Vaimoni haluaa kimppa seksiä.....

Anonyymi

Vaimoni haluaisi kimppaseksiä yhden kaverini kanssa. Olemme kahdesti sanoneet yhdessä kaverin kanssa eikä minua arveluta itse vaimon paneminen kimpassa.
Minä pelkään että jos kaveri kertoo asiasta eteenpäin, en ymmärrä miksi itse puheen leviäminen on minulle täysi mörkö.
Haluaisin kimpassa panna vaimoani kunhan tietäisin ettei siitä leviä puheita tuttujen korviin.
Kaveri olisi ihan jees homma kolmanneksi kun vain voitan pelkoni.

26

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me otettiin mukaan aviossa oleva mies ystävä.
      Tunnetaan hänen vaimo todella hyvin.
      Tämä mies tuskin kertoo osanneensa minua kimpassa mieheni kanssa.

      • Anonyymi

        Harmittaa tuo oikeinkirjoitus avustaja kun se saattaa muuttaa oikein kirjoitetun sanan ihan muuksi kun painat välilyönti painiketta varsinkin kun kirjoittaa kännykällä.
        Joten. Anteeksi kirjoitus virheet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa tuo oikeinkirjoitus avustaja kun se saattaa muuttaa oikein kirjoitetun sanan ihan muuksi kun painat välilyönti painiketta varsinkin kun kirjoittaa kännykällä.
        Joten. Anteeksi kirjoitus virheet!

        Älä välitä siittä ei tää ookaan mikään äidinkielen foorumi 😀 turhaa pyytänet anteeks


    • Anonyymi

      Meille otettiin myös tuttu naimisissa oleva mies apuun. Ja on kyllä pitänyt lupauksen ettei huutele eteenpäin muille. Miestä ensin jännitti ja arvelutti mutta hyvin se on toiminut ja mikä mahtavinta seksiä on riittävästi kahden miehen toimesta.

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin aion kerätä rohkeuden ja kysyä jos hän olisi halukas panenaan vaimoani kimpassa kanssani.
        Täytyy järkätä saunailta niin on ehkä helpompi kysyä kun vaimo on vieressä alasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin aion kerätä rohkeuden ja kysyä jos hän olisi halukas panenaan vaimoani kimpassa kanssani.
        Täytyy järkätä saunailta niin on ehkä helpompi kysyä kun vaimo on vieressä alasti.

        Mua voi kysyä kolmanneksi vaimoasi tyydyttämään niin ei leviä kun en tunne kumpaakaan:))
        Olen ollut aiemminkin kimpassa mukana ... enkä tiedä keitä he olivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua voi kysyä kolmanneksi vaimoasi tyydyttämään niin ei leviä kun en tunne kumpaakaan:))
        Olen ollut aiemminkin kimpassa mukana ... enkä tiedä keitä he olivat!

        Kerro toki itsestäsi niin katsotaan jos tapaamme ja voimme päätyä samaan sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin aion kerätä rohkeuden ja kysyä jos hän olisi halukas panenaan vaimoani kimpassa kanssani.
        Täytyy järkätä saunailta niin on ehkä helpompi kysyä kun vaimo on vieressä alasti.

        Sain eilen kaverilta kysyttyä joskos hän haluaisi pannna kimpassa vaimoani ja eilen illalla kaveri kävi pikaisesti panemassa vaimoani.
        Tulee toki nyt perjantaina töistä suoraan ja uhkasi jäädä koko viikonlopuksi naimaan vaimoani.
        Vaimo oli mielissään kun sai vierasta kullia saa tänään lisää.
        Itse olen aivan kiimassa kun näin vaimoani nuoltavan kaverin toimesta ja sitten kun kaveri lykkäsi kulkunsa vaimoni pilluun ja tämä näky uusitaan heti kun työläinen saapuu.
        Pannaan vaimoani 3 yötä ja kaksi päivää.
        Mikäli minusta riippuu niin vaimo on jo alasti eikä saa vaatteita ennen kuin maanantai aamulla.
        Nyt vaimo saa mitä on toivonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua voi kysyä kolmanneksi vaimoasi tyydyttämään niin ei leviä kun en tunne kumpaakaan:))
        Olen ollut aiemminkin kimpassa mukana ... enkä tiedä keitä he olivat!

        Minkälainen mies sinä olet?
        Miten sinuun saa yhteyden?


    • Anonyymi

      Leville viikolla 13. Varmasti löytyy.

      • Anonyymi

        Levi olisi varmasti kokeilun arvoinen ja varma valinta mikäli korona olisi selätetty, se pelottaa ja tuottaa ongelmia monelle muulle kuin. Ilmoita toki itsestäsi Levi 13 viikko
        T. Seikku 82


      • Anonyymi

        Jos tulen leville v13 niin tavattaisiinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levi olisi varmasti kokeilun arvoinen ja varma valinta mikäli korona olisi selätetty, se pelottaa ja tuottaa ongelmia monelle muulle kuin. Ilmoita toki itsestäsi Levi 13 viikko
        T. Seikku 82

        Joo levillä hiihdettäis ja oltais mökillä, saunan, hyvän ruuan merkeissä , jos ei kiinnosta niin ei. Mulla on kyllä puoliso mukana joka on tosi aktiivinen hetero ja aito suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo levillä hiihdettäis ja oltais mökillä, saunan, hyvän ruuan merkeissä , jos ei kiinnosta niin ei. Mulla on kyllä puoliso mukana joka on tosi aktiivinen hetero ja aito suomalainen.

        Voitaisiin olla kanssanne nelistään jos myös mieheni saa panna vaimoasi niin saat minulta mitä haluat.


    • Anonyymi

      Asun Järvenpäässä Uudellamaalla.
      Mieheni 2 työkaveria asuu meillä kun ovat pitkämatkalaisia ovat yleensä meillä maanantai aamusta perjantai aamuun.
      Toinen asuu Oulussa ja toinen Jyväskylässä.
      Keskiviikkoisin ainakin sauna lämpiää ja käymme saunassa kaikki 4 yhtä aikaa jonka jälkeen kimppaseksiä tai jokainen haluaa rakastella rauhassa kanssani.
      Välillä miehet haluaa panna kimpassa ja välillä rakastella rauhasssa.
      Jos ei ole kimppaa niin melko varmasti joku vie huoneeseen pano/rakastelu mielessä.
      Molemmilla on vaimot kotona ja minä olen viikolla vara vaimo.
      4-5 iltaa olen 3:n miehen seksi kumppani viikossa.
      Olen ollut useita vuosia kolmen miehen seksi kumppani.
      Mieskin on sopeutunut siihen että joku miehistä hakee minut naimaan omaan huoneeseen tai panee minua olohuoneessa jossa on muitakin jolloin miehet usein panevat peräkkäin.
      Iltaisin on yleensä ainakin yksi käsi hyväilemässä pilluani ja toinen käsittelee rintojani.

      • Anonyymi

        Miehesi rakastaa sinua eikä halua erota vaikka makaat muiden miesten kanssa kodissanne miehesi nähden. Olet sydämetön naisen joka ei edes ymmärrä mitä rakkaus on. Ainut mitä rakastat on oma irstautesi jota rappeutunut mielesi toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi rakastaa sinua eikä halua erota vaikka makaat muiden miesten kanssa kodissanne miehesi nähden. Olet sydämetön naisen joka ei edes ymmärrä mitä rakkaus on. Ainut mitä rakastat on oma irstautesi jota rappeutunut mielesi toteuttaa.

        Olen mieheni toiveesta alkanut kimppanaiseksì.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi rakastaa sinua eikä halua erota vaikka makaat muiden miesten kanssa kodissanne miehesi nähden. Olet sydämetön naisen joka ei edes ymmärrä mitä rakkaus on. Ainut mitä rakastat on oma irstautesi jota rappeutunut mielesi toteuttaa.

        Olen 32v rouvva ja olen onnellisesti aviossa.
        Mieheni haluaa minua muiden miesten kanssa kimpassa.
        Mieheni toiveesta olen suostunut kimppa naiseksi.
        Miehelläni on kolme kaveria joiden kanssa olen olut kimppaseksi suhteessa.

        Olen toki alkanut odottaa näitä kimppa juttuja kun olen alkanut haluta useaa miestä kerralla.
        Mieheni toiveita ja haluja haluan toteuttaa.
        Olen järjestänyt yhden tyttöystäväni miehelleni yllätykseksi.
        Tämä meídän seksi juttumme ei pitäisi häiritä ketään kun ei häiritse asian omaisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 32v rouvva ja olen onnellisesti aviossa.
        Mieheni haluaa minua muiden miesten kanssa kimpassa.
        Mieheni toiveesta olen suostunut kimppa naiseksi.
        Miehelläni on kolme kaveria joiden kanssa olen olut kimppaseksi suhteessa.

        Olen toki alkanut odottaa näitä kimppa juttuja kun olen alkanut haluta useaa miestä kerralla.
        Mieheni toiveita ja haluja haluan toteuttaa.
        Olen järjestänyt yhden tyttöystäväni miehelleni yllätykseksi.
        Tämä meídän seksi juttumme ei pitäisi häiritä ketään kun ei häiritse asian omaisinkaan.

        Aluksi tein itse itselle turhia pelkoja miehistä jotka kertois kavereilleen minusta. Turha pelko joka aluksi varmaankin monella naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi tein itse itselle turhia pelkoja miehistä jotka kertois kavereilleen minusta. Turha pelko joka aluksi varmaankin monella naisella.

        Kyllästyin pelkotiloihin kimppaseksimme paljastumisen suhteen ja kerroin kavereille itse.
        Enää ei tarvitse pelätä saamme toki usein isku repliikkejä joihin suhtaudumme asiallisesti ja jos kysyjä on asiallinen suht selvinpäin niin ollaan otettu mukaan useimmiten miehiä toki joitakin naisia on ollut myös.
        Suosittelen olemaan avoin.
        Niin meidän seinä naapuri on ollut meillä välillä ajattelemassa niin on päässyt myös kimppaan mukaan.
        On asiallinen nuori mies käy välillä meillä kun mieheni on töissä ja usein päädytään sänkyyn.
        Olen todella onnellisesti aviossa ja seksiä on paljon ja monipuolista. Myös miehelläni on vaihteluja ja on saanut olla minun ja toisen naisen kanssa , välillä olemme odottaneet häntä alasti jo ulko ovella ja hän on saanut alastoman naisen kummallekkin puolelle ja ollaan riisuttu hänet ja vieras ollut ensin mieheni kanssa minun avustaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 32v rouvva ja olen onnellisesti aviossa.
        Mieheni haluaa minua muiden miesten kanssa kimpassa.
        Mieheni toiveesta olen suostunut kimppa naiseksi.
        Miehelläni on kolme kaveria joiden kanssa olen olut kimppaseksi suhteessa.

        Olen toki alkanut odottaa näitä kimppa juttuja kun olen alkanut haluta useaa miestä kerralla.
        Mieheni toiveita ja haluja haluan toteuttaa.
        Olen järjestänyt yhden tyttöystäväni miehelleni yllätykseksi.
        Tämä meídän seksi juttumme ei pitäisi häiritä ketään kun ei häiritse asian omaisinkaan.

        Hyi, ette rakasta toisianne vaan ainoastaan kiimaa ja rappeutuneiden mieltenne turmeltuneita haluja. Mitään hyvää ei rappiosta sikiä vaan entistä syvempää turmelusta. Käykää kumpikin steriloitavana sillä vanhemmiksi teistä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, ette rakasta toisianne vaan ainoastaan kiimaa ja rappeutuneiden mieltenne turmeltuneita haluja. Mitään hyvää ei rappiosta sikiä vaan entistä syvempää turmelusta. Käykää kumpikin steriloitavana sillä vanhemmiksi teistä ei ole.

        Miksi sinua haittaa jos me nautitaan elämästä.
        Miehet tykkää panna kanssani kuten minäkin heidän kanssa.
        Oma mies haluaa että muut miehet saa panna vaimoaan niin miksi en toteuttaisi mieheni toivetta ja antaisi muiden miesten nauttia pillustani kun se tuntuu
        tosi hyvältä.
        T: Rouvva 32v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, ette rakasta toisianne vaan ainoastaan kiimaa ja rappeutuneiden mieltenne turmeltuneita haluja. Mitään hyvää ei rappiosta sikiä vaan entistä syvempää turmelusta. Käykää kumpikin steriloitavana sillä vanhemmiksi teistä ei ole.

        Itse et sovellu vanhemmaksi kun olet tuollainen tiukkapipo taitaa olla perheesi nussimatta kun kitiset toisten iloista.


    • Anonyymi

      Vaimoa on pantu kimpassa koko viikonloppu.
      Vieraamme alkoi rakastelemaan vaimoani ja annan rauhassa naida ja käydä suiihkussa, teen sillä aikaa aamupalaa ja kahvia.
      Hyvä oli mies pani paljon vaimoa ja vaimo oli mielissään ja tuli kyllä kunnolla pannuksi ja vaimokin oli tosi kiimainen ja tarjosi pillua pantavaksi ja toista otti suuhun niin oltiin usein valmiita uusintaan.

      • Anonyymi

        Sama täällä teen aamupalat keitän kahvit! Kiihottavaa kuulla kun vieras panee heti herättyään vielä vaimoa


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe