Nainen ei saa suhdetta miesten ennakkoluulojen takia

Anonyymi

105

1766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Female ei ole selkeesti nainen niin ei kiinnosta. Pillu pitää olla ja tissitja naisen näköinen.

• Anonyymi

Eli köy jos on leikattu?

• Anonyymi

En ole homo, joten tuollaiset "naiset" ei kiinnosta

• Vaikea yksikantaan sanoa, mikä on todellinen syy?

Tuo kuvan ihminen vaikutti kuvien perusteella, ettei tuputa stereotyyppistä naiseutta, mutta monet transihmiset vaan tekee niin.
      Se voi tehdä siitä vaikeasti lähestyttävän, jos tavallaan esittää jotain.

Leikkauksillahan ja hormoonihoidoillahan saa korjauttua sukupuolta, mutta pään sisältöön ei voi vaikuttaa. Jos osaa olla rennosti sitä mitä on, ei kai sukupuolella luulisi olevan merkitystä? Eihän kaikki naisetkaan saa lapsia, joten sekään ei voisi olla syy...

Sitten voi vielä olla yhteisöpaine... ei kehtaa olla transihmisen kanssa leimaantumisen pelon vuoksi.

Aika ei vielä ehkä ole kypsä tuollaiseen....🤔

• Anonyymi

Kaikki ansaitsevat kunnioitusta ja onnea elämässään!

En usko, että kyseessä on mikään ajan ja kulttuurin kypsymiseen liittyvä asia. Olemme evolutiivisesti kykeneviä tunnistamaan, onko ihminen lisääntymiskykyinen meidän kanssamme. Homotkin tunnistavat sen, he vain syystä tai toisesta viehättyvät juuri niistä, jotka eivät ole heidän kanssaan lisääntymiskykyisiä, mutta tunnistavat sen yhtä lailla. Heteroille on tärkeää se biologinen kokonaisuus, joka on vastakkainen sukupuoli, vaikkei koskaan tekisikään lapsia tämän kanssa. Heteroseksuaalisuus tarkoittaa viehättymistä vastakkaiseen biologiseen sukupuoleen, ja leikkauksilla ja hormoneilla voi auttaa transihmistä elämään onnellisena koetussa sukupuolessa, mutta ei muovaamaan tätä vastakkaisen sukupuolen biologiseksi edustajaksi. Kun sanot "pään sisältöön ei voi vaikuttaa", niin sehän on ihan väärä väite, sillä kaikenlaiset kokemukset, keskustelut ja ympäröivä kulttuuri jatkuvasti vaikuttaa tulkintoihimme ja ajatuksiimme itsestämme. Ja kun sanot, että ei kai sukupuolilla luulisi olevan merkitystä, niin homo-hetero-tapauksissa sukupuolella on merkitystä, mutta biseksuaalisuus näyttäisi olevan alue, jossa sukupuoli ei ainakaan ole iso rajoite, joskaan en usko, että esim. miehen kanssa elävä mies-bi ei viehättyisi myös sukupuolisesti kumppanistaan, hän vain kykenee viehättymään molemmista. Trans-ihmisille löytyy varmasti seuraa, mutta seksuaalisen suuntautumisen arvostelu on aika tympeää, ei kenenkään voi ODOTTAA syttyvän jostain, mistä ei syty. Kaikki ansaitsevat kunnioitusta ja onnea. :)

• Anonyymi

Pelkäävät homoksi leimautumista. Kavereiden mielipide ratkaisee.

• No haittako se jos on homo? Jos oot homo niin esitätkö ettet ole kavereitten mieliksi? Kysytään näin.

Jos sä tunnet vetoa ihmiseen, niin ootko tarkemmin miettinyt mihin sä siinä vetoa tunnet? Onko se alapää, persoona, jotain muuta?

Fobia voi helpottaa, jos oppii ajattelemaan tykkäävänsä ihmisestä eikä sukupuolesta. Ja et onko niitten kavereitten mielipide tärkeämpi vai se et sä tiedät kenestä sä tykkäät ja ketä haluat?

Pitäs olla tervesti itsekäs ja tykätä kestä tykkää, jos kerran tykkää. Viis muiden mielipiteistä.

• SheHe kirjoitti:

No haittako se jos on homo? Jos oot homo niin esitätkö ettet ole kavereitten mieliksi? Kysytään näin.

Jos sä tunnet vetoa ihmiseen, niin ootko tarkemmin miettinyt mihin sä siinä vetoa tunnet? Onko se alapää, persoona, jotain muuta?

Fobia voi helpottaa, jos oppii ajattelemaan tykkäävänsä ihmisestä eikä sukupuolesta. Ja et onko niitten kavereitten mielipide tärkeämpi vai se et sä tiedät kenestä sä tykkäät ja ketä haluat?

Pitäs olla tervesti itsekäs ja tykätä kestä tykkää, jos kerran tykkää. Viis muiden mielipiteistä.

Itsekäs kuten hekin, jotka päättävät elämästään ihan sama miten muut tuomitsee. Esim. irtosuhteet, sinkuuden, lapsettomuuden, polyamorian, uskonnottomuus, uskominen jne.

Tuomitsevia riittää. Silti valitset itse miten elät, no ei se parin valinta poikkea tosta mitenkään. Sekin on itsekäs valinta, mikä mulle sopii ja kelpaa.

Eri asia, jos jätät jotain valitsematta kun se ei ole sun juttu tai ei kiinnosta sua. Ja yhtä ok. Sun elämä, sun valinta.

• Anonyymi

Kuulisitpa vain mitä miehet puhuvat kaveristaan, joka on ottanut parisuhteeseen lutkan.

• SheHe kirjoitti:

No haittako se jos on homo? Jos oot homo niin esitätkö ettet ole kavereitten mieliksi? Kysytään näin.

Minua ei haittaisi se, jos olisin homo. Sitten olisi niin.

Mutta kun en tutustuisi tietoisesti sukupuolensa vaihtaneeseen ihmiseen kovinkaan helpolla. Minun pitäisi itse käsitellä päässäni menttaalitasolla monta ongelmaa ja ristiriitaisuutta. Ja en varmaan näkisi siihen tarvetta, jos en jostain syystä tutustuisi tälläiseen ihmiseen ja joutuisi niitä läpikäymään sitten.

Tälläinen sukupuoltaan vaihtanut taas on käynyt itsensä vuoksi sellaisia läpi, joten hän on valmiimpi. Ehkä hänen olisi helpompi löytää sukupuolen vaihtaneista kumppani, kuin valtamassasta? 🤷‍♂️

• interlocutrice kirjoitti:

Mutta kun en tutustuisi tietoisesti sukupuolensa vaihtaneeseen ihmiseen kovinkaan helpolla. Minun pitäisi itse käsitellä päässäni menttaalitasolla monta ongelmaa ja ristiriitaisuutta. Ja en varmaan näkisi siihen tarvetta, jos en jostain syystä tutustuisi tälläiseen ihmiseen ja joutuisi niitä läpikäymään sitten.

Tälläinen sukupuoltaan vaihtanut taas on käynyt itsensä vuoksi sellaisia läpi, joten hän on valmiimpi. Ehkä hänen olisi helpompi löytää sukupuolen vaihtaneista kumppani, kuin valtamassasta? 🤷‍♂️

Juu, kaikki ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa ja onhan se joskus vaikeeta ollakin, jos lähipiiri on tuomitseva ja päällekäyvä. En minäkään huutele irl näistä juuri siksi, että mun lähipiirissä on tyyppejä jotka ei sulattaisi, joten miksi suotta avautuakkaan heille.

Ihan ymmärrettävää, siinä on paljon prosessoitavaa ja ymmärrettävää. Vaikka loppujen lopuksi se ihminen on se ihminen jonka näet, ihan kun muutkin ihmiset.

Varmasti onnellisempi ja tasapainoinen, mitä ennen, jos sukupuolenkorjaus on tuonut sielunrauhan.

Onhan se monelle shokki, että joku lähtee toimenpiteisiin mistä ei ole paluuta, ei helposti. Ja riskit on valtavat epäonnistuessa terveydelle. Mielenterveydellekin.

Luultavasti on helpompi tai ainakin vastapuolen pitää olla hyvin avomielinen ja kyvykäs ymmärtämään näitä asioita, osata katsoa oikeasta näkökulmasta transrakkaansa näkökulmaa tajuten ja hyväksyen.

• SheHe kirjoitti:

Juu, kaikki ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa ja onhan se joskus vaikeeta ollakin, jos lähipiiri on tuomitseva ja päällekäyvä. En minäkään huutele irl näistä juuri siksi, että mun lähipiirissä on tyyppejä jotka ei sulattaisi, joten miksi suotta avautuakkaan heille.

Ihan ymmärrettävää, siinä on paljon prosessoitavaa ja ymmärrettävää. Vaikka loppujen lopuksi se ihminen on se ihminen jonka näet, ihan kun muutkin ihmiset.

