Osaisikohan joku neuvoa minua kun olen tilannut erään tuotteen tuolta Kiinasta AliExpress kaupasta niin he sanovat minulle näin Paketti on saapunut. Ota varmenne tyhjentääksesi sen ( The parcel has arrived. Please take your certificate to clear it ) mutta kun eivät sano minne paketti on saapunut ja mistä minä otan tuon varmenteen ja mistä se pitää tyhjentää , toimitus tiedoissa nääkyy että olisi lähtömaasta tullut - tänne tulliin ja Kuopioon mutta kun en ole mistään saanut mitään ilmoitusta paketista missä se voisi olla , eli mistähän tota voisi kysellä.
AliExpress
13
730
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se sieltä joskus tulee, kun posti saa ensin nurmikot leikattua loppuun.
- Anonyymi
Nurmikoiden leikkuu hiukan hidastu kun kerkisi lumen sataa riesaksi. Nyt yritetään kiriä ruuhka kiinni, paketoimalla päivälehdet viikon paketeiksi, näin yksi jako viikossa seitsemän sijasta purkaa ruuhkaa.
- Anonyymi
Tuommoisissa on olemassa vaara huijauksesta
https://www.iltalehti.fi/tietoturva/a/69f33c6a-0879-4ffa-931f-9a73ba7f73de
lue tuosta Sanalla "clear" on monta merkitystä. Jos paketti on pysäytetty tulliin niin "clear" voi tarkoittaa tulliselvityksen tekemistä.
Minä odottaisin 1-2 päivää lisätietoja - jos paketti on pysäytetty tulliin niin siitä pitäisi tulla sinulle tieto piakkoin.- Anonyymi
Kyllä tulli soittaakin välillä mutta kyllä paketti infon yhteydessä on ilmoitus jos tullausta kysytään se on se postin oma sivu.
Tämä nyt ei tähän kuulu mutta ihmettelen sitä miksi oma aliexpress aukeaa aina hebrean kielellä? Onko siiden joku erityinen syy jota en ole tajunnut minä kun en sitä kieltä ole koskaan käyttänyt. - Anonyymi
Tulli ja posti hautoneet jo VIIKON tietoa millä saisi tullattua lähetys tulossa Englannista. Tulli tekee kiusaa yksityisille tukeakseen kauppaitten ja MALISEN mielvaltaa KIPLAILUA VASTAAN. MALINENHAN ON SUUREN VAPAAMUURAR JÄESTÖN JA KONSULTTIYHTIÖN... KOHTA 1,7-21 KOKO MALISEN LISTA VALKEAA KANSALEMME.
- Anonyymi
Mene hoitoon!
- Anonyymi
....tullista....?
- Anonyymi
kumma tuo kun tarpeeks selaa niin alkaa kieli muuttuu jossain vaiheessa nyt taikku, vaikka suomenlippu en tiiä miten muuttaa
- Anonyymi
Itse kun tilannut kyseisestä kyläkaupasta, se tuli DHL:llä kotiovelle.
- Anonyymi
Tulli haluaa jotain, noin 3€ varmaan.. Kyllä se Tullista selviää.
- Anonyymi
2021-03-08 13:40:57
Kai se k olli on pakettinsa jo saanut! - Anonyymi
Aliexpressin sivut näyttävät välillä paketin jäljitystiedot väärin. Tähän paketin jäljitykseen löytyy googlella muitakin sivuja. Jäljitystiedot riippuvat paketin toimitusvaihtoehdoista. Halvin toimitusvaihtoehto ei tarjoa tietoa paketin liikeistä kuin kiinan alueelta. Jos otat kalliimman vaihtoehdon paketti tulee nopeammin perille. Ei tule aina nopeammin, mutta ilmaiset toimitukset voivat olla hitaita. Kalliimmat toimitusvaihtoehdot lähetetään prioriteettiarvossa ensimmäisenä. Jos on vaikka jouluruuhkaa niin ilmaiset paketit lähetetään hitaammin. Kokeile itse kaikkia toimitusvaihtoehtoja. Toimitusnopeuteen vaikuttaa myös se mistä maasta paketti saapuu. Toimitusnopeus suomeen vaihtelee kahdesta viikosta kuukauteen. Jos tilaat paristoja tai muita räjähtäviä osia niin varaudu kahden kuukauden odotukseen. Näitä paristoja ja akkuja ei lennätetä lentokoneissa, ne toimitetaan muilla hitaammilla vaihtoehdoilla. Paketti saapuu postilaatikkoon, postiin tai matkahuoltoon riippuen lähettäjän lähetystavasta. Jotkut toimitukset vaativat henkilöllisyystodistuksen tai ainakin henkilökohtaisen noudon postin toimipisteestä lappua/omaposti-sovellusta vastaan. Jos paketti jää tulliin niin sitten saat postilaatikkoon lapun jossa on lisätietoa tullauksesta. Tämä tullaus voi pidentää paketin toimitusta 2viikolla. Huijauksia on hyvin vähän ja niistä saa rahat takaisin. Täysin turvallista tilata aliexpressistä vaikka suomessa päivälehdet yrittävät mainostaa sieltä tilaamista vaaralliseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71987Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189