Mistä pitäisi saada naista?

Anonyymi

Olen 25-vuotias mies, eikä ole ikinä ollut naista ainoastaan ovat olleet tosi kylmiä minua kohtaan ja tosi vaativia ja epäileviä ihmisiä. Minun vastakohtia siis olen itse avoin, suhtaudun hyvin ihmisiin ja olen mukava ihmisille jotka lähestyvät minua, mutta en ole ilmeisesti täyttänyt sitä jumalattoman pitkää listaa näistä vaatimuksista jota naisilla on, niin en ole kelvannut kenellekään. Muutenkin joka kerta kun näät naisia jossain he ovat aina kiireisiä, välinpitämättömiä ja kylmiä ihmisiä, miten voit edes lähestyä semmoista noitaa? Joka kerta kun olen mennyt puhumaan naisille on joutunut katumaan sitä jälkeenpäin kuin olisi tehnyt jotakin väärin, joten miksi minun pitäisi jatkaa edes sitä ja piestä kuollutta hevosta? En edes tiedä missä lähestyä naisia enään, joka puolella missä näät naisia on kuin kylmiä noitia jotka lentävät luudalla sinun ohitse. Olen ajatellut että salilla voisi olla hyvä tavata naisia, mutta sielläkin ne vaan tulevat ikäänkuin näytille miehille kuin selässä pitäisi lukea lappu että ”Saa katsoa, mutta ei koskea.” Ei ne sinne tule juttelemaan kenenkään kanssa, vaikka tulevatkin joka kerta miesten puolelle treenaamaan alushousuissaan ja ties missä, mutta kukaan heistä ei katso sinua silmiin tai näytä mitään kiinnostusta kehenkään. Tulevat siis sinne näyttämään vaan persettään sinulle kun se olisi joku maailman suurin ihme. Säälittävää touhua. Miten voit edes aloittaa keskustelua tämmöisen ihmisen kanssa joka on niin säälittävä. ”Hei, anteeksi huomasin että tulet tänne miesten puolelle joka kerta näyttämään persettäsi ja et ikinä ota katsekontaktia kenenkään kanssa, hauska tavata..” En voi puhua asioista muuten kuin miten ne ovat. En voi esittää etteikö nämä naiset olisi säälittäviä kun he todellisuudessa ovat, niin pitääkö tässä oikeesti muuttaa jonnekin Jupiteriin kohta ja löytää sieltä itselle jokin nainen vai olenko minä tuomittu elämään koko loppuelämän yksin..

8

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa melkoinen trolli :D

Leikitään nyt sitten!

Käytkö itse salilla vaan näytillä? Tai katselemassa maisemia? Kyllä ne salilla käyvät naiset on siellä ihan treenaamassa. Sinulle se kyykkäävän naisen perse ilmeisesti on maailman suurin ihme, kun et muuta näköjään ehdi salilla tehdä kuin kytätä muiden runkoja ;) Jos keskittyisit enemmän urheilemaan kuin arvostelemaan muita, niin saattaisi ne naiset kiinnostuakin juttelemaan kanssasi ;)

Mutta miksi haluaisit edes keskustella "kylmien, säälittävien noitien" kanssa, jollaisiksi kaikki naiset näytät mieltävän?

Kuulostaa siltä ettet oikeasti tykkää naisista, mutta yhteiskunnan asettamien paineiden takia et tohdi myöntää edes itsellesi että miesten pyllyjä sinä siellä salilla käyt oikeasti tiirailemassa ;)

• Anonyymi

Ei noista mihinkään tarvitse.

• Anonyymi

Uusi Allu kasvamassa!
      Vanha Allu alkaakin olla jo loppuun kulunut, ei jaksa enää huvittaa.

• Anonyymi

Ei naisilla ole pitkää listaa. Naisia saa siten kuten muut miehet saaneet eli baarit olleet paras paikka lähestyä naisia ja kun lähestyy naista niin juttu alkaa siitä. Voihan sitä jossain töissäkin naiseen tutustua mutta töissä ei voi ehdotella treffejä koska muut alkaa juoruamaan ja mies nolataan. Oman tyttöystävän löysin baarista enkä keksi muuta paikka missä naisiin voi tutustua.
      Lähestymiseen kannattaa kiinnittaa huomiota. Ei pidä olla räkäkännissä ainakaan.,

• Ei naista saa mistään. Turha toivo..

• Anonyymi

nenä täyteen valkoista herkkua niin alkaa naisia löytymään... nisteistä ne naiset tykkää

• Anonyymi

Ihan selvä Allu 2.0! Niin avoin, hyvinsuhtautuva ja mukava ihminen ja silti ei naisia saa, on se kumma :D :D :D

• Anonyymi

Incel itkee kun ei ole koskaan päässyt - eikä pääse - koskettamaan tissiä. Yhy yhy kyynel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      209
      5178
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      4890
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2769
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2358
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1992
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1871
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1323
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1042
    Aihe