lihansyönti

Anonyymi

Se on niin että tuosta lihansyönnistä on tullut "tiedemiesten mielestä" maailman vaarallisinta evästä.
Mitenkähän tuohon on sorruttu vai onko asia ollut ihmisten erehdys tietämättömyyttään aloittaessaan lihansyönnin?
Nyt vielä väitetään että liha on rasvasempaa mitä se oli takavuosina.
Nuoruudestani muistan sen että ne kotona kasvatetut siat, niissä oli makurasvaa kahden tuuman paksuudelta ja sellainen sika, se oli talon kunnia koska sille sialle oli tarjottu purtavaa kaikkien mielestä.
Ja nyt kaupasta saatava sian liha on rasvatonta tai niistä on rasva poisotettu leikkaamalla. Paistinpannulla tälläinen liha palaa pannuun kiinni ellei ole ennättänyt voita tai muuta rasvaa heittää sekaan.
Itä-euroopan puolella on eräitten näkemän mukaan paksurasvaista ja umpisuolattua sian lihaa jota syödään herkkuna!
Ja naudassahan pitäisi ollarasvaa, on jopa sellaisia nautoja, liharotuja, joiden lihaksiin on rasva marmoroitunut ja sen vuoksi niitä kasvatetaan koska se on maukasta syötävää.
Elän ihmiskunna ja nyt sille vaaraksi aiheutetun ja huomatun asian armoilla, vaaran armoilla ja jatkossakin tulen syömään lihaa "tiedemiesten ja heidän apupoikien" varoittelusta huolimatta.
Niin, hehän itse voivat nauttia lautasellaan sitä "vihreää aatetta". En tunne mitään kateutta heitä kohtaan, eläkööt sillä.

13

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poroa pöytään

      • Anonyymi

        Rehuporo maistuu proilerilta 2,20e kilo.


    • Anonyymi

      Ennen syötiin paljon enemmän lihaa, mutta ei sitä kauan elettykään.

      • Anonyymi

        Ilmaston muuttuminen: syyksi väitetään lihan syöntiä jopa. Tuolla Grönlannissa elää kansa joka syö lihaa ja kalaa.
        Milloikahan he pääsevät siihen tilaan että voivat purra oman maansa juureksia, viinirypäleitä ja tämän tälläistä. Vai ruokitaanko heidät Etelän hedelmillä, elleivät voi muuten tapojaan muuttaa.
        Minusta lämpenimisen saisia jatkua aivan reippaasti, koska sillä voisi nimenomaan säästää fossiilisia polttoaineita. Joitten alkuperää yritetään säästää vaikkakin nekin ovat syntyneet maallon tuottamanina.
        Päästömaksut: yhtä suurta humpuukia kuin kiinteistövero.
        Niin sanottussa Kauko-Idässä rakennetaan valtava määrä uusia hiilivoimaloita ja sinne yritetään täältä pohjlasta dumpata sianlihaa.


    • Anonyymi

      Minä itse olen siirtynytkin tuotantolihasta, ekolokisempaan ja ilmastoystävällisempää, hirvenlihaan ja karhunlihaan, Hylkeenlihaakin on.

      • Anonyymi

        Minä olen lopettanut lihansyönnin ja korvannut lihan kalalla. Kolesteroliarvot ovat molemmat 1,1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lopettanut lihansyönnin ja korvannut lihan kalalla. Kolesteroliarvot ovat molemmat 1,1.

        Minä syön sianlihaa eikä ole kolestrolia liiemmälti. Kala on saukkojen ruokaa. Ei ihmisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön sianlihaa eikä ole kolestrolia liiemmälti. Kala on saukkojen ruokaa. Ei ihmisten.

        Kala on kyllä ihan ihmistenkin ruokaa.


    • Anonyymi

      Liha on murha! 👹

      • Anonyymi

        Joro tai sitten ainakin yksi lämmin ateria pitää syödä päivässä tai parissa ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista poronlihaa ja sämpylöitä ja paljon voita. Votkaa kyytipojaksi. Ja seksi viimeiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joro tai sitten ainakin yksi lämmin ateria pitää syödä päivässä tai parissa ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista poronlihaa ja sämpylöitä ja paljon voita. Votkaa kyytipojaksi. Ja seksi viimeiseksi.

        Saat 10kg proilerifilettä kilon poronlihan hinnalla jonka valtio on maksanut.


    • Anonyymi

      Kyllähän kunnon sianliha tirripaisti voittaa monta ruokaa, ole elämäni tähän asti tehnyt, no vasta eläkkeelle päässyt, mut myöskin paljon kalaa perinteisiä, lohta ,haukee, appuraa ,muikkua , ja vihannekset hetelmät ,pullakin maistuu tosi hyvin kahveen kanssa ,puurot ym, kolesteerit ja pano ihan kondiksessa, hyvin kulki hiihtokin tänäänkin, vain 10 km kylläkin, elämästä pitää nauttia, jos mahollista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe