Näköjään en tuu koskaa kelpaa

Näköjään en vain tule enää koskaa kelpaa naisille. Hyväksyn sen vaikka en ruma ole.

592

1443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytki kävelen niinku aina yksinäisenä metsässä lenkillä ja kaikki normaalit saa naista.

      • Oon niin täynnä et aina aina yksin lenkillä missä vaa.. ehkä parempi ois kuolla


    • Juu eikä ketää kiinnosta mun elämä. On vakityö mut oon yksinäinen..

    • Siks mä tänne kirjottelen ku oon iha yksin.. mietin miksi en ikinä kelpaa

    • Ehkä parempi ku ei olis olemassa masentuu niin ku ei pääse edes koskemaan naista.

    • Vloppusin näkee vaa pariskuntia ja on yksin. Pahenee tää masennus ja vitutus..

    • Ei oikein näin 36 v missää tutustu naisiin. Kaikilla omat piirit ja kaverit.ite oon töis mut silti yksin.

    • Mussa on todella pahasti vikaa.

    • Ehkä ajan tää rekan alle ja kuolen pois

    • Ei oo kavereita. Ei oo tuttuja. Mutsi vaan. Ex jätti ja kaikkee.

    • Tässä iässä jo monella kumppanit ja kaikkee.. mä oon tosi erilainen ja yksin.. ei mitää tuttuja. Omat ajatukset päässä vaan ja paska mieli

    • Mitä vittua sit naiset sanoo näytät ihan komeelta ja oot pitkä.. ja aina joka vloppu olen yksin.

    • Ihan sama en voi asialle mitää. Koskaa.. harmi ku en ole super komea 30 v alle mies.

    • Anonyymi

      Kasvata parta ja ala hipsteriksi, naiset tykkää semmosista.

      • Ei mua kiinnosta. Haluan olla tällänen ihminen.


      • Anonyymi

        Noita Niiskuneiti spedejä on jo ihan liikaa,melkein joka toinen.


    • Vittu ollaan ikisinkkuna!!!!!

      • Yritä olla tekemättä asioista liian hankalia. Yritä nähdä asiassa myös positiivisia puolia. Kun asuu yksin ei tartte kysyä keltään miten asuntoaan laittaa (millainen sohva, millaiset verhot yms. asioita), saa kattoa mitä haluaa teeveestä, voi kuunnella mielimusiikkiaan milloin haluaa (paitsi jos on töissä ja yöllä ei tietenkään, varsinkin jos asuu kerros-tai rivitalossa), ei voi tehä ruokaa mihin aikaa itelle parhaiten sopii tai olla tekemättä lämmintä ruokaa jne.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yritä olla tekemättä asioista liian hankalia. Yritä nähdä asiassa myös positiivisia puolia. Kun asuu yksin ei tartte kysyä keltään miten asuntoaan laittaa (millainen sohva, millaiset verhot yms. asioita), saa kattoa mitä haluaa teeveestä, voi kuunnella mielimusiikkiaan milloin haluaa (paitsi jos on töissä ja yöllä ei tietenkään, varsinkin jos asuu kerros-tai rivitalossa), ei voi tehä ruokaa mihin aikaa itelle parhaiten sopii tai olla tekemättä lämmintä ruokaa jne.

        Voi tehä ruokaa mihin aikaan itelle sopii...


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yritä olla tekemättä asioista liian hankalia. Yritä nähdä asiassa myös positiivisia puolia. Kun asuu yksin ei tartte kysyä keltään miten asuntoaan laittaa (millainen sohva, millaiset verhot yms. asioita), saa kattoa mitä haluaa teeveestä, voi kuunnella mielimusiikkiaan milloin haluaa (paitsi jos on töissä ja yöllä ei tietenkään, varsinkin jos asuu kerros-tai rivitalossa), ei voi tehä ruokaa mihin aikaa itelle parhaiten sopii tai olla tekemättä lämmintä ruokaa jne.

        Kyllä mä sen tiedän, mut emmä ole yksin eläjä. tässä iässä halun parisuhteen, mulla jo oli, mut nainen ei jaksanu mua ku olin työtön, hitto nyt sit on töitä mut ei naista, menee toisinpäin, mut joo en tykkää elää yksin, kaipaisin vierelle naista.


    • Vittu koskaa ketää ei vastaa.. tässähän menee järki ku ei saa naista ja voi koskea.

      • Anonyymi

        Oletko miettinyt maksullisia naisia (laillisia)? Se voisi olla ratkaisu tilanteeseesi, jos kaipaat kosketusta naisen taholta, etkä mitään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt maksullisia naisia (laillisia)? Se voisi olla ratkaisu tilanteeseesi, jos kaipaat kosketusta naisen taholta, etkä mitään muuta.

        En jaksa semmosia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt maksullisia naisia (laillisia)? Se voisi olla ratkaisu tilanteeseesi, jos kaipaat kosketusta naisen taholta, etkä mitään muuta.

        En halua käyttää mitää maksullisia.


    • Anonyymi

      Mitä olet tehnyt sen eteen, että olet naisten kanssa tekemisissä? Oletko käynyt treffeillä? Jos ne ovat aina epäonnistuneet, osaatko sanoa syytä siihen?

      • En mitään. Ennen pääsin 2-3 v sitten. En pääse treffeille. Kukaa ei halua nähä


      • Ei pääse treffeille ei naisia yhtää kiinnosta


    • Anonyymi

      No teekkö nää niitä alotteita ollenkaan. Vaikka alat kymmentä vonkaan päivässä, varmasti joku ennen pitkää tärppää.

      • Teen useita. Lähinnä ketään ei vastaa... ja ole kiinnostunut yhtää


      • Anonyymi

        Hänelle eivät kelpaa ne, jotka hänestä kiinnostuisivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle eivät kelpaa ne, jotka hänestä kiinnostuisivat.

        Kyllä kelpaa. Mutta musta ei kiinnostu ketään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle eivät kelpaa ne, jotka hänestä kiinnostuisivat.

        Mulle kelpaa aika lukuisat naiset sori vain. Minähän en tälläisenä kelpaa!!!!!


      • allu35 kirjoitti:

        Mulle kelpaa aika lukuisat naiset sori vain. Minähän en tälläisenä kelpaa!!!!!

        Ei toki ihan kaikki. Mutta tavallinen lihava kelpaa kyllä.


      • allu35 kirjoitti:

        Ei toki ihan kaikki. Mutta tavallinen lihava kelpaa kyllä.

        Sitähän tässä ihmettelen miten nirsoja naiset on.


      • allu35 kirjoitti:

        Sitähän tässä ihmettelen miten nirsoja naiset on.

        Jos se tällästä on niin en mä jaksa. Käyn töissä ja olen yksin.


      • allu35 kirjoitti:

        Jos se tällästä on niin en mä jaksa. Käyn töissä ja olen yksin.

        Huomaa eron kyllä. 5 vanhentunut niin ei kelpaa enää ja kaljuuntunut


    • Vittu mä en tajua. Mulla monta kuvaa ja ilmotusta.vittu saatana jos en kelpaa naisille nii vittu olkoot saatana.. muutenki oon yksinäinen..

    • Anonyymi

      Voin paljastaa sulle, että netissä naiset yrittävät aina itseään parempia miehiä.
      Kun kysyit että miksi lihavia naisia ei saa niin ne laittaa viestiä ja flirttiä mulle atleettiselle timmille miehelle.
      Itse taas annan heille aina pakit ja yritän löytää hoikan tai atleettisen naisen.

      • Anonyymi

        Mutta alluhan on komea, pitkä, atleettinen, rikas, loistavassa hyvinpalkatussa työssä käyvä, omillaan hienossa asunnossa asuva ja hienolla autolla ajava, hajuvesiä ja muotivaatteita käyttävä nuori mies.

        Eikös tuollaiselle saaliille pitäisi logiikkasi mukaan olla naisia jonossa?


      • No ihan sama. Ei munkaa tarvi ketä vaan huolia. Kyllä tällä naamalla pituudella pitäisi lihava nainen saada


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alluhan on komea, pitkä, atleettinen, rikas, loistavassa hyvinpalkatussa työssä käyvä, omillaan hienossa asunnossa asuva ja hienolla autolla ajava, hajuvesiä ja muotivaatteita käyttävä nuori mies.

        Eikös tuollaiselle saaliille pitäisi logiikkasi mukaan olla naisia jonossa?

        Ei ole yhtään. Ihan vitun sama


      • allu35 kirjoitti:

        No ihan sama. Ei munkaa tarvi ketä vaan huolia. Kyllä tällä naamalla pituudella pitäisi lihava nainen saada

        Mutta kai se maine on menny kun ei yksikää nainek halua tutustua. Joka vloppu kuukausi olen yksin.. yritän naisia jatkuvasti. 1 nainen nainen sanoi olet söpö.. no ei ole kuulunut mitää. Paska huijari


      • allu35 kirjoitti:

        Mutta kai se maine on menny kun ei yksikää nainek halua tutustua. Joka vloppu kuukausi olen yksin.. yritän naisia jatkuvasti. 1 nainen nainen sanoi olet söpö.. no ei ole kuulunut mitää. Paska huijari

        Onhan tämä tosi outoa.. minkäs teet. Kai mun pitäs rohkeentua ja mennä juttelee vaa naisille...


      • allu35 kirjoitti:

        Ei ole yhtään. Ihan vitun sama

        Ei ihme että on joo masentunut....


      • allu35 kirjoitti:

        No ihan sama. Ei munkaa tarvi ketä vaan huolia. Kyllä tällä naamalla pituudella pitäisi lihava nainen saada

        Musta tuntuu, että sulla on pakkomielle aiko monesta asiasta, ei vain naisista, vaan myös lihavista naisista, sun työpaikan ja pituuden, ulkonäön yms. mainostamisesta. Aika pahassa syöksykierteessä taidat olla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Musta tuntuu, että sulla on pakkomielle aiko monesta asiasta, ei vain naisista, vaan myös lihavista naisista, sun työpaikan ja pituuden, ulkonäön yms. mainostamisesta. Aika pahassa syöksykierteessä taidat olla.

        Niin no mikä vika lihavis pyöreis naisis on? Emmä tykkää laihoista.


    • Ärsyttää niinku niin jatkuvasti. Kyl vielä 32 vuotiaana kelpasin treffeille. en oo mihkää enää päässy.. poistin tinderin ja en käy baareis.. niinku naisia kiinnosta ees jutella

      • Emmä jaksa tällästä.. oon panostanu hyvin ja töitä ja rahaa.. yksin mä vapailla oon niinku aina... jotenki yksinäinen olen taas


      • allu35 kirjoitti:

        Emmä jaksa tällästä.. oon panostanu hyvin ja töitä ja rahaa.. yksin mä vapailla oon niinku aina... jotenki yksinäinen olen taas

        En jaksa enää panostaa.. elän vaa yksin ja käyn kahvilla yksin ja samaa paskaa


    • Anonyymi

      Allu mitä tuo "panostaminen" tarkalleen ottaen tarkoittaa?
      Miten siis toimit?
      Koko ajan puhut panostamisesta, kiinnostaisi tietää mitä se siis on.

      • Anonyymi

        Ja toinen asia; sanot että maine mennyt ja sinut tunnetaan joka puolella.
        Miksi olet menettänyt maineesi? Ei se niin vain mene, jotain on tapahtunut. Mitä?


      • Ostanu hienompia uusia vaatteita. Sun muuta. Käyn töissä. Ennen en käynyt. Lopetin baarit ja alkoholin. Lenkkeilen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen asia; sanot että maine mennyt ja sinut tunnetaan joka puolella.
        Miksi olet menettänyt maineesi? Ei se niin vain mene, jotain on tapahtunut. Mitä?

        Koska usein siltä tuntuu. No siksi koska olen haukkunut jo kauan naisia ja käyttäytynyt esim Hki baareissa ja ulkona huonosti... huutanut naisille jne..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen asia; sanot että maine mennyt ja sinut tunnetaan joka puolella.
        Miksi olet menettänyt maineesi? Ei se niin vain mene, jotain on tapahtunut. Mitä?

        Koska usein siltä tuntuu. No siksi koska olen haukkunut jo kauan naisia ja käyttäytynyt esim Hki baareissa ja ulkona huonosti... huutanut naisille jne..et sellasta


      • allu35 kirjoitti:

        Koska usein siltä tuntuu. No siksi koska olen haukkunut jo kauan naisia ja käyttäytynyt esim Hki baareissa ja ulkona huonosti... huutanut naisille jne..et sellasta

        Nyt oon iha jumissa elämässä. Kaipain naista tai jotain.. ei oo tuttuja ei kavereita ei mitään..


      • allu35 kirjoitti:

        Ostanu hienompia uusia vaatteita. Sun muuta. Käyn töissä. Ennen en käynyt. Lopetin baarit ja alkoholin. Lenkkeilen.

        Sit naiset täälä sanonu et kyl ole ruma. Et kumma jos et kelpaa.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Sit naiset täälä sanonu et kyl ole ruma. Et kumma jos et kelpaa.

        Täällä on myös naiset sanonu että olet ruma.

        Kummasti sulla jää mieleen vaan osa kommenteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on myös naiset sanonu että olet ruma.

        Kummasti sulla jää mieleen vaan osa kommenteista.

        No varmasti olenkin joidenkin mielestä, mutta silti ihmettelen ku oon aina yksin


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ostanu hienompia uusia vaatteita. Sun muuta. Käyn töissä. Ennen en käynyt. Lopetin baarit ja alkoholin. Lenkkeilen.

        Ethän sä mitään alkoholin käyttöä ole lopettanut. Korkeintaan vähän vähentänyt.
        Just hiljattainhan sä kännissä räyhäsit naisille niin, että vartijat joutuivat sut niputtamaan.


    • Tuntuu et oon niin erilainen ja aina kirjotan yksin. Ykspuolista naistenkaa.. itse otan yhteyttä. Naista ei ollenkas kiinnosta.. jossain vaihees ehdotan tapaamista ja naista ei kiinnosta.

      • Aika helvetin turhauttavaa ku ei ikinä mistää tule mitää. Noin 95 %ei vastaa takaisin koskaa


    • On se kumma saatana ku ei kukaa nainen voi lähtee munkaa kahville...

    • Ainahan mä yksin...

    • Tuntuu vaan et vittu mikää ei auta vaikka panostaa itseensä on rahaa... vittu mitä paskaa...nuorena kyl kelpas vielä.

    • Näköjään ei vaa kelpaa enää ku vanhentunut kaljuuntunut lihonut, ei vaa kelpaa.. ennen oli kaunis ex, seki vaa jätti, ja nykyää ihmiset ei vastaa ees viesteihin sun muuta

    • Ihan turhaa paskaa tänne kirjottaa,, ketää vittu ei kiinnosta koskaa

    • vittu tätä samaa paskaa tää on jo kestäny aika kauan ja pahentunut vaa,, ihan yksin jäänyt, varmaa vittu kohta en jaksa enää

    • Mitä tähän sanoa en tiedä. on niin kaikki paskaa..

    • Anonyymi

      " Anonyymi kirjoitti:
      Ja toinen asia; sanot että maine mennyt ja sinut tunnetaan joka puolella.
      Miksi olet menettänyt maineesi? Ei se niin vain mene, jotain on tapahtunut. Mitä?

      allu35:
      Koska usein siltä tuntuu. No siksi koska olen haukkunut jo kauan naisia ja käyttäytynyt esim Hki baareissa ja ulkona huonosti... huutanut naisille jne.. "

      Juu kyllä tuollaisella käytöksellä saa sen maineen menetettyä. Haukkuminen, huutaminen ja huonosti käyttäytyminen antaa loppuiäksi kuspään leiman otsaan.

      • No näin on käynyt, siksi lopetin juomisen ja semmosta, mutta on vaikeeta olla yksin kun ei kelpaa ees lihavalle.. semmoseksi muuttuu


    • naiset kertokaa miksette lähde treffeille????

      • Anonyymi

        Koska sä räyhäät ja käyttäydyt väkivaltaisesti. Me pelätään sua.


    • niin naiset miksette ees voi jutella mulle.. ja haluta koskaa itse nähdä?

    • Pitäs varmaa mennä juttelemaan vaan niille naisille suoraan, ei tästä vittu tule mitää..

    • Anonyymi

      Miksi käytät jatkuvasti veellä alkavaa sanaa? Tuntuu ettei sun juttelu muutu toista kohtaan inhimillisemmäksi vaikka olisit suhteessa?

      • Kyllä. kohtelin hyvin viime naista ja ostelin kaikkee ja osasin keskustella.. en haukkunut ja mitään. mut en kelvannut vain hänelle ku ei ollut rahaa ja vakituista työtä ja semmosta


    • Anonyymi

      ootko ajatellut vaihtaa paikkakuntaa?

      • Öö miten ni?


      • Anonyymi

        Siten, jos kerta oot rymynnyt Hesan seudun ravintolat läpeensä, voisi olla muutto uudelle paikkakunnalle yksi vaihtoehto. Edellyttää että pyrit asiallisempaan ulosantiin ja keskusteluun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siten, jos kerta oot rymynnyt Hesan seudun ravintolat läpeensä, voisi olla muutto uudelle paikkakunnalle yksi vaihtoehto. Edellyttää että pyrit asiallisempaan ulosantiin ja keskusteluun

        Alotan kohta psykoterapian koska ihmiset on sanonu et ihan päästä sekasi mielenterveyspotilas. En halua muuttaa. Tulisin vain hullummaksi pienel paikal. Mulla on täälä vakituinen työpaikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siten, jos kerta oot rymynnyt Hesan seudun ravintolat läpeensä, voisi olla muutto uudelle paikkakunnalle yksi vaihtoehto. Edellyttää että pyrit asiallisempaan ulosantiin ja keskusteluun

        Tää jatkuva yksin olo on tehnyt musta vihasemman ja kuluttanut iha loppuu. Ei ole mitää sosiaalista elämää kun töissä ja roikun vaa mun äitissä kiinni.


    • Pitäs varmaa olla komeempi vittu, ei saisi olla kaljuuntunut niin vittu kelpaa

    • PITÄS VARMAA VITTU OLLA VITUN KOMEE ET KELPAA NAISILLE... MIKSETTE NAISET VITTU EDELLEEN VASTAA JA HALUA TREFFEILLE???

    • Naiset ottakaa yhteyttä.. 046-9417643

    • Annan numeron ja ketää nainen ei ota yhteyttä.. helvetti oon niin kyllästyny olee yksin. Kaipaisin jotain sutinaa.. vaikka keskustella puhelimessa naisenkaa.

    • Naiset miksette ota yhteyttä. Laittakaa ees viestiä.

      • Anonyymi

        Säälistä en ota yhteyttä enkä lähde treffeille. Ja mitään muuta en nyt sinua kohtaan tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälistä en ota yhteyttä enkä lähde treffeille. Ja mitään muuta en nyt sinua kohtaan tunne.

        Juu ei tarvi ottaa. Hyvästi.


    • Ei näytä ketää vittuakaa kiinnostavan. En mä tajua vaan naisia...

    • Antaa olla.. pitäs varmaa olla erilainen ja nuori 30 v. Ja vitun komee että kelpaa.

    • En kyl ruma ole. Pukeudun siististi..en haise. Käytän hajusteita... ei sitte vain mikää niinku mulla onnistu.

    • Ehkä sit vaa pitäs tajuta ettei vain kelpaa kellekkää tälläsenä ku on.. kuitenki vähä panostanut itseeni ja sellasta.

    • Mulla on kuitenkin iha hyvä palkkanen työpaikka olen pitkä ja rahaaki sopivasti. Minkäs teet minkäs teet.

    • Sit mä en niinku ymmärrä miten tää on tällästä. Et se tavallinen nainenkaa ei kiinnostu ollenkaa tai pyöreempi.

    • Kyllä nuorempana kelpasin.nyt olen 36 v ei hitto mitään. Kyl täl naamal nyt edes tavallisen naisen saa.

    • Turha tänne mitää kirjottaa heido.

    • No antaa olla ei ketää kiinnosta.

    • Ainaski mulla vakityö ja rahaa..jos en kelpaa iha sama.

    • Oon kuitenki jokatapauksessa menny parempaa suuntaa.. naisten menetys jos en kelpaa.

    • Sitten en voi mitään. Elää vain elämäni yksin jos en kelpaa.

    • Ihan sama kirjottaa tänne... vittu ei vaa kiinnosta.. käydä vaa töissä ja olla yksin mitää järkee täs elämäs on aina yksin.

    • Mua masentaa ja ei huvita mikää yksin elää ja olla yksin kahvilassa. Tuntuu ettei mua usein ole olemassa

    • Kukaan ei käy kylässä ei koskaa soita.. naiset ei halua jutella.. en ymmärrä. Oon komea pitkä mies rahaaki on ja jatkuvalla syötöllä yksin.. ei tähä voi mitään sanoa.

      • Anonyymi

        Eikös sun rahat mene niihin pikavippivelkoihin, joilla olet itsesi liriin saattanut.


    • Joka vloppu yksin. Käyn kahvilla yksin. Käyn ajelemassa yksin.. joka kk mikää ei muutu. Olen nii vitun kyllästynyt ja masentunut tähä paskaan touhuun...

    • Anonyymi

      Minäkään en nyt ymmärrä.
      Siis odotat että naiset ottaisi kontaktia? Että olet vaan ja odotat? Ehkä tuijotat ja seurailet? Se kyllä karkottaa kenet tahansa.
      Et puhu kenellekään? Miten ihmeessä kukaan voisi edes tietää että olet kiinnostunut kun et sitä mitenkään näytä?
      Luettelet hienoja asioita joita sinulla on. Työ, hieno koti jne. Ihmettelet miksei ketään kiinnosta - mistä ihmeestä kukaan voi tietää mitä sinulla on kun et koskaan puhu kenellekään paitsi kaupan kassalle "hei"?
      Selvänäkijöitäkö ne naiset on?
      Sitä en tiedä miten siellä treffipalstoilla lähestyt niitä naisia. Jotain siinäkin täytyy mättää koska yksikään ei kiinnostu. Et ilmeisesti osaa sielläkään tuoda itseäsi esiin positiivisella ja kiinnostusta herättävällä tavalla.

      Ja sitten nuo psyykkiset ja muut ongelmat. Ne on iso probleema. Joku voisi katsoa ehkä läpi sormien niitäkin, en tiedä, mutta helppoa se ei tule olemaan.

      • Olen netissä lähestynyt ja yrittänyt lukuisia lukuisia naisia.. eivät vastaa ketää ja kiinnostu.


      • allu35 kirjoitti:

        Olen netissä lähestynyt ja yrittänyt lukuisia lukuisia naisia.. eivät vastaa ketää ja kiinnostu.

        Kaipaisin niin naista ja sutinaa läheisyyttä.. masentaa niin.


      • Jotkut naiset sanoo olet ihan kiva ja komea... en ymmärrä miksei onnistu mikää


      • Minä jaksa enää.. tääläkää kukaa ei kirjota mitää ja vastaa.


      • En kyl odota. Otan itse aina yhteyttä. No netissä kirjotan naisille.. kerron itestäni jne.. mutku ei sitä naista vaa kiinnosta. En ilmeisesti osaa joo.. vaikka mussa on hyviä asioita.. jotenki kai tuomittu mut olee yksin


    • Parempi sit vittu olla yksin. Turha tänne on kirjottaa enää.

    • Kai se on tää vitun korona niin naisia ei oikein kiinnosta mikään.

    • Mä niin kovaa haluaisin tyttöystävän. Iha helvetin kovaa.. nyt mulla vakituinen työ. Hyvä palkka. En ole alkoholisti.. siis tää on tosi helvetin outoa.. ja nykyää keskustelen yksinäni.

      • Lisäksi. En polta. Oon tosi pitkä ja iha ok näkönen.. siis onhan tää hito outoa..???


      • allu35 kirjoitti:

        Lisäksi. En polta. Oon tosi pitkä ja iha ok näkönen.. siis onhan tää hito outoa..???

        Taidan sit vain törmätä jatkuvasti vääränlaisiin naisiin.


    • Haen ammattilaiselta apua... ei tästä tule mitään

    • Outoo ku ei mistää tuu mitää.. en vittu ymmärrä naisia.

    • Antais ees joku tavallinen pyöreempi nainen mahdollisuuden tutustua muhun.. mutku ei niinku kiinnosta yhtää.. jopa ihmettelen et onko mun maine menny ja mut tunnetaan koska. Esim 2-3v sitte pääsin usein treffeille

      • Nyt on kaikki jutteleminen ja kaikki loppuneet kun seinään. Ihmettelen suuresti.


    • Vittu ihan sama saatana.

    • Vittu mikssei kukaa kirjota mitää?

    • VITTU PAINUKAA VITTUUN SITTE SAATANA

    • VITTU ÄLKÄÄ KIRJOTTAKO MITÄÄ SAATANA PASKAT.

    • VITTU KYLLÄ MÄ VITTU YKSIN HAUTAAN PÄRJÄÄN PAINUKAA VITTUUN KAIKKI SAATANA.

      T. ALLU

    • Anonyymi

      Näköjään en tuu koskaa kelpaa

      allu35
      12.03.2021 20:23
      Ilmoita
      Näköjään en vain tule enää koskaa kelpaa naisille. Hyväksyn sen vaikka en ruma ole.


      Noin vuorokausi sitten väitit "hyväksyväsi että et kelpaa naisille"..

      Nyt vuorokautta myöhemmin ketjussa on yli 100 viestä, ja melkein kaikki sun kirjoittamia 🙄.

      Miten meni omasta mielestäsi??

      • Painu vittuun saatana..


    • Anonyymi

      Paljonko tulee osumia Tinderissä?

      • Poistin jo tinderin. En vain jaksa sitä enään.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Poistin jo tinderin. En vain jaksa sitä enään.

        Entä silloin kun olit vielä siellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä silloin kun olit vielä siellä?

        Aika heikosti ei paljo mitää. Parempi se vaan unohtaa naiset. Ei tästä vain tule mitään.


    • Vituiks meni naisenkaa taas. Nainen laitto:

      Hei ei ole enää kiinnostusta. Viesteihin sulle pitää nähtävästi vastata heti. Erittäin ahdistavaa. Toivon sulle kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        No jos pommitat naisia samalla tavalla kuin tätä palstaa, SE ON AHDISTAVAA!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos pommitat naisia samalla tavalla kuin tätä palstaa, SE ON AHDISTAVAA!!!!

        No se siitä. emmä osaa naistenkaa antaa olla. Luovutan vaa.. en saa koskaa naista. Syön lääkkeitä käyn töis meen terapiaan


    • Mistää ei saatana vittu tule mitää... alotan saatana sen vitun terapian.

    • Vittu mistää ei saatana tuu mitää.. ilmeisesti mussa on sit vikaa joo.. vittu näyttää olevan pahasti vikaa..vaikka mulla on vakituinen työ.

    • Lääkäri teki jo b lausunnon ja tarvin kovasti terapiaa. Ma on 1 käynti ja mun pitää valita se terapeutti. Ei tästä tuu vaa mitää.

    • Ei tästä vain tule mitään... jatkuvastu oisko 10 naiset jo ei niitä kiinnosta.. kovasti sanotaa näytät iha kivalta.. mut ehkä mä en saa ikinä mitää..haen apua meen terapiaan todellaki.. en jaksa enää.. mut ehkä oon aina yksin..iha vitu paska mieli taas meni vituiks naisenkaa... alku lähti hyvin.

    • Vois mennä nukkumaa meni pilalle tääki ilta ku nainen ilmotti tollee saatana.

    • Kai sit vittu kaikki oikees mä en vaa kelpaa naisille pakko se tajuta piste.

    • Vittu turha ees kirjottaa mitää. Oon tuomittu olee yksin. On mulla työpaikka. Onneks mulla alkaa psykoterapia.

    • Nykyään vaa hermostun enempi oon vihainen valitan. Kai ennen olin erilaisempi ku naiset halus mua tavata. Nyt olen ihan yksin.

    • Sit kirjottelen tänne ku kaipaan seuraa. Koen olevani yksinäinen. En vaan voi hyvin. sit mua haukutaa mielenterveys psyykehulluksi. Kai sit joo oon

    • Olen vain kyllästynyt mun elämään yksin puhumiseen siitä etten saa naista ja kaikkee. Aikoinaa ajattelin että mitä järkee eĺää jos aina yksin ja sul ei oo elämäs ketää

    • Töissä menee ok en oo sielä yksin. Mut sit nää vloput just tuntuu tosi pahoilta.. kaipaisin jotain seuraa.. mutku ei oo yhtää kaveria ei tuttuja... sit oon jotenki vihainen.. mun vaikee olla yksin

    • Myönnän kyllä että on ongelmia ja valitan paljo ja ruikutan. Pahentunut mitä ennen. Se kai johtuu siitä et oon ihan yksin aina.. kyllästyny tähän ja paha mieli ku ei oo ketään

    • Sit se on menny tähän yksin kirjottelemiseen ja jotenkin en enää välitä koska mulla on paha olla ja en oikein jaksa enää mun elämää.

    • Siks mä haluaisin sen oman kumppanin koska oon jo 36.. mutku tunnen olevani täys 0 ku en koskaa vaa kelpaa ja turhautunut ja vihainen

    • Tuntuu jotenki nii pahalle tää kaikki ja mietin jatkuvasti miksen kelpaa naisille ja oon aina ulkopuolinen jne

    • Menen juttelee terapiaan ei tästä tuu mitää. Nykyää täälä saa kirjotella yksin ja kukaan ei kommentoi takas

      • Anonyymi

        Ei noihin jankkauksiin viitsi tämän enempää kommentoida. Tee ihan mitä lystäät.

        -palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei noihin jankkauksiin viitsi tämän enempää kommentoida. Tee ihan mitä lystäät.

        -palstahessu

        Niin teenkin alotan psykoterapian.. mä nyt oon sellanen ihminen joka jankkaa.. hyväksy se!!


    • Pitäs joku kaveri kyllä saada. eikä aina olla yksin.

    • Aika turha kirjottaa tänne. Kukaan ei kommentoi ja vastaa. Meen puhumaan terapeutille.

    • Meen hakee lisää apua. Ei tänne kannata kirjottaa.. aina tätä samaa paskaa.

    • Kohta keitän kahvia ja lähen johki.. miettiin tätä mun paska elämää yksin.

    • Et miks mun pitää olla yksin.. ja miks oon tällänen.. usein sitä mietin.

    • Mun on vaikee olla yksin.. masentuu kukaa ei koskaa soita ja oon asunu jo 2 v täälä ja ketää nainen ei ole käyny kylässä.. oon niin ulkopuolinen kun asun täälä.

    • Mä en missää nimes ole ruma. Ja iha hyvä vaatetyyli enkä työtön. Annoin jopa numeroni tänne.. eipä kukaa nainen ole ottanu yhteyttä.. välil iha uskomatonta paskaa

    • Tuntuu tää kaikki nii toivottomalta ja saatanan pahalta.. olis vaa kuollut.. jaksa aina olla yksin
      Kaipaan naista juttelua jne.

    • Toiset saa niin helposti kumppaneita. Ikeaa meet nii kaikilla omat kumppanit..en mee enää masentuu vaan. sit ite ei vaan saa mitää.. sanotaa olet pitkä ja söpö tai kivan näkönen.. niin no helppo se sanoa kai tässä 1 %mahdollisuus saada naista.

      • Kumma jos kerta noin sanotaa ja ei ole mitää vientiä joka vloppu olen yksin kahvilassa tai kävelen yksin kaduilla.. ehkä suunnittelen itsensä tappamista kun naisetki valehtelee et oon kivan näkönen ja pitkä eikä koskaa kiinnostu


    • Tai vois alkaa huutaa kadulla naisille tai jotain et ne kattois ees vittu päälle ja sais huomiota.

    • Luulis jos oon 195 cm pitkä ja iha ok näkönen et olis ees jotain treffiseuraa.. no joo en tajua mikä mimmejä vaivaa

    • Miks sit sanoa näytät kivalta oot komee pitkä mies.. miks hitto sanoa.. kyl pitäs sit olla sutinaa.. mutku aina yksin

    • Saan vaan jatkuvasti yksin täälä kirjotella? Miten tappais ittensä. emmä jaksa enää?

      • En vaa totaalisesti enää jaksa. emmä halua elää näin ja tällästä elämää.


      • allu35 kirjoitti:

        En vaa totaalisesti enää jaksa. emmä halua elää näin ja tällästä elämää.

        Kaipaisin ees naiskaveria.. joka soittelis mulle kävis vaikka kahvilla.


    • Naiset ottakaa yhteyttä.


      0469417643

    • Kaikki tämä on niin turhauttavaa paskaa ettei täs ole mitää järkee. Miks oon ees olemas. 2 v ei yhtää kaveria ollut. Ex jätti ja oon niin yksin. Nään vaa kerra viikos mutsia.. muuta elämää ei ole.

    • Kukaa ei vastaa ei ota yhteyttä ei mitään.

    • Ei paljo vittu ketää kiinnosta.. void alkaa vittu hakkaa ihmisiä saatana ja kysyä joka mimmiltä mitä mus on vikaa saatana

    • Painukaa vittuun saatana kaikki sitte.. ette tiedä miten paskaa elämää on. Ilman kavereita. Kukaa ei halua nähä..naiset ei halua ees jutella.. eikä koskaa kiinnostua.

    • Tässä mun numero. En ymmärrä kun ei kukaan ota yhteyttä.


      046-9417643

    • Hsldldndndldmd

    • Ldbfldäwldndkdldldndn

    • Lsksjdäsösösmdmdndndndn

    • Ihmiset on todella vaikeita ja ei vastaa

    • Ldldndbdkdndndndndndndndbbd

    • Ösldndjdösöskdndndndndnbd

    • Edelleen en ole saanut naisilta mitää vastausta miksi ette lähde treffeille jos oon kerta pitkä ja komee?

      • Edelleen haluaisin tietää syyn!!!???


    • Emmä vittu halua elää näin!!!!!

    • Edelleen mikä teitä vaivaa naiset?????

    • Painukaa sit vittuun saatana.

    • Jaksa tällästä vitun paskaa enää yhtää.

    • Painukaa vittuun ku ei kelpaa.. joo oot kyl pitkä komee mies... eipävittu ole naista. Ei tarvi jauhaa tollasta vitun paskaa.

    • Edelleen kehotan sua kirjottamaan näitä sun ajatuksia johonkin vihkoon. Täällä netissä saa pian valittajan ja hankalan ihmisen maineen, jos kokoajan vaan omaa monologiaan vetää ja jos sama valitusvirsi soi jatkuvasti.

      Sulla taitaa olla aika paha pakkomielle noista naisista ja luulen, ettei siihen taida olla edes mitään parannuskeinoa. Täällä on sua yritetty auttaa ja kehotettu sua vaikka osallistumaan muihinkin keskusteluihin tai vaihtamaan sun ketjuissa ees vähäks aikaa tota sun puheenaihetta joksku muuks, mutta sama surullinen laulu vain soi päivästä toiseen, aamusta iltaan ja yön pikkutunneille.

      • Joo on ja olen sekasin yksinäinen masentunut.. taidan tappaa itseni


    • Täs mun deitti ilmotus. 5 kävijää ja kukaa ei vastaa. Uskomatonta.

    • En voi muuta sanoa.

    • Aivan uskomatonta tällä naamalla ja pituudella aina yksin.

      • Andee36 löytyy treffi ilmotus suomi24..ei niinku helvetti mitään


    • En oo saanut apua ja tullut hulluksi, mä en ymmärrä miksei ketää anna mahdollisuutta treffeille kukaa nainen ei vastaa,, vittu musta tuntuu on jo tuntunut siit asti ku ex jätti ettei mua oo ees olemassa

    • Kai mä oon sit vaa niin vitun tyhmä ja kai ruma ja kehitysvammainen ettei kukaa nainen halua kahville tai lenkille ees

    • ihan vitun sama ku ei kelpaa.. en vaa ymärrä naisia,, laitoin kysymyksen tänne ja vittu ei todellakaa ketää vastaa, painukaa sit vittuun,,

    • vittu saatana tätä paskaa.. mä en muutu tästä. oon vain vammainen ja käyn töissä mulla on paljo rahaa,, mut kaipaan naista ja läheisyyttä ja tuun jo hulluksi kukaa ei soita vaikka on treffi palstoja annan numeroo jne

    • EDELLEEN VITTU KUKAA EI VASTAA

    • ihan paskaa tää elämä. päättäis jossain vaihees päivänsä ei työ auta mitää ku ei naista saa.. ja elää aina yksin mutsin kans,, joo ei mitää elämää oo ja oon 36

    • uskon että nää raivopuuskat valitukset ja hermojen menetykset johtuu et mulla on aivovamma

      • Anonyymi

        Onko tuo aivovamma todettu?
        Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo aivovamma todettu?
        Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan.

        Ei olle mut tunnen olevani psyykkisesti jo hullu kun kaipaan naista.. emmä nuorempana ollut tälläinen ja kaverit menny,, en oo saanu terapiaa koskaa.. vain heikkolahjaisuus ja dysfasia todettu ja tunne elämän häiriö


    • gergergregerg

    • regerherhetrherherh

    • grregherherhrehhre

    • jyjtyjyjyjtyj

    • gergregregerggr

    • Vittu ei kiinnosta vittuakaa...

    • vitu niinku ymmärrä mikä naisia vaivaa,, ei haluta soittaa mulle ei jutella.. ei puhua munkaa.. vittu niinkä mitä hittoa saatana

    • Oon monesti kirjottanu miksei kukaa nainen ees halua lähtee kahville ku tarjoon kahvit,, haluaisin jutella naisenkaa,, saada ees kaveria,, mitä hittoa???

      • vittu ettekö tajua mä oon sekasin jo,, oon liikaa yksin.. en pääse ees juttelee naisille..niinku ettekö vittu tajua,, mä kaipaan seuraa


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        vittu ettekö tajua mä oon sekasin jo,, oon liikaa yksin.. en pääse ees juttelee naisille..niinku ettekö vittu tajua,, mä kaipaan seuraa

        Ei kukaan halua olla tollasen raivohullun kanssa tekemisissä. Kaikista vähiten naiset. Sinä itse ajat ihmiset pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan halua olla tollasen raivohullun kanssa tekemisissä. Kaikista vähiten naiset. Sinä itse ajat ihmiset pois.

        No en vain ymmärrä miksei kukaa halua nähä.. nätisti olen naisia yrittänyt lähestyä esim mitä kuuluu olet kaunis mitäs harrastat.. miksei niitä sit vittu kiinnosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan halua olla tollasen raivohullun kanssa tekemisissä. Kaikista vähiten naiset. Sinä itse ajat ihmiset pois.

        Kai mulla on jo se mitta täynnä ette varmaa ymmärrä. mut kaipaisin jotain muutosta elämään eikä aina pyöriä joka vloppu mutsinkaa.. mutta ette mitää tajua.. vittu miksei kukaa halua treffeille


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No en vain ymmärrä miksei kukaa halua nähä.. nätisti olen naisia yrittänyt lähestyä esim mitä kuuluu olet kaunis mitäs harrastat.. miksei niitä sit vittu kiinnosta

        Yrität hetken teeskennellä normaalia siis. Olet niin sekaisin, että se paistaa kilometrien päähän ja naiset huomaa sen. Työskentely ei auta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yrität hetken teeskennellä normaalia siis. Olet niin sekaisin, että se paistaa kilometrien päähän ja naiset huomaa sen. Työskentely ei auta.

        No ihan sama.. mistää ei tule mitää.. mä oon jo täynnä tätä paskaa


    • MÄ EN SAATANA JOS OON KERTA PITKÄ KIVAN NÄKÖNEN MIES RUPEE OLEE YKSIN VUOSIA EN SAATANA

    • VITTU SAATANA ALKAA RIITTÄÄ TÄÄ PASKA... MIKÄ TEITÄ NAISIA VAIVAA???

    • MIKÄ VITTU TEITÄ VAIVAA???

    • VITTU VASTATKAA...

    • HUHUU MIKSEI IHMISET VASTAA

    • MIKSEI NAISET VASTAA EDELLEEN MITÄÄ?

    • kaikki on menetetty mä oon yksin. vittu miksei naiset sit sano oot vitun ruma ja oksettava ku ei kelpaa???

    • ONHAN TÄÄ VITUN OUTOA MIKS SIT EI KELPAA LIHAVALLE LÄSKILLE RUMALLE NAISELLE?

    • MULLA ON ITELLÄ KALJAMAHA OON VÄHÄN PULLEA. KUMMA JOS EI 100 KG LIHAVALLE KELPAA SIT

    • NAISET OTTAKAA YHTEYTTÄ HALUN TREFFEILLE

      0469417643

      • Anonyymi

        KUKAAN, joka näitä sun kirjoituksiasi on täältä lukenut, EI VARMASTI SOITA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN, joka näitä sun kirjoituksiasi on täältä lukenut, EI VARMASTI SOITA!

        NO VITTU SITTE EI SOITA PAINUKAA KAIKKI VITTUUN...


    • olis kiva ees jutella naisenkaa puhelimessa tai lähtee lenkille.. mitä hittoa mus on vikana????????????????????????

    • EDELLEEN SAAN TEHDÄ 100 ALOTUSTA MIKÄ MUSSA ON VIKANA ?

    • edelleen mikä teitä naisia vaivaa,, eikö tällä naamalla saa edes lihavaa??

    • gergergergerg

    • gergergerg

    • grgerhgreherherh

    • gregergregergerg

    • rgergrgergregregerg

    • fewfewgergergerg

    • grregergregregerg

    • Niin mietin jo kovasti ku ei mistää koskaa tuu mitää

    • SAATANA LÄSKEILLE EI KELPAA MITÄ VITTUA.. OIEKESTI MITÄ VITTUA

    • vittu todellaki OON KOMEE PITKÄ MIES JA VITTU MIKSEI MULLA OLE NAISTA KOSKA PUKEUDUN UUSIIN VAATTEISIIN TIENAAN TÖISSÄ HYVIN 16 E TUNTI JA MITÄ VITTUA AINA YKSIN

    • Anonyymi

      "Kai mulla on jo se mitta täynnä ette varmaa ymmärrä. mut kaipaisin jotain muutosta elämään eikä aina pyöriä joka vloppu mutsinkaa.. mutta ette mitää tajua.. vittu miksei kukaa halua treffeille"

      Viimeisen kerran Allu: KUKAAN muu ei ole vastuussa sinun elämästäsi kuin sinä itse.
      Et voi tulla tänne tai mihinkään vaatimaan että kun sulle on kurja olla niin täältä nyt sitten naisten täytyy kilvan rientää sinua viihdyttämään.
      Ei se niin mene.
      Sinulla on hyvin lapsellinen tapa ajatella asioita, edellyttää että kun tässä kiljun ja heittäydyn lattialle ja hakkaan kantapäitäni niin kyllä ne sitten suostuu.
      Ja olet pian NELJÄKYMPPINEN mies!

      Otapa kopio näistä postauksistasi sinne terapiaan mukaan. Siitä olisi varmasti terapeutille hyötyä. Kyllä sellaista settiä on että alta pois.

      Vastata sinulle ei kannata.

      • VITTU NIIN OLEN KOSKA MULLA ON KEHITYSHÄIRIÖ JA OLEN HEIKKOLAJJAINEN MÄ NYT VITTU VAAN OON SEMMONEN IHMINEN


      • NO VITTU EI MENE.. MÄ TIEDÄN MÄ EN VOI SILLE MITÄÄ ET OON KU 16 V KAKARA JA HUUDAN JA KÄYTTÄYDYN JA HERMOT MENEE EN VOI VITTU MITÄÄ. OON NIIN JÄÄNY YKSIN


      • Anonyymi

        Olis tosiaan syytä näyttää esim. tämä ketju sille terapeutille, että saisi heti kuvan minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis tosiaan syytä näyttää esim. tämä ketju sille terapeutille, että saisi heti kuvan minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä...

        emmä ollu ennen näin hullu ja sairas, musta on tullut


      • allu35 kirjoitti:

        emmä ollu ennen näin hullu ja sairas, musta on tullut

        en valittanut ennen näin paljoo,, naiset lähti treffeille halus jutella.. musta on tullut hullu....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis tosiaan syytä näyttää esim. tämä ketju sille terapeutille, että saisi heti kuvan minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä...

        Ennen mulla oli kaunis tyttöystävä mut hän jätti mut ja siitähän se jotenki lähtenyt et oon seonnu lisää


    • voisin vittu rauhottua jos saisin naista..

      • Anonyymi

        Sä olet naisille hengenvaarallinen. Ei yhdenkään naisen tarvitse riskeerata terveyttään ja henkeään sen takia, että sinä raivohullu sekopää vaadit seksiä.
        Olet lapsellinen, itsekäs pelle. Tuollaiselle ei seksiä tipu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet naisille hengenvaarallinen. Ei yhdenkään naisen tarvitse riskeerata terveyttään ja henkeään sen takia, että sinä raivohullu sekopää vaadit seksiä.
        Olet lapsellinen, itsekäs pelle. Tuollaiselle ei seksiä tipu.

        en vaadi mitää vitun seksiä läheisyyttä rakkautta pusuja,, tajuatko???


    • VITTU ÄLKÄÄ NAISET VASTATKO HEIDO

    • LÄHEN VITTUUN AJELEE AUTOLLA KU OON KEHARI MIESLAPSI TYHMÄ JA VITTUAKO KIINNOSTAA.. LÄHEN JOHKI YKSIN NIINKU AINA

    • AINAHAN MÄ VITTU JOKAPAIKAS OON YKSIN

    • Anonyymi

      Kuten olet itsekin sanonut, naisen saamisesta on tullut pakkomielle.
      Sun on hankittava elämään muitakin juttuja.
      Aloita urheilemaan ja vaikka säästämään rahaa hiustensiirtoa varten.
      2000€ riittää.

      • no on tullut,, muttakun naiset ei ole rumaksi sanoneet.. mä en vaa koskaa tuu ymmärtää miksei ne sit kiinnostu tai ees halua soittaa mulle


      • minä urheilen kyllä mut en vain kelpaa naisille.. miks pitäs mennä hius siirtoon, miksen kelpaa tälläsenä???


      • Anonyymi

        Niin ja eniten työtä tarvitsee tehdä henkisten juttujen eteen. Eli runsaasti terapiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja eniten työtä tarvitsee tehdä henkisten juttujen eteen. Eli runsaasti terapiaa.

        En oo koskaa saanut terapiaa ja apua,, kävin vuoden neuropsykologisessa kuntoutuksessa ja se ei auttanu ja lopetin


    • Vittu ihan sama lähden ulos yksin niinku aina.. en tuu kelpaavaa vaa vittu koskaa

    • urheilen lenkkeilen ja kaikkee oon ostanu vaatteita käyn töissä.. antaa olla vittu jos ei kelpaa.. .sen ainaski tiedän etten ruma ole.. mut antaa aina vittu olla jos ei kelpaa

    • Olen panostanut. Ostanu vähä vaatteita. On työ..en juo. Tein profiilin badooseen ja suomi24 treffit ei kukaa ota yhteyttä ei vastaa.. tosi turhauttavaa

    • Mä ymmärrän jos olisin tosi ruma ja lihava. Muttakun en ole. En vain silti ymmärrä miksi en tavalliselle pyöreemmälle naiselle edes kelpaa.

      • Anonyymi

        Ihan sama vaikka olisit maailman komein mies, mutta jos ulosantisi on noin vihaista ja vaativan sävyistä niin kukaan järkevä nainen ei halua ottaa riskiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama vaikka olisit maailman komein mies, mutta jos ulosantisi on noin vihaista ja vaativan sävyistä niin kukaan järkevä nainen ei halua ottaa riskiä.

        Ihan sama. Lähen vittuun ulos


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ihan sama. Lähen vittuun ulos

        Hyvä! Happirikkaassa sadesäässä pää tuulettuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Happirikkaassa sadesäässä pää tuulettuu.

        Ei tää paljoo auta. Yksinäinen fiilis.


      • allu35 kirjoitti:

        Ei tää paljoo auta. Yksinäinen fiilis.

        Mulla ei oo kavereita ei mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Happirikkaassa sadesäässä pää tuulettuu.

        Kun on kokoajan yksin niin psyyke ja pää sekoaa.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Kun on kokoajan yksin niin psyyke ja pää sekoaa.

        Minäkin oon ollut koko viikonlopun yksin enkä ole seonnut, koska miehet ei pyöri mielessä 24/7.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin oon ollut koko viikonlopun yksin enkä ole seonnut, koska miehet ei pyöri mielessä 24/7.

        Aha. Mä oon erilainen. Mä kaipaisin semmosta aikaa et nainen ois mun vieres.. vois kosketella häntä.


      • allu35 kirjoitti:

        Aha. Mä oon erilainen. Mä kaipaisin semmosta aikaa et nainen ois mun vieres.. vois kosketella häntä.

        Mä kaipaa tosi kovaa naista. Ex jätti 2 v sitte.


      • allu35 kirjoitti:

        Aha. Mä oon erilainen. Mä kaipaisin semmosta aikaa et nainen ois mun vieres.. vois kosketella häntä.

        Mua on jo kauan vituttanu olla yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin oon ollut koko viikonlopun yksin enkä ole seonnut, koska miehet ei pyöri mielessä 24/7.

        Heh, mäkin oon ollut koko viikonlopun yksin! Monta vuotta jo sinkkuna ja hyvältä tuntuu. Mutta me naiset ollaankin onnellisempia ilman miestä kuin miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, mäkin oon ollut koko viikonlopun yksin! Monta vuotta jo sinkkuna ja hyvältä tuntuu. Mutta me naiset ollaankin onnellisempia ilman miestä kuin miehen kanssa.

        Onnea. Mä en halua olla yksin. Kaipaan naista vierelle. Mul ei ole elämäs kavereita ja mitää. Alkaa jo riittää tää paska.


      • allu35 kirjoitti:

        Kun on kokoajan yksin niin psyyke ja pää sekoaa.

        Ymmärrän. Itsestäkin tuntuu, jos monta päivää on ollu vaikka putkeen kotona, että alkaa jo ottaa henkisestikin, mutta en mää silti täällä netissä siitä valita. Itse olen tottu olemaan aika paljon yksin ja tottunu keksimään ite itelleni tekimistä. Joskus tuntuu, että alkaa jo kyllästyttää, mutta se menee sit ohi, kun lähtee taas ulkomaailmaan.


    • Ei kukaa nainen ole sanonut mulle olen kiinnostunut susta haluaisin tavata sut. Ei vittu kukaa

    • Ihan vitun saatanan sama.. lähen yksin vittuun johki.

    • Tuntuu että mistään ei tule mitään. Olen tuomittu oleen yksin.

    • Tekis mieli vaa lihoa.. en välitä enää mistää ku en kelpaa naisille.. täl hetkel oon tosi turhautunut ja masentunut.

    • Meenpä hakeen karkkia ja vittu ihan sama.

    • Mä oon jo tullut hulluksi. Tarvin terapiaa.

    • Ei sitä vain enään tässä iässä kelpaa naisille. Piste

    • Ennen kuitenki monta vuotta sitte kävi treffeillä ja tapasin naisia. Nyt aivan yksin.

    • On sillee jääny ihan yksin kaljuuntunut vuosia sitten ja sellasta

    • Ja kaipaan seuraa naista.. mut jatkuvasti mä yksin olen ja ihmiset ei oikein ymmärrä mua.

    • Siksi mun into elämästä on jo kadonnu kauan sitte ja oon vihainen surullinen ilkee jne.

    • En ole silti enää samanlainen ku ennen. Lopettanu juomisen. Aikustunut käyn töissä.. kaipaan elämää naisen kanssa.

    • Oon paljo sillee parempaa suuntaa mennyt mitä ennen, mut se nainen vain puuttuu.

    • Anonyymi

      Miksi et keksi elämääsi muuta sisältöä? Harrastukset ym.?

      • Ei oo mitään.. kaverit ja kaikki tutut menny.. ennen oli edes jotain ihmisiä,. nyt mietin vaa naisia


    • Anonyymi

      Mä sanoin sulle kerran että meet juttelemaan jollekin vastaan tulevalle naiselle ja tuu sit tänne kertomaan miten meni. No menitkö?? Ilmeisesti et. Sun pitää oikeesti nyt ottaa kaikki keinot käyttöön. Netistä ei löydä naista välttämättä, sun pitää livenä mennä naisille juttelemaan vaikka kadulla, ymmärrätkö?!

      • Olen miettinyt asiaa, mutta hki naiset tuntee olevansa meikattuja prinsessoja itteensä täynnä osa, en halua semmoisia lähestyä ja tavallisia naisia ei näy kun maalla.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Olen miettinyt asiaa, mutta hki naiset tuntee olevansa meikattuja prinsessoja itteensä täynnä osa, en halua semmoisia lähestyä ja tavallisia naisia ei näy kun maalla.

        Mene vittu sinne maalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene vittu sinne maalle

        No vittu varmaa pitää mennä joo kysymään miksei pitkä 195 cm iha komee mies tavallisen komee mies kelpaa naisille!!!


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Olen miettinyt asiaa, mutta hki naiset tuntee olevansa meikattuja prinsessoja itteensä täynnä osa, en halua semmoisia lähestyä ja tavallisia naisia ei näy kun maalla.

        Itsehän sinä näet vain ne "meikatut prinsessat" 🙄

        Ja mitä olet täällä ihannenaistasi kuvaillut, se ei ole mikään tavallinen maalaistyttö... Sulle pitäis olla 180 cm pitkä isorintainen nahkaan pukeutuva blondi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sinä näet vain ne "meikatut prinsessat" 🙄

        Ja mitä olet täällä ihannenaistasi kuvaillut, se ei ole mikään tavallinen maalaistyttö... Sulle pitäis olla 180 cm pitkä isorintainen nahkaan pukeutuva blondi.

        No joo muttakun oon itekki pitkä.. tykkään pitkistä naisista.


      • allu35 kirjoitti:

        No joo muttakun oon itekki pitkä.. tykkään pitkistä naisista.

        Naisille ei kelpaa pitkät miehet.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Naisille ei kelpaa pitkät miehet.

        Sun käytös on kamalaa. Pituudella ei ole mitään merkitystä. Fiksuudella on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun käytös on kamalaa. Pituudella ei ole mitään merkitystä. Fiksuudella on.

        Asia on sitte selvä.


    • Anonyymi

      Sä oot niin neiti että voisit hankkia poikaystävän.

    • Hankitaa sitte apua vaa ei tästä tuu mitää

    • Meen sinne terapiaan piste ja syön lääkkeitä piste.

    • EI TÄSTÄ ELÄMÄSTÄ TUU MITÄÄN JOS EN NYT SAA APUA PISTE

    • Huomaan kyllä niinku miten yksin oon. Hetikun lopetan kirjottelun täälä. Kukaan ei ota yhteyttä eikä tule ottamaan. Tunnen olevani jossai kuplassa missä elän yksin ja tuntuu ettei mua ole olemassa?

      • Juuri tässä on yksi syy miksi olen ihan psyyke hullu ja sekasin. Olen yksinäinen. Olen menettäny kaikki elämästä. Ja haen jotenkin huomiota tän kautta ku koskaa ei ketää kiinnosta mun elämä.. se tuntuu pahalta


      • allu35 kirjoitti:

        Juuri tässä on yksi syy miksi olen ihan psyyke hullu ja sekasin. Olen yksinäinen. Olen menettäny kaikki elämästä. Ja haen jotenkin huomiota tän kautta ku koskaa ei ketää kiinnosta mun elämä.. se tuntuu pahalta

        Mä tod nyt meen terapiaan ja hommaan sen terapeutin ja b lausunto onneksi tehtiin


    • Tuntuu niinku tosi pahalta. Mua vaan aina haukutaan oot tyhmä kaljuuntunut luuseri. No on mulla nyt töitä ennen ei ollut. Mut silti. Oon nyt 2 v pyöriny mutsinkaa.. ei mulla ole kavereita ei tuttuja ei mitää. Heitin paskat kaverit pihalle mun elämästä. Tunnen olevani yksinäinen. Joskus mietin pahoja asioita.

    • Tuskin ketään kiinnostaa mun elämä ja avautuminen. Mut voin pahoin. Olen hakenut apua mut tuntuu ettei mikää auta.

      • Nyt on alkanu taas tuntuu siltä et mä en jaksa enää. ei mitää tuttuja kelle jutella.vaa mutsi.. sit naistenkaa ei tule mitää ja paha olla.


    • Näin iltaisin ja öisin se tunne vain pahenee. Luulin et työ auttais vähän ja viikolla se auttaaki koska sielä on ihmisiä ja en ole yksin. Mutta nyt oon.

    • Ex jätti mut tossa 2 v sitte niin tää on vain pahentunut ja olen alkanut voimaan pahoin.

    • Kyllä myönnän suoraan. Mun käytös pahentunut ja olen usein kun lapsi ja haukun naisia ja puhun vaan naisista. Jotenki en osaa enää muusta puhua. Varmaa olin nuorempana erilainen sit kun naiset vielä jutteli ja halus treffeille.

    • Anonyymi

      Noin voimakkaan koko elämää hallitsevan pakkomielteen kanssa on varmasti hyvin vaikea ja raskas elää.
      Olen itse terveydenhoitoalan ammattilainen (en mt-puolella mutta kohtaan sitäkin puolta paljon) ja koskaan ei ole vastaan tullut yhtä voimakasta ja hallitsevaa oiretta.
      Pakkomielteisiin ja -ajatuksiin ja -toimintoihin on saatavilla apua. Kognitiivinen psykoterapia ja käyttäytymisterapia sekä lääkkeet.
      Hakeudu hyvä ihminen hoidon piiriin!

      • Anonyymi

        Samoin terveydenhoidon parissa työtä tekevänä tämän henkilön kirjoitusten lukeminen todella häiritsee. On sanonut ettei saa apua, mutta vaikea uskoa että mikään julkinenkaan taho käännyttäisi näin selkeästi pakkomielteisen ja pahoinvoivan ihmisen. Mielessä on käynyt ettei henkilö joko oikeasti hakeudu avun pariin tai ei vaan suostu ottamaan tarjottua apua vastaan, milloin milläkin verukkeella.

        On kertonut käyneensä terapiassa mutta lopettaneensa sen. Kävi mielessä että on ilmeisesti toivonut yhden terapiasession parantavan hänet taianomaisesti. Ei vissiin kykene sitoutumaan pitkäaikaiseen hoitoon, mikä on huolestuttavaa kun juuri sitä hän kirjoitustensa perusteella kipeästi tarvitsisi. Mitään taikakeinoa ei ole olemassa, pakkomielteet eivät katoa yhdellä lääkärikäynnillä tai parilla pillerillä.


      • Mulla on määrätty olantsapiini 5 mg ja sain b lausunnin voin päästä terapiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin terveydenhoidon parissa työtä tekevänä tämän henkilön kirjoitusten lukeminen todella häiritsee. On sanonut ettei saa apua, mutta vaikea uskoa että mikään julkinenkaan taho käännyttäisi näin selkeästi pakkomielteisen ja pahoinvoivan ihmisen. Mielessä on käynyt ettei henkilö joko oikeasti hakeudu avun pariin tai ei vaan suostu ottamaan tarjottua apua vastaan, milloin milläkin verukkeella.

        On kertonut käyneensä terapiassa mutta lopettaneensa sen. Kävi mielessä että on ilmeisesti toivonut yhden terapiasession parantavan hänet taianomaisesti. Ei vissiin kykene sitoutumaan pitkäaikaiseen hoitoon, mikä on huolestuttavaa kun juuri sitä hän kirjoitustensa perusteella kipeästi tarvitsisi. Mitään taikakeinoa ei ole olemassa, pakkomielteet eivät katoa yhdellä lääkärikäynnillä tai parilla pillerillä.

        Joo koska terapia maksoi. Nyt sain b lausunnon ja pääsen vihdoin terapiaan.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Joo koska terapia maksoi. Nyt sain b lausunnon ja pääsen vihdoin terapiaan.

        Eli laitat mieluummin rahasi vaatteisiin, hajuvesiin, autoon ja oikeastaan mihin tahansa muuhun... kuin oman mielenterveytesi hoitamiseen?

        Yksityisellä puolella terapia maksaa, totta. Mutta ei se sen kalliimmaksi tule kuin shoppailu, autolla ajelu tai baareissa ramppaaminen.

        Sun pitäisi siis priorisoida mt-ongelmien hoito tärkeimmäksi, ja käyttää rahat siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli laitat mieluummin rahasi vaatteisiin, hajuvesiin, autoon ja oikeastaan mihin tahansa muuhun... kuin oman mielenterveytesi hoitamiseen?

        Yksityisellä puolella terapia maksaa, totta. Mutta ei se sen kalliimmaksi tule kuin shoppailu, autolla ajelu tai baareissa ramppaaminen.

        Sun pitäisi siis priorisoida mt-ongelmien hoito tärkeimmäksi, ja käyttää rahat siihen.

        En käytä kun vähä vaatteisiin. Mulla on iha hyvä auto ja ennen kävin neuropsykologilla joka sitten loppui.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En käytä kun vähä vaatteisiin. Mulla on iha hyvä auto ja ennen kävin neuropsykologilla joka sitten loppui.

        Puhut nyt taas asian vierestä.

        Ihan sama millainen auto sulla on, oman mielenterveytesi kannalta parasta olisi kun säästäisit rahaa jotta saisit ostettua sellaista hoitoa, mitä koet kaipaavasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut nyt taas asian vierestä.

        Ihan sama millainen auto sulla on, oman mielenterveytesi kannalta parasta olisi kun säästäisit rahaa jotta saisit ostettua sellaista hoitoa, mitä koet kaipaavasi.

        Nyt on b lausunto. Maksan vain oman osuuden per käynti.


    • Anonyymi

      Viime kesänä nähtiin Lilliksen kanssa yhessä tapahtumassa mies jonka t-paidassa luki Allu.
      Olitko se sinä. 🙂

      Tukholmassa näin joskus naisen jonka t-paidassa teksti. Om du är rik då är jag ledig. 😁

      Teetä alluseni teksti paitaan että olet vapaa ja etsit naista niin johan tulee seuraa. 👍

      Jiimen

      • Tuskin se auttaa mitään.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Tuskin se auttaa mitään.

        Ei niin. Älä vaan vahingossa kokeile huumoria, sehän saattaisi jopa toimia. Ennemmin vaan jatkat valittamista täällä. Se on ainakin tuttua ja turvallista.

        #sarkasmia


    • Anonyymi

      " Anonyymi kirjoitti:
      Onko tuo aivovamma todettu?
      Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. "

      allu35:
      Ei olle mut tunnen olevani psyykkisesti jo hullu kun kaipaan naista.. emmä nuorempana ollut tälläinen ja kaverit menny,, en oo saanu terapiaa koskaa.. vain heikkolahjaisuus ja dysfasia todettu ja tunne elämän häiriö "

      ...

      Siis onko sulle aikuisiällä tullut aivovamma, jos kerran nuorempana et ole ollut tuollainen?

      • Ei ole. Mut en tiedä oon muuttunut. Nykyää kaipaan tosi kovaa naista ja parisuhdetta.


      • allu35 kirjoitti:

        Ei ole. Mut en tiedä oon muuttunut. Nykyää kaipaan tosi kovaa naista ja parisuhdetta.

        Olen jo siinä iässä että pitäs olla jo parisuhde mutta ei ole.kaikki tosin ei saa. Mut naisten takia täs tuntuu et hulluksi tullutkin.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei ole. Mut en tiedä oon muuttunut. Nykyää kaipaan tosi kovaa naista ja parisuhdetta.

        Miten se aivovamma olisi nyt yhtäkkiä aikuisiällä alkanut oikuttelemaan, jos se ei nuorempana vaikuttanut elämääsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se aivovamma olisi nyt yhtäkkiä aikuisiällä alkanut oikuttelemaan, jos se ei nuorempana vaikuttanut elämääsi?

        Ei ole aivovammaa todettu. Voi olla et mul on psykoosin oireita


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei ole aivovammaa todettu. Voi olla et mul on psykoosin oireita

        Miksi sitten väitit tuolla aiemmin että sulla on aivovamma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten väitit tuolla aiemmin että sulla on aivovamma?

        Ei ole mutta tuntuu et psykoosi.. ainaski epävakaan persoonan oireita on.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei ole mutta tuntuu et psykoosi.. ainaski epävakaan persoonan oireita on.

        Kirjaimellisesti väität tuolla ylempänä, että "mulla on aivovamma"

        Aika mautonta vitsailla moisella


    • Mut osa asioista parantunut. Nyt on rahaa vihdoin. Työpaikka jatkuva. Hyvä palkka. En oo niin likainen enää mitä ennen. Panostanut itseeni. Mut psyyke hajalla kun naisia ei kiinnosta.

      • Ennen olin likainen..työtön elin tuilla. Join alkoholia.. sillo oli naisia.. nyt ei niinku mitään.


      • allu35 kirjoitti:

        Ennen olin likainen..työtön elin tuilla. Join alkoholia.. sillo oli naisia.. nyt ei niinku mitään.

        Siks mä ihmettelen miksei mistään tule mitään.


    • Mut mä oon vähä jääny yksin elämässä. Ei tuttuja ei kavereita ei naiskavereita. Pakkomielle naiset. Olen miehen kokonen mies. Pitkä. Töissä nyt. Ulkonäkö ok. Meen joskus hius siirtoon.. mut silti ei vaa mitää naistenkaa.

      • Olen kai sitte ihmisenä myönnän tyhmä ja vaikee tai kusipää.. kun ei mulla ole yhtää tuttuja ei kavereita. Joskus ennen oli kavereita.


      • allu35 kirjoitti:

        Olen kai sitte ihmisenä myönnän tyhmä ja vaikee tai kusipää.. kun ei mulla ole yhtää tuttuja ei kavereita. Joskus ennen oli kavereita.

        Oon niinku jumissa elämässä työajan ulkopuolella.. ei töissäkää naiset mulle juttele.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Olen kai sitte ihmisenä myönnän tyhmä ja vaikee tai kusipää.. kun ei mulla ole yhtää tuttuja ei kavereita. Joskus ennen oli kavereita.

        Eli myönnät olevasi tyhmä, vaikea ja ku-ipää.

        Onpa sitten ihme kun ei ole kavereita eikä naisia...


    • Anonyymi

      "Mulla on määrätty olantsapiini 5 mg ja sain b lausunnin voin päästä terapiaan."

      Sinulle on siis määrätty psykoosilääke. Tätä soidaan käyttää myös kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon.
      Mene ihminen sinne terapiaan!

      • Agressiivisuutta.. hermostun naisille ja kaikkee helposti menee hermot jne


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Agressiivisuutta.. hermostun naisille ja kaikkee helposti menee hermot jne

        Tuollainen käyttäytyminen pelottaa naisia. Hae apua itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen käyttäytyminen pelottaa naisia. Hae apua itsellesi.

        Mieleltään epävakaa ja käytökseltään aggressiivinen pelottaa kyllä miehiäkin.

        Ehdottomasti aloittajan tulisi jo vihdoin sitoutua hoidattamaan mt-ongelmansa kuntoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen käyttäytyminen pelottaa naisia. Hae apua itsellesi.

        Juu haen. Pitää löytää vain terapeutti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieleltään epävakaa ja käytökseltään aggressiivinen pelottaa kyllä miehiäkin.

        Ehdottomasti aloittajan tulisi jo vihdoin sitoutua hoidattamaan mt-ongelmansa kuntoon.

        Kyllä vihdoin lääkäri tajusi ja kirjotti b lausunnon.


    • Anonyymi

      Lue kaikki ketjun kommentit läpi uudelleen. MUTTA: lue sellaisella ajatuksella, että omat vastauksesi olisikin kirjoittanut nainen. Eli nikin Allu35 tilalla olisikin Alli35, 36 -vuotias nainen, jonka pakkomielteenä on miehet. Et siis sinä kirjoittajana, vaan nainen.

      Kysy sen jälkeen itseltäsi haluaisitko sellaisen naisen, joka puhuu ja käyttäytyy samalla tavalla kuin itse olet sanonut ja käyttäytynyt näissä kommenteissasi. Siinä on se syy ettei juuri kukaan viitsi enää sinulle vastata, koska yritti sanoa nätisti tai neuvoa, siitä huolimatta hypit jokaisen silmille. Mitä jos naiset käyttäisivät samaa kielenkäyttöä sinua ja/tai ylipäätään miehiä kohtaan, huutaisivat sinulle, sekä käyttäytyisivät jopa väkivaltaisesti sinua kohtaan. Haluaisitko sellaisen naisen? Et.


      Äläkä ala väittää vastaan, vaan tee kuten pyydän. Lue..ajatuksella..koko..ketju..läpi! Mikä kiinnitti huomiota?

      • Niin voi olla. Myönnän mennyt pahempaa suuntaan. Nyt toki töitä ja rahaa se hyvä. Mut myönnän valitan enempi. Mietin naisia. Etsin naisia. Mikää ei onnistu. Kaljuuntumiselle ja heikkolahjaisuudelle en voi mitään. Ennen join alkoholia mulla ei ollu töitä join rahani meni huonommin mutta sillon oli naisia.


      • allu35 kirjoitti:

        Niin voi olla. Myönnän mennyt pahempaa suuntaan. Nyt toki töitä ja rahaa se hyvä. Mut myönnän valitan enempi. Mietin naisia. Etsin naisia. Mikää ei onnistu. Kaljuuntumiselle ja heikkolahjaisuudelle en voi mitään. Ennen join alkoholia mulla ei ollu töitä join rahani meni huonommin mutta sillon oli naisia.

        2v aikaa kun ex jätti. Tuntuu et musta on tullut psyykkisesti hullu. Valitan naisista. Pakkomielle naiset. Haluaisin naisen. En osaa olla yksin. Hermot menee jne.


      • allu35 kirjoitti:

        2v aikaa kun ex jätti. Tuntuu et musta on tullut psyykkisesti hullu. Valitan naisista. Pakkomielle naiset. Haluaisin naisen. En osaa olla yksin. Hermot menee jne.

        Kaipaan naisen kosketusta nukkumista.. tuntuu etten enää kestä ja jaksa tulee hulluksi.


      • En varmaan haluaisi, mut kuten sanoin olen mennyt vain pahempaa suuntaa, hyvä et on töitä ja rahaa, mut ei oikein mikää onnistu elämäs sillee,, ei kavereita ei naista.


    • Nyt en ole likainen hamppari enää. En lopeta töitä ja rahaa on hoitanu asiani.. mut silti mä oon yksin. se syö miestä

      • En ole noin 3 kk juonut alkoholia ja käynyt baareissa.


      • Ennen vaa join rahani. sain sossusta rahaa ja kävelin vanhoissa likaisissa vaatteissa. Nyt on muuttunut.


      • allu35 kirjoitti:

        Ennen vaa join rahani. sain sossusta rahaa ja kävelin vanhoissa likaisissa vaatteissa. Nyt on muuttunut.

        Nyt tuntuu ettei kelpaakkaa enää naisille vaikka asiat ok.


    • Luulis et mä joskus saisin naisen.

    • Anonyymi

      Hyvä että olet saamassa apua. Viestisikin tuntuvat jo rauhallisemmilta. Älä mitään hiussiirteitä mieti. Eikös ne ole ihan täyttä humpuukia. Tärkeämpi se pääkoppa on saada sisältä kuntoon.

      • Juu nyt olen saamassa. Kyllä mulla on varaa niihin kun mulla on vakituinen työ.


    • Mut toivottavasti vielä joskus saan naisen. Onhan mulla työpaikka ja rahaa

      • Anonyymi

        Minäkin toivon että joskus saisit. Kunhan korona hellittää ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota nuoret naiset harrastavat. Sieltä sinun on mahdollista löytää itsellesi sopiva nainen. Ryhdyt vaan juttelemaan niin kyllä joku heistä kiinnostuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivon että joskus saisit. Kunhan korona hellittää ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota nuoret naiset harrastavat. Sieltä sinun on mahdollista löytää itsellesi sopiva nainen. Ryhdyt vaan juttelemaan niin kyllä joku heistä kiinnostuu.

        Katsoskun mä otan yhteyttä naisiin netissä ja yritän tutustua. Mutta naiset ei vastaa.. en vain ole kiinnostava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivon että joskus saisit. Kunhan korona hellittää ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota nuoret naiset harrastavat. Sieltä sinun on mahdollista löytää itsellesi sopiva nainen. Ryhdyt vaan juttelemaan niin kyllä joku heistä kiinnostuu.

        "Kunhan korona hellittää ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota nuoret naiset harrastavat."

        Miksi vain nuoret naiset? Nuori nainen on parikymppinen. Allu on 36v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kunhan korona hellittää ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota nuoret naiset harrastavat."

        Miksi vain nuoret naiset? Nuori nainen on parikymppinen. Allu on 36v.

        Minä pidän kolmikymppisiä naisiakin nuorina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kunhan korona hellittää ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota nuoret naiset harrastavat."

        Miksi vain nuoret naiset? Nuori nainen on parikymppinen. Allu on 36v.

        No ihan sama, mut ei ole mitää harrastuksia käyn lenkillä jne.. oon yrittäny netin kautta mut ei niinku yhtää mitää


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No ihan sama, mut ei ole mitää harrastuksia käyn lenkillä jne.. oon yrittäny netin kautta mut ei niinku yhtää mitää

        Niin, sinulle on moneen kertaan sanottu että hanki uusia harrastuksia, kun sinulla ei kerran niitä harrastuksia juuri ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinulle on moneen kertaan sanottu että hanki uusia harrastuksia, kun sinulla ei kerran niitä harrastuksia juuri ole.

        Ei nyt korona aikaa voi hankkia mitää harrastuksia saatana


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei nyt korona aikaa voi hankkia mitää harrastuksia saatana

        Kyllä voi, vaikka minkälaisia. Moni on aloittanut uuden harrastuksen tässä korona-aikana.

        Mutta tuolla ylempänä hyvin selkeästi luki:

        "KUNHAN KORONA HELLITTÄÄ niin ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota naiset harrastavat"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi, vaikka minkälaisia. Moni on aloittanut uuden harrastuksen tässä korona-aikana.

        Mutta tuolla ylempänä hyvin selkeästi luki:

        "KUNHAN KORONA HELLITTÄÄ niin ala harrastaa jotain sellaista lajia, jota naiset harrastavat"

        varmaa pitäisi kun haluaisin tutustua naisiin.


    • On monta kuvaa ja jonkinlainen teksti. En sit ymmärrä naisia. En vain ole kiinnostava mies.

      • Anonyymi

        Millainen mahtaa olla tämä "jonkinlainen" teksti? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta... Mitä sulla siellä lukee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mahtaa olla tämä "jonkinlainen" teksti? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta... Mitä sulla siellä lukee?

        Siis kerron itsestäni työpaikat ja millanen olen vähä ja mitä etsin, mutta ei niinku mitään.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Siis kerron itsestäni työpaikat ja millanen olen vähä ja mitä etsin, mutta ei niinku mitään.

        Nettideiteillä on äärimmäisen tärkeää panostaa profiilitekstiin. Etenkin kieliasuun kannattaa kiinnittää huomiota.

        Mitä kerrot itsestäsi profiilissasi? Täällä palstoilla nimittäin kerrot itsestäsi paljon negatiivisia asioita, jaatko deittipalveluun yhtä avoimesti itsestäsi?


    • Anonyymi

      Sait siis Kelan tukeman psykoterapian? Kela korvaa 57,60e kerralta, loput maksat itse riippuen terapeutin taksasta. Omavastuu 25-45e kerta noin keskimäärin.
      Hoito on pitkakestoista, yleensä vähintään vuosi, ja melko intensiivistä. Siihen on sitouduttava jotta siitä olisi hyötyä.
      Joko olet valinnut terapeutin?

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että mielenterveys on se ainoa asia, johon aloittajan hyväpalkkaisesta työstä tienaamansa runsaat palkkarahat eivät vaan millään riitä.

        Ja vaikka hänellä on aikaa kellon ympäri kiukutella keskustelupalstoilla, niin terapiaan hänellä ei ole sanomistensa mukaan aikaa sitoutua.

        Tuntuu siltä että jos yksi terapiasessio ei häntä taikasauvan heilautuksella paranna, niin hän ei jaksa vaivautua. Hänellä on selvästi impulssinhallintaongelmia, joten mielenterveyden hoitoon pidemmäksi aikaa sitoutuminen ei näytä vaan millään onnistuvan.

        Jostain syystä hän ei ymmärrä että se mielenterveyden kuntoon hoidattaminen on ainoa keino helpottaa hänen suurimman murheensa, eli naisen löytymisen todennäköisyyttä.


      • Mulla on tiedossa yksi ja kohta tutustumiskäynti, kyllä näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että mielenterveys on se ainoa asia, johon aloittajan hyväpalkkaisesta työstä tienaamansa runsaat palkkarahat eivät vaan millään riitä.

        Ja vaikka hänellä on aikaa kellon ympäri kiukutella keskustelupalstoilla, niin terapiaan hänellä ei ole sanomistensa mukaan aikaa sitoutua.

        Tuntuu siltä että jos yksi terapiasessio ei häntä taikasauvan heilautuksella paranna, niin hän ei jaksa vaivautua. Hänellä on selvästi impulssinhallintaongelmia, joten mielenterveyden hoitoon pidemmäksi aikaa sitoutuminen ei näytä vaan millään onnistuvan.

        Jostain syystä hän ei ymmärrä että se mielenterveyden kuntoon hoidattaminen on ainoa keino helpottaa hänen suurimman murheensa, eli naisen löytymisen todennäköisyyttä.

        Kyllä menen terapiaan ja sitoudun vuodeksi, nimittäin haluan hiton kovaa sen naisen elämääni, ulkoset ominaisuude on hyvät. ei naiset ole rumaksi hitto sanonut.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Kyllä menen terapiaan ja sitoudun vuodeksi, nimittäin haluan hiton kovaa sen naisen elämääni, ulkoset ominaisuude on hyvät. ei naiset ole rumaksi hitto sanonut.

        Vuosi on hyvä alku, mutta sinun kohdallasi siihen terapiaan sitoutumiseen on parempi varautua huomattavasti pidemmäksikin aikaa.


    • Anonyymi

      No vihdoin.

    • Anonyymi

      Etukäteisvaroitus Allu että se terapeutin löytäminen on todella haastavaa.
      Älä lannistu heti jos terapeutit sanovat että ei ole mahdollista ottaa uusia asiakkaita koska tunkua on paljon ja terapeutteja liian vähän.

      • Ymmärrän, mut tarvin apua.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ymmärrän, mut tarvin apua.

        Niin tarvii moni muukin. Joten kannattaa aloittaa heti sen terapeutin etsiminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarvii moni muukin. Joten kannattaa aloittaa heti sen terapeutin etsiminen.

        Mulla on jo 1 tiedos ja sovittii tutustumiskäynti


      • Ei kiinnosta heido.


    • No on tää kaikki vaa jotenki niin turhauttavaa, taidanpa tehdä E- kontaktin sieltä viimeks tapasin 1 naisen, mutta noi muut paikat näyttää olevan ihan turhia

    • Nyt mulla on päälle 1000 € rahaa ja kokoajan töitä vaikka teen vajaata viikkoa saisin tehdä ylitöitä ja kaikkee, voisin viedä naisen ravintolaa ja vaikka menis 50 € voisin maksaa, muttakun ei ketää halua ees jutella ja nähdä mua, en ymmärrä.

      • Rvintolat on kiinni, vaikka sit tilattais jotain hyvää mun tai sen luona, muttakun ei ne halua nähdä ollenkaa, niin on tämä perseestä.


      • Anonyymi

        Käytä rahasi mielenterveytesi hoidattamiseen. Sen parempaa käyttöä et rahalle löydä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytä rahasi mielenterveytesi hoidattamiseen. Sen parempaa käyttöä et rahalle löydä

        Olen ennen jo käyttänyt, jopa käynyt psykiatrilla.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Olen ennen jo käyttänyt, jopa käynyt psykiatrilla.

        Käytä lisää. Ei ole selkeästi vielä auttanut tarpeeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytä lisää. Ei ole selkeästi vielä auttanut tarpeeksi.

        En todellakaan käytä. tehtiin jo b lausunto.. lääkäri sanoi et terapia


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En todellakaan käytä. tehtiin jo b lausunto.. lääkäri sanoi et terapia

        Käytät siis mieluummin rahasi kalliiseen ruokaan, kuin mielenterveytesi hoidattamiseen?

        Siinäpä syy miksi et tule koskaan naista saamaan. Prioriteetit kuntoon, poika!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytät siis mieluummin rahasi kalliiseen ruokaan, kuin mielenterveytesi hoidattamiseen?

        Siinäpä syy miksi et tule koskaan naista saamaan. Prioriteetit kuntoon, poika!

        En. ja hoidan mielenterveyttä syön lääkkeitä


    • Tienaan aika hyvin kyllä. ennen en tienannu, siks tykkään tästä työstä ja olisin kyllä vaikka tienaisin huonommin, mutta nyt oon vaa jäänyt tosi yksin, ei naiset anna ees mahdollisuutta et lähtis juttelee munkaa ja treffeille.

      • Anonyymi

        Mielenterveys ensin kuntoon. Sitten saattaa joku nainen kiinnostuakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveys ensin kuntoon. Sitten saattaa joku nainen kiinnostuakin.

        No kyllä vielä 2-3 v sitte kiinnostuis ja löysin ex baarista?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No kyllä vielä 2-3 v sitte kiinnostuis ja löysin ex baarista?

        Kannattaa sitten varmaan soittaa sille exälle ja kysyä sitä takaisin kimppaan.

        Kukaan terve nainen ei kiinnostu miehestä jonka mielenterveys on noin retuperällä.


    • En sitte ymmärrä miksen ihan tavallista naista voisi löytää, nyt kuitenki on se vakityö ja pysyn töissä. ja on sillee palaset kunnos, autoki ja kaikkee, nyt on rahaa, mut en sit ymmärrä

      • Anonyymi

        Ihan tavalliset naiset etsii ihan tavallisia miehiä.

        Pelkän peruskoulun käynyt, vaikeista mt-ongelmista kärsivä, pakkomielteinen ja aggressiivinen mies ei ole tavallinen mies.

        Pääkoppa pitää olla kunnossa jos tavisnaisia mielii tapailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavalliset naiset etsii ihan tavallisia miehiä.

        Pelkän peruskoulun käynyt, vaikeista mt-ongelmista kärsivä, pakkomielteinen ja aggressiivinen mies ei ole tavallinen mies.

        Pääkoppa pitää olla kunnossa jos tavisnaisia mielii tapailla.

        No miks mä sit ennen sain läheisyyttä naista pääsin juttelee naisille. vaikka olen aika samanlainen ollutkin?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No miks mä sit ennen sain läheisyyttä naista pääsin juttelee naisille. vaikka olen aika samanlainen ollutkin?

        Jatkuvasti kerrot että olit ennen erilainen ja siksi sait mielestäsi naisia.

        Nytkö väität olevasi samanlainen kuin ennen mutta et silti saa naisia?

        Tarinasi eivät oikein täsmää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti kerrot että olit ennen erilainen ja siksi sait mielestäsi naisia.

        Nytkö väität olevasi samanlainen kuin ennen mutta et silti saa naisia?

        Tarinasi eivät oikein täsmää.

        Ennen silti sain kävin baareissa ja sain naista. Nyt olen yksin. Ja kukaa ei halua ees tavata


    • ja oon pitkä ja mitä sitte jos oon kaljuuntunut iso maha, mutta oon pitkä ja kivan näkönen miksen helvetti voisi löytää?

      • Anonyymi

        Sikset koska et suostu hoidattamaan noita vakavia mt-ongelmiasi. Ei kukaan halua suhdetta jossa täytyy toimia kumppanin omahoitajana vakavien mt-ongelmien takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sikset koska et suostu hoidattamaan noita vakavia mt-ongelmiasi. Ei kukaan halua suhdetta jossa täytyy toimia kumppanin omahoitajana vakavien mt-ongelmien takia.

        olen vittu hoitanutkin, käynyt psykologisissa testeissä. olen heikkolahjainen en sille voi mitää. mut en sentää vammainen ja puhun normaalisti, lisäks oon nyt hoidossa mielialapuolella,, mut suljetaan sieltä pois kunhan pääsen terapiaan


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        olen vittu hoitanutkin, käynyt psykologisissa testeissä. olen heikkolahjainen en sille voi mitää. mut en sentää vammainen ja puhun normaalisti, lisäks oon nyt hoidossa mielialapuolella,, mut suljetaan sieltä pois kunhan pääsen terapiaan

        Mt-ongelmien hoidattamiseen tulee sitoutua vuosiksi, jotta noin vakavat mt-ongelmat saavat helpotusta.


    • Mä en voi mitää et oon kaljuuntunut, mutta edelleen oon tosi pitkä ja se on suuri ei pitäs kaljuuntunut pää vaikuttaa, mut haluaisin hiton kovaa sen tytön

      • Anonyymi

        Ainoa millä on väliä, on se pääkopan sisältö. Hoidata pää ensin kuntoon, ennen sitä ei naisia tule löytymään.


    • kaipaisin semmoista läheisyyttä tosi kovasti, oon katellu muita miehiä ei ne niin kovin komeita ole, ja sillee,. kyl mä näytän paremmalta mut niillä osalla juuri on naiset, mulla ei, mä hitto niin kaipaisin läheisyyttä ja oon aina yksin tylsää saatana

      • Anonyymi

        Niillä muilla miehillä on pääkoppa kunnossa. Siksi heillä on naiset ja sinulla ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niillä muilla miehillä on pääkoppa kunnossa. Siksi heillä on naiset ja sinulla ei.

        Oli mullakin 2 v sitten


    • VITUTTAA NIIN KOVAA KAIPAISIN LÄHEISYYTTÄ. en tod mee huoriin ja maksa, ei kiinnosta

    • SILTI MÄ KÄYN TÖISSÄ JA VIHDOIN ON RAHAA, EN VITTU OLE MIKÄÄ TOIVON TAPAUS JA OLEN PITKÄ MIES

      • SITTEN ON OSASSA NAISISSA VIKA KUN EIVÄT HALUA EES KAHVILLE MUNKAA. IHMETTELEN HITOSTI KOKOAJAN


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        SITTEN ON OSASSA NAISISSA VIKA KUN EIVÄT HALUA EES KAHVILLE MUNKAA. IHMETTELEN HITOSTI KOKOAJAN

        Niin tunnut ihmettelevän.

        Vaikka sulle satojatuhansia kertoja on näillä palstoilla sanottu, että syy naisettomuuteesi löytyy pääsi sisältä. Polla kuntoon niin sitten saattaa flaksi parantua. Mt-hoitoihin pitää sitoutua vuosiksi, jotta noin pahat pakkomielteet ja muut ongelmat saa helpotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunnut ihmettelevän.

        Vaikka sulle satojatuhansia kertoja on näillä palstoilla sanottu, että syy naisettomuuteesi löytyy pääsi sisältä. Polla kuntoon niin sitten saattaa flaksi parantua. Mt-hoitoihin pitää sitoutua vuosiksi, jotta noin pahat pakkomielteet ja muut ongelmat saa helpotusta.

        Turpa kiinni noista mt-höpöhöpö-hoidoista. Ne mitään muuta oo kun paskaa. Saatanan normo' varmaan kuvittelet että niinkun supercool. joo.


      • Anonyymi

        Millainen munasi on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunnut ihmettelevän.

        Vaikka sulle satojatuhansia kertoja on näillä palstoilla sanottu, että syy naisettomuuteesi löytyy pääsi sisältä. Polla kuntoon niin sitten saattaa flaksi parantua. Mt-hoitoihin pitää sitoutua vuosiksi, jotta noin pahat pakkomielteet ja muut ongelmat saa helpotusta.

        Vuosiksi. No en tollasta paskaa kuuntele.. vuosiksi ootko sairas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen munasi on?

        Mitä sillä munan koolla on väliä. Ootko vähä tyhmä?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Vuosiksi. No en tollasta paskaa kuuntele.. vuosiksi ootko sairas?

        Mt-ongelmien hoito kestää vuosia. Niitä ongelmia ei yhdellä pillerillä paranneta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mt-ongelmien hoito kestää vuosia. Niitä ongelmia ei yhdellä pillerillä paranneta.

        Ihan vitun sama


    • Ehkä se olis helpompi vaa luovuttaa. Mutku ei osaa.

    • Ennen naiset mulla vastas nyt ei auta mitää. Lähestyn naisia kyllä. On monta kuvaa mut ei niinku mitään. Ja yritän ihan tavallisia pyöreempiä naisia en laihoja.. mutta ei vain mitään. Jatkuvasti yksin.

      • Ennen kuitenki joku nainen kirjottu tinderia ja jotkut ihmettelee miks oon sinkku ku oon kivan näkönen ja pitkä. Muttakun eivät itse vastaa ja kirjota mitään. eihän tässä ole saatana mitää järkee.


      • Anonyymi

        Täällä olis yksi pyörempi tavallinen, mutta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yksi pyörempi tavallinen, mutta...

        No mutta mitä??


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No mutta mitä??

        Saattaapi olla liikaa ikäeroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaapi olla liikaa ikäeroa.

        Aina naisilla on jotain aina aina. Vittu ei vastata ei haluta nähä ja kaikkee ei niitä koskaa kiinnosta.


    • Vittu siksi oon kokoajan vihanen.

    • Minä en kyllä usko mihinkään tälläisiin, että kouluttautunut nainen haluaa aina kouluttautuneen miehen. Kyllä hyvin kouluttautunut nainen voi aivan hyvin ottaa ei kouluja käyneen semikomean duunarin parisuhteeseen, mutta ulkonäköä pitää olla.

    • Se on kyllä jännä kun ei naiset ollenkaa ota yhteyttä. Vaikka olen pitkä enkä ruma. Aika erikoista...

    • Ihme paskaa täälä aina musta jauhetaan. Ajatellaan hyviä asioita. Vakityö. Hyvä palkka. Pitkä iha ok näkönen ja sun muuta saatana

    • Ihmetyttää samojen parisuhdetta etsivien naisten naamat, jotka pyörivät nettideiteillä ja tinderissä vuosia. Monilla naisilla on kaikki deittisovellukset tulilla, eikä parisuhdetta löydy. Miksi?

      Olen mies ja jos etsisin parisuhdetta, niin saisin parisuhteen kuukaudessa. Miten nämä parisuhdetta naiset eivät löydä parisuhdetta 2-3-vuodessa? En keksi muuta kuin sen, että tavoittelevat parisuhteeseen sellaisia miehiä joita eivät voi saada, paitsi seksiin tietysti saavat ja sitten komea mies kylmästi dumppaa naisen.

    • Mitä järkee käydä ees töissä jos ei saa naista??

    • Vittu mitää.järkee ku naiset ei suomi 24 vastaa

    • Vittu koskaa naiset ei kirjota ja vastaaa. Vittu poistan suomi24 treffit itseni

    • Näköjään vaikka pitkä ja ok näkönen.. en saa naista

    • Saatana mä en tajua. Poistan itteni

    • Anonyymi

      No niin. Se siitä sitten.
      Apua on tarjolla terapian muodossa, ei näytä kiinnostavan koska asian eteen mitään ei tee.
      Ei se terapeutti kotoa tule hakemaan, itse on oltava aktiivinen ja motivoitunut auttamaan itseään. Muuten saa olla. Paitsi sitten kun viedään pi-paa autolla hoitoon.

      Summa summarum - Allu jatkaa vanhaan tapaan seuraavat vuodet. Kannattaako otuolle vastata? Eikö olisi viisainta jättää omaan seuraansa.
      Kuvittelen sitten aikanaan vanhainkodissa, apua minkä riesan saavat mummelit ja hoitajat!

      • En kyl jatka. Mulla on jo terapeutti tiedossa ja kohta aika hänelle.


    • On se vaa kumma juttu kun en kelpaa.. huomaa kyllä eron et nuorempana kelpas ja enää ei. Kuitenki oon pitkä ja kivan näkönen ja hyvä palkkanen työ. No ei auta mitää.


      Juu en tajua.

      • Luulis joo et olis saumaa ees tavis pyöreeseen naiseen. Kaippa vois poistaa kaikki deittipaikat ja luovuttaa. Mulla on sentää työpaikka vihdoin ja rahaa ja sillee asiat hyvin mut oon yksinäinen.


    • Sentää mulla on duuni ja rahaa ja olen kivan näkönen.. harmi jos kukaa nainen ei kiinnosta. Mitä vittua mäkää kiinnostun kestään ku ei noita kiinnosta!!!

    • Ainaski nuorempana naisia oli pääsin juttelee treffeille ja sain läheisyyttä... siis nyt ei niinku mitää. Mietin et maine menny tai oon vanhentunut vaan.

    • Nyt mä olen panostanut itseeni. Oon töissä hyvä ja mulla on rahaa. En oo enää työtön luuseri. Sit on parempia vaatteita ja kaikkee. On uusia kuvia esim Badoo.. mut ei niinku hitto mitää. En ymmärrä. Haluaisin treffeille ja se aina ykspuolista.. minä haluaisin tutustua tavata ja nainen ei.. eihän tätä touhua jaksa. Ja oon jo 3 kk ollut juomatta ei kiinnosta alkoholi se jo iso asia kun miettii naisia.nainen haluaa et mies käy töissä.eikä juo. En sit ymmärrä

      • Sitten ei näköjään mun kohdalla auta vaikka töitä ja rahaa ja en juo...sitte niinku vittu antaa olla. Pysyn yksin


    • Näköjään vittu pitäs olla nuorempi ja ei saisi saatana kaljuuntunut ku ei kelpaa naisille.

    • Vittu mitä ees mietin naisia ku ne saatana ei kiinnosta eikä koskaa itse lähesty ota yhteyttä.. mä niinku ihmettelen kovasti mikä kovasti mättää.

      • Ei tässä ole ollut pitkää aikaa mitää järkee.. ei kukaa ole tosi kiinnostunut musta.. olen varmaa 10 naisia lähestynyt. Suurin osa ei vastaa ja a mitää. 0% naisista ei ota ite yhteyttä.. vaikka kuvat on ihan ok ja semmosta..en ole työtön.


    • Ei vain noita naisia mitenkää ymmärrä.

    • niin naiset, mikä teitä vaivaa?..

    • vituttaa niin tää helvetin paska, kun teet töitä sen eteen että saisit naista,oot hommannu työpaikan hyvä palkkaisen on rahaa ja kaikkee,, perkele ärsyttää, on deitti ilmotukset ja kaikki, sit naisia ei mikää vittu kiinnosta!!!!

    • vittu ihan sama saatana ollaan aina yksin jos ei pitkä ihan ok näkönen töissä käyvä mies kelpaa.. en oo mitää vastausta naisilta saanut????

    • Niin naiset miksei kukaa ees kukaa eiks kukaa Suomes halua munkaa treffeille?

    • ENKÄ TODELLA HALUA KETÄ VAIN EN OLE NIIN EPÄTOIVONEN

    • vittu täälä taas kukaa vastaa.. no naiset on typeriä ja sokeita. käyn töissä tienaan 16 e tunti ja rahaa on ja kaikkee, en sit ymmärrä.

    • Anonyymi

      Voi sanonko mitä!!?
      Sinulle Allu on tehty varsin selväksi miksi naiset eivät halua sinun kanssasi treffeille.
      Tervepäinen nainen haluaa TERVEPÄISEN miehen. Mikä tässä on niin jumalattoman vaikeaa tajuta ja käsittää?
      Ei auta vaikka olisit 5 metriä pitkä. Ei auta vaikka olisit Mr. Maailma. Ei auta työsi postissa. Ei auta hajusteesi ja uudet kuteesi.
      Naiset haluavat tavata miehen jonka kanssa on fyysisesti ja henkisesti hyvä olla. Ja kun sellaisia miehiä löytyy, ei kukaan halua vakavien mt-ongelmien kanssa painivaa lapsellista aikuista pikkupoikaa. Miksi haluaisi?
      Naisille on yks hailee hajusteesi ja naamasi ja työsi, ihmisen naiset haluavat, terveen ja normaalisti elämässä pärjäävn miehen rinnalleen.

      Mutta koska tiedämme että et tätä koskaan tule tajuamaan, puhun seinille. Ja koska et tajua vaikka ratakiskoista vääntäisi, todistaa jo sekin että korvienvälissä on jotain pahasti epäkunnossa.

      Niin ja olen nainen. Vastaan omasta puolestani ja uskallanpa luvata että valtaosan naisten suulla. Olet erittäin rasittava ja raivostuttava jankkaaja. ikinä en ole ennen moista tavannut missään.

      • Edelleen olen aikustunut kuinka monta kertaa se vittu pitää sanoa, lopettanut alkoholin ja baarit, ei kukaa nainen halua työtöntä alkoholistia tajuatko sen.. tajuan hyvin, mutta olen nyt saanut terapia lkausunnon ja käyn vaikka 2 v terapiaa että saisin naisen, tajuatko että minäki haluan naisen,, auttaa se vähän jos on hienot vaatteet käy töissä. mitä helvettiä sä selität?


      • Joo no ei mua vittuakaa kiinnotsa tommonen paska. oon tehnyt sen eteen täöitä että saisin naisen. hankkinut vittu apua, ja nyt pääsen terapiaan. tiedän että on ongelmia, mutta sentää työ ja olen kivan näkönen ja kaikkee.. ei tarvi tommosta paskaa niinku kirjotella.. en voi sille mitää et olen kaljuuntunut ja heikkolahjainen vittu etkö sitä tajua!!??


      • allu35 kirjoitti:

        Joo no ei mua vittuakaa kiinnotsa tommonen paska. oon tehnyt sen eteen täöitä että saisin naisen. hankkinut vittu apua, ja nyt pääsen terapiaan. tiedän että on ongelmia, mutta sentää työ ja olen kivan näkönen ja kaikkee.. ei tarvi tommosta paskaa niinku kirjotella.. en voi sille mitää et olen kaljuuntunut ja heikkolahjainen vittu etkö sitä tajua!!??

        silti nuorempana oli naisia baareista deittipaikoista pääsin juttele eja treffeille. mä en tajua niinku mitä mus on vikana. ku vittu en ole ruma ja oon ihan tosi pitkä ja hyvä palkkanen työ.. naiset on sanonu täälä että ne haluaa miehen joka käy töissä ja ei juo alkoholia, ,siis mitä vittua?


      • Kyllä minä tajuan vittu monta asiaa,, haen apua pääsen terapiaan vihdoin, mä sain vääränlaista apua ennen olin neuropsykologilla. en voi sille mitää et valitan, vittu en voi mitää. pääsisin edes treffeille ja naisia tapaamaan


      • allu35 kirjoitti:

        Kyllä minä tajuan vittu monta asiaa,, haen apua pääsen terapiaan vihdoin, mä sain vääränlaista apua ennen olin neuropsykologilla. en voi sille mitää et valitan, vittu en voi mitää. pääsisin edes treffeille ja naisia tapaamaan

        vittu oon tullu hulliuksi 2 V OLLUT YKSIN TAJUATKO. vittu naiset pääsee aina treffeille. tajuatko vittu et kaipaan juttelua treffejä ja jotain naispuolista kaveriaki saatana.. en halua olla aina yksin


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Joo no ei mua vittuakaa kiinnotsa tommonen paska. oon tehnyt sen eteen täöitä että saisin naisen. hankkinut vittu apua, ja nyt pääsen terapiaan. tiedän että on ongelmia, mutta sentää työ ja olen kivan näkönen ja kaikkee.. ei tarvi tommosta paskaa niinku kirjotella.. en voi sille mitää et olen kaljuuntunut ja heikkolahjainen vittu etkö sitä tajua!!??

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        En jaksa tällästä paskaa kuunnella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        Painu sitte vittuun en jaksa tällästä.. oon komee pitkä mies. tapa ittes ämmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        Mun ex vain jätti saatana mut. ei kertonut syytä.. vittu lopetan työt tapan itseni ja lihon 20 kg lisää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        Sitten en ssa koskaa naista. Lopetan työt ja alkaan raiskaan naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        Emmä rupee elää yksin ja käymää töissä paremmin tapan itseni jos en ees lihavalle rumalle kelpaa.


      • allu35 kirjoitti:

        Emmä rupee elää yksin ja käymää töissä paremmin tapan itseni jos en ees lihavalle rumalle kelpaa.

        Vittu miksei vaa voi kiinnostua ja nähä.. vittu en ymmärrä en mitenkää


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Painu sitte vittuun en jaksa tällästä.. oon komee pitkä mies. tapa ittes ämmä

        Tällä sä vaan todistat entistä enemmän ettei susta ole kenellekään seuraksi. Koska sä et usko kun asiat sanotaan nätisti, sulle on pakko sanoo suoraan ja sillä tyylillä että ymmärrät mistä puhutaan. Jos et kestä suoraa puhetta ja totuutta, lopeta palstoilla käyminen, niin saat elää vapaasti harhakuvitelmissasi.

        Voinhan mä tappaa itteni, niin kuin voi myös tulla tapahtumaan, jos mun psyyke ei kestä. Olenhan mä jo monia kertoja yrittäny. Mitä se sua hyödyttää, jos mä tapan itteni? Ei mitenkään, koska ei mun kuolema auta sua saamaan sen enempää naisia mitä nytkään.

        Mä sanon sulle suoraa: pidä Allu turpas tukossa ja painu töiden sijasta suoraan suljetulle osastolle pehmustettuun huoneeseen. Sillä sinne sä kuulut, etkä mihinkää postin lajittelukeskukseen toisten vaivoiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä sä vaan todistat entistä enemmän ettei susta ole kenellekään seuraksi. Koska sä et usko kun asiat sanotaan nätisti, sulle on pakko sanoo suoraan ja sillä tyylillä että ymmärrät mistä puhutaan. Jos et kestä suoraa puhetta ja totuutta, lopeta palstoilla käyminen, niin saat elää vapaasti harhakuvitelmissasi.

        Voinhan mä tappaa itteni, niin kuin voi myös tulla tapahtumaan, jos mun psyyke ei kestä. Olenhan mä jo monia kertoja yrittäny. Mitä se sua hyödyttää, jos mä tapan itteni? Ei mitenkään, koska ei mun kuolema auta sua saamaan sen enempää naisia mitä nytkään.

        Mä sanon sulle suoraa: pidä Allu turpas tukossa ja painu töiden sijasta suoraan suljetulle osastolle pehmustettuun huoneeseen. Sillä sinne sä kuulut, etkä mihinkää postin lajittelukeskukseen toisten vaivoiksi.

        Haista sinä.vittu tapa ittes pelle.


      • allu35 kirjoitti:

        Haista sinä.vittu tapa ittes pelle.

        Vittu sanon mitä haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä sä vaan todistat entistä enemmän ettei susta ole kenellekään seuraksi. Koska sä et usko kun asiat sanotaan nätisti, sulle on pakko sanoo suoraan ja sillä tyylillä että ymmärrät mistä puhutaan. Jos et kestä suoraa puhetta ja totuutta, lopeta palstoilla käyminen, niin saat elää vapaasti harhakuvitelmissasi.

        Voinhan mä tappaa itteni, niin kuin voi myös tulla tapahtumaan, jos mun psyyke ei kestä. Olenhan mä jo monia kertoja yrittäny. Mitä se sua hyödyttää, jos mä tapan itteni? Ei mitenkään, koska ei mun kuolema auta sua saamaan sen enempää naisia mitä nytkään.

        Mä sanon sulle suoraa: pidä Allu turpas tukossa ja painu töiden sijasta suoraan suljetulle osastolle pehmustettuun huoneeseen. Sillä sinne sä kuulut, etkä mihinkää postin lajittelukeskukseen toisten vaivoiksi.

        Vittu me mihkää suljetulle saatana mene


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        Jos oot tuota mieltä et olen täys sekopää.. sitte käyn töissä ja runkkaan elämäni.. mäki kaipaan naista ja rakkautta saatana


      • Joopa joo mä en tajua mitää oon tyhmä heikkolahjainen ja kusipää jankkaaja vitunko sama.. ottakaa naiset rikas yrittäjä komee korkeasti koulutettu komistus saatana


      • Joo nonet ole tavannut joo nyt tapasit. enkä ole lapsi. asun yksin ja käyn töissä maksan . Ootsä vähä tyhmä vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä nainen kirjoitti, ja mitä kutsut paskan kirjoittamiseksi, on puhdasta FAKTAA, koska se on se syy miksi et saa naista. Ei sinun naamasi, ei sinun vaatteesi, ei sinun pituutesi, ei sinun autosi, ei sinun työsi. Mikään noista ei ole syy sille ettet saa naista, koska et saisi naista siitä huolimatta, vaikka sinulla ei niitä olisi.

        Sinun sekopäisyytesi on se ongelma miksi et saa naista, ja sitä korjaamaan ei yksikään noista mitä olet jo saavuttanut auta, korvaamisesta puhumattakaan. Olen itse mt-ongelmainen, MUTTA minun pääni on paljon paremmassa kunnossa kuin sinun, koska olen hoitanut sitä ja pitänyt sen kunnossa jo yli vuosikymmenen ajan.

        Käyn säännöllisesti psykiatrisella sairaanhoitajalla, ja olen käynyt yhtäjaksoisesti jo yli 7 vuotta. Masennuslääkkeitä olen syönyt yhtäjaksoisesti jo yli 15 vuotta. Tuona aikana olen oppinut tuntemaan omat jaksamisen rajat, ja mikä tärkeintä, niiden lähestyessä oppinut pyytämään apua. Pääni on kunnossa, mutta jos lopetan sen kunnossa pitämisen, hyvin todennäköisesti en pysy kauaa elossa.

        Olen nainen, ja kuten tuo edellinen nainen kirjoitti, en todellakaan huolisi sinun kunnossa olevaa miestä enää koskaan. Kerran sen virheen tein, ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Itse huonossa kunnossa jouduin passaamaan täysi-ikäistä taaperoa, joka kiukutteli kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla.

        Koska käyttäydyt samalla tavalla kuin tuo aikuinen taapero aikanaan, et tule naista saamaan koska kukaan täysipäinen nainen ei halua puolisokseen kiukuttelevaa taaperoa. Se sinä olet. Täysi-ikäinen Itkupotkuraivareita saava taapero, kun asiat ei menekään kuten haluat.

        Miksi sait nuorempana naisia? Hyvin todennäköisesti siksi, ettet ollut nuorempana noin sekaisin päästäsi, mitä olet tällä hetkellä. Mitä vanhemmaksi tulet, samaan tahtiin ellei jopa nopeammin naiset kasvavat henkisesti, jolloin ulkonäkö, ja muut ulkoiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

        Tärkeintä on se, millainen mies on luonteeltaan? Onko hän luotettava kumppani? Tällä en tarkoita pettämistä, vaan sitä pystyykö mies pitämään lupauksensa ja tekemään oman osansa parisuhteessa vaadittavasta työstä. Sitä sinä et tällä hetkellä pysty tekemään.

        Kysy exältäsi mitkä olivat ne syyt miksi hän halusi erota, jos hän teki eron. Mutta muista, että miksi et saa naista tällä hetkellä, johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Ei naisista eikä sinun ulkonäöstä tai muista ulkoisista seikoista. Syy löytyy siitä ettei sinun pää ole kunnossa, ja niin kauan kuin se ei ole kunnossa, et tule naista saamaan. Päätä ei saa nopeasti ja ihmepillerillä parannettua. Se vaatii pitkäkestoista ja sitoumuksellista hoitoa. Vähän kerrallaan, ja jopa vuosia.

        Oma matkani on vielä kesken. En tule koskaan paranemaan mt-ongelmista, mutta koska tiedän sen, pyrin myös pitämään siitä huolta. Pitämällä jatkuvan ja yhtäjaksoisen hoitosuhteen psykiatrian puolelle avonaisena ja käynnissä.

        Tiedän mistä puhun. Itse olin yhtä sekaisin parikymmentä vuotta sitten, kuin sinä olet nyt. Tilanteen hoito vaatii pitkäjänteisyyttä, itsetuntemusta sen suhteen, että tietää ja tuntee omat ongelmakohtansa ja tekee niille jotain. Se on kovaa työtä, eikä helppoa.

        No en tajua ees kaikkee mitä kirjotat. Oon heikkolahjainen. ex vain jätti ei kertonut mitää saatana


    • Tiedän tunteen, fiiliksen kun ei kelpaa.

      en oo koskaan kelvannut, jossain vaiheessa sen oppii hyväksymään.

      MUTTA aika paljon itsestäkin kiinni, asenteista myös kelpuuttaako ketään.

      kohti keski- ikää tottunut olemana ja elämään yksin, ei kovin helposti tapojaan muuta, olkoon kyseessä mies tai nainen.

      • Joo mutta mä taistelen en halua olla yksin, naiset kehuu mua kivan näköseksi ja pitkäksi,, vittu mä en niinku tajua, nyt mulla on työpaikat ja kaikki


      • allu35 kirjoitti:

        Joo mutta mä taistelen en halua olla yksin, naiset kehuu mua kivan näköseksi ja pitkäksi,, vittu mä en niinku tajua, nyt mulla on työpaikat ja kaikki

        ehkä se löytyy silloin kun vähiten odottaa..


        itse olen taisteluni jo luovuttanut, ja hyväksynyt että tod.näköisesti vanhenen yksin.


      • eripariaolevat kirjoitti:

        ehkä se löytyy silloin kun vähiten odottaa..


        itse olen taisteluni jo luovuttanut, ja hyväksynyt että tod.näköisesti vanhenen yksin.

        No ilmeisesti itekki ajattelen niin.. jos ei vittu kelpaa niin ei kelpaa.


      • Kyl mä vaa nuorempana kelpasin mikä vittu on muuttunut, oon lihonut ja kaljuuntunut, ei sen vittu pitäs olla este????


      • No fiilis aika vitun paska ku ei kelpaa ees lihavalle


      • eripariaolevat kirjoitti:

        ehkä se löytyy silloin kun vähiten odottaa..


        itse olen taisteluni jo luovuttanut, ja hyväksynyt että tod.näköisesti vanhenen yksin.

        Ei taida mistää löytyä.. mistä se muka löytyy??


    • vittu etin tavallista lihavaa naista,, en vittu ymmärrä jos ei nekää kiinnostu että mikä mus on vikaa.... sitte hermostun ja haukun ku en tunnu kelpaavan kellekkään

    • No eihän tääl kukaa vastaa,, ketää ei kiinnosta, vittu runkataa mennää huoriin

    • äitiki sanoo ja kaikki et etit liian hienoja missejä. no vitussa en eti.. etin ihan tavallisia pyöreempiä naisia, mut en koe mitää niinku muutosta, en vain ymmärrä

    • MIKÄ NAISIA VAIVAA,, EIKS KUKAA HALUA TREFFEILLE? en oo vittu ruma ja oon ihan komee ja käyn töissä.. mikä teitä naisia tavallisia pyöreitäki vaivaa?

