus rakkaudellemme järjestyy.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se täysin meidän käsissä ole, mutta ainakin minä olen valmis tekemään kaiken voitavani sen eteen, että unelmista tulee totta.
        Paljon on asioita mitkä ovat sitä vastaan, mutta pikkuhiljaa jos molemmat teemme asioita siihen suuntaan, niin tilaisuus rakkaudellemme järjestyy.

        Aloittaja

        Mikset eroa. Saisit monia tilaisuuksia ja puoliso pääsisi paskast. eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se täysin meidän käsissä ole, mutta ainakin minä olen valmis tekemään kaiken voitavani sen eteen, että unelmista tulee totta.
        Paljon on asioita mitkä ovat sitä vastaan, mutta pikkuhiljaa jos molemmat teemme asioita siihen suuntaan, niin tilaisuus rakkaudellemme järjestyy.

        Aloittaja

        Se on totta. Pitää vaan yrittää ja olla luovuttamatta nyt tämän asian suhteen. Yritän kyllä enkä luovuta. Vaikka se olisikin vain yksi yö niin sen merkitys sisäisesti koko elämälle on jotain mitä ei voi selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Pitää vaan yrittää ja olla luovuttamatta nyt tämän asian suhteen. Yritän kyllä enkä luovuta. Vaikka se olisikin vain yksi yö niin sen merkitys sisäisesti koko elämälle on jotain mitä ei voi selittää.

        Kyllä joskus se meille suodaan, jos teemme sydämestämme asiat sitä kohti. Olkoon muu maailma mitä mieltä hyvänsä, me tiedämme miten kaikki on. Tiedämme toistemme merkityksen ja tunteiden aitouden. Maailma ja elämä on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen.
        Kukaan ei tiedä polkuamme kuin me. Siksi vain me tiedämme miksi olemme toisillemme niin tärkeitä ja rakkaita. Sen osoittaminen toiselle olisi kaunista ja niin tärkeää.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joskus se meille suodaan, jos teemme sydämestämme asiat sitä kohti. Olkoon muu maailma mitä mieltä hyvänsä, me tiedämme miten kaikki on. Tiedämme toistemme merkityksen ja tunteiden aitouden. Maailma ja elämä on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen.
        Kukaan ei tiedä polkuamme kuin me. Siksi vain me tiedämme miksi olemme toisillemme niin tärkeitä ja rakkaita. Sen osoittaminen toiselle olisi kaunista ja niin tärkeää.

        Aloittaja

        Jotkut asiat vaan on sellaisia ettei niitä pystyisi selittämään ikinä niin että joku toinen sen ymmärtäisi. Eikä se haittaa. Me tiedetään miten se on. Tottakai nuo kaikki vastalausujat on oikeassa, mutta joskus on pakko saada olla edes kerran väärässä. Koska se väärä on oikeampaa kuin mikään. Ehkä me hengitetään paremmin sen jälkeen kun tiedetään että se rakkaus on todellista ja sitä saa edes hetken purettua oikeasti sydämestä. Se vahvistaa kulkemaan sitä polkua niin kuin se menee. Ainakin minua vahvistaisi kunhan saan vain pitää sen rakkauden sydämessäni. En pelkäisi kävellä edes syvimpään pimeyteen jos vaan se on aina sisällä sydämessäni. Niin ison valon se antaa. Mennään hiljalleen sitä kohti maailmankaikkeutta kuunnellen ja pyydetään että löydetään se hetki vielä edestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joskus se meille suodaan, jos teemme sydämestämme asiat sitä kohti. Olkoon muu maailma mitä mieltä hyvänsä, me tiedämme miten kaikki on. Tiedämme toistemme merkityksen ja tunteiden aitouden. Maailma ja elämä on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen.
        Kukaan ei tiedä polkuamme kuin me. Siksi vain me tiedämme miksi olemme toisillemme niin tärkeitä ja rakkaita. Sen osoittaminen toiselle olisi kaunista ja niin tärkeää.

        Aloittaja

        Jokaikinen salapari historian hämäristä tähän hetkeen kuvittelevat olevansa jotain ainutlaatuista ja erityistä...se on vaan himoa, kielletyn hedelmän himoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan jo sydämissämme valittu tehdä niin. Enää se on kiinni siitä tuleeko tilaisuus. Toivon että se tulee vielä muttei ole meidän käsissä ehkä kuitenkaan täysin.

        Kysykääpä molemmat puolisoiltanne mitä mieltä he ovat. Onko ok vai mitä. Pahimmillaan hinta on kaksi hajonnutta perhettä. Melko kallista mun mielestä


    • Anonyymi

      Kauhea vaiva yhden päivän vuoksi. En usko, että tuohon kukaan suostuu.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja mutta joku henkilö voi olla sellainen että sen vuoksi rikkoisi kaikkia lupauksiaan. Siltä pohjalta voi miettiä mihin kukakin suostuisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta joku henkilö voi olla sellainen että sen vuoksi rikkoisi kaikkia lupauksiaan. Siltä pohjalta voi miettiä mihin kukakin suostuisi...

        Olen kanssasi samaa mieltä. Tietysti ymmärrän kaikki kommentit jotka ovat tätä ajatusta vastaan, mutta näin se on. Tämän kyseisen ihmisen kohdalla.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Tietysti ymmärrän kaikki kommentit jotka ovat tätä ajatusta vastaan, mutta näin se on. Tämän kyseisen ihmisen kohdalla.

        Aloittaja

        Kenestäköhän vaimosi haaveilee samoin? Onkohan jo toteuttanut haaveensa...


    • Anonyymi

      Joo turhaa häntä vongut.Jättäisit kunnon ihmiset rauhaan ja keskittyisit kaltaisiisi. Yök.

    • Anonyymi

      Jep ja pahimmillaan se yksi pano maksaisi sun perheen. Melko kova hinta hetken huvista

    • Anonyymi

      Sinä haluat, minä haluan mutta ei tule tapahtumaan. Sitten kun voidaan olla jotain muuta kuin yhden illan hupi voidaan ehkä palata asian äärelle. Sekään ei ole lupaus mistään.

    • Anonyymi

      mikä vika on omassa puolisossasi ettet kykene kohdistamaan helliä tunteitasi häneen? Siitähän te molemmat sisitte niin paljon enemmän irti!

      Tai (en jaksnut lukea koko ketjua) jos sinulla ei ole puolisoa, mitä laitonta ja kieroa näet etsiä rakkautesi kohde vapaista , naimattomasta / ilman puolisoa elävästä, vapaasta ihmisestä?
      Tosin se vaatii hiukan vaivaa. Sinä et taida viitsiä tehdä edes tuota!

    • Anonyymi

      Nykyään mulla on joskus vapaapäivä.

      Vaikka onkin ikuinen vankila .

      Harvoin tunnen itseni vapaaksi.

      Tuntuu kuin aina olis kiinni jossain.

      Katkes se yhteys kerran .

      Vittu. Sinäkään et oo sen valmiimpi.

      Vituttoo blondit etenkin .

      Miksi pitee olla tämmönen nutturapäinen akka . Ja pelolla odotan pääsiäistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe