Kävin tässä kaupassa jokin aika sitten , pienessä K-Marketissa Rovaniemen kaupungin laitamailla
Aloin tutkimaan ostoksiani kotonani.
Voi tseesus mitä paljastui ja ihan omaa tyhmyyttäni kun luotan kauppiaaseen, pitäisi olla silmät selässäkin.
Sain kaupasta sämpyläjauhopussin jossa luki EU-avustus ei myntiin, syytän vain itseäni kun en ollut tarkkana ja katsonut mitä laitan ostos kärryyni ja en tiedä edes mitä maksoin siitä.
Kyllä sitä ihminen on sinisilmäinen ja lappaa kärryynsä tuotteita katsomatta mitä yleensä ostaa.
Oppia ikä kaikki.
En voinut viedä takaisin kun ei ollut kuittia sen muistan että aioin leipoa porkkasämpylöitä ja ostin samasta kaupasta tuorehiivankin joka mätäni minun jääkaappiini kun en kuitenkaan leiponut.
Aion ottaa suurennuslasit päähäni kun vierailen seuraavan kerran kyseissä kaupassa.
Voi hyvät hyssykät
Anonyymi
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
En edes kassalla huomioinut eikä edes kassalla ollut henkilö maininnut asiasta yhtikäs mitään. Ei edes viitsinyt , oli sentään varmasti kauppiaan joku sukulainen.
- Anonyymi
Kyllä näytää komeelta kun marssit suurennuslasit päässä kauppaan.
- Anonyymi
Miksei? Kuhan älyävät ettei minun kaltaiseni tolloja kannatte vetää linssiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei? Kuhan älyävät ettei minun kaltaiseni tolloja kannatte vetää linssiin!
vaan mihin sitten?
- Anonyymi
Mikä jauhoissa oli sitten vikana ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730