Matkaradiomme C-kasettisoittimen luukku on juuttunut kiinni. Se aukeaa vain hieman, eikä sieltä saa pujotettua kasetti pois. Osaisiko joku neuvoa miten luukun saisi auki rikkomatta muovista kansiosaa. Kiitos etukäteen neuvosta.
Kimmo
C-kasetti on jumissa matkaradion kasettipesässä. Mitä tehdä ?
6
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tiedän mutta ihan vittumaisuuttani en kerro :D
- Anonyymi
Osta Aromipesä. Laita radio pesään lämpimään veteen. Suolaa ja pippuria maun mukaan. Anna tekeytyä yön yli. Aamulla radio on murea ja luopuu vapaaehtoisesti kasetista.
- Anonyymi
Mikä ihme on C-kasettisoitin?
- Anonyymi
Koeta ensin rasvata, varoen kasetin rasvaamista kasettikotelon niveliä ja liikkuvia osia.
Tarkista olisko pikkuruuveja jossain jotka vois kiertää auki. - Anonyymi
Suomen vanhin korjauskeino on potku. Potkulla on korjattu autot ja mopot. Pistät sen radiosi lattialle, sitten mono jalkaan ja potkaiset radion seinään. Jos se kasetti ei tule kerralla ulos niin potkit kunnes se tulee.
- Anonyymi
Ikävä kuulla, että asia on tällä tolalla. Ikäväkyllä ainoa keino on ottaa iso vasara(toivottavasti omistat sellaisen) ja hakata sillä koko laite palasiksi.
Sitten ostat hyvän puhelimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818