Koronarokote on tappanut jo enemmän kuin influenssarokote 15 vuoden aikana. Tässä videolla Petri Paavola käsittelee aihetta tilastojen valossa:
https://tokentube.net/v/1425253540/Tilastojen-valossa-verrattuna-koronarokote-on-tappajarokote
Infotkaa ihmisiä, tiedottakaa ja linkatkaa. Ei ole aikaa hukata vaarallisen suden raadellessa ihmisiä ja tiedotuskatkon ja aivosumutuksen himmentäessä todellisuutta. Vartioikaa ja suojelkaa ihmisiä vaaroilta.
Tappava rokote
8
<50
Vastaukset
Iäkäs ja monilta osin sairas serkkuni ottaa tänään AstraZenecan Cocid 19- rokotteen.
Hänellä on monisairauksia; verenpainetauti, diabetes ja liikkumista häiritsevä huimaus. Älykäs ja vilkas kaikin puolin.
Käymme mukavia keskustelua koska hän on demari ja minä natsi. Voisiko mukavampia mielipide- eroja enää olla?
Hän toimii koelampaanani ja pelkään pahinta että menetän ystäväni kohtapuoliin?- Anonyymi
Otatko rokotteen jos serkkusi jää henkiin?
- Anonyymi
Siinähän on kristallinkirkas esimerkki vaarallisesta, ihmisiä raatelevasta sudesta, tiedotuskatkosta ja aivosumutuksesta. Deletoikaa huuhaalinkki ja kertokaa että kyseessä on pelonlietsonta-disinfo.
- Anonyymi
Tähän mennessä 10 maata on lopettanut AZ rokotteen käytön, mutta meillä sitä tuputetaan. Haluaako hallitus ihmisistä eroon ?
- Anonyymi
Haluaa ja hyvä niin. Työttömiä ym tyhjäntoimittajia on suomessa muutenkin liikaa.
- Anonyymi
Samapa tuo. Vapaaehtoista sen ottaminen on. Itse en ota mutta jos joku ottaa niin oma on asiansa.
- Anonyymi
Suosittelen kaikille äärioikkarissa oleville rokotuksesta pidättäymistä ja lisäksi rokotusten vastaisten mielenosoitusten järjestämistä ilman maskeja tappituntumalla joka onkin teidän suosikki.
- Anonyymi
Miksi ääri-oikkarin ylijumala Donald Trump on tänään suositellut kannattajilleen rokotteen ottamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090