En etsi muusikoita mihinkään bändiin

Anonyymi

Kun kerta nämä aikaisemmat ilmoitukset eivät olet toimineet, niin käytetään sitten vastakkaista psykologiaa.

Eli en etsi muusikoita mihinkään bändiin.

Eteenkään huippulahjakkaita ja taitavia tai näitä, joilla on jo yli 1000 biisin repertuaali sekä virtuoosimainen tekniikka sekä dynamiikka. Ei kiitos... Varastaisitte mun bändin shown. Tämähän on mun bändi.

Mutta kaikki juuri kaksi sointua omaavat soittajat ovat tervetulleita ja nämä, jotka haavailevat stadionmuusikon urasta, mutta osaavat juuri ne 3 pakollista biisiä. Teitä minä etsin.

Basistiksi kelpuutan heti hänet, joka omistaa peräkärryn ja rumpaliksi kelpaa jo sellainen, joka osaa laskea viiteen.

Kosketinsoittajaksi kelpaa vain hän, joka pystyy soittamaan vain urkupisteellä, eli kahdella sormella per piisi.

Palkkaus: Rahaa kun saadaan keikoista, niin mä otan aina 50 % kaikista keikoista, koska tää on mun pändi ja te muut ootte siellä keikoilla vain viihdyttämässä mua.

Asiakkaita ei tarvitse kuunnella ja jos tulee toive piisejä, niin ei niitä soiteta, kun me soitamme vain omalle itsellemme ja mehän soitetaan vain hevimetallia.

Kitaristia en tarvii, kun mä soitan jo ESP:n kitaraa ja mulla on viiden hehtaarin kitarakaapit.

Treenikämppä maksaa sen 50,00 euroa per nuppi kuukaudessa.

Osaan soittaa 2 piisiä ja loput opetellaan treeniksellä.

Soittele

[email protected]

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
        Ikävä
        128
        1478
      2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
        Rovaniemi
        37
        1401
      3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
        Ikävä
        67
        1215
      4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
        Ikävä
        54
        1139
      5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
        Ikävä
        69
        984
      6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
        Maailman menoa
        254
        944
      7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
        Maailman menoa
        193
        924
      8. Mitä toivot

Välienne olevan?
        Ikävä
        73
        911
      9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
        Suomalaiset julkkikset
        15
        823
      10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
        Maailman menoa
        106
        818
      Aihe