Naisista jotka vikittelee sinkut palstalla naisia ja ihastuu naisiin?
Mitäs mieltä olette
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelen jälleen on pettämässä puolisoaan kuten ennenkin on käynyt palstaillessaan.
Ajattelen, että jumatsuikka siinäpä vasta mimmi. Toivottavasti huomaa mutkin. ✌️😜
- Anonyymi
Ei paha juttu ollenkaan
Anonyymi kirjoitti:
Ei paha juttu ollenkaan
No onhan se aika paha juttu näin varattuna, (kolmannen korvapuusti) muttei se sinkkuna olis yhtään paha juttu.
Hiukan nyt provosoin vaan aloituksen sisällöstä. :)
- Anonyymi
Antaa kaikkien kukkien kukkia
- Anonyymi
Siitä vaan, antaa palaa.
-palstahessu - Anonyymi
Lesbo seksii on kiihottavaa katsoa. Olen katsonut kun kaksi naista rakastelee.
No siinä se varmaan on, kun en ajattele olevani edes nainen, vaikka biologisesti olen. Niin en miellä viehtymystäni naisiin lesboudeksi, vaikka se fyysisesti sitä olisikin.
Kun ei oo sitä meisseliä, eikä rukoilukaan auta. Silputtavaksi en sen takia mene.
Mihin naisiin? ; )
- Anonyymi
Naiset ovat miehiä biseksuaalisempia. Esimerkiksi vähäpukeinen nainen kiihottaa naista yhtä paljon kuin vähäpukeinen mies. Bonobot parittelee myös samansukupuolisten kanssa.
- Anonyymi
tai siis harrastaa seksiä läheisten naaraiden kanssa, bonobot siis
Eipä kuulu mulle. Itse haluan keskustella ja siinä se. Ihan sama mitä muut duunaa.
- Anonyymi
Sama kai se on missä vikittelee? Aikuisia kai tässä kaikki ollaan ja ihan itse päätetään mihin ryhdytään?
Ei suinkaan täältäkään kukaan väkisin käy hakemassa? Kidnappaamassa?
Jos nainen tuntee vetoa naiseen ja toisensa löytävät vaikka täältä, on se tasan tarkkaan heidän oma asiansa. Aikuinen on aina vastuussa teoistaan ja tekemättä jättämisistään jos ei ole holhouksen alainen.
Minulle on täysin yks hailee minkälainen seksielämä jollakin toisella on. Se on aina ihmisten yksityisasia. Jos pettämistä esiintyy, on syytä miettiä mikä on mennyt vikaan siellä omassa yhteiselämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319