Varmasti onnellisempi ja tasapainoinen, mitä ennen, jos sukupuolenkorjaus on tuonut sielunrauhan.

Onhan se monelle shokki, että joku lähtee toimenpiteisiin mistä ei ole paluuta, ei helposti. Ja riskit on valtavat epäonnistuessa terveydelle. Mielenterveydellekin.

Luultavasti on helpompi tai ainakin vastapuolen pitää olla hyvin avomielinen ja kyvykäs ymmärtämään näitä asioita, osata katsoa oikeasta näkökulmasta transrakkaansa näkökulmaa tajuten ja hyväksyen.

Mut jos nyt joskus käviskin niin, että seurustelisin naisen kanssa. En mä siitä heti numeroa tekisi, mutta jos suhde olisi vakaa ja silleen varmalla pohjalla, että yhteinen tulevaisuus tuntuu molemmista mahdolliselta. Niin kyllä mä sitten toisin asian reippaasti julki silläkin uhalla, että menetän ne ihmiset, jotka ei hyväksy mulle rakasta ihmistä.

Se heidän häpeä.

• SheHe kirjoitti:

Mut jos nyt joskus käviskin niin, että seurustelisin naisen kanssa. En mä siitä heti numeroa tekisi, mutta jos suhde olisi vakaa ja silleen varmalla pohjalla, että yhteinen tulevaisuus tuntuu molemmista mahdolliselta. Niin kyllä mä sitten toisin asian reippaasti julki silläkin uhalla, että menetän ne ihmiset, jotka ei hyväksy mulle rakasta ihmistä.

Se heidän häpeä.

Tuohon homouteen viitaten. Se on jo mörköjen mörkö monille.

• SheHe kirjoitti:

Joo. Siis ei ole suvaitsemuutta aina, jos ei itse koe tarvetta miettiä, että haluisinko ja pystyisinkö olemaan transsukupuolisen kanssa.

Jos haluaa asunnon, ei ole pakko rakentaa taloa. 😊

Transsukupuolinen tai homoseksuaalin täytyy hyväksyä muutakin kuin itsensä. Siinä tarjonta kumppaneissa pienenee väkisin. 🙄
        Eikä se ole kenäänkää syy tai vika.

Mites sitten, jos on hyvin naisellinen transnainen, kun niitäkin on. Ettei helpolla huomaa mitään merkkejä fyysisestä menneestä miehuudesta. Nuorena hormonit aloittaneilla usein näin, pääsevät parempiin lopputuloksiin mitä vanhempana transition aloittavat. Kun sukupuolityypilliset piirteet ei vielä ole kehittyneet loppuunsa.

Jos ihastuisit tällaiseen ja yhtenä iltana kuulisit treffeillä totuuden?

Joo. Siis ei ole suvaitsemuutta aina, jos ei itse koe tarvetta miettiä, että haluisinko ja pystyisinkö olemaan transsukupuolisen kanssa.

Transsukupuolinen tai homoseksuaalin täytyy hyväksyä muutakin kuin itsensä. Siinä tarjonta kumppaneissa pienenee väkisin. 🙄

"Transsukupuolinen tai homoseksuaalin täytyy hyväksyä muutakin kuin itsensä."

- Kyllä. Ympäröivän maailman vaikeudet ymmärtää, vaikka se turhauttavaa onkin.

• SheHe kirjoitti:

"Transsukupuolinen tai homoseksuaalin täytyy hyväksyä muutakin kuin itsensä."

- Kyllä. Ympäröivän maailman vaikeudet ymmärtää, vaikka se turhauttavaa onkin.

Juu, harvassa on ne jotka oikeasti ymmärtää ja kykenee. Tuntuu olevan vaikeeta niillekin, jotka luulee ymmärtävänsä mistä on kyse todella ymmärtää mitä se on. Miten erilaisia yksilöitä trasihmisissä on aivan kuten cis ihmisissäkin. Ei ole homogeeninen ryhmä ja kaikilla samat tavoitteet.

• SheHe kirjoitti:

Juu, harvassa on ne jotka oikeasti ymmärtää ja kykenee. Tuntuu olevan vaikeeta niillekin, jotka luulee ymmärtävänsä mistä on kyse todella ymmärtää mitä se on. Miten erilaisia yksilöitä trasihmisissä on aivan kuten cis ihmisissäkin. Ei ole homogeeninen ryhmä ja kaikilla samat tavoitteet.

*tran hipaisuhuti

• SheHe kirjoitti:

Mites sitten, jos on hyvin naisellinen transnainen, kun niitäkin on. Ettei helpolla huomaa mitään merkkejä fyysisestä menneestä miehuudesta. Nuorena hormonit aloittaneilla usein näin, pääsevät parempiin lopputuloksiin mitä vanhempana transition aloittavat. Kun sukupuolityypilliset piirteet ei vielä ole kehittyneet loppuunsa.

No juurikin se, että pitäisi jotenkin ehkä päästä sen kiinnostumisen kautta tilanteeseen, että tutustuisi ihmiseen.

Sen verran utelias tyyppi oon, että saattaisin hyvinkin käydä treffeillä vaikka tietäisinkin, että on teanssukupuolinen. Mä oon tehnyt monta seikkailua epämukavuusalueelle, mutta lopputulos olisi täysin arvailua? 🤷‍♂️

Tai onhan se aina. 😀 Joku voi näyttää ja vaikuttaa kiinnostavalle 1-3 treffiä, mutta sitten into loppuu johonkin...

• SheHe kirjoitti:

Itseasiassa eipä trans-homoaeksuaalit jne ole ainoita vähemmistöjä, keillä on vaikea löytää kumppania. Aseksuaalit ja demiseksuaaliset yms. on vielä lisänä.

Tuntuu, että mitä enemmän löydetään pikkulokeroita mihin ihmisen voi määrittää, sen vaikeampi on kokonaiskuvana ihmisten ymmärtää, mitä se lopulta tarkoittaa...

Joku lokerointi on tarkoitettu selittämään osa ihmisen piirteistä, mutta se on silti uniikki. 😀

No juurikin se, että pitäisi jotenkin ehkä päästä sen kiinnostumisen kautta tilanteeseen, että tutustuisi ihmiseen.

Sen verran utelias tyyppi oon, että saattaisin hyvinkin käydä treffeillä vaikka tietäisinkin, että on teanssukupuolinen. Mä oon tehnyt monta seikkailua epämukavuusalueelle, mutta lopputulos olisi täysin arvailua? 🤷‍♂️

Tai onhan se aina. 😀 Joku voi näyttää ja vaikuttaa kiinnostavalle 1-3 treffiä, mutta sitten into loppuu johonkin...

Niinpä. Ymmärrän. 👍

Heh, sellaset treffit saattaa olla oikeesti aika silmiä avaavat. Jos kykenee avoimesti kohtaamaan ihminen ihmisen, vaikkei siitä mitään muuta syntyiskään, kun hyvän päivän tuttavuus.

En usko, että transsukupuolisen kanssa treffit on epämukavia, jos itse on avoimin mielin ihmistä tapaamassa eikä numeroa tekemässä.

Jep. Totta.

• SheHe kirjoitti:

Niinpä. Ymmärrän. 👍

Heh, sellaset treffit saattaa olla oikeesti aika silmiä avaavat. Jos kykenee avoimesti kohtaamaan ihminen ihmisen, vaikkei siitä mitään muuta syntyiskään, kun hyvän päivän tuttavuus.

En usko, että transsukupuolisen kanssa treffit on epämukavia, jos itse on avoimin mielin ihmistä tapaamassa eikä numeroa tekemässä.

Jep. Totta.

Mut kukaan ei halua olla mikään uteliaiden pällistelyn kohde ja friikkisirkus numerona. Kunnioitus pitää muistaa.

• SheHe kirjoitti:

Niinpä. Ymmärrän. 👍

Jep. Totta.

No sanotaanko, että ihan siinä missä biologisesti naiseksikin syntynyt, niin sukupuolensakin vaihtanut nykyinen nainen kun osaa olla se omanlaisensa oma nainen ja on siinä rennosti, hyväksyy sen, niin miksipä ei? 🤷‍♂️

Seksi on mulle tärkeää, että sekin olisi pitemmän päälke oltava toimivaa, mutta eipä kai sitä muuta estettä olisi nyt, kuin se, että pitäisi olla tarve katsoa sinne omaan mieleen, haluanko tätä...

Samaa kai sitä kyllä miettii kaikkien kohdalla..🤔

• SheHe kirjoitti:

Niinpä. Ymmärrän. 👍

Jep. Totta.

No sanotaanko, että ihan siinä missä biologisesti naiseksikin syntynyt, niin sukupuolensakin vaihtanut nykyinen nainen kun osaa olla se omanlaisensa oma nainen ja on siinä rennosti, hyväksyy sen, niin miksipä ei? 🤷‍♂️

Seksi on mulle tärkeää, että sekin olisi pitemmän päälke oltava toimivaa, mutta eipä kai sitä muuta estettä olisi nyt, kuin se, että pitäisi olla tarve katsoa sinne omaan mieleen, haluanko tätä...

Itseasiassa eipä trans-homoaeksuaalit jne ole ainoita vähemmistöjä, keillä on vaikea löytää kumppania. Aseksuaalit ja demiseksuaaliset yms. on vielä lisänä.

Tuntuu, että mitä enemmän löydetään pikkulokeroita mihin ihmisen voi määrittää, sen vaikeampi on kokonaiskuvana ihmisten ymmärtää, mitä se lopulta tarkoittaa...

Joku lokerointi on tarkoitettu selittämään osa ihmisen piirteistä, mutta se on silti uniikki. 😀

Kyllä. Jokainen tajuaa tai pitäisi tajuta, että mitä pienempi porukka sen haasteellisempaa isossa mittakaavassa.

Termit on vaan kuten lääketieteessäkin siksi, että ne täsmentää lyhyesti ja ytimekkäästi mistä on kyse. Silti ne ei ole ahtaita ja yhdenmallisia muotteja silloinkaan. Vaan yksilöllisiä eroja on kahden samaa termiä tunnustavan välillä. Kaikkien välillä.

Juu. Niinpä. Korjannut. Vaihtanut kalahtaa korvaan, vaikka ymmärrän muotovirheet. 😄

Niin, no jos kiinnostaa tutustua transnaisen vaginoplastiaan, niin siitä löytyy kyllä materiaalia. Enkuksi enemmänkin jopa kuvia. Kyllä sillä sukuelimellä pystyy seksiä harrastamaan ja hyvin on näköinenkin, kuin syntymässä saatukin.

Tokihan leikkauksien onnistuminen ja kirurgin taidot ja ihmisen ominaisuudet vaikuttaa lopputulokseen.

Juu. Niinpä. Korjannut. Vaihtanut kalahtaa korvaan, vaikka ymmärrän muotovirheet. 😄

Niin, no jos kiinnostaa tutustua transnaisen vaginoplastiaan, niin siitä löytyy kyllä materiaalia. Enkuksi enemmänkin jopa kuvia. Kyllä sillä sukuelimellä pystyy seksiä harrastamaan ja hyvin on näköinenkin, kuin syntymässä saatukin.

Tokihan leikkauksien onnistuminen ja kirurgin taidot ja ihmisen ominaisuudet vaikuttaa lopputulokseen.

• SheHe kirjoitti:

Kyllä. Jokainen tajuaa tai pitäisi tajuta, että mitä pienempi porukka sen haasteellisempaa isossa mittakaavassa.

Termit on vaan kuten lääketieteessäkin siksi, että ne täsmentää lyhyesti ja ytimekkäästi mistä on kyse. Silti ne ei ole ahtaita ja yhdenmallisia muotteja silloinkaan. Vaan yksilöllisiä eroja on kahden samaa termiä tunnustavan välillä. Kaikkien välillä.

En seksuaaliseen toimintaa ryhtyisi transihmisen kanssa, mutta voisin aivan hyvin olla kaveri. Luin vähän tuota Hesarin artikkelia ja totesin, että meitä on moneen lähtöön.

• SheHe kirjoitti:

Vähän tökkii sivut taas...🙄

Mutta niinpä se on... monta muttaa aina ihmisten kesken, olipa syynä sukupuoli tai yhteiskuntaluokka tai arvot....🤔

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

"Jos ihastuisit tällaiseen ja yhtenä iltana kuulisit treffeillä totuuden?"

Juttu loppuisi heti eka iltana koska sänkyyn mennään eka treffeillä, siinähän se paljastuisi.

• HOPE.LOVE kirjoitti:

En seksuaaliseen toimintaa ryhtyisi transihmisen kanssa, mutta voisin aivan hyvin olla kaveri. Luin vähän tuota Hesarin artikkelia ja totesin, että meitä on moneen lähtöön.

Ne omat rajat on hyvä tietää ja myöntää. Tuli näköjään taas moneen kertaa saman sisältöinen teksti multa. Nikotteleeko muilla yhteydet?

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos ihastuisit tällaiseen ja yhtenä iltana kuulisit treffeillä totuuden?"

Juttu loppuisi heti eka iltana koska sänkyyn mennään eka treffeillä, siinähän se paljastuisi.

Paljastuu jos on munat tallella. Jos ei, ei välttis paljastu.

Mutta niinpä se on... monta muttaa aina ihmisten kesken, olipa syynä sukupuoli tai yhteiskuntaluokka tai arvot....🤔

Kyllä. 👍

Kyllä. 👍

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Mites sitten, jos on mitään hoitoja saamaton, vastaanottamaton transihminen, joka ei juuri poikkea cis ihmisen ulkomuodosta, voisitko seurustella?

Jos on naisen keho miehen mieli.

Monille naisille voi olla iso kynnys seurustella naisen näköisen transmiehen kanssa, jolla on kaikki naiselliset härpäkkeet tallella ja vartalonmuodotkin. Pitäisi olla hormonit ja keho miesmäinen niiden avustuksella. Mites sinä miehenä suhtaudut?

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Mites sitten, jos on mitään hoitoja saamaton, vastaanottamaton transihminen, joka ei juuri poikkea cis ihmisen ulkomuodosta, voisitko seurustella?

Monille naisille voi olla iso kynnys seurustella naisen näköisen transmiehen kanssa, jolla on kaikki naiselliset härpäkkeet tallella ja vartalonmuodotkin. Pitäisi olla hormonit ja keho miesmäinen niiden avustuksella. Mites sinä miehenä suhtaudut?

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Vain kaveri voisin olla transihmisen kanssa tai tuttava. Heteronainen se olla pitää, jolla kaikki on kohdallaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain kaveri voisin olla transihmisen kanssa tai tuttava. Heteronainen se olla pitää, jolla kaikki on kohdallaan.

Okei, mutta jos et tiedä että hän on transihminen? Ei mustakaan kukaan tiedä, jos en sitä itse kerro. Pikkasen maskuliinimpi nainen vaan olemukseltani mitä yleensä naisväestön on totuttu olevan.

Todennäköisesti monet mieltää mut enemmänkin lesboksi pukeutumisen ja habituksen mukaan, kun transihmiseksi. :)

• SheHe kirjoitti:

Okei, mutta jos et tiedä että hän on transihminen? Ei mustakaan kukaan tiedä, jos en sitä itse kerro. Pikkasen maskuliinimpi nainen vaan olemukseltani mitä yleensä naisväestön on totuttu olevan.

Todennäköisesti monet mieltää mut enemmänkin lesboksi pukeutumisen ja habituksen mukaan, kun transihmiseksi. :)

Oma puolisokin on sanonut, että näytän butchille. Jos hänellä tulee minusta se mielikuva, niin takuulla monelle muullekin. Hormonihoidoilla kyllä saisin aikaan ihan kivan mieskropan, mutta mun terveys ei taida kestää sitäkään hoitomuotoa. Ongelmia muutenkin hormonieni kanssa, niiden olemassa olevien. Olen yliherkkä, veritulppa riski on massiivinen, migreeni hormonaalinen jne.

Tissit voi tempaista pois, jos leikkauksen kestää delaamatta.

• SheHe kirjoitti:

Oma puolisokin on sanonut, että näytän butchille. Jos hänellä tulee minusta se mielikuva, niin takuulla monelle muullekin. Hormonihoidoilla kyllä saisin aikaan ihan kivan mieskropan, mutta mun terveys ei taida kestää sitäkään hoitomuotoa. Ongelmia muutenkin hormonieni kanssa, niiden olemassa olevien. Olen yliherkkä, veritulppa riski on massiivinen, migreeni hormonaalinen jne.

• SheHe kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulisitpa vain mitä miehet puhuvat kaveristaan, joka on ottanut parisuhteeseen lutkan.

Välitätkö sä oikeasti moisista? Ja miksi ihmeessä olet kaveri noin epäkunnioittavien ihmisten kanssa?

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

"Transsukupuolinen tai homoseksuaalin täytyy hyväksyä muutakin kuin itsensä. Siinä tarjonta kumppaneissa pienenee väkisin. 🙄"

Toki noin. Noinhan se menee lähes kaiken kanssa. Mä vaan mietin, että oletko sä pohtinut miksi itse ajattelet asian noin. En tarkota kysymystä niin, että olisi pakko hyväksyä. Tarkotan niiden omien syiden tuntemista ja tunnistamista. Sehän ei silti välttämättä johda "ongelman" poistumiseen. Itselläni ainakin on paljon sellasia juttuja millaista vaikkapa kumppania en huolisi. Mä tiedän ja tiedostan hyvin syyni niihin ja tiedä rajottavani omaa "valinnanvaraani". Vaan kun jotain asiaa ei halua, niin sitä ei halua. Musta itsensä on syytä tuntea ja se omien syiden tiedostaminen on hyvin hyödyllistä monessa kohtaa.

• Anonyymi

Ellei naisella ei ole pillu ja tissit niin ei se ole nainen. Selkeesti ihmiskunta jakautunut sellaisiin että jotkut tykkää heteroista ja jotkut trans naisista.

• Anonyymi

Sahan sellaiset hommattua.

• Anonyymi

Mikä nainen?

• Tyyppi on ihan sekaisin, Tai maailma on sekaisin. Keisarilla ei ole vaatteita, mutta jumalauta sitä ei saisi sanoa ääneen, vaan pitäisi teeskennellä, että perkeleen hienot kledjut on.

• Anonyymi

Jos se tekee minusta rasistin, että sisään rakennettu biologiani vaatii naisen olevan nainen myös biologisesti, niin sitten laittakaa vaikka vankilaan.
      Miksi minun pitäisi viehättyä ihmisestä josta en viehäty? En kiinnostu myös tummistakaan oikeista naisista ja joku pitää sitäkin rasistisena.
      Hiustenvärillä nyt ei ole merkitystä, mutta on myös miehiä joille esim blondi on se juttu. Ovatko he myös rasisteja tummahiuksisia ja punahiuksisia kohtaan?
      Monilla asioilla nyt voi leikkiä ja politikoida, mutta biologiaa ei voi vastentahtoisesti toistaiseksi ainakaan muuttaa.

En saanut tuota juttua auki joten vastasin lähinnä pelkkään otsakkeeseen, mutta voin kuvitella että juttu on vain syyttelyä miksi vastentahtoisesti kukaan ei kiinnostu.

• Anonyymi

Mistä se "biologinen naiseus" koostuu? Onko se käytännössä vain se sukupuolielin, jonka kanssa on syntynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se "biologinen naiseus" koostuu? Onko se käytännössä vain se sukupuolielin, jonka kanssa on syntynyt?

Nuo asiat kerrotaan ala-asteella, jos on tunneilla hereillä. Eli vastaus: Kysy siltä opettajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo asiat kerrotaan ala-asteella, jos on tunneilla hereillä. Eli vastaus: Kysy siltä opettajalta.

Ei kerrota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä siellä mitään tuollaista kerrota. Kerro sinä siis.

• Biologian peräänkuuluttaminen. Niin, ihmiset syntyy pääosin joistakin harvinaisista poikkeuksista huolimatta naisen tai miehen kroppaan.

Se on sun maallisen taivalluksesi työkalu elämäsi ajan. Se saattaa rajoittaa mielesi mullistavia liikkeitä, biologisen fyysisen sukupuolen kuin muidenkin fyysisten rajoitusten kautta.

Miksi jotkut sitten sorvaa itsestään naisen, vaikka saivat miehen kropan ja toiset miehen, vaikka saivat naisen kropan?

Siksi, kun heillä mieli ei anna ennen sielunrauhaa, ennen kuin he ovat ja näkyvät sellaisina, kun he päässään ja mielessään kokevat olevansa.

Ja tulevat kohdeltuina siinä sukupuolessa she or he, kun mieli itsensä haluaa tulevan.

Eli se ei ole leikkiä, eikä politikointia, se on ahdistuksesta pois pääsyä. Vakavaa.

Joillain ahdistus saa niin isot mittasuhteet, ettei voi kun modifioida kehon sukupuoli ominaisuuksia leikkauksin ja hormonein, puhutaan dysforiasta jota on eri asteista ihmisestä riippuen.

Transsukupuolisuus, transnaiseus ja - mieheys ei silti vaadi ollakseen todellinen kokemus fyysistä ulkonäön muokkausta. Eikä sukupuolityypillistä ulkonäköä. Kaikkien terveys ei kestä toimenpiteitä.

Ja toiset pystyy hyväksymään kehonsa ja mielensä ristiriitaisuuden, eikä sosiaalinen dysforiakaan aiheuta toimenpiteitä tai sitä ei edes ole, transsukupuolisuudesta huolimatta.

Tää dysforiakin on kuin ihottuma, toisilla se on pahempi kun toisilla.

Ihan ymmärrettävää, ettei kaikki viehäty itsensä korjaajista ja originelli nainen/mies on ainoa mikä vetoaa. Ja minusta se on ok.

Ei keltään voi vaatia, että pitää tykätä jostakusta josta ei tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä siellä mitään tuollaista kerrota. Kerro sinä siis.

No kerrataan nyt vielä teille jotka nukuitte siellä bilsan tunnilla. X ja Y kromosomit ovat se vihje josta voitte lähteä asiaa opiskelemaan.
        Se on ihan sama vaikka revitte värkkinne pois ja/tai haette kumitissit kaupasta, niin edelleen BIOLOGISESTI olette joko mies tai nainen.
        Ja kun tähän joku kuitenkin tulee inisemään ns. muunsukupuolisesta, niin niitä on se joku promillen murto-osa olemassa. 99,9999999% jotka väittävät sellaisia olevansa, ovat vain huomihorottavia narsisteja.
        Ps. Ei mulla transuja vastaan mitään ole ihmisinä kunhan myöntävät todellisuuden.

• Anonyymi kirjoitti:

No kerrataan nyt vielä teille jotka nukuitte siellä bilsan tunnilla. X ja Y kromosomit ovat se vihje josta voitte lähteä asiaa opiskelemaan.
        Se on ihan sama vaikka revitte värkkinne pois ja/tai haette kumitissit kaupasta, niin edelleen BIOLOGISESTI olette joko mies tai nainen.
        Ja kun tähän joku kuitenkin tulee inisemään ns. muunsukupuolisesta, niin niitä on se joku promillen murto-osa olemassa. 99,9999999% jotka väittävät sellaisia olevansa, ovat vain huomihorottavia narsisteja.
        Ps. Ei mulla transuja vastaan mitään ole ihmisinä kunhan myöntävät todellisuuden.

Mä en ymmärrä kuka viittis hakea huomiota noinkin epämukavalla asialla?

Mielummin sitä on sinut sen biologisen sukupuolen kanssa, kun painii jonkun vitun identiteettikriisin kanssa. Elämän vois käyttää muuhunkin, kun murehtimiseen mikä mussa on vialla.

Muunsukupuolisella meinaat sukupuolettomia vai koko sakkia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, eli sinulle tuo on se mikä sen määritää. Muitakin määritelmiä on.

• Jännä juttu sinänsä, mutta mua kyllä jostain syystä kiinnostaa minkä sukupuolen edustajan kanssa menen treffeille. Ja jostain syystä haluan vain naisen kanssa.

Vähän vois epäilyttää jos toinen ehdottais treffejä, muttei suostuis kertomaan sukupuoltaan.

Muissa asioissa mulle sukupuoli on sitten yhdentekevää.

• Anonyymi

Ja jos on käynyt läpi sukupuolen vaihdoksen, kaiken lääketieteellisen ja juridisen puolen ja on viimein aidosti sitä on koko ajan kokenut olevansa, niin silti pitää sanoa se mitä ei ole? Ei ole enää fyysisesti eikä juridisesti eikä ole koskaan kokenutkaan olevansa. Kyllä mä tavallaan ymmärrän ajatuksesi, mutta sä sanot "muttei suostuis kertomaan sukupuoltaan". Se on jotenkin ristiriitainen ajatus. Voiko siitä asiasta sitten olla jotenkin vielä rehellisempi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jos on käynyt läpi sukupuolen vaihdoksen, kaiken lääketieteellisen ja juridisen puolen ja on viimein aidosti sitä on koko ajan kokenut olevansa, niin silti pitää sanoa se mitä ei ole? Ei ole enää fyysisesti eikä juridisesti eikä ole koskaan kokenutkaan olevansa. Kyllä mä tavallaan ymmärrän ajatuksesi, mutta sä sanot "muttei suostuis kertomaan sukupuoltaan". Se on jotenkin ristiriitainen ajatus. Voiko siitä asiasta sitten olla jotenkin vielä rehellisempi?

Kyllä nää silti tuppaa olemaan liian miesmäisiä mun makuuni. Ja mitä heidän avautumisistaan olen lukenut, muutenkin vähän liian ongelmaisia.

• Anonyymi

Mä ite ymmärrän ihan hyvin, että jos housuissa on "väärät vehkeet" niin se voi hyvin olla ongelma. Olen ite nainen, mutta kyllä ne väärän sukupuolen vehkeet olis mullekin ongelmalliset. Enpä ole tollasessa tilanteessa ollut, joten en voi varmaksi sanoa. Luulen, että se olis mulle liikaa. Sen sijaan jos kaikki on miestä, paitsi nyt ns. alkuperäinen niin en mä kykene näkemään mikä siinä olis ongelma. En vaan siis todellakaan ymmärrä, sillä ihmiseen mä ainakin rakastun enkä sen biologiaan. Voin ymmärtää, et jos juuri yhteistä jälkikasvua haluais niin se ei sitten onnistuis. Mitään muuta ison kokoluokan ongelmaa en vaan kykene näkemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ite ymmärrän ihan hyvin, että jos housuissa on "väärät vehkeet" niin se voi hyvin olla ongelma. Olen ite nainen, mutta kyllä ne väärän sukupuolen vehkeet olis mullekin ongelmalliset. Enpä ole tollasessa tilanteessa ollut, joten en voi varmaksi sanoa. Luulen, että se olis mulle liikaa. Sen sijaan jos kaikki on miestä, paitsi nyt ns. alkuperäinen niin en mä kykene näkemään mikä siinä olis ongelma. En vaan siis todellakaan ymmärrä, sillä ihmiseen mä ainakin rakastun enkä sen biologiaan. Voin ymmärtää, et jos juuri yhteistä jälkikasvua haluais niin se ei sitten onnistuis. Mitään muuta ison kokoluokan ongelmaa en vaan kykene näkemään.

Niinno, kannattaako tehdä yhtään mitään jos ei tee kaikkea, herää kysymys.

Mua pikkasen epäilyttää muutenkin tämä nykyinen touhu asian tiimoilta, vaikka siis itsekin kuulun näihin "trans hattivatteihin" ja kuvittelen olevani mies. Oikeestaan tunnen olevani, mutta koska silmät toimii likinäöstä huolimatta, niin nään kyllä olevani ihan fyysinen nainen.

Joo, olis mukavaa etenkin aina, kun seksiä tekee mieli harrastaa, että olis ihan oikeesti se mulkku jonka olemassa olon kokee aistina ja tarpeena. Pää näkee filmin jossa se menee sinne 👉👌. Sitä ei usko kun munaton mies ja impo muna, miten ottaa aivoon kun halut on miehiset ja kalut on naisiset.

Onhan se ongelma. Mutta hei, pitää vaan kestää. Lääkitys ei paranna vaivaa ja mulkun takia ei viitti repiä koko kroppaa riekaleeksi tai jopa vammautua tai kuolla. Ei maksa vaivaa.

Pitää oppia hyväksyy, et näin on. Näillä pitää pärjätä.

Ymmärrän, että jos tästä mölyä pitäsin kadulla, kiertäs kaikki kaukaa. Mut tutuille etenkin rakastetulle asia on pakko kertoa.

Etenkin jos ne sukupuolielimet aiheuttaa ongelman.

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Niinno, kannattaako tehdä yhtään mitään jos ei tee kaikkea, herää kysymys.

Mua pikkasen epäilyttää muutenkin tämä nykyinen touhu asian tiimoilta, vaikka siis itsekin kuulun näihin "trans hattivatteihin" ja kuvittelen olevani mies. Oikeestaan tunnen olevani, mutta koska silmät toimii likinäöstä huolimatta, niin nään kyllä olevani ihan fyysinen nainen.

Joo, olis mukavaa etenkin aina, kun seksiä tekee mieli harrastaa, että olis ihan oikeesti se mulkku jonka olemassa olon kokee aistina ja tarpeena. Pää näkee filmin jossa se menee sinne 👉👌. Sitä ei usko kun munaton mies ja impo muna, miten ottaa aivoon kun halut on miehiset ja kalut on naisiset.

Onhan se ongelma. Mutta hei, pitää vaan kestää. Lääkitys ei paranna vaivaa ja mulkun takia ei viitti repiä koko kroppaa riekaleeksi tai jopa vammautua tai kuolla. Ei maksa vaivaa.

Pitää oppia hyväksyy, et näin on. Näillä pitää pärjätä.

Ymmärrän, että jos tästä mölyä pitäsin kadulla, kiertäs kaikki kaukaa. Mut tutuille etenkin rakastetulle asia on pakko kertoa.

Etenkin jos ne sukupuolielimet aiheuttaa ongelman.

Siis ihan varmasti se "vääränlaisuus" nyppii juuri itseä kaikkein eniten. Jos nyt rehellisiä ollaan, niin eihän se muota ihmisiä kosketa, kuin itseä ja niitä lähimpiä. Siksipä en ymmärrä miksi niin uskomattoman monella ulkopuolisella on voimakas mielipide asiasta. Musta se on vähän outoa.

Mitä niiden vehkeiden vääryyteen tulee niin se kai riippuu itsekunkin sukupuolisen suuntautuneisuuden "asteesta". Osaa ei varmaan haittaa yhtään ja osalle on mahdotonta ajatellakaan. Pohdin tossa asiaa omalle osalle ja siis eihän mulle vastaanottavana osapuolena olis juurikaan väliä niillä toisen vehkeillä. Sen sijaan toisinpäin kokisin isoksi ongelmaksi, kun en kokis minkäänlaista halua tehdä hyvää toiselle. Et siis tavallaan ymmärrän oikeen hyvin ton mitä sanot. Itselläni se ongelma olis niinku toisinpäin. Itselleni se ei tietenkään ole, kun pelkkä teoreettinen ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ihan varmasti se "vääränlaisuus" nyppii juuri itseä kaikkein eniten. Jos nyt rehellisiä ollaan, niin eihän se muota ihmisiä kosketa, kuin itseä ja niitä lähimpiä. Siksipä en ymmärrä miksi niin uskomattoman monella ulkopuolisella on voimakas mielipide asiasta. Musta se on vähän outoa.

Mitä niiden vehkeiden vääryyteen tulee niin se kai riippuu itsekunkin sukupuolisen suuntautuneisuuden "asteesta". Osaa ei varmaan haittaa yhtään ja osalle on mahdotonta ajatellakaan. Pohdin tossa asiaa omalle osalle ja siis eihän mulle vastaanottavana osapuolena olis juurikaan väliä niillä toisen vehkeillä. Sen sijaan toisinpäin kokisin isoksi ongelmaksi, kun en kokis minkäänlaista halua tehdä hyvää toiselle. Et siis tavallaan ymmärrän oikeen hyvin ton mitä sanot. Itselläni se ongelma olis niinku toisinpäin. Itselleni se ei tietenkään ole, kun pelkkä teoreettinen ongelma.

Juu. Niinno moni tällaisesta ongelmasta kärsivä ei edes pariseksiin kykene, koska ne väärät vehkeet. Toiset sitten pystyy mielikuvien turvin kuten minä. Tai apuvälinein.

Seksuaalinen suuntautuminen joo ja sen asteet.

Itellä taas on kyllä aina ollut kumma tunne vehkeistä joita mulla ei ole ja jos nyt mitenkään mietin seksiä, niin kyllä mun pääni aina käynnistää sen filmin missä mulla on miesrooli ja penis. Vastapuoli on ehta nainen.

Näin se on ollut siitä asti, kun keksin alapäälläni leikkiä ja ylipäänsä seksiä ajatella. Mut en mä sitä miettinyt oudoksi, no joskus parikymppisenä mietin, että onpa vähän outoa. Miesten kanssa seukkaan ja sekstaan, mutta niidenkin kanssa pää käynnistää fantasia joka on taas sama, minä mies naisen kanssa.

En mä muuten kykene tyydyttävään seksiin, jos en käynnistä aivoissani tuota filmiä. Ei ehkä reilua kumppania kohtaan, mutta kun en naisen roolissa pysty toimimaan. En vaikka kuinka olen nainen. Aivot kääntää automaattisesti sen aina niin.

En mä ajattele enkä samaistu koskaan naisen rooliin. Joku voi lesboseksissäkin ajatella ittensä toisena naisena ja innostua, mä en edes sellasta nähdessäni samaistu naiseen, niin et minä olisin toinen naisista vaikka järki sanookin, että mun vartalolla seksi naisen kanssa on nimenomaan lesboilua. Mut kun aivot elää peniksensä kautta.

Mut en ole kyseenalaistanut fyysistä vartaloani. Lähinnä olen tuntenut inhoa rintoihin ja menkkoihin, mutten sukuelimeeni silti. En kyllä ole seksuaalisuuttanikaan nuorempana miettinyt. Meidän perheessä kaikki on heteroita ja sillä selvä. No selvä. Mitä sitä miettimään. Kunnes keski-ikään ehtiessä sitten retkahdin naiseen. Ihastuin.

Ja oon ihaillut naisia, vartaloita aina. Mut ei se nyt ole tavatonta muutenkaan.

En tiedä, en edes odota että joku nainen kajois muhun olematta vähintään biseksuaali tai pan. Jos se penis on se juttu.

Tai sitten pitäis vaan tyydytellä ensin se naiskumppani ja lopulta itsensä. Sekin vois lopulta tuntua aika julmalta ja epikseltä.

Ehkä lelut sitten olis yksi vaihtoehto.

• SheHe kirjoitti:

Juu. Niinno moni tällaisesta ongelmasta kärsivä ei edes pariseksiin kykene, koska ne väärät vehkeet. Toiset sitten pystyy mielikuvien turvin kuten minä. Tai apuvälinein.

Itellä taas on kyllä aina ollut kumma tunne vehkeistä joita mulla ei ole ja jos nyt mitenkään mietin seksiä, niin kyllä mun pääni aina käynnistää sen filmin missä mulla on miesrooli ja penis. Vastapuoli on ehta nainen.

Näin se on ollut siitä asti, kun keksin alapäälläni leikkiä ja ylipäänsä seksiä ajatella. Mut en mä sitä miettinyt oudoksi, no joskus parikymppisenä mietin, että onpa vähän outoa. Miesten kanssa seukkaan ja sekstaan, mutta niidenkin kanssa pää käynnistää fantasia joka on taas sama, minä mies naisen kanssa.

En mä muuten kykene tyydyttävään seksiin, jos en käynnistä aivoissani tuota filmiä. Ei ehkä reilua kumppania kohtaan, mutta kun en naisen roolissa pysty toimimaan. En vaikka kuinka olen nainen. Aivot kääntää automaattisesti sen aina niin.

En mä ajattele enkä samaistu koskaan naisen rooliin. Joku voi lesboseksissäkin ajatella ittensä toisena naisena ja innostua, mä en edes sellasta nähdessäni samaistu naiseen, niin et minä olisin toinen naisista vaikka järki sanookin, että mun vartalolla seksi naisen kanssa on nimenomaan lesboilua. Mut kun aivot elää peniksensä kautta.

Mut en ole kyseenalaistanut fyysistä vartaloani. Lähinnä olen tuntenut inhoa rintoihin ja menkkoihin, mutten sukuelimeeni silti. En kyllä ole seksuaalisuuttanikaan nuorempana miettinyt. Meidän perheessä kaikki on heteroita ja sillä selvä. No selvä. Mitä sitä miettimään. Kunnes keski-ikään ehtiessä sitten retkahdin naiseen. Ihastuin.

Ja oon ihaillut naisia, vartaloita aina. Mut ei se nyt ole tavatonta muutenkaan.

En tiedä, en edes odota että joku nainen kajois muhun olematta vähintään biseksuaali tai pan. Jos se penis on se juttu.

Tai sitten pitäis vaan tyydytellä ensin se naiskumppani ja lopulta itsensä. Sekin vois lopulta tuntua aika julmalta ja epikseltä.

Oon sitäkin miettinyt, että pitäiskö sitten vaan jos naisystävän joskus mielii saada, jos. Niin esittäytyä vaan butchina. Ehkä se voi olla matalempi kynnys lähestyä, kun puhua näitä mistä iso osa ihmisistä menee vaan sekaisin tajuamatta hölkäsen pöläystä. Tai pitää aivovammaisena.

Enhän mä normaalisti muutenkaan huutele näistä arjessani ihmisissä liikkuessani. Täällä nyt olen avautunut.

Monikaan tuttava ei edes tiedä näitä minusta, enkä meinaa tiedottaakaan. Heille näytän androgyyniltä, äijämäiseltä naiselta heterosuhteessa. Se sopii mulle.

• SheHe kirjoitti:

Oon sitäkin miettinyt, että pitäiskö sitten vaan jos naisystävän joskus mielii saada, jos. Niin esittäytyä vaan butchina. Ehkä se voi olla matalempi kynnys lähestyä, kun puhua näitä mistä iso osa ihmisistä menee vaan sekaisin tajuamatta hölkäsen pöläystä. Tai pitää aivovammaisena.

Enhän mä normaalisti muutenkaan huutele näistä arjessani ihmisissä liikkuessani. Täällä nyt olen avautunut.

Monikaan tuttava ei edes tiedä näitä minusta, enkä meinaa tiedottaakaan. Heille näytän androgyyniltä, äijämäiseltä naiselta heterosuhteessa. Se sopii mulle.

Se helpompaa niin tässä perhe kombossa.

• SheHe kirjoitti:

Siinä lesboseksissäkin, missä vaan seksissä, mua ei kiinnosta mikään muu kuin sen naisen vartalo, halu, himo ja naisen tyydyttäminen.

En ees mieti itseäni varsinaisesti ja välttämättä, se hekuma on jo kiimainen nainen siinä edessäni.

Että kuka mitkäkin kiksinsä saa seksipätkistäkin.

• SheHe kirjoitti:

Siinä lesboseksissäkin, missä vaan seksissä, mua ei kiinnosta mikään muu kuin sen naisen vartalo, halu, himo ja naisen tyydyttäminen.

En ees mieti itseäni varsinaisesti ja välttämättä, se hekuma on jo kiimainen nainen siinä edessäni.

Että kuka mitkäkin kiksinsä saa seksipätkistäkin.

Tuli vielä mieleeni, kun nyt aiheesta olen jo näinkin paljon avautunut ja usein on muualla keskusteluissa kysytty, että mites sitten se orgasmin aika, kun pääni tarjoaa mulle sitä penis yhdyntää.

Missä automaattisesti ei piikkeusta kertaakaan koen olevani mies. Niin se orgasmin saaminen perustuu aivojen tasolla siihen, että "filmi" joka päässäni pyörii, jonka soisin olevan mahdollista aivan oikeastikin kuin vain päässäni. Niin mun päässäni se loppuhuipennus kliimaksi tapahtuu laukeamalla naisen sisään. Hyvin monien miesten mieleinen tapa päättää seksi. Ja niin se on minunkin päässäni aivan yhtä mieluinen tapa, laueta ihmiseen jonka kanssa rakastelen.

Ja niin se takuulla olisi sitten, jos todella olisin biomies ja mulla todella olisi se penis jota rakasteluun käyttää. Mielelläni käyttäisin ja ottaisin ilon irti siitä. :)

Pystyn aistimaan ja kehollisesti jopa tuntemaan miten mahtavalta se tuntuisi. Ja vaikka mulle rakentaisi neopeniksen, niin eihän sillä ole taattua saada nautintoa senkään vertaa mitä bionaisena. Voihan sen tunkea koloon, jos saa sen verran vankan erektion tuennalla, kortsulla tai penistuella tms. mutta ei se ole sittenkään sama asia, kun tuntea se O.

Ja pisiimisen takia en letkua tarvi. Jos joku voisi mulle taata, että se tehty penis on aivan yhtä toimiva kun se ehta oikeakin syntymässä saatu, niin olis aika matala kynnys mennä sitten toimenpiteeseen. Mutta kun takeita ei ole, ei edes hengissä selviämisestä.

Että näin, on sekin kaappi kaadettu.

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Tuli vielä mieleeni, kun nyt aiheesta olen jo näinkin paljon avautunut ja usein on muualla keskusteluissa kysytty, että mites sitten se orgasmin aika, kun pääni tarjoaa mulle sitä penis yhdyntää.

Missä automaattisesti ei piikkeusta kertaakaan koen olevani mies. Niin se orgasmin saaminen perustuu aivojen tasolla siihen, että "filmi" joka päässäni pyörii, jonka soisin olevan mahdollista aivan oikeastikin kuin vain päässäni. Niin mun päässäni se loppuhuipennus kliimaksi tapahtuu laukeamalla naisen sisään. Hyvin monien miesten mieleinen tapa päättää seksi. Ja niin se on minunkin päässäni aivan yhtä mieluinen tapa, laueta ihmiseen jonka kanssa rakastelen.

Ja niin se takuulla olisi sitten, jos todella olisin biomies ja mulla todella olisi se penis jota rakasteluun käyttää. Mielelläni käyttäisin ja ottaisin ilon irti siitä. :)

Pystyn aistimaan ja kehollisesti jopa tuntemaan miten mahtavalta se tuntuisi. Ja vaikka mulle rakentaisi neopeniksen, niin eihän sillä ole taattua saada nautintoa senkään vertaa mitä bionaisena. Voihan sen tunkea koloon, jos saa sen verran vankan erektion tuennalla, kortsulla tai penistuella tms. mutta ei se ole sittenkään sama asia, kun tuntea se O.

Ja pisiimisen takia en letkua tarvi. Jos joku voisi mulle taata, että se tehty penis on aivan yhtä toimiva kun se ehta oikeakin syntymässä saatu, niin olis aika matala kynnys mennä sitten toimenpiteeseen. Mutta kun takeita ei ole, ei edes hengissä selviämisestä.

Että näin, on sekin kaappi kaadettu.

transnaisella sama käänteisesti

• Anonyymi kirjoitti:

transnaisella sama käänteisesti

Niin, aivot tuputtaa sitä vaginaa, vaikka haaruissa roikkuu munaskut. Näinhän se on. :)

Joku pirullinen pila laittaa ihminen tuntemaan sukupuoleksi, jota ei fyysisesti ole. Mauton vitsi luojalta. :)

Kyllähän sitä voi verrata ihan suoraan satujen kirottuihin prinsseihin yms. jotka muuttuu joksikin hirviöksi tai sammakoksi ja odottaa sitä suudelmaa ja ihmettä, että muuttuisi siksi prinssiksi tai prinsessaksi joka tietää olevansa.

• SheHe kirjoitti:

Niin, aivot tuputtaa sitä vaginaa, vaikka haaruissa roikkuu munaskut. Näinhän se on. :)

Joku pirullinen pila laittaa ihminen tuntemaan sukupuoleksi, jota ei fyysisesti ole. Mauton vitsi luojalta. :)

Kyllähän sitä voi verrata ihan suoraan satujen kirottuihin prinsseihin yms. jotka muuttuu joksikin hirviöksi tai sammakoksi ja odottaa sitä suudelmaa ja ihmettä, että muuttuisi siksi prinssiksi tai prinsessaksi joka tietää olevansa.

Sitten, kun kohtaa ihmisen joka näkee sut sellaisena kun olet ja antaa sun olla sitä mitä olet, se on eräänlainen suudelma ja kirouksen särkyminen ja prinssiksi/prinsessaksi muuttuminen. Se tuntuu mielettömän hyvältä.

Tulla nähdyksi ja arvostetuksi oikein.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Kyllä nää silti tuppaa olemaan liian miesmäisiä mun makuuni. Ja mitä heidän avautumisistaan olen lukenut, muutenkin vähän liian ongelmaisia.

Itse tiedän kyllä ihan heteromiehiäkin, jotka ovat piirteiltään feminiinisempiä, kuin valtaosa naisista. Pitää varmasti kuitenkin paikkansa monien transihmisten kohdalla, että sen "alkuperäisen" biologian piirteistä on vaikea päästä kokonaan eroon. On myös selvä, että moni on ihmisenä varsin rikki. En tiedä mitä muuta ihminen tuossa kohtaa oikeastaan voisi edes olla. Ihmiset menevät henkisesti rikki paljon pienemmistäkin asioista.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse tiedän kyllä ihan heteromiehiäkin, jotka ovat piirteiltään feminiinisempiä, kuin valtaosa naisista. Pitää varmasti kuitenkin paikkansa monien transihmisten kohdalla, että sen "alkuperäisen" biologian piirteistä on vaikea päästä kokonaan eroon. On myös selvä, että moni on ihmisenä varsin rikki. En tiedä mitä muuta ihminen tuossa kohtaa oikeastaan voisi edes olla. Ihmiset menevät henkisesti rikki paljon pienemmistäkin asioista.

Miehestä naiseksi korjanneet tuppaavat aina jäämään sellaiseksi kolhoiksi, etten osaa mieltää heitä naisellisiksi.

Lisäksi heillä tuntuu usein olevan vielä ylikorostettu tarve olla mahdollisimman naisellinen. Puuttuu sellainen luonnollisuus joka minua naisissa viehättää.

En tykkää liian laittautuvista naisistakaan.

• Anonyymi

Kyllä tuossa tyylitaju on ihan ongelma. Kaikki vaatteet vaaleanpunaista. Alkaa yrjöttää.

• En pääse lukemaan, mutta törmään myytteihin vähän väliä itsekin. Pitää olla systeemin koulima ja tehdä kaikki sirkustemput, että ylipäänsä vakuutella itseään muille.

Fuck off sanon minä.

• Anonyymi

Varmaan kannattais hakea kumppania transmiehistä, tai muunsukupuolisista, ymmärrystä erilaisuudelle löytyis enemmän. Luulisi jo vähemmälläkin tajuavan, että tuo ei onnistu. Ja on kai sentään kertonut jo ennen tapaamista, joku hulluhan vois alkaa vaikka aggressiiviseksikin, kuulostaa vähän vaaralliseltakin, ongelmien hakemiselta. Jotku transnaiset hakee itselleen ihan sitä kaikkein stereotyyppisintä naisen habitusta, kuin olisi aivoissa kuitenkin se miehinen katse sitä omaa peilikuvaa katsomassa.

• Kun nyt vielä valveilla oon, niin sulla on ihan hyvä pointti. Kaltaisistaan todennäköisesti löytyy niitä ymmärtäjiä enemmän, vaikka myös niitä lahkolaisiakin koiden mielestä pitää olla tietyt toimenpiteet tehty tai on feikki. Ne bättre folkit siis.

Mut joo transihmiselle on ihan yhtä tärkeetä tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi itsenään, kun cis ja ylipäänsä muillakin ihmisillä. Itsenään, ei minään ehtoina, sulla pitäis olla kyllä parta, pippeli tai molemmat että voisin tykätä susta tyyliin.

Well, älä tykkää jos en kelpaa itsenäni. Tietty ylpeyskin pitää säilyttää. Ei olla muitten räsynukkeja eikä paperinukkeja.

• SheHe kirjoitti:

Kun nyt vielä valveilla oon, niin sulla on ihan hyvä pointti. Kaltaisistaan todennäköisesti löytyy niitä ymmärtäjiä enemmän, vaikka myös niitä lahkolaisiakin koiden mielestä pitää olla tietyt toimenpiteet tehty tai on feikki. Ne bättre folkit siis.

Mut joo transihmiselle on ihan yhtä tärkeetä tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi itsenään, kun cis ja ylipäänsä muillakin ihmisillä. Itsenään, ei minään ehtoina, sulla pitäis olla kyllä parta, pippeli tai molemmat että voisin tykätä susta tyyliin.

Well, älä tykkää jos en kelpaa itsenäni. Tietty ylpeyskin pitää säilyttää. Ei olla muitten räsynukkeja eikä paperinukkeja.

Samaan aikaan muualla maailmassa transmiehet esim. eivät kaikki näytä miehiltä, eivät edes androgyyneiltä tai maskuliineilta, mutta ovat sellaisia. Video.

https://youtu.be/Gas-kL_AjSQ

Suomessa ne stereotypiat ja överit (karikatyyrisesti jopa) on peräänkuulutettu, pitää olla ja iso huutomerkki. Tässä maassa on aika pälliä porukkaa paljon.

• Anonyymi

Oleellistahan ei taida olla se, että jokaisen pitäisi haluta parisuhdetta transihmisen kanssa. Ainakin minusta oleellisempaa on tiedostaa ne syyt itsessä. Kyllä parisuhde minullekin iso kynnys olisi, vaikka kaikessa mussa elämässä en heissä mitään eroa näekään.

Toinen oleellinen asia on se tapa, jolla asioista puhuu. Asioista voi puhua suoraan ja ne voi kertoa ihan kaunistelematta ja silti puhua asiallisesti ja olematta epäkohtelias. Suoruus, rehellisyys ja realismi ei tarkota töykeyttä, epäkohteliaisuutta ja loukkaamista. Silläkään ei ole väliä, jos käyttää "vääriä" sanoja. Riittää, että on rehellinen ja myöntää, ettei osaa sanoa asiaa toisin sanoin. Ihmiset arvostavat rehellisyyttä korkeammalle, kuin poliittista korrektiutta.

• Anonyymi

Ei kiinnosta homoilu, siksi

• Anonyymi

Njaa, ken haluaa työntää ykköseen ken kakkoseen, aivan sama!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

• Anonyymi

Tuossa sen juuri näkee miten vastenmielinen se mies on seksikumppanina. Heteromies ei halua panna muita kuin aitoja naisia, edes naiseksi muutettu mies ei kelpaa.

Sen sijaan naiselle on vain iso plussa jos kumppani on transmies, osaa ehkä käsitellä naista koska on itsekin sellainen ollut.

Vain nainen on sallittu ja luonnollinen seksihalujen kohde. Heteromies ei pysty seksiin edes transnaisen kanssa, mutta homomies pystyy kyllä seksiin aidon naisen kanssa.

• Anonyymi

Jutun otsikko on väärin.
      Kyseessä on mies jolta on leikattu sukuelimet pois.

• Anonyymi

Jaa, makunsa kullakin toki.
      Missään muussa asiassa toisen sukupuoli ei itseä kiinnosta, kuin parisuhdemielessä. Ei minua häiritse edes se jos pukuhuoneissa tai vessoissa on seassa trans-ihmisiä.

Ehkä sitä sitten on vähän vanhanaikainen kun toivoo heterona kumppanilta samaa. Näin se varmasti valtaosalle heteroväestöä on, mutta kun ei sitä kehtaa ääneen sanoa, ettei kukaan ala tölvimään että oletpas suppea/ suvaitsematon/ mitä kaikkea.

• Niin, mikä ihmeen itsesensuuri on leviämässä, kun ihmiset ei enää kehtaa sanoa omia mielipiteitään, kun lumihiutaleiden korvat ovat niin herkkiä.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Niin, mikä ihmeen itsesensuuri on leviämässä, kun ihmiset ei enää kehtaa sanoa omia mielipiteitään, kun lumihiutaleiden korvat ovat niin herkkiä.

Kai siinä on se että moni ei jaksa nousta barrikaadeille puolustamaan mielipiteitään. Yleensähän nuo ääripään vähemmistöt on niitä kovimpia huutelemaan, tavan väestö pitää mölyt mahassaan kun ei huvita juupas-eipästellä kärkkäiden kiljukaulojen kanssa.

Vähän sama kuin se että valtaosa väestöstä syö lihaa, mutta ei viitsi perustella jatkuvasti sydämistyneille vegaaneille valintaansa. Syyhän on useimmilla se että pitää lihasta, ei siinä sen kummempaa. Ääri-vegaanit syyllistävät lihaa syöviä ties millä perusteilla makuasiasta.

Useimmat eivät jaksa tuota loputonta suota, mikä syntyy kun antautuu väittelyyn asiaansa antaumuksella ajavan vähemmistön edustajan kanssa. Pitäisi löytyä syvempi, perusteltu syy kaikkeen.

Lopulta kuitenkin syy on se että useimmat heterot toivovat kumppaninsa niin ikään olevan hetero, ja syntyneen siihen sukupuoleen kuin mitkä genitaalit omaa. Useimmat lihaa syövät tykkäävät lihasta eivätkä pohdi sen syvällisemmin syitä asiaan.

Syy hiljaisuudelle ei siis todennäköisesti ole lumihiutaleiden korvien suojelu, vaan se että omalle ajalleen ja energialleen keksii parempaakin käyttöä, kuin perustella ääripään ajattelijalle valtavirta-ajatuksiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai siinä on se että moni ei jaksa nousta barrikaadeille puolustamaan mielipiteitään. Yleensähän nuo ääripään vähemmistöt on niitä kovimpia huutelemaan, tavan väestö pitää mölyt mahassaan kun ei huvita juupas-eipästellä kärkkäiden kiljukaulojen kanssa.

Vähän sama kuin se että valtaosa väestöstä syö lihaa, mutta ei viitsi perustella jatkuvasti sydämistyneille vegaaneille valintaansa. Syyhän on useimmilla se että pitää lihasta, ei siinä sen kummempaa. Ääri-vegaanit syyllistävät lihaa syöviä ties millä perusteilla makuasiasta.

Useimmat eivät jaksa tuota loputonta suota, mikä syntyy kun antautuu väittelyyn asiaansa antaumuksella ajavan vähemmistön edustajan kanssa. Pitäisi löytyä syvempi, perusteltu syy kaikkeen.

Lopulta kuitenkin syy on se että useimmat heterot toivovat kumppaninsa niin ikään olevan hetero, ja syntyneen siihen sukupuoleen kuin mitkä genitaalit omaa. Useimmat lihaa syövät tykkäävät lihasta eivätkä pohdi sen syvällisemmin syitä asiaan.

Syy hiljaisuudelle ei siis todennäköisesti ole lumihiutaleiden korvien suojelu, vaan se että omalle ajalleen ja energialleen keksii parempaakin käyttöä, kuin perustella ääripään ajattelijalle valtavirta-ajatuksiaan.

Minusta sä vähättelet nyt niitä lumihiutaleina pitäviä ihmisiä. Ylenkatsova asenne aiheuttaa sen puolustautumisen tsrpeen. Siksihän lumihiutaleet kampanjoi, että nuo asenteet muuttuis ja tajuttaisi, ettei kyse ole lumihiutaleista, vaan ihmistä joilla on sama ihmisarvo kun sullakin.

• SheHe kirjoitti:

Minusta sä vähättelet nyt niitä lumihiutaleina pitäviä ihmisiä. Ylenkatsova asenne aiheuttaa sen puolustautumisen tsrpeen. Siksihän lumihiutaleet kampanjoi, että nuo asenteet muuttuis ja tajuttaisi, ettei kyse ole lumihiutaleista, vaan ihmistä joilla on sama ihmisarvo kun sullakin.

VAIKKA he ovat hiukan erilaisia, kun sinä.

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

VAIKKA he ovat hiukan erilaisia, kun sinä.

Erikoisuuden tavoittelijat ärsyttävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Erikoisuuden tavoittelijat ärsyttävät.

Kyse ei ole erilaisuuden tavoittelusta, olet tajunnut päin persettä kaiken jos noin näet asian.

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Anonyymi 11.01 tässä:

Valtaosa väestöstä ei ylenkatso vähemmistöjä. Valtaosa väestöstä suhtautuu neutraalisti kaikkiin eikä kampanjoi minkään puolesta tai vastaan.

En ole missään vaiheessa väittänyt etteikö lumihiutaleilla olisi sama ihmisarvo kuin kaikilla muillakin, erikoinen johtopäätös tuo. Ainoa väitteeni on ollut ettei valtaväestö jaksa väitellä ääripäiden edustajien kanssa valtavirtaa edustavien ajatustensa puolustamiseksi.

Minua ei pätkääkään kiinnosta onko joku sekasyöjä vai kasvissyöjä tai mitä kenenkin kalsareista löytyy. Sen sijaan ääripään edustajia tuntuu kovasti kiinnostavan minun syömiseni ja panemiseni. Tästä johtuen poistun paikalta jos joku alkaa saarnaamaan lihansyönnin kauheudesta tai siitä että olen p ska ihminen kun en heteromiehenä halua panna transnaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi 11.01 tässä:

Valtaosa väestöstä ei ylenkatso vähemmistöjä. Valtaosa väestöstä suhtautuu neutraalisti kaikkiin eikä kampanjoi minkään puolesta tai vastaan.

En ole missään vaiheessa väittänyt etteikö lumihiutaleilla olisi sama ihmisarvo kuin kaikilla muillakin, erikoinen johtopäätös tuo. Ainoa väitteeni on ollut ettei valtaväestö jaksa väitellä ääripäiden edustajien kanssa valtavirtaa edustavien ajatustensa puolustamiseksi.

Minua ei pätkääkään kiinnosta onko joku sekasyöjä vai kasvissyöjä tai mitä kenenkin kalsareista löytyy. Sen sijaan ääripään edustajia tuntuu kovasti kiinnostavan minun syömiseni ja panemiseni. Tästä johtuen poistun paikalta jos joku alkaa saarnaamaan lihansyönnin kauheudesta tai siitä että olen p ska ihminen kun en heteromiehenä halua panna transnaista.

Mitä nyt sanot lumihiutaleeksi, ihmistä. Kutsutko itseäsikin lumihiutaleeksi, kaikkia sukulaisia ja kavereitasikin?

SheHe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nyt sanot lumihiutaleeksi, ihmistä. Kutsutko itseäsikin lumihiutaleeksi, kaikkia sukulaisia ja kavereitasikin?

SheHe

Huoh, juuri kaltaistesi tyyppien kanssa keskustelu on päämäärätöntä. Minua ei tippaakaan häiritse millä nimikkeellä minua kutsutaan. Jos joku haluaa sanoa lumihiutaleeksi siksi että syön lihaa ja tykkään heteronaisista, niin antaa palaa. Ei mene pikkuhousut persvakoseen moisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Huoh, juuri kaltaistesi tyyppien kanssa keskustelu on päämäärätöntä. Minua ei tippaakaan häiritse millä nimikkeellä minua kutsutaan. Jos joku haluaa sanoa lumihiutaleeksi siksi että syön lihaa ja tykkään heteronaisista, niin antaa palaa. Ei mene pikkuhousut persvakoseen moisesta.

Juu, mutta se mitä puhut ja mitä kirjoitat kertoo mitä ajattelet. Raskasta tai ei. Niin se vaan on.

• Anonyymi kirjoitti:

Mua taas ei kiinnosta sun lihansyönti eikä mistä tykkäät, se ei ole pointti vaan se miten suhtaudut transihmisiin. Lumihiutaleina ja vähän kuin he olis pimeitä eikä tajuaisi asioita yhtä hyvin, kun sinä. Varmaan tajuaa paremminkin kun sinä nämä ja monen muunkin asian ihmisyydestä.

• Anonyymi

Eihän tuo ole nainen vaan mies

• Anonyymi

Voishan tuota kerran kokeilla tuotakin sillä yrittänyttä ei panna, eiku laiteta.
      Reikä kuin reikä.

• Anonyymi

Voisi kertoa reilusti jossain tinderissä whatever, että on alkujaan syntynyt mieheksi. Silloin se, ketä se ei haittaisi, saattaisi alkaakin suhteeseen. Muuten turhaa ulinaa taas.

• Anonyymi

Koska itse olen seksuaaliselta suuntautumiseltani "superhetero".

Jos tavan heteromies ei kiinnostu transnaisesta, joka on alunperin syntynyt mieheksi, hän on transfoobikko. Mutta superheteromiehen seksuaalisuus suuntautuu biologiseksi naiseksi syntyneisiin. Näin ollen hän ei ole transfoobikko, vaan kyse on seksuaalisesta suuntautumisesta. Koska jokainen saa päättää itse oman seksuaalisen suuntautumisen, tästä loukkaantuva on fasisti, tyranni ja superheterofoobikko.

• Anonyymi

Ei se naimalla parannu enää. Siis blingin ja inbling.

• Anonyymi

Lukekaa ruma ankanpoikanen satu.

• Lähti anonyymina vahingossa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe