Saako muut naisia deittipaikoista?

Anonyymi

Niin saako muut naisia esim Tinder tai Suomi24 treffit.? Itse en saa mitään. Aika turhauttavaa. Naiset eivät vastaa jne.

66

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus jotain. Enimmäkseen yh-äitejä mutta ei kiinnosta vakavassa mielessä.

• Itse en saa mitään. Vaikka en kovin ruma ole. Aiks erikoista.

• Anonyymi

Allu se jaksaa ihmetellä.
      Hämmästyttää kummastuttaa joo.
      Kuuppa kuntoon ensin, sitä on hoettu jo kaksi-kolme vuotta, sitten voi keskittyä niihin naisjuttuihinkin. Katsos mt-ongelmat on iiiiiiiiiso kivi kaskessa. Naiset ei sellaista halua. Eikä kyllä miehetkään sen puoleen naista jolla viitaa pahan kerran.

• Eipä tarvi edelleen mun paskaa jauhaa. Käyn töissä enkä ole lapsi

• Olen hakenut apua. Mutta tälläinen ihminen olen.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Olen hakenut apua. Mutta tälläinen ihminen olen.

Ja tuollaista ihmistä ei naiset halua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tuollaista ihmistä ei naiset halua.

Asia selvä. Runkkaan jatkossa.

• Anonyymi

Se niissä deittiapeissa Suomessa pyörivä porukka on lopulta varsin pieni joukko. Vaikka se ehkä numeroina tuntuu isolta joukolta niin vähänkään rajaamalla se kutistuu hyvin nopeasti pariin kouralliseen ihmisiä. Varsinkin vähänkään vähemmän väkirikkaalla alueella t e törmäilette siellä väistämättä usein samoihin naamoihin ja väistämättä ihmiset nyös muistaa kaikenlaista jostain vanhoista keskusteluista, vaikka ite ei ehkä muistaiskaan. Välillä tuntuu, että nämä Tinder ja muut appivalittajat eivät ihan täysin sisäistä miten väestöltään pieni maa Suomi oikeasti on.

• Anonyymi

Itse valitan tinderistä. Pitkän parisuhteen ja avioliiton jälkeen alkoi tulla painostusta niin naapureiden kuin ystävien sekä perheen toimesta että pitäisi mennä tinderiin. Heille kaikille nettideittailun synonyymi on TINDER, kukaan ei "tiedä" muita palveluita. Ja sitten kun otetaan vielä huomioon se että tinder ei näytä kaikkia mahdollisia kumppaniehdokkaita kaikille käyttäjille. No tietenkin tinderin tarkoitus on tehdä rahaa, mutta myöskään rahalla et näe kaikkia!!!!

Tinder ei mainosta virallisia lukuja jäsenistä mutta varmasti on moninkertaisesti verrattuna muihin kilpailijoihin joilla on n. 100'000 käyttäjää. Tinderi dominoi kasvukeskukset käyttäjäkunnan taas muut palvelut muun suomen.

Vitsi että osaakin ärsyttää koko pulju/app...

• Töitä on rahaa on mutta ei vain naisia millään. On se sellaista elämä joo.

• Anonyymi

Nuoret lihaksikkaat urokset saa, mutta ei vanhat ja varsinkaan köyhät saa. Pinkka, hampaat ja auto oltava ok. Vai ajattslitkos mennä 90-luvun autolla treffeille niinku ihan oikeesti?

• Tienaan 2 tonnia melkee kuussa ja hyvä liksa teen töitä.. en sas naista...en edes lihavaa...

• allu35 kirjoitti:

Tienaan 2 tonnia melkee kuussa ja hyvä liksa teen töitä.. en sas naista...en edes lihavaa...

Sen verran naiset nirsoja.. pitäs kai tienaa 3 tonnia ja olla hieno auto

• allu35 kirjoitti:

Ihan sairasta jos raha ja materiaali menee miehen edelle ja mies ei kelpaa..

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Ihan sairasta jos raha ja materiaali menee miehen edelle ja mies ei kelpaa..

Terve pää on tärkeintä. Se on se mitä sulta puuttuu. Siksi et kelpaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En sitte kai kelpaa joo.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa ei.. paska homma

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

3000€ netto olisi vielä aika kiva. Itse sain vain noin 2500€/kk nettona atk-alalla, kun vielä olin töissä vuonna 2015. Palkat eivät nousseet juuri lainkaan 20 vuoteen. Olin taulukkopalkalla.
        Työkokemusvuodet jäivät noin 33 vuoteen, olin opiskellutkin aika kauan.

Helsingin asuntojen hinnat ovat nousseet ihan älyttömästi. Hieman yli 20 vuodessa kai melkein 3-kertaiseksi. Palkat eivät todellakaan ole nousseet vastaavasti. Täällä on pirun vaikeaa saada elämää järjestykseen, koska palkat eivät ole kunnollisia suhteessa asumiskustannuksiin. Töitä on varmasti entistä vaikeampaa saada.
        Minulla on muuten pirun vanha auto. Ostin sen v.2002, aika tasan 19 vuotta sitten maaliskuussa. Se oli jo silloin lähes 9 vuotta vanha. Sillä ajelen vieläkin. Nyt olen paljon poissa Helsingistä. Olen kuitenkin naimisissa, ja eläkkeellä. Parasta olla pikkukaupungissa, on tämä Korona-virusvaarakin. Täällä on harvinaisempaa saada tartunta. Kaupunki on kovin pieni.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Tienaan 2 tonnia melkee kuussa ja hyvä liksa teen töitä.. en sas naista...en edes lihavaa...

Väillä sun liksa on 1700e kk. Välillä "melkee 2 tonnia". Välillä sanot sen olevan 3000e kuussa.

Mikä onkaan sitten se totuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väillä sun liksa on 1700e kk. Välillä "melkee 2 tonnia". Välillä sanot sen olevan 3000e kuussa.

Mikä onkaan sitten se totuus?

Koska teen lisätöitä.

• Anonyymi

Ei auta 100000eur vuositulot eikä lähempänä miljoonan omaisuudet, ei kyllä täydellisistä hampaistakaan ole apua. Nuoruus puuttuu niin kuin lihakset, mutta oikeasti kuvitteletko tosiaan että lihaksilla on merkitystä!! Ei ole, nuorempana sekä köyhänä vientiä oli. Totuus on vain että nuorempina tavattiin enemmän vapaan olevia naisia. Nyt melkein nelikymppisenä ei vaan tapaa niitä vapaita naisia, joudutaan "etsimään kumppania netistä" mutta emme mitenkään löydä toisimme siellä. Kaikki ollaan samassa venessää sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pää on ihan hyvin kunnos.

• Anonyymi

Deitti sivustoilla suomessa taso on heikko. Ehkä se johtuu deittisivustojen luonteesta. Sopii laiskoille. Monilla tuntuu olevan mielenterveysongelmia tai muuten erkaantuneet todellisuudesta. Se voi olla myös jonkinlainen mielikuvitusmaailma, johon paetaan.

Eräs deitti oli perustamassa yritystä. Ala on erittäin kilpailtu. Hänellä ei ollut minkäänlaista suunnitelmaa, miten hän hankkisi asiakkaita?
      Pelkkiä haaveita. Säälitti.

• Vittu itel on mt ongelmia mut vakityö rahaa ja halpa auto. En rupee naisen takia ottaa 25 tuhattta lainaa hienoo bemariin... on se saatana jos ei tavallinen mies kelpaa.

• Anonyymi

Tavallinen mies kelpaa.

Mt-ongelmainen epänormaali mies ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen mies kelpaa.

Mt-ongelmainen epänormaali mies ei.

Sitten ottakoot tavallisen jännämiehen.

• Anonyymi

Mene Allu salille ja hanki lihakset, niin saat hajureikää joka päivä. Naiset näkevät miehet nykyään ulkonäön kautta. Ei naisia kiinnostaa enää aidosti tutustua miehiin. Vain ulkonäöllä on väliä, koska naiset on katsoneet liikaa temppareita ja kauniita rohkeita.

Joko menet siihen muottiin tai et, jos et, niin joudut olemaan ilman naista.

• Ilmeisesti on saatana. Emmä nii ruma ole ettenkö saisi naista.. ilmeisesti ihmisenä oon sit täys perse. Pukeudun siististi on rahaa mut halpa auto se riittää... on se kumma juttu pitäkööt tunkkinsa jos ei kelpaa.

• En tod rupee naisten takia käymää salilla... en halua olla mikää bodari

• Anonyymi

Itse katsot temppareita. Miehet ovat läpi historian valikoineet naisia pelkän ulkonäön perusteella. Teette sitä edelleen. Syytätte tällä palstalla naisia siitä,mitä itse teette. Ei

• Anonyymi kirjoitti:

Itse katsot temppareita. Miehet ovat läpi historian valikoineet naisia pelkän ulkonäön perusteella. Teette sitä edelleen. Syytätte tällä palstalla naisia siitä,mitä itse teette. Ei

En minä kato ainaskaa.. kelpaa ihan tavallinen pyöreempi nainen, ei tarvi olla meikattu prinsessa

• allu35 kirjoitti:

En minä kato ainaskaa.. kelpaa ihan tavallinen pyöreempi nainen, ei tarvi olla meikattu prinsessa

Enkä semmoista saisikaan koskaan.

• Anonyymi

Tapasin yhden söpön pyöreän tytön. Homma toimi heti ekoista treffeistä lähtien, päädyttiin sänkyyn siitä ja oli mahtavaa! Ollaan nähty melkein joka päivä ja oltu kokoajan toistemme kimpussa :)

• Anonyymi

Ei paljo kiinnosta.

• Anonyymi

Kai noi arabimiehet ja somalit kiinnostavat naisia....

• Anonyymi

Ehdottomasti paremmin kuin sinä, jos vain on terve pää.
        Eipä löydy naista joka pöpin kanssa vapaaehtoisesti haluaisi pariutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti paremmin kuin sinä, jos vain on terve pää.
        Eipä löydy naista joka pöpin kanssa vapaaehtoisesti haluaisi pariutua.

Aika törkeesti sanottu.. sitten haen apua.

• Kyllä tuo nettitreffimaailma on todella vääristynyt.

Itse uskallan sanoa olevani monen naisen unelmamies, mutta kun erosin ja menin nettitreffeille, niin meinasin tulla epätoivoiseksi.

Ravintolassa sitten vasta tajusin, ettei minussa ollut vikaa vaan nettitreffeissä.

Kuitenkin ensimmäinen mitä kannattaa tehdä, on otattaa itsestään kunnon valokuvat. Ei siis mitään studiopönötystä, mutta silti paremmat kuin keskivertomiehellä on.

• Anonyymi

Rikkaat saa. Pitää olla uusi kallis auto, merkkivaatteet ja iso kämppä. Plus hyvä koulutus!

• Anonyymi

Noh...nyt olen ollut taas yli nelikymppisenä miehenä hetken Tinderissä melkein 2 v tauon jälkeen, ja sama lopputulos: tosi paljon kivoja, laadukkaita ja fiksuja naisia, yli 50 matchia sellaisten laadukkaiden ja ongelmattomien naisten kanssa jotka halusinkin...ulkonäöltäni olen ehkä subjektiivisesti noin 7/10 luokkaa, mutta fiksu verbaliikka ja tunneäly/tilannetaju muutamilla valituilla live-treffeillä tuonut tulosta... :)

Kannattaa keskittyä omiin vahvuuksiin, eikä yleisellä tasolla valittaa, että kaikki naiset ovat sitä tai tätä, tai hakevat pelkästään tietynlaisia miehiä...omalla asenteella ja käyttäytymisellä on valtava merkitys! :)

• Anonyymi

Pisti hymyilemään tuo fiksu verbaliikka onhan valehtelulla annettu muitakin nimiä mutta verbaliikka nauran itseni uneen siis jos unta saan naurun vuoksi

• Anonyymi

"Kyllä tuo nettitreffimaailma on todella vääristynyt.

Itse uskallan sanoa olevani monen naisen unelmamies, mutta kun erosin ja menin nettitreffeille, niin meinasin tulla epätoivoiseksi."

:D :D vai että vallan sellainen unelmamies! :D
      Lensi kahvit rinnuksille kun luin tuon, anteeksi nyt ei saisi nauraa ja onhan se hyvä että jaksaa uskoa ja semmosta....
      Olisipa vain hauska nähdä tämäkin "unelmamies" ihan elävässä elämässä! :D

Kyllä näitä unelmia on nähty, kaiken maailman kekkeruusia jotka luulee olevansa vastustamattomia.
      Jatka unelmointia.
      -nainen-

• Anonyymi

Noh onhan noita unelmamiehiä toki monia erilaisia - yksi nainen unelmoi maajussista, toinen jääkiekkoilijasta.

Itseään täynnä olevaa, oman torven tuuttaaja silti tuskin yksikään nainen sijoittaa unelmamies-kategoriaan. Nämä jotka kuvittelevat ja mainostavat olevansa luojan lahjoja maailman naisille tuppaavat olemaan kaikista vähiten sitä...

• Anonyymi

No kyllä mä vielä uskon et oikeenlaisen naisen saan vittu.

• Anonyymi

Luulisi kyllä että naisen saan vielä.

• Anonyymi

Suomi24 (2017) jokainen kommunikoi takaisin joita lähestyin ja löytyihän sieltä kumppani vaikka olikin lyhyen aikaa. Tinderissä vuodessa en saanut yhtäkään keskusteluja (2020).

Nykyään toisissa paikoissa.

• Anonyymi

Miesten varmaa pakko olla sinkkuina kun eivät kelpaa naisille??

• Anonyymi

Niin se varmaa sitte on.

• Anonyymi

"Miesten varmaa pakko olla sinkkuina kun eivät kelpaa naisille??"

Kenen pitää kenen ei.
      Jospa vaihteeksi katsoisitte sinne omaan napaan ja miettisitte miksi jäätte aina ilman.
      Miksi naiselle pitäisi kelvata vastenmielinen? Kelpaisiko sinulle?
      Itse olen todellakin hyvillä mielin yksin kuin kelpuutan mitä tahansa. En ole epätoivoinen. Elämäni ei pyöri miehen ympärillä. Elämä on ihanaa ja mahdollisuuksia täynnä, se pitää elää! Ja parhaalla mahdollisella tavalla, tämä ainoa joka kullekin on annettu. Ei ole varaa siitä haaskata yhtään päivää.

• Anonyymi

No onhan tää sinkkuus iha perseestä.. itse kaipaan naista elämääni kokoajan.. ei ole kavereita ja käyn vaa töissä.. mut muuten yksin.

• Anonyymi

Niin nainen voi sanoa että elämä on ihanaa yksinkin ja että ei tarvitse miestä ja ettei kelpuuta ketä hyvänsä tätä sitten toistetaan seuraavaan viiteen vuoteen.
        Se on käynyt selväksi että itse olen nimenomaan vastenmielinen ja jos en ole itse tajunnut on naisesta ollut hyvä ilmoittaa. Sitten miehen pitäisi vielä katsoa sitä vastenmielistä napaa ja miettiä miksi se on vastenmielinen.
        Ja kaiken tämän lisäksi että vaikka miehen pitää ymmärtää olevansa vastenmielinen niin joku saattaa silti olla eri mieltä. ja jos on kerran vastenmielinen hänen on muututtava ei vastenmieliseksi koska vastenmileisyys johtuu miehestä itsestä. Ei siis esimerkiksi ulkonäöstä vaikka nainen olisi juuri sen kertonut vastenmieliseksi. Mutta onnihan piilee siinä että nainen pystyy olemaan onnellinen oli tilanne mikä hyvänsä.
        Vaikka nainen sanoisi toista eri lauseessa se ei olisi silti totta. Onneksi myös nainen pystyy valitsemaan aina myötämielisen tunteen antavan miehen.
        Vaikka mies sitten muuttuisi ajan kanssa vastenmieliseksi hän voi ainakin haukkua miehiä sioiksi, miehilltä se oikeus on riistetty pois joten he joutuvat pyynnöistä huolimatta antamaan oman vastenmielisen arvion naisista.

• Anonyymi

Naisia mitä ei niin välittäisi saada, on tarjolla kyllä. Työssä niin paljon naisia ettei kykene naista hakemaan ja mitä sitä naiselle kertomaan omasta työpäivästä, on romanssi kovin lyhyt sillä, sillä ei jaksa kuunnella Erkkikään. Mikä vielä pahentaa deiteiltä löydetyn suhteen kehittymistä on etttei työltä jaksa lähteä ajelemaan pitkään matkaan eikä läheltä deiteiltä tuskin koskaan mitään mistä välittäisi löydy joka ei taas allun mukaan välitä.

Loppu päätelmä deittailun n bluffausta / sukupuoliyhteys seksiseuran haeskelua. Sukupuoliyteys sana kytin koska työssä puhutaaan asioita avoimen konsevatiivisesti mitä ei jaksa kuunnella työajan ulkopuolella Erkkikään.

Sori jos pari virhettä, johtuu ... työstä z Zz z

• Anonyymi

Deiteillä netissä mies saa kuvitteelisen käsityksen naisen odottelevan juuri häntä., varsinkin kuvallisista naisista mikä on vallan harhauttava sillä useammilla kiinostavan näköisillä naisilla on kaverit valmiina moneen menoon.

• Anonyymi

allu voisi koettaa hakeutua ratkaisuna nais ongelmiinsa hommiin naisvaltaiselle ammattialalle ja saisi vähäsen ehkä extraakin :)

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta... oon vaa yksin ja käyn töissä.

• Anonyymi

Ei allu halua mitään sellaista ratkaisua, joka vaatisi häneltä itseltään jotain.

Allu haluaa että nainen putoaa taivaalta syliin ilman että allun itsensä tarvitsee sormea nostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei allu halua mitään sellaista ratkaisua, joka vaatisi häneltä itseltään jotain.

Allu haluaa että nainen putoaa taivaalta syliin ilman että allun itsensä tarvitsee sormea nostaa.

Joo asiahan on juurikin noin. Naurettavaa paskaa:)

• Anonyymi

Olen panostanut kuviin tinderissäja badoossa, ei silti naisia kiinnosta
      En mitää osumia en saa.

T. Allu

• Anonyymi

Ei vaa onnistu vaikka miten yrität ja lähestyt naisia,, on kyl erikoista ja hyvin hyvin outoa.

• Anonyymi

Ei sitä näytä vaan kelpaavan vittu kellekkään. Harmi ei voi mitään.

T. Allu

• Anonyymi

No asia nyt on vaa niin että nuorena sitä vielä kelpasi. Piste.

• Anonyymi

Tässäpä näisen kommentti :) Ihan normaalin miehen kelpuutin, oli välillä työtön, välillä töissä, mutta ikävä kyllä heikko itsetunto ja monta muuta ongelmaa elämässä, jotka jatkuvana taakkana niskassa. Ei siinä auttanut hänen rakastamisensa, eikä mikään muukaan. Yksinkertaisesti oisin itse sairastunut masennukseen, jos olisin jatkanut hänen kanssaan. Eropäätös oli kuitenkin onneksi yhteinen ei tarvii siitä syyllisyyttä kokea, että olisin hänet jättänyt. Tämä tarina kesti sitkeydellä yli kolme vuotta ja yhtään enempään en olisi pystynyt, vaikka miten olisin yrittänyt. Mahdotonta kun on yksin yrittää.
      Nyt on toinen tavallinen mies "kokeilussa" ja vaikuttaa oikein lupaavalta. Erona näillä miehillä se ettei tämä henkilö kärsi heikosta itsetunnosta ja elämänasenne on positiivinen. Ei ole koko aikaa synkkä pilvi pään ympärillä varjostamassa parisuhdetta eikä muutakaan eloa ja oloa. Voin sanoa olevani onnellinen itsekin nyt kun toisella tunnelmat on pääsääntöisesti positiiviset eikä negatiiviset. Negatiivisuutta ei vaan jaksa päivästä toiseen eikä toisen kannattelemista. Vastavuoroista suhdetta ainakin itse hain ja nyt olen sen onekseni tainnut löytää.
      Ja hei, minä olen vastannut monenkin miehen viestiin ja laittanut itsekin viestiä, joten lopettakaa tuo joutavanpäiväinen ja ainainen yleistäminen, että naiset ei vastaa tai laita viestiä tai tule treffeille. Olinko minä muka ainoa Suomi 24 ja Tinderin naispuolinen treffeillä kävijä. En jaksa uskoa :)
      Mutta hyvä kun ei tarvii olla kummassakaan enää, se käy ihan työstä :D

• Anonyymi

Totta puhut. Toista ei jaksa kannatella jääden itse ilman kaikesta. Olla se joka antaa- jaksaa- järjestää - ymmärtää - kärsii - luopuu itsestään kokonaan.
        Eihän se mitenkään onnistu.
        Noinkin raskaiden mt-ongelmien kanssa kun Allukin painii, on mahdoton löytää ketään. Kun kertoo oman äitinsäkin väsyneen mikä on todella ymmärrettävää.
        Toinen asia mitä ihmettelen on tuo, että Allu valittaa että kukaan ei ota yhteyttä vaikka niin komeita kuvia on profiilit täynnä. En itse ole koskaan missään neittideitti-sovelluksill akäynyt, mutta käsittääkseni kilpailu on siellä kovaa eikä pelkällä kuvalla pitkälle pötkitä.
        On oltava jotain mikä herättää kiinnostuksen. Kyynärpäitä on osattava käyttää, halukkaita
        ja tarjokkaita on paljon. Korjatkaa jos olen väärässä.
        Voi olla myös, että Allu tunnetaan jo aika hyvin, sentään roikkunut tuhansilla palstoilla vuosia. Tuo meielnterveys olisi hoidettava edes jopnkinlaiseen kondikseen. Se olisi välttämätöntä. Eri asia millä tuon saa tajuamaan, ei kai millään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut. Toista ei jaksa kannatella jääden itse ilman kaikesta. Olla se joka antaa- jaksaa- järjestää - ymmärtää - kärsii - luopuu itsestään kokonaan.
        Noinkin raskaiden mt-ongelmien kanssa kun Allukin painii, on mahdoton löytää ketään. Kun kertoo oman äitinsäkin väsyneen mikä on todella ymmärrettävää.
        Toinen asia mitä ihmettelen on tuo, että Allu valittaa että kukaan ei ota yhteyttä vaikka niin komeita kuvia on profiilit täynnä. En itse ole koskaan missään neittideitti-sovelluksill akäynyt, mutta käsittääkseni kilpailu on siellä kovaa eikä pelkällä kuvalla pitkälle pötkitä.
        On oltava jotain mikä herättää kiinnostuksen. Kyynärpäitä on osattava käyttää, halukkaita
        Voi olla myös, että Allu tunnetaan jo aika hyvin, sentään roikkunut tuhansilla palstoilla vuosia. Tuo meielnterveys olisi hoidettava edes jopnkinlaiseen kondikseen. Se olisi välttämätöntä. Eri asia millä tuon saa tajuamaan, ei kai millään.

En tajua en.. tää tyyppi silti tienaa 16 h tunti ja rahaa on ku roskaa.. enhän mä mitää tajua.. joo parempi olla yksin hautaan.

T. Allu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua en.. tää tyyppi silti tienaa 16 h tunti ja rahaa on ku roskaa.. enhän mä mitää tajua.. joo parempi olla yksin hautaan.

T. Allu

Anteeks 16 e tunti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sit mä käyn töissä ja huorissa.. tällästä elämä on yksin.. naista ei vaan saa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      45
      2802
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      77
      2019
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      101
      1840
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1658
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      78
      1399
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      90
      1267
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1264
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1254
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      273
      1218
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      111
      1176
    Aihe