    • Toi yksi aloittaja nainen kirjotti todella törkeesti musta, en ole mieslapsi käyn töissä ja maksan laskut itse asun yksin.. mä en voi ymmärtää miten törkeetä puhuttelua

    • vittu ollaan saatana yksin. ei tässä oo mitää vaihtoehtoa enää

    • itse vois luovuttaa kun ei kelpaa kellekkää naiselle suomessa ei ees lihavalle pyöreelle ei ees rumalle.. parempi vaa ku luovuttaa saatana, ei ymmärrä naisia

    • Ei niinku vittu kellekkään kelpaa ihan uskomatonta ku oon tosi pitkä ja komeeki vielä. ihan uskomatonta jos ei kellekkää kelpaa,, vetäkööt vittuunsa saatana.. pysyn töissä ja alkaan pelaan ja vois lihota lisää

      • Vittu vois lihota lisää syödä vitusti karkkia masentuu vaa ku on yksin ei työt auta, silti sä oot vittu yksin,, ja ihan vitun sama


    • Mä oon vittu saatana komee pitkä.mies.. en voi sille mitää et laaja alainen oppimisvaikeus.. vittu en tod ole ruma.. vitun ylimieliset prinsessa naiset... vittu teille mikää kelpaa saatana!!!!!!!!

    • Ennen vaa naiset kiinnostu niinku nyt ei vittu mitää. Lopetan työt mitää järkee lihon lisää. Kaikki nii paskaa...kukaa ei halua nainen kaveria ei nähä ei kiinnostu. tod poistan suomi24 treffit nyt ja en enää koskaa tee vittu profiilia

      • Mitä järkee missää ku haluaisin pussaya naista olla lähellä viettää aikaa... kaikki muut aina saa naisia aina....vittu en jaksa enää mitää.. en voi enää lähtwe ulos ku vituttaa ku muilla on naisia


      • allu35 kirjoitti:

        Mitä järkee missää ku haluaisin pussaya naista olla lähellä viettää aikaa... kaikki muut aina saa naisia aina....vittu en jaksa enää mitää.. en voi enää lähtwe ulos ku vituttaa ku muilla on naisia

        Vittu tää paska oon niin täynnä tätä. Oon vaa mutsinkaa tai yksin.. olis eed naispuolinen kaveri saatana!!


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Vittu tää paska oon niin täynnä tätä. Oon vaa mutsinkaa tai yksin.. olis eed naispuolinen kaveri saatana!!

        Rauha....pliis. Rauhoitu.
        Ihan vähän koitan terapoida. Onko sulla isää? Miespuolisia kavereita? Miten tuut toimeen miesten kanssa?
        Mieti myös millainen suhde sulla on äitiisi. Onko hän sulle yliläheinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauha....pliis. Rauhoitu.
        Ihan vähän koitan terapoida. Onko sulla isää? Miespuolisia kavereita? Miten tuut toimeen miesten kanssa?
        Mieti myös millainen suhde sulla on äitiisi. Onko hän sulle yliläheinen?

        Ei oo ketää kavereita ei tuttuja. Isä ei oikein pidä yhteyttä. Äiti ei jaksa mua.. ei tätä paskaa jaksa enää


    • Kai mä vittu tuun hulluksi saatana ku ei kukaa nainen halua ees kahville lähteä tai ees soittaa mulle

    • Mä oon vitu iha yksin... ei niinku mitää kontaktia naisiin ennen oli kuitenkin.

    • Voisko joku nainen ees ottaa yhteyttä


      046-9417643

    • Vittu musta tuntuu välil etten ole edes olemassa. Olispa kuollut.. ei kavereita ei tuttuja... täälä annan numeron ja ketää ei ota yhteyttä

    • Painukaa vittuun saatana kaikki nirppanokat pissis naiset kaikki

    • Vittu saatana ku edes joku nainen soittais tai ottais saatana yhteyttä mut ei.

      • Anonyymi

        Jos nyt mietit hetken rauhassa niin ymmärrät varmasti, ettet itsekään ottaisi riskiä soittaa tuntemattomalle ihmiselle nettikeskustelun yhteyteen laitettuun numeroon, ok? Ei siitä oo syytä hermostua, se on iiiihan normaalia, ettei kukaan ota noin suhun yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt mietit hetken rauhassa niin ymmärrät varmasti, ettet itsekään ottaisi riskiä soittaa tuntemattomalle ihmiselle nettikeskustelun yhteyteen laitettuun numeroon, ok? Ei siitä oo syytä hermostua, se on iiiihan normaalia, ettei kukaan ota noin suhun yhteyttä.

        Ei oole normaalia mä ottaisin yhteyttä. Jos kyseessä olisi nainen. en mitenkää ymmärrä ihmisiä.miksei kukaa nainen ota yhteyttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt mietit hetken rauhassa niin ymmärrät varmasti, ettet itsekään ottaisi riskiä soittaa tuntemattomalle ihmiselle nettikeskustelun yhteyteen laitettuun numeroon, ok? Ei siitä oo syytä hermostua, se on iiiihan normaalia, ettei kukaan ota noin suhun yhteyttä.

        Ei ikinä naiset ota yhteyttä saatana.


    • Painukaa saatana kaikki helvettiin. Saatana oon aina yksin

    • Vittu ihan tarpeeksi saatana jo yksin oon ja lenkkeilen yksin ja vittu saatana... ketää naista ei kiinnosta soittaa mulle ei nähä... painukaa saatana vittuun

    • Vittu alkaa keittää tää paska miksei kukaa ota yhteyttä!!!!!!!!

      046-9417643

      • Anonyymi

        R.a.u.h.o.i.t.u - se auttaa sun oloon enemmän kuin yksikään muidu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        R.a.u.h.o.i.t.u - se auttaa sun oloon enemmän kuin yksikään muidu.

        Ei auta. Ois kiva nähä vloppuna joku nainen ja jutella.


    • Ihmisiä ei näytä vittu mikää kiinnostavan.

    • Joo vittu töihin kohta vloppu tulee sama paska jatkuu yksin. ei tuttuja. Tietokone vaan kaverina saatana

    • Missää tässä ei ole järkee tai eron jälkeen jäänyt ihan yksin

    • Ottakaa naiset yhteyttä....?

    • Välil mietin oisko parempi kuolla?

    • Kaipaan niin kovaa naisen kanssa keskustelua ja olemista ja haluaisin tavata naisen.

      • Anonyymi

        Jos viikonloppuna kävelylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viikonloppuna kävelylle.

        Nyt kurkku kipeä ja välillä aivastelen, taitaa olla pakko käydä korontestissä. Olen syönyt kurkkukipua vähentäviä lääkkeitä, mutta ei ainakaan vielä tunnu auttavan. Huomenna mentävä testiin.


    • Ehkä vois ajaa rekan alle ku ei naista tule koskaa saamaan.

    • Painukaa sitte vittuun

    • En rupee saatana olee aina yksin.. vittu ottakaa yhteyttä

      046-9417643

    • Ihan turhaa tänne kirjottaa ja antaa numeroa.. ei ihmisiä kiinnosta mun elämä. Kumma et saan olla töissä.

    • Oon joka päivä vihainen hermostunut ilkee sun muuta. Kyllästynyt vaan mun elämään yksin. Kaipaan kumppania. en jaksa enään

    • Ei tässä vain ole järkeä. Mitä järkeä käydä töissä jos ein saa koskaa naista. Ja on aina yksin?

    • Ei mitää järkee ees kirjottaa tänne.. ehkä ajan sen rekan alle vloppuna kaikki paska häviää kun ei naista tule koskaan saamaan

    • Sitten en saa koskaa naista jos kerta olen tyhmä mt potilas ja heikkolahjainen. Haistakoot kaikki vittu. On sentää 16 e tunti ja vakityö.

    • Ihan sama ei ketää kiinnosta. Ilmeisesti olen niin paska ihminen etten ees kavereita saa. Takerrun omaan äitiini jatkuvasti en jaksa enää. Käyn töissä ja pysyn yksin.

    • Aika rankka elämä tulee olla aina yksin. ilman naista ja seksiä. Ja rankkaa tää elämä on yksin. ei auta ei.

    • Jos kerta oon näin sekopää. Nii ihan vitun sama. Yksin aina

    • Enhän mä tajua saatana mitää. Olen heikkolahjainen saatana. Haukkukaa vaan. On tää rankkaa kun ei naista saa ja pääse naista koskemaa.. nuorempana oli lukuisia naisia.

    • Jaha kukaa ei enää vittu vastaa. Ainaski mulla on työpaikka ja hyvin menee
      Musta tykätään sielä.. näköjään naista en saa.

    • Ainaski mulla on vakityö ja rahaa kun naiset ei halua työtöntä miestä.

    • Nyt vasta kun on korona ois kiva jos ois jotain sutinaa.. mutku ei naisia kiinnosta.. nyt ei pääse edes baareihin katselemaan naisia. Ärsyttää

    • Nyt niin jumissa elämä. et mistään ei hitto saa naista.

    • Tuossa nyt ei ole mitään uutta, että miehiä jää vasten tahtoaan yksin kaiken aikaa ja syrjäytyy. Eivät vain pärjää kilpailussa, itsetunto painuu alas, eikä tilannetta ainakaan paranna se, että naiset kertovat aina haluavansa itsevarman miehen. Noidankehä on valmis.

      • Anonyymi

        Ohho, eka virheetön viesti ja ilman yhtäkään veetailusanaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohho, eka virheetön viesti ja ilman yhtäkään veetailusanaa!

        Ihan sama. tässä vain masentuu kun joka vloppu on yksin ilman naista


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ihan sama. tässä vain masentuu kun joka vloppu on yksin ilman naista

        Kauanko aiot pitää tätä showta päällä? Et oo mun mielestä aidosti tässä mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko aiot pitää tätä showta päällä? Et oo mun mielestä aidosti tässä mukana.

        No mitä vittua se sulle kuuluu...


    • Hiljasta menoa joo on. ei täälä ole mitään.

    • Eikö täälä nyt kukaa nainen voisi lähteä vaikka lenkille munkaa? Mulla on työpaikka ja oon pitkä kivan näkönen mies.. jutellaa ja tutustutaan??

    • No on se kumma että niinku mikää ei naisia kiinnosta. Suomes vaikka kuinka naisia ja kukaa ei halua ees soittaa saatikaa nähdä. on tää ihmeellistä touhua.

      • Töitä on ja rahaa, mut oon jääny ihan yksin, sitte kukaa ei halua ees soittaa,, perkele ei yhtää naispuolisia kavereita ei tuttuja,, aivan jumissa.


    • En polta en juo, käyn töissä. hitto en ymmärrä. naisia kyl vaivaa joku et oon jatkuvasti yksin miksei kukaa lähde lenkille munkaa,, varmasti olis joku nainen kiva ja lähtis vloppuna munkaa lenkille?

    • En niinku saatana ymmärrä naisia ja ihmisiä muutenkaa, ku oon aina vloput yksin ja mulla ei ole tuttuja ei kavereita, hyvä et saan olla töissä, mut sit oon yksin.

    • naiset vain sanoo oot kivan näkönen ja pitkä.. mut sit ne ei vittu vastaa, ja kiinnostu ollenkaa, ei kiinnostu ees näkee kaverina, ei ees halua puhua puhelimessa, vittu mitä paskaa

    • En vain oikein ymmärrä naisia, ennen kyl suostuivat näkee kaverinaki ja juttelee, nykyää ei ole niitä kavereita ja tuttuja, ku ei naisia mikää kiinnosta, en ymmärrä. kai oon sit muuttunut tai miksei niitä kiinnosta

    • VITTU AINASKI MULLA ON RAHAA VITTU TUHANSIA JA VITTU TYÖPAIKKA JA KAIKKEE VITTU JOS EI KELPAA ANTAA OLLA

    • Pitäs varma hius siirtoon vuoden päästä sais ne hiukset päähän ku ei näytä kelpaavan kaljuuntunut saatana.

    • Vois lähtee vittu ulos lenkille ja kauppaan.. vituttaa jo nähäkki naisia ku ei kelpaa niille.

    • Vittu kyllä mä pärjään yksin. Vittu käydä vaa töissä ja samaa paskaa elää yksin elämä ei saa naista ja läheisyyttä ei oo ees kavereita.

    • Yksin taas kirjottelen täälä. voi vittu tätä elämää.

    • Ihminen jää yksin niin sen psyykkinen vointi huononee ja alkaa jo tulemaan hulluksi.

    • Ennen terapiaa. Pakko varata aika debressiohoitajalle tai psykiatriselle sairaanhoitajalle.

    • Vanhemmat ei enää jaksa mua ja ihmettelee miksen saa naista. Oon ihan yksin. 2 v ollut jo yksin siitä lähtien ku mun ex jätti mut.. en voi ottaa häneen yhteyttä kun hän sanoi jos otan yhteyttä hän tietää mis asun.. et mut tullaan hakkaamaan.

      • Kirjotan tänne siks ku kaipaan huomiota ja terapias en ole koskaan ollut jne.. tullut vain hullummaksi kun ex jätti mut.


      • Anonyymi

        "Vanhemmat ei enää jaksa mua ja ihmettelee miksen saa naista. Oon ihan yksin. 2 v ollut jo yksin siitä lähtien ku mun ex jätti mut.. en voi ottaa häneen yhteyttä kun hän sanoi jos otan yhteyttä hän tietää mis asun.. et mut tullaan hakkaamaan."

        Jos vanhemmatkaan ei jaksa sua niin miksi he ihmettelee ettei kukaan muukaan jaksa???


    • Mä en enää jaksa tällästä. Siksi psyykkinen kunto pahentunut.

    • Kaipaisin niin omaa tyttöystävää enkä aina olla yksin tai roikkua mutsissa kiinni.

    • Näköjään ei ketään kiinnosta. Meen hakee sit apua.

    • Välillä mietin että oisko kuolema helpompi ratkaisu koska menetin kaunii ex naiseni ja mun elämäs oo ketää ihmisiä.

    • Ei ketää vaa kiinnosta.. niin turha tänne kirjottaa.

    • Olin cittarissa ja ihmettelin ku mua rumemmilla oli iha nättejä naisia ja masennuin

    • JOO KIRJOTELLAAN YKSIN PAINUKAA KAIKKI SAATANA VITTUUN JA NIRSOT LIHAVATKI NAISET

    • rgeroijeriå0ohjeroiherh

    • rheherhreh

    • vsdbdfbdfbdfb

    • trjrtjtrjtrjtrjtjr

    • thrrjrtyjryjrjtrjtrtrjtrjtr

    • Joo vittu olkaa hiljaa painukaa kaikki saatana helvettiin

    • joo painukaa vaa vittuun saatana kaikki..

    • No vittuako kiinnostaa, oon huillu sairas, psyyke hullu ei kiinnosta, sentää mulla on vakituinen työ ja rahaa

    • vittu täs sekoo ku ei pääse koskemaa naista ja pääse ees naisen vieree istumaa

    • Vittu hulluksi tulee kun ei pääse naisen viereen vittu

    • MIKÄ VITTU TEITÄ IHMISIÄ VAIVAA?

    • MIKÄ VITTU TEITÄ VAIVAA, ,EI LÄÄKÄRITKÄÄ SAATANA VASTAA

    • MIKSEI IHMISET VASTAA..HUHUU

    • Kai olen tullut jo psyykkisesti hulluksi kun ei mikää onnistu naistenkaa.. ei ne halua mun kainaloon ja oon jatkuvasti yksin

    • vittu en saatana ymmärrä-. painun töihin saatana

    • en tiedä mistä tässä saa apua, ei vittu mistään.. töissä oon kuitenki hyvä ja musta tykätään muuten oon ihan sekopää

    • Painukaa helvettiin kaikki ihmiset

    • Painukaa helvettiin vaan

    • Anonyymi

      Kerropa minkälaista apua tarvitset?
      Mikään tähänastinen ei ole auttanut yhtään mitään, ja kaiken jätät kesken.
      Odotatko että joku ihme tapahtuu, että joku tekee ihmeen ja parantaa sun pääsi`?
      Ettei sun itsesi tarvitse tehdä yhtään mitään.
      No, sitä odotellessa....

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe