Matkaradiomme C-kasettisoittimen luukku on juuttunut kiinni. Se aukeaa vain hieman, eikä sieltä saa pujotettua kasetti pois. Osaisiko joku neuvoa miten luukun saisi auki rikkomatta muovista kansiosaa. Kiitos etukäteen neuvosta.
Kimmo
C-kasetti on jumissa matkaradion kasettipesässä. Mitä tehdä ?
6
1415
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tiedän mutta ihan vittumaisuuttani en kerro :D
- Anonyymi
Osta Aromipesä. Laita radio pesään lämpimään veteen. Suolaa ja pippuria maun mukaan. Anna tekeytyä yön yli. Aamulla radio on murea ja luopuu vapaaehtoisesti kasetista.
- Anonyymi
Mikä ihme on C-kasettisoitin?
- Anonyymi
Koeta ensin rasvata, varoen kasetin rasvaamista kasettikotelon niveliä ja liikkuvia osia.
Tarkista olisko pikkuruuveja jossain jotka vois kiertää auki. - Anonyymi
Suomen vanhin korjauskeino on potku. Potkulla on korjattu autot ja mopot. Pistät sen radiosi lattialle, sitten mono jalkaan ja potkaiset radion seinään. Jos se kasetti ei tule kerralla ulos niin potkit kunnes se tulee.
- Anonyymi
Ikävä kuulla, että asia on tällä tolalla. Ikäväkyllä ainoa keino on ottaa iso vasara(toivottavasti omistat sellaisen) ja hakata sillä koko laite palasiksi.
Sitten ostat hyvän puhelimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237