Toisin kuin täällä joku aloittelija on taannoin väittänyt, hallituspuolue Keskustan linja EI OLE muuttunut kysymyksessä polttoaineiden hinnankorotuksiin. Keskusta on vastustanut ALUSTA LÄHTIEN autojen polttoaineiden, bensiinin ja dieselin hinnankorotuksia. Ja niin nytkin.
Keskusta torjuu ja ei aio sallia, kaavailtuja, uusia hirmukorotuksia polttoaineiden hintoihin!
Ehkä tässä 'mustaamisessa' on vain kysymys mustata Keskustan mainetta. Kannattee mustaajan perehtyä paremmin Suomen Keskustan ohjelmaan, niin olet enemmän perillä asioista..! Ehkä et ymmärrä politiikasta yhtään mitään, tarkoitus on vain saada mustattua ihan muuten vain, luulempa niin!
Ps..Insinööri ei ole tämänkään takana...
Keskusta tyrmää uudet, kaavaillut, polttoaineiden korotukset
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä liikkuu trollaaja, liekö sitten poliittisesti päivän politiikasta tietämätön, kuten suurin osa Perussuomalaisita. Täällä trollataan Suomen Keskustaa ihan aiheettomasti! Keskusta EI OLE NOSTAMASSA POLTTOAINEIDEN KULUTTAJAHINTOJA, kuten trollaaja väittää!!! En ymmärrä, miksi ylläpito antaa täällä julkaista valheellista tietoa!?!
- Anonyymi
Toivottavasti Keskusta puuttuu puolueena valheellisen tiedon julkaisuun, että niiden kanavat, julkaisijat suljetaan!
- Anonyymi
Hallitus päättää asiasta vaalien jälkeen...
Onko Keskusta valmis tekemään asiasta hallituskysymyksen?- Anonyymi
Kyllä vahvasti nyt näyttää sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vahvasti nyt näyttää sille.
Biopohjaisen polttoaineen osuutta lisätään, niin hinta nousee, ja kepulit kannattaa jos viljelijät hyötyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672