Tiiminvetäjänä komentelu

Anonyymi

Minä olen tiiminvetäjä mutta en saanut muita ohjeita että pidän komentoa.
En minä osaa mitään komentoa pitää.
Olen vain tsempannut ja kehunut kaikkia. Virheistä en koskaan suutu vaan opastan ja tsemppaan jatkoa ajatellen.
Mutta pitäisi kuitenkin hieman sanoakin jotain kun osa porukasta saattaa istua tunninkin juttelemassa. En uskalla sanoa mitään.

Miten voisin ottaa puheeksi olematta mulkku?

23

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja pomolle olen kyllä asiasta maininnut että siellä laiskotellaan mutta sitä huutoa ei jaksa kuunnella kukaan.

      • Anonyymi

        On niitä Cia-vakoojia tuomittu Jenkeissä Venäjälle vakoilusta..


    • Anonyymi

      Monelle some on työ, ei harrastus. Sen sijaan valtion vuorotteluvapaasijaisuudet ja tonnin siivoojan työt ovat lähinnä harraste, pelkkää puuhastelua.

    • Anonyymi

      Ota työnjohtajan ruoska esiin ja komenna kommunistit töihin uhkaamalla yt-neuvotteluilla ja yhteisillä sauna-illoilla bi-henkisen työnjohtajan kanssa jos ei meno muutu.

      • Anonyymi

        Paljonkohan cia-vakooja saisi ehdotonta linnaa Venäjälle vakoilusta?


      • Anonyymi

        Moni virolainen akka on niin epätoivoinen, että tekee mitä vain, vaikkapa tekee maanpetoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni virolainen akka on niin epätoivoinen, että tekee mitä vain, vaikkapa tekee maanpetoksen.

        Juha se keskittyy vasn kuolaamaan muiden asuntoja..


      • Anonyymi

        Kommunisteilta kaikki rahat pois, ruoat pois, asunnot pois niin oppivathan olemaan!


    • Anonyymi

      Vassarikommunisti muuttaa naapuriisi jammereiden kanssa.

    • Anonyymi

      Sielläne cia-ukot vaan vetää sikaria ja polttelee kannabista. Välillö otetaan skype-yhteys Jenkkeihin ja poltellaan taas sikaria.. Loppuaika hölistäön kovaan ääneen saksaa jammerit seinässä kiinni.

      • Anonyymi

        Ei ihme, että pää on sekaisin ja huimaa kun kannabista vetää ja 15 min välein käydään röökillä lipputangon juuressa ja kyylätäön naapuria. Juhlailtoina poltellaan sikaria Jenkki-tyyliin ja puhutaan saksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme, että pää on sekaisin ja huimaa kun kannabista vetää ja 15 min välein käydään röökillä lipputangon juuressa ja kyylätäön naapuria. Juhlailtoina poltellaan sikaria Jenkki-tyyliin ja puhutaan saksaa.

        Cia-hippivassarikommunisti haluaa, että kaikki lopettaa työn tekemisen. Kyllä hänenkin oleilunsa maksaa aina joku MUU.

        Sitä luullaan parikymppisenä olevan niin voittamattomia, että kroppa kestää ihan mitä vaan! Vaikka jatkuvan pössyttelyn ja 15 min väkein röökaamisen!


    • Anonyymi

      Hei, mitkä sovitut vastuut. Eikös tiiminjohtaja tee työtä yhdessä tiimin kanssa , vastaten arjen toiminnan sujuvuus.esimies vastaa .

      • Anonyymi

        Jotkut elää 20 vuotta menneessä..


      • Anonyymi

        Teen samaa työtä kuin muutkin paitsi että minulla vastuu myös kuljetuksista ja materiaalin riittävyydestä ja siitä että työt etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen samaa työtä kuin muutkin paitsi että minulla vastuu myös kuljetuksista ja materiaalin riittävyydestä ja siitä että työt etenee.

        Maksetaanko sinulle vastuusta enemmän? Ei. Teet siis samalla palkalla töitä kuin muut, mutta vähintään puolet enemmän töitä kuin muut. Varsinainen kusettaja koko työnantaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut elää 20 vuotta menneessä..

        Jotkut ovat jämähtäneet vuoteen 2010 eivätkä pääse sieltä pois. Sikainfluenssan tilalla on vain korona, mutta muuten kaikki samat pelleilyt ja kusetukset jatkuu jo 11 vuotta putkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaanko sinulle vastuusta enemmän? Ei. Teet siis samalla palkalla töitä kuin muut, mutta vähintään puolet enemmän töitä kuin muut. Varsinainen kusettaja koko työnantaja.

        En ole AP, mutta vastaan että kyllä tiiminvetäjälle, (ns. nokkamies, työhön osallistuva työnjohtaja tai kymppi), maksetaan hieman enemmän. Ei toki kovin paljoa, koska tiiminvetäjä on pikkupomoista kaikkein pienin ja operatiivisin.


    • Anonyymi

      Eikös se tärkein ole mitä sen työvuoron saa aikaiseksi.

      Jos keskustelijat saavat suurinpiirtein saman aikaiseksi kuin muutkin niin miksi vaivautua ottamaan stressiä tuosta "ylimääräisestä palaverista"? Tarkoittaa vain, että nuo keskustelijat tekevät työnsä tehokkaammin kuin muut, jotka saattavat sitten kuluttaa aikaansa vähemmän näkyvästi.

      • Anonyymi

        Joskus noinkin on. Todennäköisempää on kuitenkin se että työpaikan marttakerho tai miesten höpinäryhmä ovat saamattomia myös työn tulosten osalta. Jos pomo on liian kiltti ja höveli niin aina työpaikalle muodostuu näitä ajantappajien ryhmiä. Vartti venyy ensin puoleksi tunniksi ja lopulta tuntikaan ei riitä.


    • Anonyymi

      ja ne pomojen keskinäiset palaverit on tasoa: "join taas viime viikonloppuna pääni täyteen enkä muistan mitään", ja sitten kaikki ukot nauraa hekottavat kuorossa seuraavan minuutin, sitten seuraava ukko kertoo saman jutun...

      • Anonyymi

        Jutut on tätä tasoa ” tiiätsä sen naisen X, se on sellane ja sellane, heko heko, mä tiätän sille hyvän panon/kumppanin, heko heko, se on meillä täällä töissä” tai ”mä tiiän sopivan tyhmän naisen x, ota se teille duuniin, heko heko” tai ”toi nainen x yritti iskee tota naimisissa olevaa ukkoa (oikeasti ei yrittänyt vaan tämän lauseen sanojaukko yritti itse iskeä, mutta sai pakit”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutut on tätä tasoa ” tiiätsä sen naisen X, se on sellane ja sellane, heko heko, mä tiätän sille hyvän panon/kumppanin, heko heko, se on meillä täällä töissä” tai ”mä tiiän sopivan tyhmän naisen x, ota se teille duuniin, heko heko” tai ”toi nainen x yritti iskee tota naimisissa olevaa ukkoa (oikeasti ei yrittänyt vaan tämän lauseen sanojaukko yritti itse iskeä, mutta sai pakit”

        Tai tätä ”mä tiiän tosi tyhmän naisen x, sillä voi teettää kaikki, tekee kaiken mitä pyydetään ja tosi halvalla, halvalla mekin saatiin (nii, joo joskus 20-30 vuotta sitten..)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe