Miksi sinkkunaisia haukkuvia miehiä on niin paljon nykyään? Miehet haukkuvat naisten ulkonäköä yms kaikkea eikä kauniskaan nainen kelpaa. Pitäiskö olla vaan joku ruma pyryharakka ja urputtaa koko ajan.
Miksi miehet ovat nykyään kiukkuisia kuin ampiaiset?
78
<50
Vastaukset
Minkä näköinen nainen on kuin pyryharakka? Eivätkö harakat ole oikeastaan aika kauniita, vaikka niiden ääni voisi kieltämättä olla vähän pehmeämpi? ; )
- Anonyymi
Jazuli.
T. Kumpulainen Anonyymi kirjoitti:
Jazuli.
T. KumpulainenJaa. En minä tiedä, minkä näköinen joku Jazuli on. En tunne, en tiedä.
- Anonyymi
Jos kaikki miehet olisivat antiviiruja ja naiset antibvotteja, ei olisi viirukselle tilaa paljoa :ÖD
- Anonyymi
Johtuu transformaatiosta, maskuliininen ja feminiininen tasoittuu ihmisissä. Eikä miehet pidä siitä, että he löytävät itsestään feminiinisen puolen.
Sitä en miehenä osaa sanoa, että mitä naiset ajattelevat kun he huomaavat itsessään maskuliinisen puolen.- Anonyymi
Tuolla joku nainen kirjoittikin, että on alkanut neuvomaan miehiä. Selvä maskuliinisen merkki ja se on hyvä, hän on oikeilla raiteilla. Kunhan totutaan tähän uuteen maailmanjärjestykseen, että nainen voi olla miesmäinen ja mies voi olla naismainen.
Hetki kuluu ja sit kun on tuo koronakin, niin tässä nyt muuttuu moni asia samaan aikaan.
Transformaatio.
- Anonyymi
Kiukkuinen kuin vihainen ampiainen, hyvä sanontakin joopa joo.
- Anonyymi
Joskuas niin poliisiejakin oli ovella siten: noniin hän ei tee rikoksia ja heitin oven naaman edestä kiinni :D
- Anonyymi
Ne on niin sylin ja läheisyyden puutteessa ja kassitkin täynnä..
Samaa mieltä, puutteenalaisia ne jotka haukkumaan alentuvat. Asialliset osaavat olla haukkumatta...
Se vain, ettei haukkumalla naista saa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Samaa mieltä, puutteenalaisia ne jotka haukkumaan alentuvat. Asialliset osaavat olla haukkumatta...
Se vain, ettei haukkumalla naista saa.Totta ja katkeroituvat ja tiuskivat, kun ei saa mitä tarvitsee. Kuitenkin haluaisivat syliin ja hellittelemään.
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja katkeroituvat ja tiuskivat, kun ei saa mitä tarvitsee. Kuitenkin haluaisivat syliin ja hellittelemään.
Ja katkeamaton kierre on heidän kohdallaan valmis.
Ei saa naista, syyttävät naisia, haukkuvat ja saavat entistä vähemmän naista. Katkeroituvat, haukkuvat, eikä ainakaan naista saa. Haukkuvat lisää, katkeroituvat enemmän ja lopulta niin happamia ettei kukaan nainen koskisi pitkällä tikullakaan.
Ja kaikki mukamas naisten syytä. Vaikka koko juttu alkanut omasta itsestään. Itseaiheutettu tilanne.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja katkeamaton kierre on heidän kohdallaan valmis.
Ei saa naista, syyttävät naisia, haukkuvat ja saavat entistä vähemmän naista. Katkeroituvat, haukkuvat, eikä ainakaan naista saa. Haukkuvat lisää, katkeroituvat enemmän ja lopulta niin happamia ettei kukaan nainen koskisi pitkällä tikullakaan.
Ja kaikki mukamas naisten syytä. Vaikka koko juttu alkanut omasta itsestään. Itseaiheutettu tilanne.Tuossahan annoit palstan naisille oivallisen kierteen kiusaamiseen joka ilmeisesti tarkoittaa näin feministi aikaan voimaantumista.
Kun koulukiusaaja kiusaa joutuu kiusattu yleensä piinapenkkiin, häpeään sekä pahimmillaan vaihtamaan koulua. Kiusaaja saa jäädä kouluun ja nykyään usein jatkaa sitten kiusaamista somessa. Toinen eristetään ja mitä enemmän eristetty ja hyljeksitty katkeroituu sitä enemmän kiusaajat nauttivat ja saavat liekkiä bensaansa kiusaamiskierteen jatkamiseksi.
Narsistisimmat kiusaajat osaavat pelata sen pelin niin, että kiusaaja tuntee itse syyllisyyttä kiusaamiseen ja kiusaaja osaa muita hyväksikäyttäen mustamaalata kiusattua lisää saaden toisetkin uskomaan, että kiusattu on itse syyllinen kaikkeen kokemaansa.
Tuossa vaan esimerkki miten olen nähnyt kuinka täällä kohdellaan näitä itseään "ätmeinä" pitäviä miehiä. Heillä on ongelma ja tänne pesiytyneet feministisen mielen omaavat omassa kuplassaan elävät "kiusaajat" nauttivat siitä, että saavat piikitettyä heitä joka käänteessä.
Näin sivusta seuraten se ei eroa yhtään koulukusaamisesta. Se että joku (aikuinen?) käsittämätöntä, jos tuollaisten tekstien takana ylipäätään on aikuisia se kertoo heidän katkerasta luonteesta ihan samalla tavalla kuin koulukiusaajilla.
Katkeruus tai mikälie saa sellaisen miesvihan aikaan?
"Ätmeille" kerrottakoon, että todellisuus on ihan muuta. Elävässä elämässä harva nainen jos kukaan teitä vihaa tai syrjii. Täällä jotkut katkerat vaan saavat buustia elämäänsä teitä haukkuessaan. Itse en ainakaan ole koskaan kokenut naisilta täällä (palstalla)hyvin yleisenä pidettyä kiusaamiskierrettä, vaikka koulussa kiusaamista koinkin. Ehkä tämä vaan on se paikka mihin kaikki ongelmapesät on kasautuneet, koska eivät osaa elää elämään oikeassa elämässä. Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan annoit palstan naisille oivallisen kierteen kiusaamiseen joka ilmeisesti tarkoittaa näin feministi aikaan voimaantumista.
Kun koulukiusaaja kiusaa joutuu kiusattu yleensä piinapenkkiin, häpeään sekä pahimmillaan vaihtamaan koulua. Kiusaaja saa jäädä kouluun ja nykyään usein jatkaa sitten kiusaamista somessa. Toinen eristetään ja mitä enemmän eristetty ja hyljeksitty katkeroituu sitä enemmän kiusaajat nauttivat ja saavat liekkiä bensaansa kiusaamiskierteen jatkamiseksi.
Narsistisimmat kiusaajat osaavat pelata sen pelin niin, että kiusaaja tuntee itse syyllisyyttä kiusaamiseen ja kiusaaja osaa muita hyväksikäyttäen mustamaalata kiusattua lisää saaden toisetkin uskomaan, että kiusattu on itse syyllinen kaikkeen kokemaansa.
Tuossa vaan esimerkki miten olen nähnyt kuinka täällä kohdellaan näitä itseään "ätmeinä" pitäviä miehiä. Heillä on ongelma ja tänne pesiytyneet feministisen mielen omaavat omassa kuplassaan elävät "kiusaajat" nauttivat siitä, että saavat piikitettyä heitä joka käänteessä.
Näin sivusta seuraten se ei eroa yhtään koulukusaamisesta. Se että joku (aikuinen?) käsittämätöntä, jos tuollaisten tekstien takana ylipäätään on aikuisia se kertoo heidän katkerasta luonteesta ihan samalla tavalla kuin koulukiusaajilla.
"Ätmeille" kerrottakoon, että todellisuus on ihan muuta. Elävässä elämässä harva nainen jos kukaan teitä vihaa tai syrjii. Täällä jotkut katkerat vaan saavat buustia elämäänsä teitä haukkuessaan. Itse en ainakaan ole koskaan kokenut naisilta täällä (palstalla)hyvin yleisenä pidettyä kiusaamiskierrettä, vaikka koulussa kiusaamista koinkin. Ehkä tämä vaan on se paikka mihin kaikki ongelmapesät on kasautuneet, koska eivät osaa elää elämään oikeassa elämässä.En lie kuulu miesvihaajiin sen enempää kuin kiusaajiinkaan.
Mutta suora haukkuminen, mitä nämä niin kutsutut "ätmit" palstalla harjoittavat on jo niin vanha laulu. En voi sietää että yleensä joudun edes käyttämään koko käsitettä.
Mielestäni naiset vain ovat niin tyhmänpuoleisia ja miksi ei miehetkin, että pitävät ihmisillä tasoja ja tasoeroja. Puhtaasti ulkonäöllisesti perustuen. En ole törmännyt mieheen joka kuuluttaisi haluavansa kiltin ja kunnollisen ruman hissukan vierellensä.
Minulle sisäiset arvot ovat tärkeämmät. Se ruma hissukkanainen voi olla mitä kaunein ihminen ja lisäksi vielä peto vällyissäkin. Mutta eipä kukaan kuuluta heidän peräänsä.. eivätkä he ole miehiä siitä syystä täälläkään haukkumassa.
Kaikki elämäni suhteet ovat olleet k&k - miesten kanssa. Pari jännämiestä ollut, mutta ne lopetin alkuunsa. Minä arvostan itseäni niin paljon että en alkaisi suhteeseen jossa minua ei arvosteta. Minuna itsenäni.
Mutta tosielämässä naiset eivät pidä vikisijöistä. MEP-miehistä ja halventavaa käytöstä harrastavalla miehellä pitäisi olla edes niitä lähes kaikkien arvostamia ulkoisia avuja. Sillä pinnallisuus on mikä tätä maailmaa ohjaa. Valitettavasti.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En lie kuulu miesvihaajiin sen enempää kuin kiusaajiinkaan.
Mutta suora haukkuminen, mitä nämä niin kutsutut "ätmit" palstalla harjoittavat on jo niin vanha laulu. En voi sietää että yleensä joudun edes käyttämään koko käsitettä.
Mielestäni naiset vain ovat niin tyhmänpuoleisia ja miksi ei miehetkin, että pitävät ihmisillä tasoja ja tasoeroja. Puhtaasti ulkonäöllisesti perustuen. En ole törmännyt mieheen joka kuuluttaisi haluavansa kiltin ja kunnollisen ruman hissukan vierellensä.
Minulle sisäiset arvot ovat tärkeämmät. Se ruma hissukkanainen voi olla mitä kaunein ihminen ja lisäksi vielä peto vällyissäkin. Mutta eipä kukaan kuuluta heidän peräänsä.. eivätkä he ole miehiä siitä syystä täälläkään haukkumassa.
Kaikki elämäni suhteet ovat olleet k&k - miesten kanssa. Pari jännämiestä ollut, mutta ne lopetin alkuunsa. Minä arvostan itseäni niin paljon että en alkaisi suhteeseen jossa minua ei arvosteta. Minuna itsenäni.
Mutta tosielämässä naiset eivät pidä vikisijöistä. MEP-miehistä ja halventavaa käytöstä harrastavalla miehellä pitäisi olla edes niitä lähes kaikkien arvostamia ulkoisia avuja. Sillä pinnallisuus on mikä tätä maailmaa ohjaa. Valitettavasti.Puhut nyt itseäsi pussiin monissa kohtaa:
"Mielestäni naiset vain ovat niin tyhmänpuoleisia ja miksi ei miehetkin, että pitävät ihmisillä tasoja ja tasoeroja. Puhtaasti ulkonäöllisesti perustuen."
"miehellä pitäisi olla edes niitä lähes kaikkien arvostamia ulkoisia avuja. Sillä pinnallisuus on mikä tätä maailmaa ohjaa."
Et pidä itseäsi kiusaajana, mutta samalla valitat miksi nämä "ätmit" täällä valittavat.
Ulkonäkö ei saanut olla kriteeri, mutta lopussa pinnallisuus pyörittääkin maailmaa.
Kyllä täälläkin on näkynyt sillointällöin naisia valittamassa, kun ei saa miestä mutta et vain huomaa niitä koska keskityt vain miesten valituksiin ja heille piikittelyyn.
Jos väittää olevansa puolueeton, niin silloin voisi sitä ihan aidosti myös olla.
Melko monihan täällä on valittanut kun ei sille rumallekaan kelpaa. Eli ilmeisesti sillä k&k naisellakin on silti se ulkonäöllinen kriteeri ja varaa valita parempiakin, niin eiväthän nuo sitten turhasta valita.
Itselläni ei ainakaan ole tapaa valittaa vain valittamisen ilosta. Kyllä siihen aito syy aina löytyy.
Itse en voi sietää kiusaamista enkä tietoista itsensä ylentämistä ja toisten ahdingolla nauramista ja piikittelyä, siksi puutuin tähän keskusteluun. Muuten jokainen hakekoon mieleisensä kumppanin, mutta sivistyneellä ihmisellä pitää olla myös sivistyneet käytöstavat. Jos tunnet vahingoniloa, niin olisiko se soveliaampaa pitää sisällään kuin tuoda julki olkoonkin anonyymi somealusta. Anonyymi kirjoitti:
Puhut nyt itseäsi pussiin monissa kohtaa:
"Mielestäni naiset vain ovat niin tyhmänpuoleisia ja miksi ei miehetkin, että pitävät ihmisillä tasoja ja tasoeroja. Puhtaasti ulkonäöllisesti perustuen."
"miehellä pitäisi olla edes niitä lähes kaikkien arvostamia ulkoisia avuja. Sillä pinnallisuus on mikä tätä maailmaa ohjaa."
Et pidä itseäsi kiusaajana, mutta samalla valitat miksi nämä "ätmit" täällä valittavat.
Ulkonäkö ei saanut olla kriteeri, mutta lopussa pinnallisuus pyörittääkin maailmaa.
Kyllä täälläkin on näkynyt sillointällöin naisia valittamassa, kun ei saa miestä mutta et vain huomaa niitä koska keskityt vain miesten valituksiin ja heille piikittelyyn.
Jos väittää olevansa puolueeton, niin silloin voisi sitä ihan aidosti myös olla.
Melko monihan täällä on valittanut kun ei sille rumallekaan kelpaa. Eli ilmeisesti sillä k&k naisellakin on silti se ulkonäöllinen kriteeri ja varaa valita parempiakin, niin eiväthän nuo sitten turhasta valita.
Itselläni ei ainakaan ole tapaa valittaa vain valittamisen ilosta. Kyllä siihen aito syy aina löytyy.
Itse en voi sietää kiusaamista enkä tietoista itsensä ylentämistä ja toisten ahdingolla nauramista ja piikittelyä, siksi puutuin tähän keskusteluun. Muuten jokainen hakekoon mieleisensä kumppanin, mutta sivistyneellä ihmisellä pitää olla myös sivistyneet käytöstavat. Jos tunnet vahingoniloa, niin olisiko se soveliaampaa pitää sisällään kuin tuoda julki olkoonkin anonyymi somealusta.En todellakaan tunne vahingoniloa. Sinä se syyllistyt itsesi ylentämiseen. Sivistynyt.. pah. Sitä en ole. Kaukana siitä. Oikeastaan sivistyneen ääripää jos sinun kriteerejäsi katsellaan.
Minä olen hyvin vähän pintaliidosta kiinnostunut, mutta suirin osa naisista ja miehistä ovat sitä. Sitä et voi itsekkään kieltää.
Maailma on pinnallinen vaikka sinä tai minä sitä ei oltaisikaan.
Enkä puhu itseäni pussiin, näen asioita monelta kantilta, enkä pysty olemaan yksimielinen oikeastaan mistään asiasta. Milloinkaan. Ja mielipiteeni on aina monitahoisempi kuin pystyn näin suppealla alustalla julki tuomaan.
Minä yleistin aika tavalla ylemmissä kirjoituksissani. Mutta sinun älykkyytesi jää arvailun varaan jos väität (mitä et ole tehnyt) että maailma ei olisi pinnallinen. Sen sijaan hyökkäsit minua ja mielipiteitäni kohtaan.
Irroitit tavallaan kaksi asiaa yhteydestään ja laitoit ne vastakkain. Eli haastat riitaa, tai sitten olet vajavainen etkä ymmärrä lukemaasi.
Toki ulosannissani voi olla myös vikaa...
Joten jos haastat riitaa, minä pesen käteni - sillä vaikutat kovin tulehtuneelta. Ja se ei ole minun syytäni. Siihen minä olen viaton. Syntipukiksesi en rupea.
Lopuksi sanon etten tuomitse siitä että jos haluat minut väärin ymmärtää, mutta minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni. Täysi oikeus, kuten sinullakin. Kuten myös sen julkituomiseen.
Kuten myös on heillä jotka vinkuvat naisen perään.. tosin ei sillä vinkumisella naista saa...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En todellakaan tunne vahingoniloa. Sinä se syyllistyt itsesi ylentämiseen. Sivistynyt.. pah. Sitä en ole. Kaukana siitä. Oikeastaan sivistyneen ääripää jos sinun kriteerejäsi katsellaan.
Minä olen hyvin vähän pintaliidosta kiinnostunut, mutta suirin osa naisista ja miehistä ovat sitä. Sitä et voi itsekkään kieltää.
Maailma on pinnallinen vaikka sinä tai minä sitä ei oltaisikaan.
Enkä puhu itseäni pussiin, näen asioita monelta kantilta, enkä pysty olemaan yksimielinen oikeastaan mistään asiasta. Milloinkaan. Ja mielipiteeni on aina monitahoisempi kuin pystyn näin suppealla alustalla julki tuomaan.
Minä yleistin aika tavalla ylemmissä kirjoituksissani. Mutta sinun älykkyytesi jää arvailun varaan jos väität (mitä et ole tehnyt) että maailma ei olisi pinnallinen. Sen sijaan hyökkäsit minua ja mielipiteitäni kohtaan.
Irroitit tavallaan kaksi asiaa yhteydestään ja laitoit ne vastakkain. Eli haastat riitaa, tai sitten olet vajavainen etkä ymmärrä lukemaasi.
Toki ulosannissani voi olla myös vikaa...
Joten jos haastat riitaa, minä pesen käteni - sillä vaikutat kovin tulehtuneelta. Ja se ei ole minun syytäni. Siihen minä olen viaton. Syntipukiksesi en rupea.
Lopuksi sanon etten tuomitse siitä että jos haluat minut väärin ymmärtää, mutta minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni. Täysi oikeus, kuten sinullakin. Kuten myös sen julkituomiseen.
Kuten myös on heillä jotka vinkuvat naisen perään.. tosin ei sillä vinkumisella naista saa...No melko kovaa osui kommentti, kun tuollaisen rähjän sai aikaiseksi....
Anonyymi kirjoitti:
No melko kovaa osui kommentti, kun tuollaisen rähjän sai aikaiseksi....
Höpö ja höpö. Mitäpä minä piittaisin jonkun ventovieraan mielipiteestä minusta, ei se sitä tarkoita ettenkö saisi puolustautua kun joudun hyökkäyksen kohteeksi.
Inhottaa vaan tuollainen ylimielisyys jota hieman itsekin viljelin. Mutta minussa onkin naista myöntämään se etten ole kovinkaan täydellinen.
Se vaan on helppo tuomita toinen niin pienestä, enkä tässäkään asiassa ole viaton. Olen vain ihan tavallinen epätäydellinen ihminen, mutta mielipineeni ovat mitä ovat ja saavat puolestani ollakin.
Mielipiteeni on että suurin osa naisista eivät kiusaa miehiä. Ainakaan tahalleen. Toki niitäkin löytyy. Mutta se ei ole minun vikani, pystyn vaikuttamaan vain itseeni, omiin mielipiteisiini ja toimiini. Minä en kiusaa miehiä. Ainakaan tietääkseni.
Mutta jos mies kokee mielipiteeni tai toimimiseni kiusaamisena, pitäisin kyseistä henkilöä joko herkkänahkaisena tai vinksahtaneena. En leiki ihmisillä.
Minua kohtaan hyökänneellä ei kai ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ei ole ensimmäinen kerta kun minua yritetään palstalla alentaa ihmisenä. Eikä kai viimeinenkään...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan annoit palstan naisille oivallisen kierteen kiusaamiseen joka ilmeisesti tarkoittaa näin feministi aikaan voimaantumista.
"Ätmeille" kerrottakoon, että todellisuus on ihan muuta. Elävässä elämässä harva nainen jos kukaan teitä vihaa tai syrjii. Täällä jotkut katkerat vaan saavat buustia elämäänsä teitä haukkuessaan. Itse en ainakaan ole koskaan kokenut naisilta täällä (palstalla)hyvin yleisenä pidettyä kiusaamiskierrettä, vaikka koulussa kiusaamista koinkin. Ehkä tämä vaan on se paikka mihin kaikki ongelmapesät on kasautuneet, koska eivät osaa elää elämään oikeassa elämässä."Heillä on ongelma ja tänne pesiytyneet feministisen mielen omaavat omassa kuplassaan elävät "kiusaajat" nauttivat siitä, että saavat piikitettyä heitä joka käänteessä."
Feminismi = miesten kiusaamista.
Ahahhaahahaaaa. :D :D :D Jotenkin en ole yllättynyt, että joku tällä palstalla sanoo noin.
Tällä palstalla feminismiä on kritisoitu mm. seuraavista seikoista:
- Feministit ovat rumia ja luotaantyöntäviä.
- Feministit vihaavat miehiä. (Koska väitteen esittäjän kummin kaiman sisko on feministi ja vihaa miehiä.)
- Feminismi on syöpä.
- Feminismi on ismi.
- Feminismi ei aja valkoisen heteromiehen etua.
Viittaus feminismin yhteydestä miesten kiusaamiseen oli jo ns. "seuraavaa tasoa". :D Hieman konkreettisempi luonnehdinta kuin pelkkä miesviha mutta ihan yhtä kehnosti perusteltu ja tuulesta temmattu kuin nuo muut ylempänä olevat väitteet.
- Anonyymi
Mt ongelmia haukkuvilla miehillä.
- Anonyymi
Njaa, mitään tuollaista käyttäytymistä huomannut.
Päätä pensaaseen vaan...🌳 - Anonyymi
Moni vanhempi mies, jolle on ilmennyt peräpukama, on ollut hyvin kärttyinen. Pukama kuulema sattuu.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa! Mitä sillä kauneudella tekee jos on sisältä pelkkää kuraa?
- Anonyymi
Miehet ja naisetkin eivät tiedä miten miehen pitäisi käyttäytyä post-meToo ja post-femistisessä maailmassa. Mikä on miehen rooli? Feministisen idealismin mukainen mies ei kiinnosta naisia - sellainen ei ole miehinen mies joka naisia kiinnostaisi. Tämä ristiriita idealistisen odotuksien ja todellisuuden välillä sukupuoliroolien kohdalla aiheuttaa miesten kiukkuisuutta varsinkin muutenkin heikompien miesten keskuudessa. Sama ongelma on naisilla - etsitään sitä odotuksien mukaista miestä ja sitten rakastutaan siihen miehiseen renttuun ja se ei olekkaan se täydellinen mies odotuksien kannalta. Ratkaisua asiaan ei ole - ennenkuin sukupuoliroolit ja parin etsintä saadaan realistisiksi. Tosin semmoista aikaa ei ole koskaan ollut jolloin sukupuoliroolit ja odotukset olisivat kohdanneet (ehkä joskus esihistoriallisen keräilytalouden aikaan?)
- Anonyymi
John Gray
"Seurustelun Taito"
Kannattaa tutustua Grayn Mars ja Venus-sarjan tuotantoon, niin saa selkeyttä sukupuolten välisiin dynasmisiin kysymyksiin ja transformaatiosta johtuviin sukupuolten tarpeiden muuttumiseen.
Sarja ei ole taantumuksellinen, vaikka jotkut vihamieliset niin panettelevatkin. Kirjoittaja on päinvastoin edistyksellisesti ymmärtänyt muutoksen jo pari vuosikymmenta sitten.
Naisten itsenäistymisen luomista muutoksistakin kirjoitetaan erittäin hyvin ja edistyksellisesti, siitä mitä on juuri nyt.
Sarja tulisi tehdä uusintapainoksena kokonaan, olisi varmasti suuri hitti.
John Graykin on vielä elossa ja jatkaa työtään yhdessä tyttärensä kanssa. Hän löytyy fb.stä. - Anonyymi
Jokaisella naisella on oma käsityksensä miehisestä miehestä. Monet naiset ovat tykästyneitä enemmän androgyynisempiin miehiin.
- Anonyymi
"Feministisen idealismin mukainen mies ei kiinnosta naisia - sellainen ei ole miehinen mies joka naisia kiinnostaisi."
Miten niin ei kiinnosta? - Anonyymi
"Sama ongelma on naisilla - etsitään sitä odotuksien mukaista miestä ja sitten rakastutaan siihen miehiseen renttuun ja se ei olekkaan se täydellinen mies odotuksien kannalta."
Kovin samanlainen näkemys kuin palstan ätmeillä. ;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
John Gray
"Seurustelun Taito"
Kannattaa tutustua Grayn Mars ja Venus-sarjan tuotantoon, niin saa selkeyttä sukupuolten välisiin dynasmisiin kysymyksiin ja transformaatiosta johtuviin sukupuolten tarpeiden muuttumiseen.
Sarja ei ole taantumuksellinen, vaikka jotkut vihamieliset niin panettelevatkin. Kirjoittaja on päinvastoin edistyksellisesti ymmärtänyt muutoksen jo pari vuosikymmenta sitten.
Naisten itsenäistymisen luomista muutoksistakin kirjoitetaan erittäin hyvin ja edistyksellisesti, siitä mitä on juuri nyt.
Sarja tulisi tehdä uusintapainoksena kokonaan, olisi varmasti suuri hitti.
John Graykin on vielä elossa ja jatkaa työtään yhdessä tyttärensä kanssa. Hän löytyy fb.stä.Onkos tämä opus sukua Tapio A. Kärnän "Sielunlaki"-teokselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sama ongelma on naisilla - etsitään sitä odotuksien mukaista miestä ja sitten rakastutaan siihen miehiseen renttuun ja se ei olekkaan se täydellinen mies odotuksien kannalta."
Kovin samanlainen näkemys kuin palstan ätmeillä. ;-)"Sama ongelma on naisilla - etsitään sitä odotuksien mukaista miestä ja sitten rakastutaan siihen miehiseen renttuun ja se ei olekkaan se täydellinen mies odotuksien kannalta."
Kovin samanlainen näkemys kuin palstan ätmeillä. ;-)
Olen tuon ensimmäisen kommentin kirjoittaja ja en todellakaan ole ätmi ja en ole K&K mies. Mutta välillä on ollut niin monta naista kiinnostuneita samaankin aikaan, vaikka kuinka vakuutan että en ole K&K mies. Tosin en ole väkivaltainen enkä jännämies, enempi sellainen naistenmies tai top-5 mies. Ja vaikka kuinka vakuutan että olen uskoton, enkä hyvää parisuhde ainesta, niin naiset kuitenkin haluavat suhteeseen kanssani kovin odotuksin, ja pettyvät kun käyn vieraissa tai muuten olen huonosti pariutuva (itsekäs). Eivät voi sanoa etten olisi varoittanut. Eli tämä oli näkemys rentun vinkkelistä - ja kyllä se tuntuu pahalta minusta kun satutan kivoja nais-ihmisiä - en vain voi muuksi muuttua - K&K:ta ei minusta saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin samanlainen näkemys kuin palstan ätmeillä. ;-)
Olen tuon ensimmäisen kommentin kirjoittaja ja en todellakaan ole ätmi ja en ole K&K mies. Mutta välillä on ollut niin monta naista kiinnostuneita samaankin aikaan, vaikka kuinka vakuutan että en ole K&K mies. Tosin en ole väkivaltainen enkä jännämies, enempi sellainen naistenmies tai top-5 mies. Ja vaikka kuinka vakuutan että olen uskoton, enkä hyvää parisuhde ainesta, niin naiset kuitenkin haluavat suhteeseen kanssani kovin odotuksin, ja pettyvät kun käyn vieraissa tai muuten olen huonosti pariutuva (itsekäs). Eivät voi sanoa etten olisi varoittanut. Eli tämä oli näkemys rentun vinkkelistä - ja kyllä se tuntuu pahalta minusta kun satutan kivoja nais-ihmisiä - en vain voi muuksi muuttua - K&K:ta ei minusta saa.Ei edelleenkään eroa palstan ätmien käytöksestä. Noin hekin luultavasti tekisivät, jos heillä olisi naiskontakteja.
- Anonyymi
Liuhuparta ahdistaa maskissa?
- Anonyymi
Kiukkuinen kuin ampiainen aqikqa hyvä sanonta sinänsä.
- Anonyymi
No ne kaipaa naista joka huomaa heidät ja ottaa projektikseen. Vie kuntoilemaan, opettaa terveellisen syömisen salat, toimii makutuomarina vaateostoksilla . Kaipaa naists joka niistää nenän, peittelee nukkumaan, kertoo kuinka rakastaa, antaa suukivat ja jolle saa antaa..Saa kantaa kauppakassit ja saa grillata makkaraa. Saa olla tarpeellinen ja huomioitu.
- Anonyymi
hassu vertauskuva mies olisi kuin vihaisen ampiaisen pisto :D
Ampiaisen äkäinen pisto on jo jotain kyllä olen kokeknyt :D - Anonyymi
Hii hii joo ei tunnu kivalla vihaisen ampiaisen purema :D
- Anonyymi
Ampiainen ei pure ja kyy ei pistä. Tiedoksi teille luonnosta erkaantuneille cityvihreille.
Anonyymi kirjoitti:
Ampiainen ei pure ja kyy ei pistä. Tiedoksi teille luonnosta erkaantuneille cityvihreille.
Ampiainen voi purra aika kipeästikin ohueen ihon kohtaan.
Ihan kaupunkilaisena tämä...- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ihan kaupunkilaisena tämä...Ampiasella tosiaan on pirulliset leuat ja ne voi purra kipeesti. Sudenkorennonkin purema muuten sattuu. 😁
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ihan kaupunkilaisena tämä...Amppari pistää sillä piikillä millä se imee mettä kasveista ja käärmeet puree niillä on kaksi myrkkyhammasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampiasella tosiaan on pirulliset leuat ja ne voi purra kipeesti. Sudenkorennonkin purema muuten sattuu. 😁
Paarmakin puree tai pistää piikillä . Nousee patti ihoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paarma puree, ampiainen pistää ja kimalainen sekä puree että pistää. Jessus mitä tolvanoita te kaupunkihipit olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amppari pistää sillä piikillä millä se imee mettä kasveista ja käärmeet puree niillä on kaksi myrkkyhammasta .
Ei pistiäiset sitä pististään pienistä käytä. Siinä kun tuppaa usein lähtemään henki. Ampiaisilla on pirulliset leuat ja se todella voi myös purra. Ampiainen kun on peto. Mehiläinen on eri juttu. Sen purukalusto on olematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paarmalla piikkiä ole, vaikka se vähän samalta näyttääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pistiäiset sitä pististään pienistä käytä. Siinä kun tuppaa usein lähtemään henki. Ampiaisilla on pirulliset leuat ja se todella voi myös purra. Ampiainen kun on peto. Mehiläinen on eri juttu. Sen purukalusto on olematon.
Niin ja se piikki on niiden persiissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paarma puree, ampiainen pistää ja kimalainen sekä puree että pistää. Jessus mitä tolvanoita te kaupunkihipit olette.
En oo tullu koskaan katelleeksi kimalaisen leukoja. Itteni ei sellanen ole ikinä purru. Sen ole kuvitellu olevan ihan vaan mesipistiäinen, mutta voi kai sillä leuatkin olla. Mehiläisellä nyt ainakaan ei mitään leukoja ole. Niitä on tullut kateltua paljon. Ampiaisella on kunnon leuat ja se syö myös liharuokaa. Ampiaisia voi olla vaikka tuoreella hiirenraadolla hakemassa sapuskaa. Tuskin kukaan lähtis väittään, etteikö herhiläinen myös puris ja ampiaisella on samanlainen purukalusto. Pienemmässä mittakaavassa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo tullu koskaan katelleeksi kimalaisen leukoja. Itteni ei sellanen ole ikinä purru. Sen ole kuvitellu olevan ihan vaan mesipistiäinen, mutta voi kai sillä leuatkin olla. Mehiläisellä nyt ainakaan ei mitään leukoja ole. Niitä on tullut kateltua paljon. Ampiaisella on kunnon leuat ja se syö myös liharuokaa. Ampiaisia voi olla vaikka tuoreella hiirenraadolla hakemassa sapuskaa. Tuskin kukaan lähtis väittään, etteikö herhiläinen myös puris ja ampiaisella on samanlainen purukalusto. Pienemmässä mittakaavassa vaan.
Täällä on ihmeen pihalla luonnosta olevia ihmisiä, mutta se nyt ei yllätä koska kaupunkilaisten luontokäsitys on yleisesti vajavaista.
Kyllä. Ampiainen on petopistiäisiin kuuluva hyönteinen joka ei ime mettä eikä pölytä, vaan käyttää muunmuassa raatoja ravinnokseen. On toki perso makealle ja syö/juo sitä jos mahdollista.
Näinollen ampiaisen tapaa usein kuolleiden eläinten raadoilla tai vaikka kalaa peratessa kalan perkuutähteillä.
Ampiaisella on vahvat leuat kyllä, mutta leukojaan se ei käytä koskaan puolustukseen vaan aina piikkiä.
Voimakkaista leuoista parhaimman kokemuksen saa kun menee härnäämään kekomuurahaista. Pelkkä leukojen puraisu ei vielä juurikaan tunnu, mutta sen peräpäästä puremakohtaan ruiskuttama muurahaishappo kyllä tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ihmeen pihalla luonnosta olevia ihmisiä, mutta se nyt ei yllätä koska kaupunkilaisten luontokäsitys on yleisesti vajavaista.
Kyllä. Ampiainen on petopistiäisiin kuuluva hyönteinen joka ei ime mettä eikä pölytä, vaan käyttää muunmuassa raatoja ravinnokseen. On toki perso makealle ja syö/juo sitä jos mahdollista.
Näinollen ampiaisen tapaa usein kuolleiden eläinten raadoilla tai vaikka kalaa peratessa kalan perkuutähteillä.
Ampiaisella on vahvat leuat kyllä, mutta leukojaan se ei käytä koskaan puolustukseen vaan aina piikkiä.
Voimakkaista leuoista parhaimman kokemuksen saa kun menee härnäämään kekomuurahaista. Pelkkä leukojen puraisu ei vielä juurikaan tunnu, mutta sen peräpäästä puremakohtaan ruiskuttama muurahaishappo kyllä tuntuu."Ampiaisnaarailla on myrkkypistin, mutta toisin kuin tarhamehiläiset, ne eivät kuole pistäessään. Yhteiskunta-ampiaiset ja erakkoampiaiset eroavat elintavoiltaan toisistaan huomattavasti, mutta molempien toukat käyttävät ravintonaan aikuisten niille saalistamia hyönteisiä ja muuta proteiinipitoista ravintoa, kun taas aikuiset elävät pääasiassa kukkien medellä[1]."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ampiaisnaarailla on myrkkypistin, mutta toisin kuin tarhamehiläiset, ne eivät kuole pistäessään. Yhteiskunta-ampiaiset ja erakkoampiaiset eroavat elintavoiltaan toisistaan huomattavasti, mutta molempien toukat käyttävät ravintonaan aikuisten niille saalistamia hyönteisiä ja muuta proteiinipitoista ravintoa, kun taas aikuiset elävät pääasiassa kukkien medellä[1]."
Eli ampiaisetkin pölyttävät.
Happamia pihlajanmarjoja..
- Anonyymi
Mikä taas johtuu naisten kohtuuttomasta nirsoudesta ja hypergamiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä taas johtuu naisten kohtuuttomasta nirsoudesta ja hypergamiasta.
Jämämiehen juttuja..
W.
- Anonyymi
Ampiaista ei löytynyt https://m.youtube.com/watch?v=I0iqyclYIpY
naiset vasta ovatkin nirsoja, ei nykyään kelpaa edes pitkä kivan näköinen mies. vaan täydellinen mallimies.
- Anonyymi
Miehet alkaa oireilemaan huonoa hallitusta.
Siksi hallitus olisi kaadettava mahdollisimman pian. - Anonyymi
Miksi naiset on niitten jännämiesten kanssa jotka teitä haukkuu. Tuskin saatte kasvokkain haukkumista vaan some kanavien kauta enemmän mutta silti lähdette niitten miesten kanssa treffeille.
- Anonyymi
No ne osaa pyytää ja ei lannistu pakeista. Tietävät, että joku ennen pitkää lähtee.
- Anonyymi
Ne eri uskoiset miehet vihaa naisia ja homoilee. Naiset kelpaa vain rahapussiksi .
- Anonyymi
Ätmit ne naisia eniten haukkuu.
Naiset haluaa jännämiehen tai ulkomaalaisen jännämiehen, suomalainen ei kelpaa!!
- Anonyymi
Jännämiehet vie rahat ja pankkikortit autot ja talot lopulta järjen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännämies kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee myös jämämiehet. Ei kannata ottaa kumpaakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee myös jämämiehet. Ei kannata ottaa kumpaakaan.
En tiedä naiset on hankalia
- Anonyymi
Nopeat syövät hitaat. Tietenkin jos liikaa tuumailee ja jahkailee, on tyydyttävä jämiin. Fiksut vakiintuivat silloin kun valinnanvaraa vielä on, tyhmät jäävät sitten lehdelle soitteleen ja reklamoimaan.
- Anonyymi
Piikitteleville ja asiaintuntijoillekaan ei riittänyt tavallinen aktiivimalli, mutta sitä se teettää se ahneus. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007852828.html
- Anonyymi
Kiva kymysys. Se nainen ei vastaa. Kiukulla on kuitenkin puolensa, joskus parempikin.
- Anonyymi
Jännä pohdinta sinänsä tässä elokuvassa Paholaisen Asianajaja, se sanoo: Vanity definetily my favourite sin ihmisissä, eli turhamaisuus ja asioiden haluaminen mitä ei oikeasti tarvitse ja ahneus :D
- Anonyymi
Vihaisen ampiaisen pisto ei ole mukavan tuntuinen, nyt oli mielessä eräs aika mielenkiintoinenkin asia tuosta musiikkiyhtyestä GNR eli Guns N Roses... kappale One in a million jossa laulaa: "immigrants and fagots they never made sense to me, coming to our country and splitting some fkin disease..."
Että rasistinen kappako hah :D - Anonyymi
Ampiaisista niin eivät kelpaa mestaritappajille ja ruumiiden paketoijille kuin ristihämähäkeille, yritin joskus syöttää kaksikin kertaa laittamalla ampiaisen seittiin, mutta se lemmikki risitihämähäkki aina itse tiputti sen ampiaisen pois, hyttyset sille kyllä kelpasi ja niitä söi innoissaan kun laittoin seittiin, annoin siis ruokaa sille, helpotin sitä :D
- Anonyymi
Kyllä ristihämähäkki jota jotkut edelleen sanovat ristilukiksi, vaikka ei lukkeihin kuulu pyydystää myös ampiaisia. Joillain mehiläistarhojen liepeillä mehilaiset ovat pääsaaliita.
Ampiainen vaan on keskiverto saalista senverran painavampi, että hämppiksen tehdessä pakettia se saattaa pudota.
Ristihämähäkki ehtii kyllä nopeammin purra hermomyrkkyä ampiaiseen, kun ampiainen pistää jonka jälkeen se voi vaan seurata kunnes pyristely loppuu.
Hienointa oli kerran seurata ukonkorennon ja ampiaisen yhteenottoa. Oli aurinkoinen syyskesän tyyni päivä, kun nämä kaksi päätti ottaa pihapöydän yläpuolella yhteen joten sai tarkkaan seurata heidän taisteluaan. Hetken pyristeltyään putosi jotain ukonkorennolta pöydälle joka jatkoi sitten lentoaan ampiainen jaloissaan pois.
Katsoin minkä se pudotti, niin siinä oli ampiaisen pää.
Että kyllä se ampparikin voittajansa löytää hyönteismaailmassa monissa elämänvaiheissa.
Tjaa? Eiköhän toisia ihmisiä kovasti arvosteleva ihminen ole itse hiukan päästään pipi?
Ihan kevyet mielensairaudet puskee helposti läpi tälläisillä anonyymipalstoilla. Täällä voi nimettömänä laukoa mitä huvittaa. Kun loppuu käsitys itsestä ja muista, voi aina ulvoa sen ulos miten sattuu.
Se on kuitenkin laiha lohtu, mihin ei saa mitää apua näin, vaikka kuinka ulvois täällä naisista sitä ja tätä. Oma pää pitää saada silti kondikseen, että pystyisi elämään täyspäisesti muiden kanssa.
Ja ehkä osa miehistä ei ole tottunut siihen, että se on omalla vastuulla...🤷♂️- Anonyymi
Kun yritin auttaa sitä ristihämähäkkiä laittamalla seittiin isomman ötökän mutta ampiaiset eivät kelvanneet se tiputti itse ne pois seitistään, hassua sinänsä.
- Anonyymi
Auta ötökkää kampanjakin oli oikein telkkarissa, minä autoin myrkkyhämähäkkejä yrittämällä antaa niille ruokaa lisää.
- Anonyymi
Erilaisten pikkueläiomien eli ötököiden lempiruoat :D
- Anonyymi
Silloin kaikki miehet ovat Idootteja jas kaikki naiset niin antibioootteja.
Mää en niiku ollenkaan tykkää, et veministit herjaa luppania pikku ampparei. Noon kyl törkei, ne veministit, et kehtaaki.
MIKSEI NAISET VASTAA NIIHIN HELVETIN VIESTEIHIN
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653