Maajussikomistus Stefano 38, : "oman ikäinen nainen on kuin tapailisi äitiään"

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ef5a3926-bca8-4f45-adc5-a6f38d31da03

Stefanolla oli lyhyt suhde ikäiseensä kurppaan ja se tuntui kuin tapailisi äitiään.

"– En tarkoita, että kaikki minun ikäiseni naiset tuntuisivat samalta. Saman ikäisten tai vähän nuorempien naisten kanssa suhteesta ei tule mitään. He tuntuvat aikuisemmilta kuin minä. Näytän nuoremmalta ja olen hyvin dynaaminen. Naisen pitää olla elämäniloinen ja valmis kaikkeen, Stefano perustelee."

Ihan kuin minun kirjoittamani. 38v nainen on aikuinen nainen ja täti-ihminen, mutta saman ikäinen mies täysi kakara joka haluaa bilettää.

Vanha nainen ei myöskään ole elämäniloinen ja valmis kaikkeen vaan ynseä ,penseä, miehiin katkeroitunut ja epäseksuaalinen.

13

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt palstatädit suuttuu tuosta kommentista kun olivat jo ehtineet kehumaan tuota miestä mutta tosiasioille ei voi mitään.

• Anonyymi

Nyt sinä paljastit omat vanhan ihmisen asenteesi ja ennakkoluulosi eli sinulle ei sovi nuori ihminen, selvät merkit on siitä aloituksessasi.

• Anonyymi

Saahan sitä ihminen etsiä sellasta mistä tykkää. Millanen se hänen "maatilansa" mahtaa olla, jos sinne bileprinsessaa etsitään?

• Anonyymi

Samaa tuossa pohdin. Itsehän en maatilan emännäksi lähtisi. Ei sovi mun luonnolle. Vaan miten mahtaa bilehile maatilalle sopeutua, vai mitä unikkopeltoja siellä sitten viljellään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa tuossa pohdin. Itsehän en maatilan emännäksi lähtisi. Ei sovi mun luonnolle. Vaan miten mahtaa bilehile maatilalle sopeutua, vai mitä unikkopeltoja siellä sitten viljellään?

Viinitila. Viinipulloja laitetaan maahan ja niihin kasvaa sitten viiniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinitila. Viinipulloja laitetaan maahan ja niihin kasvaa sitten viiniä.

Jaaaa, no sittenhän tuo ajatus selkis heti. Sinne etsitään edustusrouvaa, joka jaksaa ryypätä aamuun asti asiakkaiden kanssa.

• Anonyymi

Ei ihme kun olette sinkkuja kun ei kelpaa kurppa vaikka itse olette kurppia.

• Anonyymi

Jos hän jälkikasvua haluaa, kuten odotan tuolla kulttuuritaustalla haluavan, niin toive on täysin luonteva. Sitä en tiedä miksi sitään muita syitä pitää selitellä. Ehkä kuvittelee sen antavan jotenkin paremman kuvan, kun ei avoimesti etsi pelkkää inkubaattoria.

• Anonyymi

"Myös libanonilainen Stefano esittää naisille vaatimuksia, jotka kuulostavat suomalaiseen korvaan hieman sovinistisilta"

Lievästi sanottuna. Naisvihan muoto tuokin.

- Sheena

• Anonyymi

Kyllä mahtaa Stefanon naama venähtää kun odotti lapsimorsiamia ja tuotanto valitsee ylipainoisia kurppia morsiamiksi :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Se on kristitty.

• Anonyymi

Miksi hän on tapaillut äitiään?

• Muut ei huoli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3056
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2473
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2151
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      243
      1745
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1699
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      455
      1675
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1552
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1359
    Aihe