Pelkästään tämä aihekokonaisuus tilattavissa
Millaisia toiveita miehestä on?
Tilauksessa mies hedelmöitykseen?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toimitusaika paikka salainen palvelu.
- Anonyymi
100% varmuus....
- Anonyymi
Pitkä, komea, tumma, älykäs jne...,
- Anonyymi
Itse olen jo liian vanha saamaan lapsia, mutta ajatusleikkinä.
Itse varmaan valitsisin fyysisesti kohtuullisen vahvarakenteisen ja riittävän pitkän miehen. Täytyy olla riittävän älykäs, muttei huippu. Esim. hyvä jonkin instrumentin soittotaito olisi hyväksi. Ja täytyy olla kiltti ja ystävällinen. Rauhallinen. Eli kaikkineen "hyvä tyyppi". - Anonyymi
Samoilla perusteilla pitkälti, kun miestä parisuhteeseenkin etsisin. Itse en kovin helposti lähtisi etsimään spermapankista, vaan vähän tarkemmin pitäisi kyetä tuohon luonnepuoleen tutustumaan. Itsellänihän siis on lapsi, joka on saanut alkunsa tarkoituksella ja yhteisymmärryksessä ilman, että meillä vanhemmilla oli tarkoitustakaan elää yhdessä. Kyseessä on exäni, joka on erittäin hyvä tyyppi, vaikka meidän yhteiselo ei toimikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot233397Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112808- 282474
- 421907
- 511739
- 121583
- 421505
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101448- 531383
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135