Parisuhteessa. Siis haluaa seurustella miehen kanssa mutta seksi ei kiinnosta tai ainakin hyvin harvoin?
Onko naisia jotka ei halua seksiä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän paljon.
On.
- Anonyymi
Aika vaikea antaa suoraa vastausta tuohon, koska se riippuu siitä minkälaisen miehen kohtaa ja minkälainen vuorovaikutus yleensäkin naisen ja miehen välillä on.
- Anonyymi
Niitä on liian paljon.
- Anonyymi
Nainen kun haluaa seksistä muutakin kun mekaanista rynkytystä joka riittää miehille.
On hyvin turhauttavaa ja loukkaavaa olla pelkkä esine jonka avulla mies hakee tyydytystä. Valtaosa miehistä ei muuhun kykene, se nyt vain on karu totuus.
Kun alkuhuuma haihtuu mies alkaa pitää naista itsestäänselvyytenä ja käyttöesineenä.
Sitä kun syöksytään siihen parisuhteeseen liian nopeasti, uskotaan että alun ihanuus on ikuista ja suljetaan silmät siltä että arki tulee väistämättä.
Ja sitten kun ollaan sitouduttu ja hankittu yhteinen koti ei useinkaan ole niin varsin helppoa alkaa kaikkea rikkoa ja lähteä. Nainen jää sitkeästi yrittämään vaikka sielu verta vuotaen. Siinä sitten ei paljon seksi kiinnosta.
Itse jaksoin seitsemän! vuotta miehen kanssa jota seksi ei kiinnostanut. Alku oli hyvää ja toiveikkaina alettiin rakentaa yhteistä tulevaisuutta, vähitellen mies menetti kaiken kiinnostuksen seksiin senkin vähän mitä alussa oli, ja se loppui kokonaan.
Koskaan hän ei ollut varsin innokas mutta seksiä kyllä oli kerta viikossa ainakin. Lopulta ei ollenkaan. Ei saanut koskea, alkoi huutaa ja raivota että en minä mikään casanova ole. Tällaisen kanssa jaksoin seitsemän vuotta. Niin että ei siitä suhteesta niin helppo lähteä.
Nyt elän sinkkuna ja seksiä harrastan just sellaisen miehen kanssa joka osaa ottaa huomioon minutkin ei pelkästään itseään. Emme seurustele mutta tapailemme ja koskaan enää en siihen ansaan astu että parisuhteeseen lähtisin. Sormensa polttanut lapsi oppii varomaan tulta. Meillä on hyvää ja molemmin puolin hyvin tyydyttävää seksiä silloin kun sitä molemmat haluamme ja se on meille riittänyt nyt reilut kaksi vuotta jo. Näin aion jatkaa, jos ei tämän miehen tapailua niin jonkun yhtä hyvän.
-nainen joka tietää mitä tahtoo-- Anonyymi
Minulla päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja tapailin ihanaa seksikästä naista jonka kanssa saattoi mennä koko päivä sängyssä rakastellen eri tavoin. Tuntui että kroppamme ovat kuin luodut toisilleen, samoin ajatuksemme, tunteemme. Sovimme että mihinkään sen vakavampaan suhteeseen ei aleta, ollaan panokavereita, hyviä sellaisia. Kyllä me kävimme myös ravintoloissa, taidenäyttelyissä, etelän matkalla ym.
Sitten erosimme. Syy oli se että nainen tahtoi n. Vuoden tuntemisen jälkeen perinteisen parisuhteen, muuttaa yhteen, lapsen ym. Tämä ei käynyt minulle. Sanoin että yhteen muuttaminen tuhoaa meidän suhteemme. Sydän itki verta ja kaipaan häntä joskus todella paljon, mutta pakko oli erota. Miksi ihmiset eivät voi vain ottaa sitä kirsikkaa kakun päältä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja tapailin ihanaa seksikästä naista jonka kanssa saattoi mennä koko päivä sängyssä rakastellen eri tavoin. Tuntui että kroppamme ovat kuin luodut toisilleen, samoin ajatuksemme, tunteemme. Sovimme että mihinkään sen vakavampaan suhteeseen ei aleta, ollaan panokavereita, hyviä sellaisia. Kyllä me kävimme myös ravintoloissa, taidenäyttelyissä, etelän matkalla ym.
Sitten erosimme. Syy oli se että nainen tahtoi n. Vuoden tuntemisen jälkeen perinteisen parisuhteen, muuttaa yhteen, lapsen ym. Tämä ei käynyt minulle. Sanoin että yhteen muuttaminen tuhoaa meidän suhteemme. Sydän itki verta ja kaipaan häntä joskus todella paljon, mutta pakko oli erota. Miksi ihmiset eivät voi vain ottaa sitä kirsikkaa kakun päältä?Mikset itse antanut naisellesi sitä, mikä on vaan normaalia ja luonnollista jatkoa elämälle ja hyvälle suhteelle??
Kyllä tuo minusta ihan seurustelulta kuulosti, vaikka miksi sitä pelkuruudessasi kutsutkin.
Tuollaisen mahdollisuuden sait ja päästit menemään!
Mites, onko nyt paremmin muka? Itket vieläkin sen naisen perään ja parempaa ei ilmeisesti ole ollutkaan. Lisäksi vielä saatoit pilata hänenkin elämän tuolla "valinnallasi".
Meinaatko loppuelämäsi kyntää sinkkuna, vai tyydytkö sitten huonoon kopioon, kun ikää tulee ja voimat alkaa hiipua?
Teitkö tyhmän valinnan? Mitä, jos menisit takaisin akkasi luo nyt jo vähän viisastuneena kun ikävissäsi olet tarpeeksi kai jo pyörinyt.
Hommaa tarpeeksi iso kämppä ja leikkaa piuhat sen yhden lapsen jälkeen, siinä kompromissi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten erosimme. Syy oli se että nainen tahtoi n. Vuoden tuntemisen jälkeen perinteisen parisuhteen, muuttaa yhteen, lapsen ym. Tämä ei käynyt minulle. Sanoin että yhteen muuttaminen tuhoaa meidän suhteemme. Sydän itki verta ja kaipaan häntä joskus todella paljon, mutta pakko oli erota. Miksi ihmiset eivät voi vain ottaa sitä kirsikkaa kakun päältä?"Tuntui että kroppamme ovat kuin luodut toisilleen, samoin ajatuksemme, tunteemme. "
Ovat...preesensissä
Kyllä mies on tyhmä ja pelokas olento, pelkää omaa akkaansa ja lastaan, nurkii ja nyyhkii pitkin nurkkia!
Palstan incelit voisivat varmaan kivittää sinut hengiltä silkasta inhosta.
- Anonyymi
Kaikki naiset parin vuoden jälkeen
Ilmeisesti olet seurustellut kaikkien vajaan 4 miljardin naisen kanssa mitä maailmassa on naisia, koska osaat noinkin spesifiä tietoa jakaa asiantuntevasti.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Ilmeisesti olet seurustellut kaikkien vajaan 4 miljardin naisen kanssa mitä maailmassa on naisia, koska osaat noinkin spesifiä tietoa jakaa asiantuntevasti.
Ethän sinäkään seksiä halua vaan istua käsikädessä jutellen se on jo kovaa seksiä eli ei sitäkään joka päivä tai viikko ehkä kerran max kaksi kertaa kuukaudessa
- Anonyymi
Kurpat ei halua seksiä koska ovat lihavia. Katsokaa ettei naisenne liho muuten seksin saanti loppuu.
- Anonyymi
Kyllähän sellasia ihmisiä (siis myös miehiä) on paljon, joita seksi ei syystä tai toisesta kiinnosta. Heitä on paljon myös parisuhteissa. Syitä ja syykokonaisuuksia miksi seksi ei kiinnosta on varmaan yhtä monta, kun niitä ihmisiäkin.
Totta, niitä on miehiäkin joille seksi ei maita. Voi olla tilapäistäkin se maittamattomuus, mutta kertoa myös muista vaietuista asioista jotka vaikuttaa halujen hiipumiseen. Yksi syy on yksinkertaisesti kyllästyminen partneriin.
Seksi voi olla hyvää, mutta kaikki muu ei niinkään innostavaa, jolloin se seksikin hiipuu hiipumistaan.
Terveydentilat vaikuttaa, huolet ja murheet, seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Totta, niitä on miehiäkin joille seksi ei maita. Voi olla tilapäistäkin se maittamattomuus, mutta kertoa myös muista vaietuista asioista jotka vaikuttaa halujen hiipumiseen. Yksi syy on yksinkertaisesti kyllästyminen partneriin.
Seksi voi olla hyvää, mutta kaikki muu ei niinkään innostavaa, jolloin se seksikin hiipuu hiipumistaan.
Terveydentilat vaikuttaa, huolet ja murheet, seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän.Rakas <3
T. Kumpulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas <3
T. KumpulainenShehhee tykkää tytöistä. =)))))))
Anonyymi kirjoitti:
Shehhee tykkää tytöistä. =)))))))
"Shehhee tykkää tytöistä. =)))))))"
- Tjaa, kyllä mä yhdestä pojastakin vielä tykkään, enkä suinkaan kaikista tytöistäkään. Pikkasen kyllä huolestuttaa, että miten tässä lopulta käy.
- Anonyymi
Riippuu miehestä.
- Anonyymi
On moniakin. Kaikille se seksi ei ole tärkeintä maailmassa. Enemmänkin henkinen yhteys ja läheisyys. Ilman seksiäkin voi olla hyvä ja lämmin parisuhde. Ehkä jopa parempikin,ei tarvii pelätä pettämistä. Aito rakkaus ei tarvii seksiä.sanokaa mitä sanotte.
Ihan mahdollista. Hyvää suhdetta ei ainakaan ilman henkistä yhteyttä ja läheisyyttä ole. Pelkkä seksi ei riitä hyväksi suhteeksi.
Mun mielipide.- Anonyymi
Jassoo
- Anonyymi
Siinähän olisikin hyvä uusi ammatti jossa ei tarvitse kävellä lainkaan; Autonomi, autojen korjaaja, eitarvitse kävellä.
- Anonyymi
Lauantaina tyydytin naisen jonka miestä seksi ei kiinnosta ollenkaan. Tehtiin se miehen asunnossa, mies ei tiedä siitä mitään.
- Anonyymi
Olispa ihana testaa sellaista miestä ! Mä haluan!
- Anonyymi
Parisuhde, seurustelusuhde, vai tapailusuhde?
Kyllä on.
- Anonyymi
Intersektionaalisen feministin ei tarvitse haluta seksiä, koska seksi on keväinen tuulenhenkäys tasa-arvon niityn yllä.
Ei ole mulle ainakaan tullut yhtään sellaista naista vastaan. Siis joka ei suhteessa haluaisi seksi ja paljon.
- Anonyymi
Kyllä seksi kiinnostaa jos löytää kaikinpuolin sopivan kumppanin. Nyt ollut vaikeeta löytää kun ei ole mitään sellaisia paikkoja auki missä voisi kohdata ihmisiä.
- Anonyymi
Ei voi tapailla uusia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675