Verkkokaupassa maksaa noin 52.90 egeä.Halma , mutta onks HYVÄ? Kertokaapas plussaa miinuksia tästä laitteesta!!!
Aiptek MP3-S3 FM Combo Player 128MB USB.
Tyylikäs hopeanvärinen digitaalinen MP3/WMA-soitin huippuluokan äänentoistoon - ota mukaan matkalle tai kuntoiluun.
Taustavalaistu tarkka LCD-näyttö.
Tukee Windows 98/2000/ME/XP. Integroitu FM-radio.
Soittoaika 15 tuntia.
Fyysinen koko 92 x 32 x 21 mm, paino 30g.
Mukana tulee myös nappikuulokkeet, ohjelmisto-CD ja kaksi AAA-paristoa
Kuva TOSSA:
http://www.clubic.com/photo/00110552.jpg
Onkotämä MP3 soitin HYVÄ??
8
1159
Vastaukset
- iPod shuffle
No mitäs luulet itse. Kyllähän se niin on että jos suomesta tuollaisen ostat niin on takuut jne. Toinen juttu on kokonaan että onko käytettävyys ja ergonomia mitä tasoa.
Ihan sama kun tulisit kyselemään että onko lada hyvä. Kyllähän se toimii mutta se laatu ja käytettävyys voi olla sitten jo toien juttu.
Itse ostaisin Apple iPod shuffle ja syy: hyvä käytettävyys.
http://www.apple.com/fi/ipodshuffle/
PS. Nykyään iPod shufflen 512MB versiotakin saa ilman postikuluja. Tuovat ihan kotiovelle saakka paketin.- shfflessa
ei näytöä, ei mitään. ja sisäänrakennettu akku, ja kun se menee huonoksi voi heittää koko vehkeen roskikseen. ja se menee huonoksi alle vuodessa jos kuuntelee sitä päivittäin.
Ja mitä teet jos akku loppu vaikka bussissa kesken päivää? Itse meneen lähimpään r-kioskeen ja ostan uuden paristot, tai sitten otan taskusta uuden ladattavan AA-akun, ja poppi jatkuu.
shuffle on tosi huono valinta, vaikka tuo edellämainittukin ole yhtään sen parempi. Kannattaa sijoittaa vähän enemmän ja jostaa kunnollinen soitin, missä on radio, sanelin, line-in nauhoitus, jne.. niin iloa riittää pidemmäksi ajaksi. - 1stMacFinn
shfflessa kirjoitti:
ei näytöä, ei mitään. ja sisäänrakennettu akku, ja kun se menee huonoksi voi heittää koko vehkeen roskikseen. ja se menee huonoksi alle vuodessa jos kuuntelee sitä päivittäin.
Ja mitä teet jos akku loppu vaikka bussissa kesken päivää? Itse meneen lähimpään r-kioskeen ja ostan uuden paristot, tai sitten otan taskusta uuden ladattavan AA-akun, ja poppi jatkuu.
shuffle on tosi huono valinta, vaikka tuo edellämainittukin ole yhtään sen parempi. Kannattaa sijoittaa vähän enemmän ja jostaa kunnollinen soitin, missä on radio, sanelin, line-in nauhoitus, jne.. niin iloa riittää pidemmäksi ajaksi.Käytettävyys on hyvä. Täyttö ja lataus iTunesilla, vastaavaan käyttömukavuuteen ei muut pysty.
Käytän Shufflea autossa, junassa, pyöräillessä, kävellessä ym enkä vielä ole kertaakaan kaivannut näyttöä. Tunnen musiikkini.
Paristot, joo, vuodessa maksat niistä helposti yhden Shufflen hinnan. Mutta miten vain.
Ja varmaan on vaikea tulla toimeen muidenkin akulla toimivien laitteiden kanssa, niissäkin pitäis olla paristot, esim kännyköissä. Eihän niitä kukaan muista ladata, kuten Shuffleakaan. - väite
1stMacFinn kirjoitti:
Käytettävyys on hyvä. Täyttö ja lataus iTunesilla, vastaavaan käyttömukavuuteen ei muut pysty.
Käytän Shufflea autossa, junassa, pyöräillessä, kävellessä ym enkä vielä ole kertaakaan kaivannut näyttöä. Tunnen musiikkini.
Paristot, joo, vuodessa maksat niistä helposti yhden Shufflen hinnan. Mutta miten vain.
Ja varmaan on vaikea tulla toimeen muidenkin akulla toimivien laitteiden kanssa, niissäkin pitäis olla paristot, esim kännyköissä. Eihän niitä kukaan muista ladata, kuten Shuffleakaan.>Käytettävyys on hyvä.
Pitäisikö nauraa? Biisit voi ladata vain yhdellä ohjelmalla iTunesilla joka on saatavissa vain Macille ja purkkavirityksenä Windowsille, ja sekö on hyvä asia? LOL !
Mun flash-soitin toimii kaikissa käyttöjärjestelmissä ilman mitään ajureita tai pakollisia ohjelmia, niin Windowsissa kuin Linuxissa ja biisit pystyy lataaman vaikka Solariksesta asentamatta mitään ohjelmia ensin, ja soitin näkyy tavallisena levyasemana. Tämä on hyvä, eikä yhden suljetun softan vaarassa oleva soitin.
>enkä vielä ole kertaakaan kaivannut näyttöä.
Ja lankapuhelimissa myös ei ollut näyttöä, joten kuka sitä kaipaa kännyköissä. Mp3 soitin ilman näyttöä on sama kuin kännykkä ilman näyttöä, mutta kai silläkin voisi soittaa....
>Paristot, joo, vuodessa maksat niistä helposti yhden Shufflen hinnan.
AA-paristojen latauslaite maksaa pari kymppiä, ja se että soittimen saa toimimaan paristoilla vaikka matkan aikana on kiistämätön plussa. Ja samat akuthan käyvät myös digikameraan. Itse viime viikolla kävin virossa, eikä soitinta tarvinnut jättää kotiin, kun akuista loppui virta menin lähimpään kauppaan ja ostin paristot, shuffellasi samanlaisessa tilanteessa ei tekisi mitään.
>Ja varmaan on vaikea tulla toimeen muidenkin akulla toimivien laitteiden kanssa, niissäkin pitäis olla paristot, esim kännyköissä.
Kännykkää ei tarvitse heittää pois kun akku menee huonoksi ja kännykään voi ottaa vara-akun kun lähtee vaikka retkelle tai ulkomaille, missä latausmahdollisuudet ei ole taattu.
>Eihän niitä kukaan muista ladata, kuten Shuffleakaan.
Ethän sinä edes tiedä onko Shufflessasi virtaa jäljellä ilman näyttöä. Ja jatkuvilla ylilatauksilla saat akun tosi nopeasti huonoksi.
Ja vaikka mun flash-soitin toimii yhdellä AA-paristolla 23 tuntia, toisin kuin sun Shuffe, joka toimii max 12 tuntia, niin akku tulee vaihdettua yleensä bussissa tai koulussa, onneksi se on mahdollista, eikä tarvitse etsiä tietokonetta ja odottaa tunteja että se latautuu. - PULASSAOLEVA!!!
shfflessa kirjoitti:
shuffle on tosi huono valinta, vaikka tuo edellämainittukin ole yhtään sen parempi. Kannattaa sijoittaa vähän enemmän ja jostaa kunnollinen soitin, missä on radio, sanelin, line-in nauhoitus, jne.. niin iloa riittää pidemmäksi ajaksi.-------------
- Gyylä
väite kirjoitti:
>Käytettävyys on hyvä.
Pitäisikö nauraa? Biisit voi ladata vain yhdellä ohjelmalla iTunesilla joka on saatavissa vain Macille ja purkkavirityksenä Windowsille, ja sekö on hyvä asia? LOL !
Mun flash-soitin toimii kaikissa käyttöjärjestelmissä ilman mitään ajureita tai pakollisia ohjelmia, niin Windowsissa kuin Linuxissa ja biisit pystyy lataaman vaikka Solariksesta asentamatta mitään ohjelmia ensin, ja soitin näkyy tavallisena levyasemana. Tämä on hyvä, eikä yhden suljetun softan vaarassa oleva soitin.
>enkä vielä ole kertaakaan kaivannut näyttöä.
Ja lankapuhelimissa myös ei ollut näyttöä, joten kuka sitä kaipaa kännyköissä. Mp3 soitin ilman näyttöä on sama kuin kännykkä ilman näyttöä, mutta kai silläkin voisi soittaa....
>Paristot, joo, vuodessa maksat niistä helposti yhden Shufflen hinnan.
AA-paristojen latauslaite maksaa pari kymppiä, ja se että soittimen saa toimimaan paristoilla vaikka matkan aikana on kiistämätön plussa. Ja samat akuthan käyvät myös digikameraan. Itse viime viikolla kävin virossa, eikä soitinta tarvinnut jättää kotiin, kun akuista loppui virta menin lähimpään kauppaan ja ostin paristot, shuffellasi samanlaisessa tilanteessa ei tekisi mitään.
>Ja varmaan on vaikea tulla toimeen muidenkin akulla toimivien laitteiden kanssa, niissäkin pitäis olla paristot, esim kännyköissä.
Kännykkää ei tarvitse heittää pois kun akku menee huonoksi ja kännykään voi ottaa vara-akun kun lähtee vaikka retkelle tai ulkomaille, missä latausmahdollisuudet ei ole taattu.
>Eihän niitä kukaan muista ladata, kuten Shuffleakaan.
Ethän sinä edes tiedä onko Shufflessasi virtaa jäljellä ilman näyttöä. Ja jatkuvilla ylilatauksilla saat akun tosi nopeasti huonoksi.
Ja vaikka mun flash-soitin toimii yhdellä AA-paristolla 23 tuntia, toisin kuin sun Shuffe, joka toimii max 12 tuntia, niin akku tulee vaihdettua yleensä bussissa tai koulussa, onneksi se on mahdollista, eikä tarvitse etsiä tietokonetta ja odottaa tunteja että se latautuu.Joo ihan naurettavia soittimet joihin tarvitsee yhden ja tietyn ohjelman jotta niihin saa mitään sisään. Kunnon soittimet toimii ilman ajureita levyasemana. Sitten vaan vedä&pudota... Maailman helpoin käyttää.
Ja applellahan taisi olla niin että biisejä saa sisään muttei ulos. Eli kaverillesi et niitä saa, etkä toisin päin... Eli soittimesi on käytännössä sidottu juuri siihen koneeseen johon tunesit asennat.
- Kaiser
Muistia on kyllä aika vähän. Eihän tohon 128 megatavuun kovin paljon mahdu. Itse harkitsisin laitetta jossa muisti lasketaam gigatavuissa. Hintaa tulee tosin sitten lisää..
- tollasta
musta pörssi myi ainakin pari päivää sitten creativen muvo 256mb:n soitinta 59,90. Tuplasti tilaa about samaan hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752