Minusta tuntuu ihan siltä että uusi poikaystäväni haikailee edelleen exäänsä. Hän puhui että olisi laittanut sen poikki, mutta minusta tuntuu, että se meni toisin päin. Suhteen alussa meistä ei meinannut tulla mitään ja se oli semmoista veivaamista.. Hän kuuntelee pelkkiä surullisia ero biisejä eikä kuuntele mitään muuta musiikkia. Ja sain kuulla että hän ottaa yhteyttä exäänsä usein kun on juonut.. en haluaisi olla jonkun kanssa jolle olen vara vaihtoehto. Hän vakuuttelee minulle ja puhuu kauniisti minulle mutta teot eivät aina täsmää tämän kanssa. En tiedä mitä tekisin jos kysyisin häneltä suoraan ei hän sitä minulle ikinä myöntäisi..
Poikaystäväni haikailee exää?
9
705
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos varmistat asian suoraan siltä tyttöystävältä, jota väittää eksäksi?
- Anonyymi
Mitä hän voisi asiaan muka sanoa
- Anonyymi
Jos ottaa yhteyttäkin niin onhan se selvä hälytysmerkki
- Anonyymi
Vaihtoon tollaset. Menköön exänsä kanssa. Ei kukaan normaali kaipaa exiään
- Anonyymi
Kysymysmerkki aloituksessa turha.
- Anonyymi
Samaa mieltä selvä hommahan tuo on kirjotuksen perusteella
- Anonyymi
Ei hän välttämättä halua eksänsä enää takaisin, mutta haava ei ole vielä parantunut. Sinä voit joko luottaa itseesi ja häneen ja olla hänen tukena kun hän parantaa haavojaan (toki, eksään ei voi olla enää yhteydessä) tai sitten voit vaan todeta että katsellaan sitten kun olet toipunut erosta.
- Anonyymi
Harvemmin nuo suhteet kestävät joissa toinen on kiinni vielä exässään tunne puolella. Ei kannata pitää yllä suuria toiveita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin nuo suhteet kestävät joissa toinen on kiinni vielä exässään tunne puolella. Ei kannata pitää yllä suuria toiveita..
Juu se on sen merkki että ei kannata ryhtyä tosissaan suhteeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531763Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111104Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728