Olen 25-vuotias mies, eikä ole ikinä ollut naista ainoastaan ovat olleet tosi kylmiä minua kohtaan ja tosi vaativia ja epäileviä ihmisiä. Minun vastakohtia siis olen itse avoin, suhtaudun hyvin ihmisiin ja olen mukava ihmisille jotka lähestyvät minua, mutta en ole ilmeisesti täyttänyt sitä jumalattoman pitkää listaa näistä vaatimuksista jota naisilla on, niin en ole kelvannut kenellekään. Muutenkin joka kerta kun näät naisia jossain he ovat aina kiireisiä, välinpitämättömiä ja kylmiä ihmisiä, miten voit edes lähestyä semmoista noitaa? Joka kerta kun olen mennyt puhumaan naisille on joutunut katumaan sitä jälkeenpäin kuin olisi tehnyt jotakin väärin, joten miksi minun pitäisi jatkaa edes sitä ja piestä kuollutta hevosta? En edes tiedä missä lähestyä naisia enään, joka puolella missä näät naisia on kuin kylmiä noitia jotka lentävät luudalla sinun ohitse. Olen ajatellut että salilla voisi olla hyvä tavata naisia, mutta sielläkin ne vaan tulevat ikäänkuin näytille miehille kuin selässä pitäisi lukea lappu että ”Saa katsoa, mutta ei koskea.” Ei ne sinne tule juttelemaan kenenkään kanssa, vaikka tulevatkin joka kerta miesten puolelle treenaamaan alushousuissaan ja ties missä, mutta kukaan heistä ei katso sinua silmiin tai näytä mitään kiinnostusta kehenkään. Tulevat siis sinne näyttämään vaan persettään sinulle kun se olisi joku maailman suurin ihme. Säälittävää touhua. Miten voit edes aloittaa keskustelua tämmöisen ihmisen kanssa joka on niin säälittävä. ”Hei, anteeksi huomasin että tulet tänne miesten puolelle joka kerta näyttämään persettäsi ja et ikinä ota katsekontaktia kenenkään kanssa, hauska tavata..” En voi puhua asioista muuten kuin miten ne ovat. En voi esittää etteikö nämä naiset olisi säälittäviä kun he todellisuudessa ovat, niin pitääkö tässä oikeesti muuttaa jonnekin Jupiteriin kohta ja löytää sieltä itselle jokin nainen vai olenko minä tuomittu elämään koko loppuelämän yksin..
Mistä pitäisi saada naista?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa melkoinen trolli :D
Leikitään nyt sitten!
Käytkö itse salilla vaan näytillä? Tai katselemassa maisemia? Kyllä ne salilla käyvät naiset on siellä ihan treenaamassa. Sinulle se kyykkäävän naisen perse ilmeisesti on maailman suurin ihme, kun et muuta näköjään ehdi salilla tehdä kuin kytätä muiden runkoja ;) Jos keskittyisit enemmän urheilemaan kuin arvostelemaan muita, niin saattaisi ne naiset kiinnostuakin juttelemaan kanssasi ;)
Mutta miksi haluaisit edes keskustella "kylmien, säälittävien noitien" kanssa, jollaisiksi kaikki naiset näytät mieltävän?
Kuulostaa siltä ettet oikeasti tykkää naisista, mutta yhteiskunnan asettamien paineiden takia et tohdi myöntää edes itsellesi että miesten pyllyjä sinä siellä salilla käyt oikeasti tiirailemassa ;) - Anonyymi
Ei noista mihinkään tarvitse.
- Anonyymi
Uusi Allu kasvamassa!
Vanha Allu alkaakin olla jo loppuun kulunut, ei jaksa enää huvittaa. - Anonyymi
Ei naisilla ole pitkää listaa. Naisia saa siten kuten muut miehet saaneet eli baarit olleet paras paikka lähestyä naisia ja kun lähestyy naista niin juttu alkaa siitä. Voihan sitä jossain töissäkin naiseen tutustua mutta töissä ei voi ehdotella treffejä koska muut alkaa juoruamaan ja mies nolataan. Oman tyttöystävän löysin baarista enkä keksi muuta paikka missä naisiin voi tutustua.
Lähestymiseen kannattaa kiinnittaa huomiota. Ei pidä olla räkäkännissä ainakaan., Ei naista saa mistään. Turha toivo..
- Anonyymi
nenä täyteen valkoista herkkua niin alkaa naisia löytymään... nisteistä ne naiset tykkää
- Anonyymi
Ihan selvä Allu 2.0! Niin avoin, hyvinsuhtautuva ja mukava ihminen ja silti ei naisia saa, on se kumma :D :D :D
- Anonyymi
Incel itkee kun ei ole koskaan päässyt - eikä pääse - koskettamaan tissiä. Yhy yhy kyynel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287